Klink vaag c_c, dus hij weet het eigenlijk niet ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joah, is ook wel waar, maar een lekker makkelijk iemand zou ook wel eens leuk zijn. En als je FB's wil zijn is dat helemaal prima, maar maak het dan niet lastiger dan het is. Ik ben op date gevraagd via Tinder, dus dat gezegd, zo van "da's wel een mooi moment om te besluiten of we bijvoorbeeld exclusief zijn of niet" en daar freakte hij enigszins over. Dat moet je dan ook niet doen.
Hng.
Wordquote:Op woensdag 17 september 2014 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Popje, iedereen om de 30 heen heeft een R&P verleden en butsen.
Die gene die dat niet heeft zijn dodelijk ignorant en ongetwijfeld doodsaaie gesprekspartners.
Enige moderatie is echter gewenst.
Hoe merk je dat ze alleen even een grappig gesprek zoeken?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef Deezertje het volgende:
Merk hier de laatste tijd dat Tinder steeds meer op Paiq begint te lijken, puur om verveling tegen te gaan. Je moet rekenen op 8 van de 10 meiden die er niet zitten om een date (en uiteindelijk relatie) te scoren, maar dus puur voor 'even' een grappig gesprek... ik zit er zelf dus wel om een date te scoren.
In real life ontmoet ik dan weer veel leuke mensen in de sportschool en onderweg, maar die hebben allemaal ongeïnteresseerd hun oordoppen in, dus praat zo lastig...Vorige relatie is alweer half jaar geleden dus ben weer op zoek, maar wil niet echt vlotten deze keer...
mja, waarom zou je met een ander op date gaan nu dan als je het leuk met hem hebt? Geef het gewoon nog geen naam maar accepteer ook niet dat hij die bindingsangst als excuus gaat inzetten. Jij bent niet zijn exen dus dat moet ie dan ook gaan geloven. Als je die tinderdate plant neem je dat niet echt serieus, lijkt me. Snap het wel hoor, zou ook een Eefje-actie kunnen zijn maar is niet echt effectief dan. Wil je exclusief zijn spreek dat uit en ga van daaruit verder, ofzoquote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joah, is ook wel waar, maar een lekker makkelijk iemand zou ook wel eens leuk zijn. En als je FB's wil zijn is dat helemaal prima, maar maak het dan niet lastiger dan het is. Ik ben op date gevraagd via Tinder, dus dat gezegd, zo van "da's wel een mooi moment om te besluiten of we bijvoorbeeld exclusief zijn of niet" en daar freakte hij enigszins over. Dat moet je dan ook niet doen.
Hng.
Bindingsangst is gewoon een slap excuus. Stel je voor dat je gekwetst zou worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:57 schreef eefje801 het volgende:
Al is bindingsangst wel een mode-ziekte aan het worden. Iedereen vindt dat eng hoor, een relatie beginnen.
Dat lijkt inderdaad wel de grote gemene deler. Het hele risico van daten en de eventuele liefde. Kwetsbaar opstellen betekent dat je gekwetst kunt worden. Simpel, toch vaak onnodig moeilijk gemaakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bindingsangst is gewoon een slap excuus. Stel je voor dat je gekwetst zou worden.
Veel mensen kunnen zich gewoon niet laten gaan en hebben een remming, heck durf wel te erkennen dat ik dat zelf vast ook eens zal hebben. Maar dan nog gekwetst worden en kwetsbaar opstellen hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad wel de grote gemene deler. Het hele risico van daten en de eventuele liefde. Kwetsbaar opstellen betekent dat je gekwetst kunt worden. Simpel, toch vaak onnodig moeilijk gemaakt.
Een vriendin van me zei dat dat haar ook opviel aan het datingsite-gebeuren. Veel mensen stappen over op een andere date-optie als het ze wat te heet onder de voeten wordt. Terwijl de meeste relaties juist ontstaan doordat je samen iets meemaakt of even nét iets meer moeite moet doen voor iemand. Het is niet altijd een succes natuurlijk maar dat is wel mijn ervaring met datingsites in verhouding tot iemand leren kennen buiten internet. Je moet ook niet té graag willen of wanhopig zijn maar als je open staat voor wat meer en dat wilt verkennen haakt 80% vrij snel af. Geeft niks, maar dat is wel een probleem eraan vind ik. Gras/groen enzo.
Hoezo wat Weiss al zei? Ik haakte al af bij het lezen van het woordje Pua. Er zaten afwijzingen bij als in wat drinken in een cafe en dat er geen vervolgdate kwam. Net alsof seks het eeuwige hoofddoel is.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad.
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Bijna dan. Verder wat weiss al zei.
Niemand is er 100% "alleen maar voor een leuk gesprek" als je leuk genoeg wordt gevonden, wil de ander echt el afspreken. Als het niet verder komt dan een leuk gesprek, vindt een van de twee deelnemers aan het gesprek, het gesprek (dus de ander) niet leuk genoeg om meer mee te doen dan slap ouwehoeren op internet.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef Deezertje het volgende:
Merk hier de laatste tijd dat Tinder steeds meer op Paiq begint te lijken, puur om verveling tegen te gaan. Je moet rekenen op 8 van de 10 meiden die er niet zitten om een date (en uiteindelijk relatie) te scoren, maar dus puur voor 'even' een grappig gesprek... ik zit er zelf dus wel om een date te scoren.
In real life ontmoet ik dan weer veel leuke mensen in de sportschool en onderweg, maar die hebben allemaal ongeïnteresseerd hun oordoppen in, dus praat zo lastig...Vorige relatie is alweer half jaar geleden dus ben weer op zoek, maar wil niet echt vlotten deze keer...
nou er zitten ook genoeg mensen met een (monogame) relatie, fakers, etcquote:Op donderdag 18 september 2014 07:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niemand is er 100% "alleen maar voor een leuk gesprek" als je leuk genoeg wordt gevonden, wil de ander echt el afspreken. Als het niet verder komt dan een leuk gesprek, vindt een van de twee deelnemers aan het gesprek, het gesprek (dus de ander) niet leuk genoeg om meer mee te doen dan slap ouwehoeren op internet.
Cheaters zitten er met een reden denk ik, die willen echt wel afspreken. En fakers lijken me idd de uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zitten ook genoeg mensen met een (monogame) relatie, fakers, etc
Dat zijn dus echt wel mensen die geen intentie hebben om af te spreken
Tja misschien kun je er 1 over halen maar dat lijkt me erg lastig en zinloos (als je doel een relatie is)
volgens mij zitten er heel veel mensen die gewoon willen gluren/mee willen doen met de hype/ het swipen leuk vinden/het fijn vinden om zelf geliked te worden/gewoon willen chatten op saaie momenten in de treinquote:Op donderdag 18 september 2014 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Cheaters zitten er met een reden denk ik, die willen echt wel afspreken. En fakers lijken me idd de uitzondering op de regel.
Dat mag je vinden, ik ben dan weer van mening dat je je niet zo aan moet stellen met die post van laatst. Zeker ook omdat ik het je een paar keer eerder heb zien posten. Afwijzingen horen er bij, die krijg ik zelf ook geregeld. Sterker nog, ik krijg ze waarschijnlijk veel vaker dan jou, en dan heb ik het echt niet alleen over seks. Het is puur dat je af en toe iets teveel bepaalde dingen benadrukt in jouw posts. En geloof me, ik ben echt niet de enige die er zo over denkt, alleen zeg ik dat als een van de weinige wel direct tegen jou. Dan mag je mij daarom nu misselijk, verongelijkt etc vinden, dat kan me werkelijk aan mijn aars oxideren.quote:Op donderdag 18 september 2014 05:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo wat Weiss al zei? Ik haakte al af bij het lezen van het woordje Pua. Er zaten afwijzingen bij als in wat drinken in een cafe en dat er geen vervolgdate kwam. Net alsof seks het eeuwige hoofddoel is.
Wat een misselijk, verongelijkt lulletje ben je ook eigenlijk.
Tinder is ook ergens leuk hersenloos vermaak. Beetje mensen raten.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zitten ook genoeg mensen met een (monogame) relatie, fakers, etc
Dat zijn dus echt wel mensen die geen intentie hebben om af te spreken
Tja misschien kun je er 1 over halen maar dat lijkt me erg lastig en zinloos (als je doel een relatie is)
Ik zat echt mijn adem in te houden tot de laatste regelquote:
O dat heeft hij ook wel. Al zitten er wel een zooi open deuren tussen. Maar soit.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zat echt mijn adem in te houden tot de laatste regelMaar in principe heeft hij wel gelijk.
Ik raad je toch eens aan jouw eigen posts terug te lezen. De post waar ik op doel over een zoveelste date die nergens op uitdraaide nadat je blijkbaar iets verkeerd gedaan had was misschien niet jankerig bedoeld, maar zo kwam hij wel op me over. En dat je vind dat ik jank is dan weer jouw mening. Zo verschillen we van mening, simpel as that.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Yats, dat nota bene jij vindt dat ik me aanstel is werkelijk een gotspe. Mij zul je hier nooit zien janken namelijk. Als je in die post naar eefje aanstellerigheid bespeurde moet je serieus een cursus begrijpend lezen volgen OF je doet het bewust om je eigen zieligheidspositie te benadrukken. Daar betrap ik je wel vaker op, een hoog "ja, maar ik..." gehalte. Begint nogal storend te worden. In het tweede deel van je post blink je vooral uit in vaagheden. Wel weer exemplarisch dat je er vooral anderen bij moet halen om een of ander punt te maken. Laf ook. Wees dan concreet. En kom eens uit die slachtofferrol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |