Niemand is er 100% "alleen maar voor een leuk gesprek" als je leuk genoeg wordt gevonden, wil de ander echt el afspreken. Als het niet verder komt dan een leuk gesprek, vindt een van de twee deelnemers aan het gesprek, het gesprek (dus de ander) niet leuk genoeg om meer mee te doen dan slap ouwehoeren op internet.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef Deezertje het volgende:
Merk hier de laatste tijd dat Tinder steeds meer op Paiq begint te lijken, puur om verveling tegen te gaan. Je moet rekenen op 8 van de 10 meiden die er niet zitten om een date (en uiteindelijk relatie) te scoren, maar dus puur voor 'even' een grappig gesprek... ik zit er zelf dus wel om een date te scoren.
In real life ontmoet ik dan weer veel leuke mensen in de sportschool en onderweg, maar die hebben allemaal ongeïnteresseerd hun oordoppen in, dus praat zo lastig...Vorige relatie is alweer half jaar geleden dus ben weer op zoek, maar wil niet echt vlotten deze keer...
nou er zitten ook genoeg mensen met een (monogame) relatie, fakers, etcquote:Op donderdag 18 september 2014 07:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niemand is er 100% "alleen maar voor een leuk gesprek" als je leuk genoeg wordt gevonden, wil de ander echt el afspreken. Als het niet verder komt dan een leuk gesprek, vindt een van de twee deelnemers aan het gesprek, het gesprek (dus de ander) niet leuk genoeg om meer mee te doen dan slap ouwehoeren op internet.
Cheaters zitten er met een reden denk ik, die willen echt wel afspreken. En fakers lijken me idd de uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zitten ook genoeg mensen met een (monogame) relatie, fakers, etc
Dat zijn dus echt wel mensen die geen intentie hebben om af te spreken
Tja misschien kun je er 1 over halen maar dat lijkt me erg lastig en zinloos (als je doel een relatie is)
volgens mij zitten er heel veel mensen die gewoon willen gluren/mee willen doen met de hype/ het swipen leuk vinden/het fijn vinden om zelf geliked te worden/gewoon willen chatten op saaie momenten in de treinquote:Op donderdag 18 september 2014 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Cheaters zitten er met een reden denk ik, die willen echt wel afspreken. En fakers lijken me idd de uitzondering op de regel.
Dat mag je vinden, ik ben dan weer van mening dat je je niet zo aan moet stellen met die post van laatst. Zeker ook omdat ik het je een paar keer eerder heb zien posten. Afwijzingen horen er bij, die krijg ik zelf ook geregeld. Sterker nog, ik krijg ze waarschijnlijk veel vaker dan jou, en dan heb ik het echt niet alleen over seks. Het is puur dat je af en toe iets teveel bepaalde dingen benadrukt in jouw posts. En geloof me, ik ben echt niet de enige die er zo over denkt, alleen zeg ik dat als een van de weinige wel direct tegen jou. Dan mag je mij daarom nu misselijk, verongelijkt etc vinden, dat kan me werkelijk aan mijn aars oxideren.quote:Op donderdag 18 september 2014 05:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo wat Weiss al zei? Ik haakte al af bij het lezen van het woordje Pua. Er zaten afwijzingen bij als in wat drinken in een cafe en dat er geen vervolgdate kwam. Net alsof seks het eeuwige hoofddoel is.
Wat een misselijk, verongelijkt lulletje ben je ook eigenlijk.
Tinder is ook ergens leuk hersenloos vermaak. Beetje mensen raten.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zitten ook genoeg mensen met een (monogame) relatie, fakers, etc
Dat zijn dus echt wel mensen die geen intentie hebben om af te spreken
Tja misschien kun je er 1 over halen maar dat lijkt me erg lastig en zinloos (als je doel een relatie is)
Ik zat echt mijn adem in te houden tot de laatste regelquote:
O dat heeft hij ook wel. Al zitten er wel een zooi open deuren tussen. Maar soit.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zat echt mijn adem in te houden tot de laatste regelMaar in principe heeft hij wel gelijk.
Ik raad je toch eens aan jouw eigen posts terug te lezen. De post waar ik op doel over een zoveelste date die nergens op uitdraaide nadat je blijkbaar iets verkeerd gedaan had was misschien niet jankerig bedoeld, maar zo kwam hij wel op me over. En dat je vind dat ik jank is dan weer jouw mening. Zo verschillen we van mening, simpel as that.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Yats, dat nota bene jij vindt dat ik me aanstel is werkelijk een gotspe. Mij zul je hier nooit zien janken namelijk. Als je in die post naar eefje aanstellerigheid bespeurde moet je serieus een cursus begrijpend lezen volgen OF je doet het bewust om je eigen zieligheidspositie te benadrukken. Daar betrap ik je wel vaker op, een hoog "ja, maar ik..." gehalte. Begint nogal storend te worden. In het tweede deel van je post blink je vooral uit in vaagheden. Wel weer exemplarisch dat je er vooral anderen bij moet halen om een of ander punt te maken. Laf ook. Wees dan concreet. En kom eens uit die slachtofferrol.
Als je kennelijk ook zo kunt reageren, hou dat dan eens vol. Eindelijk wat nuance.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik raad je toch eens aan jouw eigen posts terug te lezen. De post waar ik op doel over een zoveelste date die nergens op uitdraaide nadat je blijkbaar iets verkeerd gedaan had was misschien niet jankerig bedoeld, maar zo kwam hij wel op me over. En dat je vind dat ik jank is dan weer jouw mening. Zo verschillen we van mening, simpel as that.
En ja, ik steek hier niet onder stoelen of banken dat ik best meer zou willen daten en mijn liefdesleven verre van optimaal is. Ik heb echter ook meerdere malen aangegeven dat dat grotendeels aan mezelf ligt (gisteren nog) en zal het nu nogmaals zeggen. Het ligt aan mezelf. Dat valt niet onder zielig doen en ik zit ook niet op medelijden of iets te wachten. In de tussentijd probeer ik de tips van hier ter harte te nemen en te doen wat weethetevennietmeer al beschrijft en wie weet heeft het resultaat.
Dat is het mooiste van alles nog. Het zijn ook de simpele open deurenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:48 schreef habitue het volgende:
[..]
O dat heeft hij ook wel. Al zitten er wel een zooi open deuren tussen. Maar soit.
Ik ga ook niet op die date, dat heb ik ook gezegd (en nog 3 keer bevestigd, toen hij het nog 3 keer vroeg). Bindingsangst is de ADHD van 2014, maar op zich geloof ik het wel bij 'm. Als je met eerwraak te maken hebt gehad en daarna een borderliner, en dat laatste nog geen jaar geleden is geweest, snap ik dat je niet zo heel happig meer bent op het serieuze werk.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
mja, waarom zou je met een ander op date gaan nu dan als je het leuk met hem hebt? Geef het gewoon nog geen naam maar accepteer ook niet dat hij die bindingsangst als excuus gaat inzetten. Jij bent niet zijn exen dus dat moet ie dan ook gaan geloven. Als je die tinderdate plant neem je dat niet echt serieus, lijkt me. Snap het wel hoor, zou ook een Eefje-actie kunnen zijn maar is niet echt effectief dan. Wil je exclusief zijn spreek dat uit en ga van daaruit verder, ofzo
Wel fun en games maar geen date? Hoe ontmoet je elkaar dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op die date, dat heb ik ook gezegd (en nog 3 keer bevestigd, toen hij het nog 3 keer vroeg). Bindingsangst is de ADHD van 2014, maar op zich geloof ik het wel bij 'm. Als je met eerwraak te maken hebt gehad en daarna een borderliner, en dat laatste nog geen jaar geleden is geweest, snap ik dat je niet zo heel happig meer bent op het serieuze werk.
Nou ja, komt erop neer dat het voorlopig gewoon fun and games is en vooral geen naampje moet krijgen. De cynicus zou zeggen dat hij me niet leuk genoeg vindt om wat mee te beginnen maar wel territoriaal genoeg is om me niet met anderen te willen delen, maar goed, die snoeren we de mond maar even.
Waar lees je dat er geen date is?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel fun en games maar geen date? Hoe ontmoet je elkaar dan?
Dat maakt het allemaal al iets begrijpelijker ja. Zolang er andersom ook ruimte is voor eventuele dingen van jouw kant en je je niet steeds hoeft te bewijzen klinkt het best goed. Snap je cynisme wel, het blijft ook een gok. Is hij al wat langer vrijgezel of nog maar net?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op die date, dat heb ik ook gezegd (en nog 3 keer bevestigd, toen hij het nog 3 keer vroeg). Bindingsangst is de ADHD van 2014, maar op zich geloof ik het wel bij 'm. Als je met eerwraak te maken hebt gehad en daarna een borderliner, en dat laatste nog geen jaar geleden is geweest, snap ik dat je niet zo heel happig meer bent op het serieuze werk.
Nou ja, komt erop neer dat het voorlopig gewoon fun and games is en vooral geen naampje moet krijgen. De cynicus zou zeggen dat hij me niet leuk genoeg vindt om wat mee te beginnen maar wel territoriaal genoeg is om me niet met anderen te willen delen, maar goed, die snoeren we de mond maar even.
Rhu gelooft hier niet in staat me bijquote:Op donderdag 18 september 2014 10:16 schreef eefje801 het volgende:
Heerlijk altijd, die anticipatie op een date en een excuus om wat extra te tutten
Ik doe nu al sinds mei aan fun en games zonder naampje, bevalt prima! Hij is inderdaad ook territoriaal genoeg om me niet te willen delen (en ik ook), maar ik weet eigenlijk ook wel zeker dat ie me echt leuk genoeg vindt. Geen naampje kan dingen, zeker aan het begin, een stuk makkelijker maken, en dan met name qua de verwachtingen van iedereen om je heen.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is ook een excuusquote:Op donderdag 18 september 2014 11:25 schreef Vivie het volgende:
[..]
Rhu gelooft hier niet in staat me bij
Haha, als ik 3 uur bezig ben in de badkamer/makeuptafel is dat 2 uur me dood ergeren aan van alles....maar dat hoort er ook bijquote:Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef eefje801 het volgende:
Normaal gesproken sta ik echt niet uren voor de spiegel maar soms is dat wel een leuke bezigheid, in combinatie met wat anticipatie.
Hij is rond oud en nieuw weer thuis gaan wonen, na samengewoond te hebben met de borderliner. En dát was weer 3 maanden na het eerwraakding, dus mja.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal al iets begrijpelijker ja. Zolang er andersom ook ruimte is voor eventuele dingen van jouw kant en je je niet steeds hoeft te bewijzen klinkt het best goed. Snap je cynisme wel, het blijft ook een gok. Is hij al wat langer vrijgezel of nog maar net?
Gewoon lekker daten inderdaad, staat er nog wat op de planning?
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:34 schreef Vivie het volgende:
[..]
Haha, als ik 3 uur bezig ben in de badkamer/makeuptafel is dat 2 uur me dood ergeren aan van alles....maar dat hoort er ook bij
Ik moet echt even naar de kapper trouwens, volgende week BBQ waarschijnlijk met groepje onbekenden, wel leuk affiche ^^
Ahhh okequote:Op donderdag 18 september 2014 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar lees je dat er geen date is?
Die eerste zin ging over een andere Tinderdude die me mee heeft gevraagd, waar ik het over had met de Brabo.
Hey, ik ben nu officieel ook dertiger sinds een maandje!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]heb je zoveel spiegels dan?
Dat herken ik niet, zie het meer als een soort puinruimen van een week er niet mee bezig zijn door drukte. Maskertje hier, dingetje daar,geurtje: lekker tochMisschien is dat ook inherent aan leeftijd. Als dertiger accepteer je gewoon dat sommige dingen niet meer terug te draaien zijn
![]()
Leuk, maar wat bedoel je met affiche?
Nee hoor, dat is toch de laatste maanden de nieuwe mode in dit topic. Elkaar van alles aanpraten tot op het bot en dat 3xquote:Op donderdag 18 september 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus zeg
HJ was een tijdje met iemand aan het daten, dat liep spaak en hij post daar eerlijk over (en dat het kut was, wat mij logisch lijkt)
En meteen lezen allerlei mensen daar diepe psychologische zooi in
Vrij apart
Dan zal hij dat wel bedoelen ja. Ik twijfelde even of hij nu aan die reactie op Eefje refereerde of wat anders. Handig, die vaagheid.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus zeg
HJ was een tijdje met iemand aan het daten, dat liep spaak en hij post daar eerlijk over (en dat het kut was, wat mij logisch lijkt)
En meteen lezen allerlei mensen daar diepe psychologische zooi in
Vrij apart
Dat zou kunnen, maar dat is sowieso het verschil tussen online en offline. Interpretaties kunnen weleens verkeerd zijn. Daarin verschil ik echt niet van enig ander persoon. En ja, misschien is dat iets waar ik wat aan moet doen, dat zou kunnen. Al denk ik niet dat dat het grootste 'probleem' is. En nee, gelukkig zit ik niet elke avond zo, verre van zelfs.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan zal hij dat wel bedoelen ja. Ik twijfelde even of hij nu aan die reactie op Eefje refereerde of wat anders. Handig, die vaagheid.
@Yats, je leest en interpreteert dingen wel erg vaak op je eigen manier. Neem nu dat sarcasme van je, ook zo'n heikel punt. Iemand zei je dat vorige week al; als het hier niet herkend wordt zal dat op datingsites ook het geval zijn. Dat je dingen niet aanvoelt of de ander bij jou. En dan kun je wel iedere avond met je klamme peperworstje in je knuist verzuchten dat het allemaal niet lukken wil, dit lijkt me bij uitstek een punt om toch eens aandacht aan te besteden. Of niet natuurlijk. Mij zal het verder de bout hachelen of je nu wel of niet dates weet te regelen.
Het kan het nog vager?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:37 schreef yats het volgende:
Het is puur dat je af en toe iets teveel bepaalde dingen benadrukt in jouw posts.
Het is Fok! Je weet het nooit hierquote:Op donderdag 18 september 2014 13:12 schreef MissGump het volgende:
Kom op jongens, nu weet ie het wel denk ik.
Dat is helemaal waar, maar als ie het nog niet weet, heeft nog vaker herhalen ook geen zin denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is Fok! Je weet het nooit hier
goeie zelfspotquote:Op donderdag 18 september 2014 10:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ach ja, iedereen loopt deukjes op terwijl wij allemaal vrolijk door het leven huppelen.
En het is echt niet allemaal koek en ei, leer ermee opgaan, geef het een plekje en leef!![]()
![]()
En ja, het is ook vervelend als dingen anders lopen dan gepland, je hebt nu eenmaal niet alles in de hand en je kan iemand niet in de kop kijken, om het maar even plat te zeggen.
Uiteraard heb ik ook mijn portie en zakt af en toe de moed in de schoenen, die lepel ik er vervolgens uit, raap mezelf op en ga door! Uiteindelijk ben ik er altijd sterker uitgekomen, dan dat ik erin gegaan ben.
JAWEL!!! Door z'n strot heel duwen, herhalen, herhalen en herhalen! Dan uitschelden voor stuk stront en half tamme en iets met bord en kop en kansloos en afsluiten met zolderkamer autist!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:17 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, maar als ie het nog niet weet, heeft nog vaker herhalen ook geen zin denk ik.
Oeh daar begint het mee!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef habitue het volgende:
Laat ik maar wat ontopics posten dan. Na de 3e keer mijn tandenborstel vergeten te zijn, heb ik sinds gisteren een vaste plek gekregen.![]()
(Het kostte haar denk ik ook gewoon teveel nieuwe tandenborstels)
En bedankt...quote:Op donderdag 18 september 2014 13:08 schreef ook_gek het volgende:
H_J laat lekker gaan man. yats en date gaan niet echt samen net als duidelijk, genuanceerd en onderbouwd communiceren duidelijk niet zijn sterkste punt is.
Fuck it, laat het los het is maar een hoopje tekst of een forum
Nee, eerlijk gezegd niet. Ik gun het HJ.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan het nog vager?
Of bedoel je gewoon simpel dat ie zegt dat ie veel date en regelmatig seks heeft op die dates. En dat je dat niet leuk vindt om te lezen omdat het jou niet zo makkelijk af gaat?
Dat lijkt me een geweldig plan, al ben ik niet van het slikken.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JAWEL!!! Door z'n strot heel duwen, herhalen, herhalen en herhalen! Dan uitschelden voor stuk stront en half tamme en iets met bord en kop en kansloos en afsluiten met zolderkamer autist!
The fok style!
Vast een aantal die een mislukte dates gehad wat ze dan weer moeten projecteren als frustratie op anderen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Ik hap ook wel eens op posts en zal de hand in eigen boezem steken maar gun yats wel een "fuckerrrrrrzzz!" momentje als ie straks een gigantisch leuke date vindt en hier kan uitchecken, ondanks dat het mij ook wel eens ergert. Ben het met missGump eens dat het wel "leuk" is geweest nu. Jullie lijken wel een stel wijven man, get a life.
Ramptoerist, post zelf weer eens wat dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:32 schreef BeamofLight het volgende:
t moet gewoon gaan over date-verhalen. Vooral die mislukte. Die koekerts verder hier met hun gezeik en problemen moeten een topicje verder huilen. x
Thxs, idem overigens!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Ik hap ook wel eens op posts en zal de hand in eigen boezem steken maar gun yats wel een "fuckerrrrrrzzz!" momentje als ie straks een gigantisch leuke date vindt en hier kan uitchecken, ondanks dat het mij ook wel eens ergert. Ben het met missGump eens dat het wel "leuk" is geweest nu. Jullie lijken wel een stel wijven man, get a life.
Ik zal kijken of ik vanavond nog een faaldate kan postenquote:
Of je gaat daar eens wat aan doen?quote:
Ik gun hem dat ook, en nog meer users gun ik dat. Geeft een stuk meer rust, gejank enz enz. Win - win situatie.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Als we wijven waren hadden we dit probleem niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Juist wel, dan moest je daarmee op datequote:Op donderdag 18 september 2014 14:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als we wijven waren hadden we dit probleem niet.
Mh ik heb geen flauw idee of dat zo slecht zou zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
j
[..]
Juist wel, dan moest je daarmee op date
de enige online-raakvlakken die ik heb met dit topic zijn FB-toevoegingen....quote:Op donderdag 18 september 2014 13:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ramptoerist, post zelf weer eens wat dan.
spannend zo met die puntjes..quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
de enige online-raakvlakken die ik heb met dit topic zijn FB-toevoegingen....
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
spannend zo met die puntjes..
ik maak me ook schuldig aan slowchat maar dit is natuurlijk wel vrij ultiemquote:
Ja prima.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak me ook schuldig aan slowchat maar dit is natuurlijk wel vrij ultiem
Misschien moeten we er allemaal weer op gaan letten?
Gelukkig welquote:
Heb geen dates om over te postenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
Best wel jammer dat er niemand wat dates post.
Ja ik kwam wat oudere vrouwen tegen met kind op de foto en in een leren pak met die tieten half eruit hangend was geen gezicht echt lelijk en dan waren ze nog op zoek naar jongere mannenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:47 schreef Wolken het volgende:
Ik heb gisteravond Tinder geïnstalleerd maar ik heb het idee dat ik in de nieuwste uitgave van de J/M zat te bladeren. Als ik kinderfoto's wil zien ga ik wel op de Facebook pagina kijken van een willekeurige 30+er met kind.
Ik post eerdaags wel weer wat dateverhalen. Wel even kijken hoe ik dat ga formuleren als er broekjes uitgaan op het einde van de avond, anders raken de mensen die verstoken blijven van enige vorm van fysiek contact weer gekwetst.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja prima.
Ik word er niet door gekwetst wel door die uitspraak.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik post eerdaags wel weer wat dateverhalen. Wel even kijken hoe ik dat ga formuleren als er broekjes uitgaan op het einde van de avond, anders raken de mensen die verstoken blijven van enige vorm van fysiek contact weer gekwetst.
Ben benieuwd! Niet weer meteen verliefd worden he, anders wordt het weer zo'n emo verhaal.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik post eerdaags wel weer wat dateverhalen. Wel even kijken hoe ik dat ga formuleren als er broekjes uitgaan op het einde van de avond, anders raken de mensen die verstoken blijven van enige vorm van fysiek contact weer gekwetst.
er zijn maar een stuk of wat actieve daters hier en die moeten ook gewoon werken, langs hun moeder en dat soort dingen dus je kunt ook niet elke dag een vers verhaal verwachtenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja prima.
Je bent te nieuw om Yats af te zeiken, jah.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:15 schreef Vivie het volgende:
Misschien ga ik maar op het eerste best aanbod in (nee, yats ^^) voor een date zodat we weer topicvulling hebben
Waarom zeggen die dates af ook geen tijd?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn maar een stuk of wat actieve daters hier en die moeten ook gewoon werken, langs hun moeder en dat soort dingen dus je kunt ook niet elke dag een vers verhaal verwachten
En dan is het misschien een paar dagen stil?
Mijn dates komen maar niet van de grond. Of zij zeggen af (nu 2x op een rij) en ik heb me er laatst ook zelf schuldig aan moeten makenhelaas zitten er maar 7 dagen in een week
Yats weet van wie het komt , ik heb wat krediet <3quote:Op donderdag 18 september 2014 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bent te nieuw om Yats af te zeiken, jah.
En te wanhopig op zoek om dr beter te voelen dan yats.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je bent te nieuw om Yats af te zeiken, jah.
Nou nou ^^quote:Op donderdag 18 september 2014 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En te wanhopig op zoek om dr beter te voelen dan yats.
bij 1 kwam het toch niet uit en de ander dacht dat het toch niks ging wordenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Waarom zeggen die dates af ook geen tijd?
Yup ik heb de hele dag de tijd en ik vind de dagen nog te kort om wat te doen.
Onze date zou niet fokwaardig zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 18:15 schreef Vivie het volgende:
Misschien ga ik maar op het eerste best aanbod in (nee, yats ^^) voor een date zodat we weer topicvulling hebben
Dat is vreemd ja zou ik ook niet zo leuk vinden.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij 1 kwam het toch niet uit en de ander dacht dat het toch niks ging worden
Gek genoeg wil hij nu morgen af spreken. Ik heb het maar op een 'misschien' gehouden
Dat weet je maar nooit.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef yats het volgende:
[..]
Onze date zou niet fokwaardig zijn
ja anders zou ik in eerste instantie al niet met ze afgesproken hebben natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 18:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wel een leuk gesprek met ze gehad?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |