ik vind hem leukquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Paiq-oneliner:
"Heeey mag ik een keertje aan je oren likken?![]()
"
Wat.
Afgaande op vorige verhalen hier?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind hem leuk
Als het een grapje is dan
Inderdaad ik lik liever ergens anders aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de aantrekking van oren als erogene zone nooit echt begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad ik lik liever ergens anders aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, iedereen heeft zich doodgelachen na die hilarische grap van forumverrijking Hmmmm.quote:
Netjes dat je die foto weghaalt. Vraag haar wat haar bevindingen zijn op Paiq, altijd een goede conversatie opener aangezien dat al je eerste raakvlak is. Heb je zelf ook nog wat idiote date ervaringen en weet je het een beetje leuk te brengen zit je al snel gebakken. Herkenbaar en het schept nog een raakvlak.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:52 schreef kree het volgende:
Ok, nou na van de week weer eens meegelezen te hebben hier kreeg ik weer eens zin om een poging te wagen enzo bablaba
Maar ik heb dus zo'n foto toernooi (heet het tegenwoordig) op paiq gedaan en komt er dit uit:
[ afbeelding ]
Heb even de foto's enzo er uit geknipt, dat zullen jullie begrijpen.
Het matched dus best goed op voorkeuren die ik eerlijk heb ingevuld, maar dit is altijd het ellendige, wat stuur je dan?
Vast mensen hier die ervaring daarmee hebben, ik wil gewoon ff gezellig chatten enzo, maakt mij niet uit.
Maar wat nu wel of niet te zeggen zodat zij denkt van heej daar wil ik wel ff mee praten.
Help???
Geen idee, maar we kunnen gewoon door hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft zich doodgelachen na die hilarische grap van forumverrijking Hmmmm.
Ja, die niksnutten die de godganse dag in een sc hangen heb je wat aan. Check mijn edit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee, maar we kunnen gewoon door hoor
Ik heb even de hulp ingeroepen van de altijd gezellige Relaties SC, en heb nu gestuurd van zin om ff te kletsen met elkaar..
Tja zal vast wel niet top zijn, maar wil me ook niet anders voordoen als wat ik ben, en dit is het nou eenmaal
Mwah niet zo veroordelend zijn gelijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, die niksnutten die de godganse dag in een sc hangen heb je wat aan. Check mijn edit.
Morgenavond weer. Wel weer een zooi matches erbij via Tinder eerder vandaag. Die nu natuurlijk allemaal tegelijk happen op die profieltekst, eheh. Ik heb nooit zo'n zin om meerdere gesprekken tegelijk te voeren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Verveling is slecht voor me. Ik krijg straks een nachtelijke rondleiding door architectonisch Rotterdam van de Tinderdude. Of word vermoord. To be continued.
Is er niemand anders aan het daten? Waar zijn de serials?
Er is geen standaard iets. Al stuur je alleen 'quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah niet zo veroordelend zijn gelijk
Gelezen, trouwens ik ben nog wel steeds van mening dat het eerste wat ik denk het beste is, maargoed beetje advies is altijd goed natuurlijk
Gecondoleerd, het is maar waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Verveling is slecht voor me. Ik krijg straks een nachtelijke rondleiding door architectonisch Rotterdam van de Tinderdude. Of word vermoord. To be continued.
Is er niemand anders aan het daten? Waar zijn de serials?
Ja als je Brad Pitt heet misschien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is geen standaard iets. Al stuur je alleen '' is het soms al prima
Jij nu ook al?quote:Op zondag 21 september 2014 00:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja als je Brad Pitt heet misschien.
Je wilde zeggen dat jij wel reageert op mannen die "quote:
Nee, maar ook niet als t brad pitt isquote:Op zondag 21 september 2014 08:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat jij wel reageert op mannen die "" sturen? Ik bedoel jeez, "hoi" kost mmisschien 0.1 sec meer moeite en geeft je al 10 keer zo veel kans op een reply.
(nee dit kan ik statistisch niet onderbouwen.)
Het is dan ook de debielste reactie in de geschiedenis van de mensheid. Waar knipoog je naar? Waarom? Wat voor reactie moet je erop geven? Terugknipogen?quote:Op zondag 21 september 2014 12:11 schreef kree het volgende:
Mjah ik heb ";)" ook geprobeerd, reactie niet geaccepteerd
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 september 2014 12:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is dan ook de debielste reactie in de geschiedenis van de mensheid. Waar knipoog je naar? Waarom? Wat voor reactie moet je erop geven? Terugknipogen?
Mijn ervaring is toch andersquote:Op zondag 21 september 2014 00:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja als je Brad Pitt heet misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |