En bedankt...quote:Op donderdag 18 september 2014 13:08 schreef ook_gek het volgende:
H_J laat lekker gaan man. yats en date gaan niet echt samen net als duidelijk, genuanceerd en onderbouwd communiceren duidelijk niet zijn sterkste punt is.
Fuck it, laat het los het is maar een hoopje tekst of een forum
Nee, eerlijk gezegd niet. Ik gun het HJ.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan het nog vager?
Of bedoel je gewoon simpel dat ie zegt dat ie veel date en regelmatig seks heeft op die dates. En dat je dat niet leuk vindt om te lezen omdat het jou niet zo makkelijk af gaat?
Dat lijkt me een geweldig plan, al ben ik niet van het slikken.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JAWEL!!! Door z'n strot heel duwen, herhalen, herhalen en herhalen! Dan uitschelden voor stuk stront en half tamme en iets met bord en kop en kansloos en afsluiten met zolderkamer autist!
The fok style!
Vast een aantal die een mislukte dates gehad wat ze dan weer moeten projecteren als frustratie op anderen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Ik hap ook wel eens op posts en zal de hand in eigen boezem steken maar gun yats wel een "fuckerrrrrrzzz!" momentje als ie straks een gigantisch leuke date vindt en hier kan uitchecken, ondanks dat het mij ook wel eens ergert. Ben het met missGump eens dat het wel "leuk" is geweest nu. Jullie lijken wel een stel wijven man, get a life.
Ramptoerist, post zelf weer eens wat dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:32 schreef BeamofLight het volgende:
t moet gewoon gaan over date-verhalen. Vooral die mislukte. Die koekerts verder hier met hun gezeik en problemen moeten een topicje verder huilen. x
Thxs, idem overigens!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Ik hap ook wel eens op posts en zal de hand in eigen boezem steken maar gun yats wel een "fuckerrrrrrzzz!" momentje als ie straks een gigantisch leuke date vindt en hier kan uitchecken, ondanks dat het mij ook wel eens ergert. Ben het met missGump eens dat het wel "leuk" is geweest nu. Jullie lijken wel een stel wijven man, get a life.
Ik zal kijken of ik vanavond nog een faaldate kan postenquote:
Of je gaat daar eens wat aan doen?quote:
Ik gun hem dat ook, en nog meer users gun ik dat. Geeft een stuk meer rust, gejank enz enz. Win - win situatie.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Als we wijven waren hadden we dit probleem niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Juist wel, dan moest je daarmee op datequote:Op donderdag 18 september 2014 14:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als we wijven waren hadden we dit probleem niet.
Mh ik heb geen flauw idee of dat zo slecht zou zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
j
[..]
Juist wel, dan moest je daarmee op date
de enige online-raakvlakken die ik heb met dit topic zijn FB-toevoegingen....quote:Op donderdag 18 september 2014 13:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ramptoerist, post zelf weer eens wat dan.
spannend zo met die puntjes..quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
de enige online-raakvlakken die ik heb met dit topic zijn FB-toevoegingen....
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
spannend zo met die puntjes..
ik maak me ook schuldig aan slowchat maar dit is natuurlijk wel vrij ultiemquote:
Ja prima.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak me ook schuldig aan slowchat maar dit is natuurlijk wel vrij ultiem
Misschien moeten we er allemaal weer op gaan letten?
Gelukkig welquote:
Heb geen dates om over te postenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
Best wel jammer dat er niemand wat dates post.
Ja ik kwam wat oudere vrouwen tegen met kind op de foto en in een leren pak met die tieten half eruit hangend was geen gezicht echt lelijk en dan waren ze nog op zoek naar jongere mannenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:47 schreef Wolken het volgende:
Ik heb gisteravond Tinder geïnstalleerd maar ik heb het idee dat ik in de nieuwste uitgave van de J/M zat te bladeren. Als ik kinderfoto's wil zien ga ik wel op de Facebook pagina kijken van een willekeurige 30+er met kind.
Ik post eerdaags wel weer wat dateverhalen. Wel even kijken hoe ik dat ga formuleren als er broekjes uitgaan op het einde van de avond, anders raken de mensen die verstoken blijven van enige vorm van fysiek contact weer gekwetst.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja prima.
Ik word er niet door gekwetst wel door die uitspraak.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik post eerdaags wel weer wat dateverhalen. Wel even kijken hoe ik dat ga formuleren als er broekjes uitgaan op het einde van de avond, anders raken de mensen die verstoken blijven van enige vorm van fysiek contact weer gekwetst.
Ben benieuwd! Niet weer meteen verliefd worden he, anders wordt het weer zo'n emo verhaal.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik post eerdaags wel weer wat dateverhalen. Wel even kijken hoe ik dat ga formuleren als er broekjes uitgaan op het einde van de avond, anders raken de mensen die verstoken blijven van enige vorm van fysiek contact weer gekwetst.
er zijn maar een stuk of wat actieve daters hier en die moeten ook gewoon werken, langs hun moeder en dat soort dingen dus je kunt ook niet elke dag een vers verhaal verwachtenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja prima.
Je bent te nieuw om Yats af te zeiken, jah.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:15 schreef Vivie het volgende:
Misschien ga ik maar op het eerste best aanbod in (nee, yats ^^) voor een date zodat we weer topicvulling hebben
Waarom zeggen die dates af ook geen tijd?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn maar een stuk of wat actieve daters hier en die moeten ook gewoon werken, langs hun moeder en dat soort dingen dus je kunt ook niet elke dag een vers verhaal verwachten
En dan is het misschien een paar dagen stil?
Mijn dates komen maar niet van de grond. Of zij zeggen af (nu 2x op een rij) en ik heb me er laatst ook zelf schuldig aan moeten makenhelaas zitten er maar 7 dagen in een week
Yats weet van wie het komt , ik heb wat krediet <3quote:Op donderdag 18 september 2014 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bent te nieuw om Yats af te zeiken, jah.
En te wanhopig op zoek om dr beter te voelen dan yats.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je bent te nieuw om Yats af te zeiken, jah.
Nou nou ^^quote:Op donderdag 18 september 2014 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En te wanhopig op zoek om dr beter te voelen dan yats.
bij 1 kwam het toch niet uit en de ander dacht dat het toch niks ging wordenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Waarom zeggen die dates af ook geen tijd?
Yup ik heb de hele dag de tijd en ik vind de dagen nog te kort om wat te doen.
Onze date zou niet fokwaardig zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 18:15 schreef Vivie het volgende:
Misschien ga ik maar op het eerste best aanbod in (nee, yats ^^) voor een date zodat we weer topicvulling hebben
Dat is vreemd ja zou ik ook niet zo leuk vinden.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij 1 kwam het toch niet uit en de ander dacht dat het toch niks ging worden
Gek genoeg wil hij nu morgen af spreken. Ik heb het maar op een 'misschien' gehouden
Dat weet je maar nooit.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef yats het volgende:
[..]
Onze date zou niet fokwaardig zijn
ja anders zou ik in eerste instantie al niet met ze afgesproken hebben natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 18:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wel een leuk gesprek met ze gehad?
[..]
Echt he...quote:Op donderdag 18 september 2014 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja anders zou ik in eerste instantie al niet met ze afgesproken hebben natuurlijk
Tenzij je de backgroundcheck gewoon achterwege laat. Of niet je hele leven op Twitter en Facebook gooit. Of sowieso niet van plan bent om te liegen tegen een date. Of gewoon niet stalkt.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:20 schreef Deezertje het volgende:
Wel een nadeel van online daten is: voorkennis. Tegenwoordig kan je met slechts de voornaam en woonplaats zo degene vinden met wie je chat. Als je dan uiteindelijk een date hebt is het nog best lastig om heel verrast te reageren als ze het heeft over haar laatste vakantie, werk, feestjes etc. die je allang hebt gespot op haar facebook/twitter. Maar denk dat het andersom ook best gebeurd: dus vertel gewoon je eerlijke levensverhaal op de date, alles is online terug te vinden tegenwoordig
Ik lieg niet, dan heb je bij voorbaat al verloren en plaats ook niets op facebook/twitter. Maar het is wel verrekte handig voor het checken van foto's e.d. want het zal niet de eerste keer zijn dat sommige meiden foto's van 3 jaar geleden op hun datingprofiel plaatsen, en dan kan je op facebook zien hoe ze er vandaag de dag uitzienquote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tenzij je de backgroundcheck gewoon achterwege laat. Of niet je hele leven op Twitter en Facebook gooit. Of sowieso niet van plan bent om te liegen tegen een date. Of gewoon niet stalkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |