Dit is het vervolg op Commentaren op de streamverslagen deel 16
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 27-10-2002 01:18]
quote:vind het nog steeds een hele klus hoor..Kijken en verslag maken...Ja sommige details mis je dan dat is onvoorkomelijk...
Op zondag 27 oktober 2002 01:08 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar is dan het commentaren topic voor... Maar zulke opmerkingen zijn prima inderdaad. Als je alles verslaat dan zit je in zo\'n tempo te tikken dat het er soms niet helemaal op komt zoals je gewild had.
Googogogooooooooo Loulou je doet het goed
quote:Dat klopt helemaal Scanman
Op zondag 27 oktober 2002 01:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dank je wel... Dat we de gebeurtenissen aangaande sommige personen niet altijd hetzelfde zien is niet te vermijden ben ik bang. Maar dat maakt dit forum juist zo leuk toch
quote:Meestal zie ik helemaal niets van wat er gebeurt. Dan zie ik alleen maar het toetsenbord en twee vingers die er als een razende overheen vliegen. Daarbij nog de frustratie als je weer een gesprek niet kunt bijhouden en je ideale stream 2 uurtjes zijn kompleet!
Op zondag 27 oktober 2002 01:18 schreef Anzjie het volgende:
Soms ontgaan sommige dingen je ook omdat de streams vaak verspringen. Ik vind het nog steeds een hele klus hoor..Kijken en verslag maken...Ja sommige details mis je dan dat is onvoorkomelijk...
Duidelijk is wel dat Laurens met een haatcampgagne bezig is nu. Ik vind het heel OK van Geesje dat ze er niet in meegaat.
Wat een stelletje roddelaars zeg, ook weer over Stefan vanavond. Ik kots werkelijk op Daniela.
quote:En ik maar denken dat ik dat alleen heb
Op zondag 27 oktober 2002 01:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Meestal zie ik helemaal niets van wat er gebeurt. Dan zie ik alleen maar het toetsenbord en twee vingers die er als een razende overheen vliegen. Daarbij nog de frustratie als je weer een gesprek niet kunt bijhouden en je ideale stream 2 uurtjes zijn kompleet!
quote:Laurens spreekt zowaar een waar woord!
Gees: nou, ik ga gewoon met hem om, ik neem hem zoals ie is, een eenling, een aparte.
Lau:jij vind iedereen lief.
quote:Met andere woorden: blijven?
Op zondag 27 oktober 2002 01:25 schreef Gert het volgende:
Wat een stelletje roddelaars zeg, ook weer over Stefan vanavond. Ik kots werkelijk op Daniela.
quote:Nou, eigenlijk meer de mensen óver Mus... Mus heeft alleen Ting even in de tang genomen, die daar niet goed tegen kon.
Op zondag 27 oktober 2002 01:26 schreef IfULikeMe het volgende:
Goedenacht mensen,Ik heb wat gemist zo te zien.Die moes is weer bezig geweest.
quote:Van wat?
Op zondag 27 oktober 2002 01:28 schreef IfULikeMe het volgende:
Maar wiens schuld was het nou?
quote:Tingetje is een gevoelige mens,daar moet je voorzichtig mee omgaan.
Op zondag 27 oktober 2002 01:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nou, eigenlijk meer de mensen óver Mus... Mus heeft alleen Ting even in de tang genomen, die daar niet goed tegen kon.
quote:Nou Scanman je verslagen komen precies overeen met de verslagen van Fondaco (Media Watchers).
Op zondag 27 oktober 2002 01:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Meestal zie ik helemaal niets van wat er gebeurt. Dan zie ik alleen maar het toetsenbord en twee vingers die er als een razende overheen vliegen. Daarbij nog de frustratie als je weer een gesprek niet kunt bijhouden en je ideale stream 2 uurtjes zijn kompleet!
quote:Volgens de laatste streamverslagen heeft moes wat gedaan.
Op zondag 27 oktober 2002 01:29 schreef scanman01 het volgende:[..]
Van wat?
quote:Precies... en dat was niet echt aan de orde. Maar de opmerkingen van Mus waren volgens mij (laat ik dat er bij zetten) niet echt bedoeld als opbouwende kritiek (als je begrijpt wat ik bedoel)
Op zondag 27 oktober 2002 01:29 schreef IfULikeMe het volgende:
Tingetje is een gevoelige mens,daar moet je voorzichtig mee omgaan.
quote:Huh? Was die niet gestopt?
Op zondag 27 oktober 2002 01:31 schreef meharis het volgende:
Nou Scanman je verslagen komen precies overeen met de verslagen van Fondaco (Media Watchers).
quote:Naar scanmans mening
Op zondag 27 oktober 2002 01:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nou, eigenlijk meer de mensen óver Mus... Mus heeft alleen Ting even in de tang genomen, die daar niet goed tegen kon.
quote:Zeg dat nou niet
Op zondag 27 oktober 2002 01:35 schreef Jappie het volgende:[..]
Naar scanmans mening
Hulde opnieuw voor jullie verslagen. Ikzelf heb vorig jaar ook menig verslag getypt, maar kan er nu niet meer de tijd voor vinden. Ik volg het wel allemaal. Vanavond het gesprek tussen Lau-Mus was weer genieten!!
Wat een etterbak, trouwens, die Friese huishoudster...
quote:Nee hoor... Zijn opmerkingen tegen haar kun je toch rustig omschrijven als 'in de tang nemen'.... Ik zou in ieder geval geen andere omschrijving weten...
Op zondag 27 oktober 2002 01:35 schreef Jappie het volgende:
Naar scanmans mening
quote:Klopt Weyden sinds donderdagnacht.
Op zondag 27 oktober 2002 01:32 schreef weyden het volgende:
Ik las op MW dat Fondaco met streamen is gestopt, vanwege het vermeende bedrog van BB ( wegstemming van Martijn).
quote:Je gaat maar door hè.. Het wordt wel flauw nu!
Op zondag 27 oktober 2002 01:37 schreef schatje het volgende:[..]
Zeg dat nou niet
quote:Precies...jij niet nee
Op zondag 27 oktober 2002 01:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee hoor... Zijn opmerkingen tegen haar kun je toch rustig omschrijven als 'in de tang nemen'.... Ik zou in ieder geval geen andere omschrijving weten...
quote:Inderdaad!
Op zondag 27 oktober 2002 01:40 schreef Jappie het volgende:
Precies...jij niet nee
quote:We zijn er al uit en Jappie gaat slapen; vechten is trouwens veels te vermoeiend.
Op zondag 27 oktober 2002 01:42 schreef weyden het volgende:
Jappie en Scanman niet vechten hoor, neem samen een biertje ...cheers
quote:Ik heb Jappie al genomineerd.. dat is voor mij voldoende
Op zondag 27 oktober 2002 01:42 schreef weyden het volgende:
Jappie en Scanman niet vechten hoor, neem samen een biertje ...cheers
Maar wat moes deed bij ting vond ik wel een beetje jammer.
Hij moet dat soort mensen(rustige,gevoelige mensen) aardig en serieus behandelen. En niet gaan pesten. Maar volgens mij had hij er ook spijt van.
Maar dat gezeik erna door de anti-pact(Lau,Jubitch,Daniella,Dennis) vond ik ook wel jammer.
Vooral die dennis! sniki mannetje is dat>>>>hij gaat echt voor de stemmen.
En jammer dat de ruzie tussen Lau en Mus niet uit de hand is gelopen.
Ik wil wel eens weten wat die Lau in petto heeft.(want hij houdt zich nog in).
Ik heb momenteel weinig tijd om verslagen te maken. In de loop van de week komt daar waarschijnlijk verandering in.
Ik begrijp niet dat Laurens en Judith zo'n probleem maken van het feit dat Mustapha niets doet. Ik zou juist blij zijn dat ik iets om handen heb in een huis waar ik de hele dag weinig te doen heb.
Het viel mij de afgelopen dagen op dat Stefan weer naar Daniela en Margriet trekt nu hij Geesje kwijt kan raken.
quote:Volgens mij is LouLou om een uurtje of 0.45 begonnen met streamen dus die twee uur zouden nog niet om moeten zijn... maar we hebben al een poosje niks meer gezien inderdaad! Eh heuh, idd.
Op zondag 27 oktober 2002 02:00 schreef weyden het volgende:
Ik had gehoopt dat er nog iemand streamde, maar dat zit er zeker niet meer in.. Slapen ze al daar in Almere??
quote:Zijn die elkaar onzedelijk aan het betasten ofzo (please please
(ik heb alleen de keus tussen dit slaapkamer gewauwel en een kreundende Judith en Daan bij het hek.
quote:Laurens heeft zich dus inmiddels al verlaagd tot ordinair intimideren. Enge creep.
Lau: er zijn nu 3 mensen die ook vinden dat dit niet zo kan, ik had al beslist ik ga niet meer met hem discussieren want hij kan niet luisteren, voor zijn veiligheid is het beter dat ik niet meer met hem praat
quote:Ja, zo gaat dat. Veel erger kan het niet denk ik. Daar kunnen alle opmerkingen van Daniela vanavond niet tegen op... maar goed, dat is weer mijn mening dan.
Op zondag 27 oktober 2002 02:16 schreef late_vogel het volgende:Hier ga ik dus spontaan van over mijn nek
quote:Wat een belachelijke mening. Maar goed, dat is mijn mening dan.
Op zondag 27 oktober 2002 02:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja, zo gaat dat. Veel erger kan het niet denk ik. Daar kunnen alle opmerkingen van Daniela vanavond niet tegen op...
Dit vond ik dus een goede opmerking, maar dat is mijn mening weer!
quote:Ja.. Mustapha probeert dus gewoon iemand te paaien om stemmen te winnen. Daniela en Judith steken hun mening over Mus niet onder stoelen of banken. Dat vind ik het wezenlijke verschil hier. Dat is mijn mening tenminste (vooral als Jappie meeleest moet je dat erbij zetten!)
Op zondag 27 oktober 2002 02:20 schreef Gert het volgende:
Wat een belachelijke mening. Maar goed, dat is mijn mening dan.
quote:Daniela zegt de grofste dingen over Stefan, maar doet wel aardig tegen hem.
Op zondag 27 oktober 2002 02:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja.. Mustapha probeert dus gewoon iemand te paaien om stemmen te winnen. Daniela en Judith steken hun mening over Mus niet onder stoelen of banken. Dat vind ik het wezenlijke verschil hier.
quote:Jongen , het was maar een geintje.(dat moes zei dat hij even met margriet gaat praten)
Op zondag 27 oktober 2002 02:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja.. Mustapha probeert dus gewoon iemand te paaien om stemmen te winnen. Daniela en Judith steken hun mening over Mus niet onder stoelen of banken. Dat vind ik het wezenlijke verschil hier.
Dat is het verschil!
quote:Alsjeblieft, hebben jullie dan helemaal geen gevoel voor humor? Die opmerking, "ik ga nog wel even met haar praten", was overduidelijk een grapje. Precies het soort grapjes dat hij ook direct tegen Margriet maakt. Dat is heel anders dan Daniela, want je hoeft heus niet te denken dat Daniela haar 'grapjes' tegenover Geesje zal herhalen.
Op zondag 27 oktober 2002 02:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja, zo gaat dat. Veel erger kan het niet denk ik. Daar kunnen alle opmerkingen van Daniela vanavond niet tegen op... maar goed, dat is weer mijn mening dan.
Wat Judith en Laurens nu doen, tegen Geesje en Marc aldoor slecht over Mustafa praten vind ik erger. En aldoor weer herhaalt Laurens die opmerking van Mustafa tegen Margriet uit zijn verband.
(Gelukkig dat Judith "blij" is dat Geesje en Marc Mustafa niet afvallen en het zelf willen meemaken.)
quote:Moes en geintjes is een geheel.
Op zondag 27 oktober 2002 02:27 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Jongen , het was maar een geintje.(dat moes zei dat hij even met margriet gaat praten)
En wat Judith en daniella doen is geen geintje.Dat is het verschil!
quote:Weet je wel in wat voor context Mustapha dat zei?
Op zondag 27 oktober 2002 02:16 schreef late_vogel het volgende:
streamverslag van Lou LOU
---------------------------------------------
Mus denkt dan Margriet hem niet gaat nomineren omdat ze denkt dat hij haar mag. Ik ga nog wel een praatje met haar maken.
---------------------------------------------
Hier ga ik dus spontaan van over mijn nek
quote:Laat maar zitten.
Op zondag 27 oktober 2002 02:37 schreef riri het volgende:[..]
Weet je wel in wat voor context Mustapha dat zei?
Hij bedoelde dat hij met Margriet wil praten zodat Margriet van mening zou veranderen en wel hem zou nomineren.
Hij bedoelt dat cynisch, snap dat nou eens.
Puur een grap, hem deert het niet dat iedereen op hem stemt, en wil dat juist zelfs.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 02:27 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Jongen , het was maar een geintje.(dat moes zei dat hij even met margriet gaat praten)
En wat Judith en daniella doen is geen geintje.Dat is het verschil!
Precies
quote:Toch valt er een hoop tussen de regels door te lezen hoor! Ik vind het helemáál niet oninteressant om te lezen iig!
Op zondag 27 oktober 2002 02:42 schreef LouLou het volgende:
. De verkeerde dag om te streamen dus.
quote:Ja dat weet ik
Hij bedoelde dat hij met Margriet wil praten zodat Margriet van mening zou veranderen en wel hem zou nomineren.
Puur een grap, hem deert het niet dat iedereen op hem stemt, en wil dat juist zelfs.
quote:Dat laatste klopt.. maar toch zei hij dus wel zoiets. Hij zou wel even met Margriet gaan praten! En dat Daniela achterbaks doet tegen Stefan klopt inderdaad. Dat was me even ontschoten.
Op zondag 27 oktober 2002 02:26 schreef Gert het volgende:
Daniela zegt de grofste dingen over Stefan, maar doet wel aardig tegen hem.
Mustafa komt er gewoon voor uit dat-ie tactisch doet, heeft het heel vaak over zijn "rep". Als je Mustafa iets niét kan verwijten dan is het dat hij probeert stemmen te winnen door aardig te zijn!
quote:En stil ben ik niet
Op zondag 27 oktober 2002 02:39 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Laat maar zitten.
Ik denk dat Late-vogel en scanman het nu wel door hebben, want ze zijn al een tijdje stil.(waarheid doet pijn!)
quote:Ik denk idd dat dit de context is waarin het gezien moet worden, even daarvoor maakte hij ook een opmerking over met Ting te gaan praten, dat hij vind dat ze hem ook maar moet nomineren, maar helaas had ik ten eerste maar 10 vingers en weinig tiksnelheid, en ten tweede is het met schrijven soms moeilijk weer te geven in wat voor sfeer dingen gezegd worden.
quote:Zou het ook kunnen dat hij graag wil dat het allemaal als geintje overkomt, maar intussen hij toch heel strategisch bezig is?
Op zondag 27 oktober 2002 02:30 schreef IfULikeMe het volgende:
Moes en geintjes is een geheel.
Maar dat hebben een aantal fokkers nog steeds niet door of ze WILLEN het niet begrijpen.(ik denk dat laatste), maar dat is mijn mening weer.
quote:Toch vind ik dat je het goed hebt gedaan hoor Lou lou... Het is gewoon lastig om sommige dingen te verslaan...
Op zondag 27 oktober 2002 02:54 schreef LouLou het volgende:[..]
Ik denk idd dat dit de context is waarin het gezien moet worden, even daarvoor maakte hij ook een opmerking over met Ting te gaan praten, dat hij vind dat ze hem ook maar moet nomineren, maar helaas had ik ten eerste maar 10 vingers en weinig tiksnelheid, en ten tweede is het met schrijven soms moeilijk weer te geven in wat voor sfeer dingen gezegd worden.
quote:dat zou toch wel een hele rare strategie zijn dan, bepaalde personen echt kwetsen en beledigen....en er dan maar op gokken dat het Nederlandse publiek dat geweldig vind?? En ik heb het er nooit bijgehaald en wil dat eik ook helemaal niet, maar als we er even vanuit gaan hoe de publieke opinie de laatste tijd is over Marokaanse jongeren is dat niet bepaald een slim uitgangspunt denk je niet.
Op zondag 27 oktober 2002 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Zou het ook kunnen dat hij graag wil dat het allemaal als geintje overkomt, maar intussen hij toch heel strategisch bezig is?
Wat hij ook is (en ik heb een zwak voor hem, maar vind sommige van zijn gedragingen ook niet netjes), hij is volgens mij echt niet strategisch bezig.
quote:Je was toppie ik heb genoten
Op zondag 27 oktober 2002 02:04 schreef weyden het volgende:
Bedankt Lou Lou voor je verslagen ze waren goed gedetailleerd. Bedankt
quote:Wie ik IK heb niks gedaan
Op zondag 27 oktober 2002 02:17 schreef late_vogel het volgende:[..]
Je was toppie ik heb genoten
Las ik het nou goed dat Laurens Mustpha heeft bedreigd?
Verder zie ik uit de stream verslagen en hetgeen ik gistermiddag zelf heb gezien, dat Lau medestanders aan het winnen is voor zijn gelijk, namelijk 'mus is evil'. Judith helpt hem daar met volle overgave bij.
In mijn idee heeft het Laurens / Judith kamp de laatste tijd flinke deuken opgelopen. De anderen hebben langzamerhand voorzichtig afstand genomen en Daniella is zo ongeveer verstoten geweest naar aanleiding wat ze weken geleden flikte tegen Judith m.b.t. een battle waarbij zij Lau koos als maatje terwijl ze wist dat Judith Lau wilde.
Ik zie deze twee (Lau/Ju) dan nu ook hardnekkig weer medestanders winnen voor hun zaak. Lau praat op iedereen en alles in. Ting word opgezet tegen Mus. Judith staat Lau bij waar ze kan en werkt ondertussen aan het 'vlooien' van Daniella.
[Dit bericht is gewijzigd door Smasr op 27-10-2002 08:42]
quote:Mus is heel erg strategisch bezig zeker nu hij een kaartje heeft gehad van zijn broer waarop staat dat hij vooral door moet gaan zoals hij nu bezig is. Mus heeft het continu over zijn rep en dat het hem allemaal niet boeit. hij weet ook dat andere irriteren hem onderscheid en dat hij daardoor veel stemmen krijgt. De afgelopen weken is hij er door het volk steeds niet uit gestemd en dat is voor hem een goede meter hoe hij ervoor staat.
Op zondag 27 oktober 2002 02:08 schreef LouLou het volgende:[..]
dat zou toch wel een hele rare strategie zijn dan, bepaalde personen echt kwetsen en beledigen....en er dan maar op gokken dat het Nederlandse publiek dat geweldig vind?? En ik heb het er nooit bijgehaald en wil dat eik ook helemaal niet, maar als we er even vanuit gaan hoe de publieke opinie de laatste tijd is over Marokaanse jongeren is dat niet bepaald een slim uitgangspunt denk je niet.
Bovendien kan hij met anderen wel goed omgaan. Dat zou dan toch behoorlijk tegen zijn "rep" ingaan.of ligt dat aan deze personen, zijn ze te "slap" om tegen hem in te gaan of zo?Wat hij ook is (en ik heb een zwak voor hem, maar vind sommige van zijn gedragingen ook niet netjes), hij is volgens mij echt niet strategisch bezig.
quote:nee.....................
Op zondag 27 oktober 2002 02:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zou het ook kunnen dat hij graag wil dat het allemaal als geintje overkomt, maar intussen hij toch heel strategisch bezig is?
quote:Dus die storm is eigenlijk Hummie's schuld.
Dennis vindt de wind niet normaal en vraagt zich af hoe het in heel Nederland is. Ook denkt hij dat BB nu wil kijken hoe de bewoners met de elementen omspringen. Het weer wordt verder besproken.
quote:Die heeft ze besteld met de weatherphone.
Op zondag 27 oktober 2002 14:31 schreef Coos het volgende:
Dus die storm is eigenlijk Hummie's schuld.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 14:31 schreef Coos het volgende:
Zojuist schreef Okzin in de streamverslagen:
[..]Dus die storm is eigenlijk Hummie's schuld.
quote:Thanks, Okzin, I'll need that.
Op zondag 27 oktober 2002 16:06 schreef okzin het volgende:
Ja Joef, 't is klaverjassen en sterkte he met de interessante conversatie in het BBhuis
Joef dank je wel voor het streamen
quote:
Geplaatst door Joef op zondag 27 oktober 2002 18:0117.46 uur
En zo eindigde er weer een zondagmiddag in het huis van BB. En vanavond? Vanavond vraagt Laurens aan de anderen om tien seksuele fantasieën te noemen binnen twintig seconden. Op speciaal verzoek van Scanman.
tsjonge wat kan dat saai zijn...
ik heb in ieder geval een cursus communicatie van marc voor die euro
quote:Toch tof dat je even streamt !!
Op zondag 27 oktober 2002 22:04 schreef NatasTriplesix het volgende:
respect voor de vaste streamers !!tsjonge wat kan dat saai zijn...
ik heb in ieder geval een cursus communicatie van marc voor die euro
En ik vind het weer heel jammer dat moes weer in een andere hoek wordt gezet dan de werkelijkheid.
He scanman, je begint op hummie te lijken, maar dan andersom!(als je begrijpt wat ik bedoel)
En mijn antwoord op je vraag waarom ik niet zelf ga streamen? is dat ik er geen zin in heb,klaar!
quote:Je moet wel ff KEEK onderstrepen want dat wat Scanman typte was dus echt zo
Op zondag 27 oktober 2002 23:19 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik las net de streamverslag van scanman en toevallig keek ik ook de live-beelden.En ik vind het weer heel jammer dat moes weer in een andere hoek wordt gezet dan de werkelijkheid.
He scanman, je begint op hummie te lijken, maar dan andersom!(als je begrijpt wat ik bedoel)
En mijn antwoord op je vraag waarom ik niet zelf ga streamen? is dat ik er geen zin in heb,klaar!
quote:vertel dan maar even hoe de "werkelijkheid" dan wel was IfYouLikeMe.
Ik las net de streamverslag van scanman en toevallig keek ik ook de live-beelden.En ik vind het weer heel jammer dat moes weer in een andere hoek wordt gezet dan de werkelijkheid.
[Dit bericht is gewijzigd door Dynabite op 27-10-2002 23:25]
quote:Die is goed!
quote:
Schrijft scan een keertje neutraal; is het nog niet goed.
quote:Daar heb ik ook geen zin in, klaar.
Op zondag 27 oktober 2002 23:24 schreef Dynabite het volgende:[..]
vertel dan maar even hoe de "waarheid" dan wel was IfYouLikeMe.
Je moet het natuurlijk wel onderbouwen.
quote:En het is IfULikeMe voor JOU
Op zondag 27 oktober 2002 23:24 schreef Dynabite het volgende:[..]
vertel dan maar even hoe de "werkelijkheid" dan wel was IfYouLikeMe.
Je moet het natuurlijk wel onderbouwen.
quote:Ik zeg niet dat hij liegt!
Op zondag 27 oktober 2002 23:23 schreef late_vogel het volgende:[..]
Je moet wel ff KEEK onderstrepen want dat wat Scanman typte was dus echt zo
Want ik hoorde het ook!!!!! ( toevallig net ff een code gehad van een lief iemand die mij wilde sponseren )
quote:het boeit je zeker niet
Op zondag 27 oktober 2002 23:27 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Daar heb ik ook geen zin in, klaar.
quote:Wil je weten wat me wel boeit?
Op zondag 27 oktober 2002 23:30 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
het boeit je zeker niet
quote:Dan moet je mij even vertellen wat er niet klopt dan? Ik heb in deze verslagen alleen getypt wat er werd gezegd, dus WTF kun je daar fout aan doen dan? Voorbeelden graag, want dat gezeik dat streamverslagen niet kloppen ben ik goed zat!
quote:---Edit: ongepaste opmerking---
Op zondag 27 oktober 2002 23:30 schreef Dynabite het volgende:
---Edit: ongepaste opmerking---
Note: doe nou ff leuk mee, en niet van dit soort geintjes s.v.p.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 28-10-2002 00:46]
quote:Dat bedoel ik ja.... Daar word ik schijt ziek van!
Op zondag 27 oktober 2002 23:24 schreef Jappie het volgende:![]()
*proest*
Schrijft scan een keertje neutraal; is het nog niet goed.
quote:Nou wat GVD dan wel dan? Ik tik hier gewoon de teksten op, zonder ook maar 1% eigen mening erin te gooien. Kom dan even met voorbeelden ja... anders graag in het vervolg je kop houden!
Op zondag 27 oktober 2002 23:29 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik zeg niet dat hij liegt!
Ik denk dat IfULik(e)me de waarheid niet aan kan.
[Dit bericht is gewijzigd door Dynabite op 27-10-2002 23:44]
quote:Zo, is dat zo?
Op zondag 27 oktober 2002 23:33 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dan moet je mij even vertellen wat er niet klopt dan? Ik heb in deze verslagen alleen getypt wat er werd gezegd, dus WTF kun je daar fout aan doen dan? Voorbeelden graag, want dat gezeik dat streamverslagen niet kloppen ben ik goed zat!
quote:Nou ,mijn kop dicht houden doe ik niet zo snel.
Op zondag 27 oktober 2002 23:36 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nou wat GVD dan wel dan? Ik tik hier gewoon de teksten op, zonder ook maar 1% eigen mening erin te gooien. Kom dan even met voorbeelden ja... anders graag in het vervolg je kop houden!
quote:Lees nou verdomme eens wat je schijft man! Ik ZET Mus niet neer.. ik tik alleen wat hij gezegd heeft zonder daarbij ook maar 1 woord te gebruiken wat als eigen inbreng gezien kan worden. Dus voorbeelden graag.... en anders zou ik het op prijs stellen als je dergelijke beschuldigingen in het vervolg voor je houdt.
Op zondag 27 oktober 2002 23:38 schreef IfULikeMe het volgende:
Zo, is dat zo?
Het is mijn mening, en ik mag dat vinden.
Ik vind dat moes door jou heel anders wordt neergezet dan wat ik heb gezien.En anderen kunnen dat niet vinden, maar dat is hun mening weer.
quote:het is IfULikeMe !
Op zondag 27 oktober 2002 23:37 schreef Dynabite het volgende:
Scan man rulez...Ik denk dat IfULik(e)me dat waarheid niet aan kan.
quote:Ik vond het stuk zelfs nog relatief positief overkomen, simpelweg omdat Mus nu wel enige uitleg aan Geesje gaf waarom men hem zo in zijn nek zit te hijgen...je laatst geplaatste stukje was weer minder positief, maar dat komt meer doordat de uitleg van Mus omtrent zijn intakegesprek nou niet bepaald de schoonheidsprijs verdiend dan dat het aan jouw gekleurde schrijven zou liggen.
Op zondag 27 oktober 2002 23:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat bedoel ik ja.... Daar word ik schijt ziek van!
[sub] Jappie is uitermate content met je nieuwe schrijfstijl.
[/sub]
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:40 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lees nou verdomme eens wat je schijft man! Ik ZET Mus niet neer.. ik tik alleen wat hij gezegd heeft zonder daarbij ook maar 1 woord te gebruiken wat als eigen inbreng gezien kan worden. Dus voorbeelden graag.... en anders zou ik het op prijs stellen als je dergelijke beschuldigingen in het vervolg voor je houdt.
Trek je niets van domme en ongefundeerde kritiek aan, Scan!
quote:Het zijn geen beschuldigingen, het is gewoon mijn mening.
Op zondag 27 oktober 2002 23:40 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lees nou verdomme eens wat je schijft man! Ik ZET Mus niet neer.. ik tik alleen wat hij gezegd heeft zonder daarbij ook maar 1 woord te gebruiken wat als eigen inbreng gezien kan worden. Dus voorbeelden graag.... en anders zou ik het op prijs stellen als je dergelijke beschuldigingen in het vervolg voor je houdt.
Jouw verhaal kwam volgens mij niet over met wat ik gezien heb.
Je gebruikt net die ene woorden om moes een beetje negatief over te laten komen.Je gebruikt vaker het woord ¨klaar¨ dan hijzelf het gebruikt.
Het leek net of hij aan het roddelen was ,terwijl dat helemaal niet zo was.
Hij werd gewoon ondervraagd door geesje.Je schreef de antwoorden van moes wel op, maar de vragen van geesje waren in een keer verdwenen.
En hij redeneerde waarom hij judith niet mocht , maar dat zag ik nergens in de verslagen, terwijl moes elke keer ervan wordt beschuldigt ,geen argumenten te gebruiken .
De scheldwoorden schrijf je wel op, maar de rest niet.
En hierdoor krijgen mensen een ander beeld van Moes.
Misschien doe je dat automatisch en kan je er niets aan doen.
Maar nu begrijp ik hoe Hummie te werk gaat!
En Scanman . dit is niet de eerste keer!
Maar je moet gewoon doorgaan, ik heb er geen last van, ik wou alleen mijn mening laten horen.
Laterz................
quote:Mus wordt door BB heel anders neergezet, niet door Scanman, die typt gewoon letterlijk wat er door alle bewoners gezegd wordt, dus ook door Mus.
Op zondag 27 oktober 2002 23:38 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Ik vind dat moes door jou heel anders wordt neergezet dan wat ik heb gezien.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:57 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Het zijn geen beschuldigingen, het is gewoon mijn mening.
Jouw verhaal kwam volgens mij niet over met wat ik gezien heb.
Je gebruikt net die ene woorden om moes een beetje negatief over te laten komen.Je gebruikt vaker het woord ¨klaar¨ dan hijzelf het gebruikt.
Het leek net of hij aan het roddelen was ,terwijl dat helemaal niet zo was.
Hij werd gewoon ondervraagd door geesje.Je schreef de antwoorden van moes wel op, maar de vragen van geesje waren in een keer verdwenen.
En hij redeneerde waarom hij judith niet mocht , maar dat zag ik nergens in de verslagen, terwijl moes elke keer ervan wordt beschuldigt ,geen argumenten te gebruiken .
De scheldwoorden schrijf je wel op, maar de rest niet.
En hierdoor krijgen mensen een ander beeld van Moes.Misschien doe je dat automatisch en kan je er niets aan doen.
Maar je moet gewoon doorgaan, ik heb er geen last van, ik wou alleen mijn mening laten horen.Laterz................
"Geesje breekt Mustafa in een keiharde ondervraging"
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:57 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Het zijn geen beschuldigingen, het is gewoon mijn mening.
----------------------------------------
Ja jouw mening die je honderd keer herhaald!Je gebruikt net die ene woorden om moes een beetje negatief over te laten komen.Je gebruikt vaker het woord ¨klaar¨ dan hijzelf het gebruikt.
-----------------------------------------
Dat dacht ik toch niet wat hij zegt het 1000 keer per dag!
En hierdoor krijgen mensen een ander beeld van Moes.
--------------------------------------------------------
Is dat nog mogelijk dan een ander beeld te krijgenMisschien doe je dat automatisch en kan je er niets aan doen.
----------------------------------
Ja tuurlijk jij begrijp alles
Maar je moet gewoon doorgaan, ik heb er geen last van, ik wou alleen mijn mening laten horen.
----------------------------------------
Als je er geen last van heb moet je je niet zo gek typen
Laterz.............
---------------------
Tot ooit![]()
quote:Dan niet!
Op maandag 28 oktober 2002 00:03 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
weet je zeker dat je naar de streams zat te kijken...
want het was echt wel een potje negatief roddelen hoor"Geesje breekt Mustafa in een keiharde ondervraging"
quote:Helemaal juist
Op maandag 28 oktober 2002 00:06 schreef Koos Voos het volgende:
mus wordt alleen maar interessanter voor het programma..dus positief of negatief.. gewoon dooooorgaaaaaaaaan..
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 28-10-2002 00:22]
quote:ROTFLMAO!!!! voor die jongen hoop je toch dat ie niet echt is.
Ik heb vannacht gedroomd met een persoon dicht naast me. We keken naar de lucht. De lucht zat vol met wolken en opeen kwamen er twee lichtstralen uit.. echt heel intens. Zo fel had ik ze nog nooit gezien. De stralen kwamen naar beneden op het water. Dat was heel erg tof. De wolken gaan dicht. Toen ze dicht gingen wilde ik dat tegen die ander zeggen. Opeens breken ze weer open en zie ik de zon.. Die werd opeens zo groot dat het leek alsof ik op de zon stond en naar de aarde keek. Ik zag de wereld verdeelt in de continenten die er zijn. Africa, Zuid Amerika, groenland... noem maar op. Zie het als een soort satellietfoto.. heel mooi gewoon"
"Ja ik zie het voor me", zegt Geesje!
quote:De droom stelde helemaal niets voor en ging nergens over, maar ik wilde gewoon dit stukje in een verslag hebben. Ik heb me rot lopen tikken, maar volgens mij staat het er helemaal op! Ik moest me op een gegeven moment aan de stoel vasthouden..
Op maandag 28 oktober 2002 00:20 schreef LouLou het volgende:
uit de verslagen van scanman: wouter aan het woord
[..]ROTFLMAO!!!! voor die jongen hoop je toch dat ie niet echt is.
Vlak daarna lees ik het gesprek tussen Wouter en Geesje, en ik neem aan dat dit ook letterlijk is getypt. Wat vind ik dat 2 enge mensen. Wouter door zijn wannabe helderziendheid en Geesje die dat aanhoort en dit zo interessant vindt.
Kotssmiley's gebruik ik nooit, maar bij dit is het wel op zijn plaats.
voor die 2
quote:Wijze woorden!
mus wordt alleen maar interessanter voor het programma..dus positief of negatief.. gewoon dooooorgaaaaaaaaan..
quote:Beetje irrie dat elk topic nu steeds op Mus uitdraait ...
quote:Ah... ook een reactie van Cynix....
Op maandag 28 oktober 2002 00:22 schreef Cynix ® het volgende:
Wijze woorden!
quote:Kan me niet voorstellen dat ik het droog had gehouden als ik dit had aangehoord, knap weergegeven.
Op maandag 28 oktober 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:
De droom stelde helemaal niets voor en ging nergens over, maar ik wilde gewoon dit stukje in een verslag hebben. Ik heb me rot lopen tikken, maar volgens mij staat het er helemaal op! Ik moest me op een gegeven moment aan de stoel vasthouden..
quote:Zéér letterlijk!
Op maandag 28 oktober 2002 00:21 schreef okzin het volgende:
Vlak daarna lees ik het gesprek tussen Wouter en Geesje, en ik neem aan dat dit ook letterlijk is getypt.
quote:Vind ik nou ook, gewoon negeren en reageren waar het wel hoort, in het Mus topic, als ze zo nodig over mus willen zeuren/ophemelen komen ze vanzelf wel naar daar als er hier geen reactie meer op komt.
Op maandag 28 oktober 2002 00:22 schreef Anzjie het volgende:
Beetje irrie dat elk topic nu steeds op Mus uitdraait ...
quote:Het plaatje in de eerste posting van een streamverslagentopic is steeds groter geworden omdat er steeds meer bewoners kwamen. Het wordt vanzelf kleiner als er bewoners vertrekken. Ik maak het plaatje overigens sinds 3 oktober en sindsdien is het al meer dan 250 kilobyte groot. Ik vind het plaatje met compressie geen gezicht. Vorig jaar postte MMXMMX trouwens regelmatig iets van 8 megabyte aan streamshots in een streamverslagentopic, naast de streamshots die door anderen gepost werden. Ik heb daar destijds bezwaar tegen gemaakt maar de overgrote meerderheid op het forum vond het geen probleem en vond het niet nodig rekening te houden met mensen met een trage verbinding of een trage pc. Dergelijke opmerkingen horen trouwens in dit topic.
Op maandag 28 oktober 2002 00:10 schreef Koos Voos het volgende in de streamverslagen:
plaatje is wel erg zwaar (300 kb).. beetje compressie misschien ?
quote:Vandaar dat ik het bericht daar net verwijderd heb
Op maandag 28 oktober 2002 00:38 schreef Bus watcher het volgende:
Dergelijke opmerkingen horen trouwens in dit topic.

(btw: dit plaatje niet gebruiken, want kost te veel bandwidth)
quote:goh..overtoom
Op maandag 28 oktober 2002 00:52 schreef Qt het volgende:[..]
Vandaar dat ik het bericht daar net verwijderd heb
( maar 300 KB is BELACHELIJK groot.. die koppen kennen we toch allemaal onderhand)
quote:Weet ik, maar deze staat niet op de @home server, maar op de server van iemand uit Amerika... En die zal daar niet zo blij mee zijn!
Op maandag 28 oktober 2002 01:06 schreef Bus watcher het volgende:
Het lijkt inderdaad lossless te zijn Scanman. Ik gebruik een versie van ACDSee uit 2000 voor de compressie. Ik had niet gedacht dat er zo'n verschil is in compressie. Ik heb wel versies van Photoshop maar ik heb niet genoeg schijfruimte om het te installeren. Ik zal dit plaatje uploaden. Tot nu toe heeft @home overigens niet geklaagd over de bandbreedte.
Edit: en dat ga je dus al doen Bus watcher.. thnx!
quote:Kabelmodem?
Op maandag 28 oktober 2002 01:09 schreef Qt het volgende:
Ik heb zelf helemaal geen erg in grote afbeeldingen, het topic met fakes is bij mij ook 1 pagina en laadt als een trein. Maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen opgaat. Ms kan Bus watcher het plaatje van Scan uploaden?Edit: en dat ga je dus al doen Bus watcher.. thnx!
Ik hoor nu iemand zeggen dat het al tien over 12 is, dus de nieuwe tijd is volkomen aan de bewoners voorbij gegaan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoop dat dat zo blijft tot as donderdag met de live uitzending!
Iedereen zich maar afvragen waar Martijn blijft met z'n: "Hallo bewoners".
quote:dit steunt Mustapha in zijn gedrag.
"Dat op die foto staat geschreven dat hij maar moet blijven slapen en de rest moet blijven treiteren snap ik ook niet", zegt Judith. "Wat een teksten zeg.. ongelooflijk. Het is misselijk. Ze zenden vast allemaal leuke dingen uit van hem en schilderen ons af als gekken ofzo! Zoals het op die foto overkomt laten ze vast zien dat wij hem slecht behandelen.
quote:Ik heb een halfuurtje-code ingevoerd en zie alle 4 streams in de bungalow, er zitten 4 mannen aan de tafel maar ze zeggen NIETS.
Op maandag 28 oktober 2002 20:53 schreef bunnyma het volgende:
Waarom staan de streams van de postzegel in DBK stand, Anzjie?
Is er wat aan de hand?
Dames-confrontatie??
quote:Het zullen wel weer de hel vragen zijn.
Op maandag 28 oktober 2002 20:59 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ik heb een halfuurtje-code ingevoerd en zie alle 4 streams in de bungalow, er zitten 4 mannen aan de tafel maar ze zeggen NIETS.
Dames-confrontatie??
quote:Ja, gaat lekker zo!
Op maandag 28 oktober 2002 21:04 schreef bunnyma het volgende:[..]
Het zullen wel weer de hel vragen zijn.
Heb jij even pech, zeg. Dit duurt wel een uur.
Anzjie, in slaap gevallen?
quote:Daar lijkt het wel op.
Op maandag 28 oktober 2002 21:07 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ja, gaat lekker zo!
quote:Nee, ik kreeg helaas een enorme " buswachter en kon helemaal niet meer op internet..Net even nog geprobeert of de code nog wat deed maar helaas
Op maandag 28 oktober 2002 21:07 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ja, gaat lekker zo!
quote:Eentje hebben?
Op maandag 28 oktober 2002 21:14 schreef Anzjie het volgende:[..]
Nee, ik kreeg helaas een enorme " buswachter en kon helemaal niet meer op internet..Net even nog geprobeert of de code nog wat deed maar helaas
Is spannend nu!
quote:Als je mediaspy weer opstart krijg je meestal de streams hier weer op.
Op maandag 28 oktober 2002 21:14 schreef Anzjie het volgende:[..]
Nee, ik kreeg helaas een enorme " buswachter en kon helemaal niet meer op internet..Net even nog geprobeert of de code nog wat deed maar helaas
quote:doe mij zo'n code. ah
Op maandag 28 oktober 2002 21:15 schreef CartWOman het volgende:[..]
Eentje hebben?
Is spannend nu!
quote:Pssst ik ben blond...Ik weet niet wat ik heb, ik krijg altijd gewoon beeld.
Op maandag 28 oktober 2002 21:15 schreef bunnyma het volgende:[..]
Als je mediaspy weer opstart krijg je meestal de streams hier weer op.
CartOwoman lief dat je het aanbied maar ik heb de hele tijd al zo'n slechte verbinding dat ik bang ben dat ik er weer " uitvlieg".
Maar wat is er aan de hand dan in dah house??
quote:Sorry, alleen voor diegene die een goed streamverslag schrijft.
Op maandag 28 oktober 2002 21:18 schreef remmy159 het volgende:[..]
doe mij zo'n code. ah
quote:zal ik voortaan gaan doen oke?
Op maandag 28 oktober 2002 21:22 schreef CartWOman het volgende:[..]
Sorry, alleen voor diegene die een goed streamverslag schrijft.
Je kan zelf ook 1 kopen.
quote:Klote voor je!
Op maandag 28 oktober 2002 21:21 schreef Anzjie het volgende:[..]
Pssst ik ben blond...Ik weet niet wat ik heb, ik krijg altijd gewoon beeld.
CartOwoman lief dat je het aanbied maar ik heb de hele tijd al zo'n slechte verbinding dat ik bang ben dat ik er weer " uitvlieg".
Maar wat is er aan de hand dan in dah house??
Op dit moment zijn de mannen vertrokken en zijn de vrouwen muisstil...
Zal wel een confrontatie zijn.
Ik type zelf veel te langzaam én m'n vriendin zit naast me, zich rot te lachen hoe het hier allemaal toegaat. ![]()
Edit: Anzjie!!!
quote:CartWOman, ik kreeg de indruk dat Anzjie er nog een code tegen aan ging gooien, dus we wachten maar even af.
Op maandag 28 oktober 2002 21:26 schreef CartWOman het volgende:[..]
Klote voor je!
Hoop dat er iemand anders gaat streamen... bunnyma?? *liefkijkt*Op dit moment zijn de mannen vertrokken en zijn de vrouwen muisstil...
Zal wel een confrontatie zijn.
Ik type zelf veel te langzaam én m'n vriendin zit naast me, zich rot te lachen hoe het hier allemaal toegaat.
quote:Even geduld, Anzjie.
Op maandag 28 oktober 2002 21:28 schreef Anzjie het volgende:
Nou lekker dan....Op alle streams een lege bungalow bank en geen geluid.
Ha nu hoor ik gerommel in de keuken..Het lijkt alsof ze niets mogen zeggen???
Of dat ze een keer de mannen tegenover de vrouwen zetten.
Dat vragenvuur in de hel vind ik wel een positieve wending van BB. Ben benieuwd wie ze zien als de grootste vreemdgaander.....Stefan
tot de volgende keer
Ik lees in de streamverslagen dat Stefan 20 mille krijgt om naakt te poseren in een vrouwenblad waar hijzelf mee verbonden is.
quote:Weet ik niet heeft hij niet gezegt of ik heb het gemist
Op maandag 28 oktober 2002 22:54 schreef Remquito het volgende:
Welk vrouwenblad bedoelt Stefan, de Tina![]()
Ik lees in de streamverslagen dat Stefan 20 mille krijgt om naakt te poseren in een vrouwenblad waar hijzelf mee verbonden is.
quote:Playgirl.
Die ik vanaf nu niet eens meer zal ínkijken!!
quote:De playgirl bestaat niet meer zei stefan
Op maandag 28 oktober 2002 22:57 schreef CartWOman het volgende:[..]
Playgirl.
quote:De playgirl bestaat volgens mij niet meer. Stefan zegt dat zelf ook in het streamverslag. Ik zou geen ander vrouwenblad weten, jij wel???
Op maandag 28 oktober 2002 22:57 schreef CartWOman het volgende:[..]
Playgirl.
quote:Pabo catalogus of zoiets
[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 28-10-2002 23:03]
erg saai nog
quote:Maar het was ook geen recent aanbod; toen bestond het blad denk ik nog.
Op maandag 28 oktober 2002 22:59 schreef Remquito het volgende:[..]
De playgirl bestaat volgens mij niet meer. Stefan zegt dat zelf ook in het streamverslag. Ik zou geen ander vrouwenblad weten, jij wel???
Overigens hoef ik hem ook niet naakt te zien hoor
quote:Het ging meer om een " flauw" geintje van Mustapha..Ik kon het ook even niet goed volgen omdat het geluid soms wegviel
Op maandag 28 oktober 2002 22:59 schreef Remquito het volgende:[..]
De playgirl bestaat volgens mij niet meer. Stefan zegt dat zelf ook in het streamverslag. Ik zou geen ander vrouwenblad weten, jij wel???
Overigens hoef ik hem ook niet naakt te zien hoor
quote:Ja maar stefan lult wel meer dingen. Het was een aanbod van een blad net voor dat hij BB in ging of hij na BB er in zou willen staan. en als Playgirl nu niet meer bestaat dat bestaat het na BB ook niet meer.
Op maandag 28 oktober 2002 23:02 schreef CartWOman het volgende:[..]
Maar het was ook geen recent aanbod; toen bestond het blad denk ik nog.
Ik heb Stefan écht al eens de Playgirl horen noemen.
quote:nee was volgens mij geen speletje van mus. want stefan ging er serieus op in.
Op maandag 28 oktober 2002 23:04 schreef Anzjie het volgende:[..]
Het ging meer om een " flauw" geintje van Mustapha..Ik kon het ook even niet goed volgen omdat het geluid soms wegviel
quote:Lijkt mij ook.
Op maandag 28 oktober 2002 23:04 schreef remmy159 het volgende:[..]
Ja maar stefan lult wel meer dingen. Het was een aanbod van een blad net voor dat hij BB in ging of hij na BB er in zou willen staan. en als Playgirl nu niet meer bestaat dat bestaat het na BB ook niet meer.
Hij komt dus nergens in te staan, pfieuww...
quote:Ik wil geen welles nietes gaan voeren hier....Stefan ging er lachend op in hij kwam gewoon even de keuken ingelopen en Mustapha vroeg Lachend: Wat heeft de playgirl je betaald?? ( Plagend)En Geesje deed daar even lekker mee om Stephan te stangen..
Op maandag 28 oktober 2002 23:05 schreef remmy159 het volgende:[..]
nee was volgens mij geen speletje van mus. want stefan ging er serieus op in.
[Dit bericht is gewijzigd door Anzjie op 28-10-2002 23:09]
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 23:08 schreef Anzjie het volgende:[..]
Ik wil geen welles nietes gaan voeren hier....Stefan ging er lachend op in hij kwam gewoon even de keuken ingelopen en Mustapha vroeg Lachend: Wat heeft de playboy je betaald?? En Geesje deed daar even lekker mee om Stephan te stangen..
dan heb ik het verkeerd gehoord
quote van Scanman 28/10/2002 22.35
`de playgirl bestaat niet meer, zegt Stefan. Het enige vrouwenblad die er nog is maken wij zelf en daar ben ik voor gevraagd.....`
Vervolgens vraag Mustapha hoeveel hij hier voor gaat vangen, en daar antwoord Stefan op: 20 mille.......
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 23:10 schreef remmy159 het volgende:[..]
dan heb ik het verkeerd gehoord
quote:
uit de streamverslagen van scanman01
"Zou jij gratis in de playgirl gaan staan?", vraagt Geesje opeens aan Stefan.
"Die bestaat niet meer.", zegt Stefan. "Het enige vrouwenblad die er nog is maken wij zelf en daar ben ik voor gevraagd.... "
Mus vraagt hoeveel hij daarvoor krijgt.
"20 ruggen", antwoord Stefen.
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 23:11 schreef Remquito het volgende:
Ik ben bang dat we hem toch naakt gaan zien hoor.quote van Scanman 28/10/2002 22.35
`de playgirl bestaat niet meer, zegt Stefan. Het enige vrouwenblad die er nog is maken wij zelf en daar ben ik voor gevraagd.....`
Vervolgens vraag Mustapha hoeveel hij hier voor gaat vangen, en daar antwoord Stefan op: 20 mille.......
Scanman: hij gaat lekker!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 28-10-2002 23:21]
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:30 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
het boeit je zeker niet
quote:Ik wil medeleven
Op maandag 28 oktober 2002 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Anzjie, ondanks je technische problemen: geweldige verslagen! Was niets van te merken.Scanman: hij gaat lekker!
quote:Of hij het aanbod geaccepteerd heeft is niet duidelijk. Volgens mij niet.
Ik ben bang dat we hem toch naakt gaan zien hoor.
quote:Dan ook maar -edit-
Op maandag 28 oktober 2002 23:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, Stefan zei dat die al lang niet meer bestaat!
quote:Ja sorry.. ik begon boveraan te lezen en heb meteen (te vroeg dus) gereageerd toen ik die eerste opmerking daarover las... In het vervolg eerst de reacties erna ook lezen dus
Op maandag 28 oktober 2002 23:22 schreef CartWOman het volgende:
Dat was ons allang duidelijk, Scan.
quote:Hij zij daar volgens mij ook niets over
[b]Of hij het aanbod geaccepteerd heeft is niet duidelijk. Volgens mij niet.
Dus allemaal blijven streamen.
quote:Asjeblieft zeg, laat het niet waar zijn. Stefan naakt in een magazine. Nee dank u. Daar krijg ik nou niet bepaald een erotisch beeld bij.
Ik ben bang dat we hem toch naakt gaan zien hoor.quote van Scanman 28/10/2002 22.35
Morgen ben ik trouwens niet in de gelegenheid om de televisie te verslaan om 13.00.
quote:Ik heb ook codes genoeg voorlopig... Bedankt voor het aanbod!
Op dinsdag 29 oktober 2002 01:19 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb hierboven al aangegeven dat ik de afgelopen dagen weinig tijd had. In principe wil ik morgenavond weer een verslag van twee uur schrijven. Vorig jaar begon ik vaak een verslag om half twaalf of kwart voor twaalf maar deze bewoners gaan zo vroeg naar bed dat het dit jaar vaak één of twee uur vroeger is. Als je nog codes wilt hebben moet je het zeggen Scanman, ik heb er genoeg.Morgen ben ik trouwens niet in de gelegenheid om de televisie te verslaan om 13.00.
quote:Er is sinds gisteren een poll waarin men kan stemmen of APK moet gaan slapen, vandaar dat hij niet aan het streamen is momenteel vermoed ik.
Op dinsdag 29 oktober 2002 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Streamt er tegenwoordig nooit meer iemand na 12 uur ofzo... Normaal waren Buswatcher en/of APK dan altijd paraat, maar die heb ik al tijden niet meer gezien.
Niemand meer aanwezig??
quote:Huh
Op dinsdag 29 oktober 2002 01:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Er is sinds gisteren een poll waarin men kan stemmen of APK moet gaan slapen, vandaar dat hij niet aan het streamen is momenteel vermoed ik.
Ik heb mijn codes teruggestuurd omdat ik inderdaad eerder naar bed wil en eerlijk gezegd ook even mijn buik vol heb van de - in mijn optiek - 'nul dimensionaalheid' van de bewoners.
Het lijkt al een paar weken in een cirkeltje rond te draaien.
Als ze weer eens lekker te keer gaan ga ik misschien wel weer 'snachts streamverslagen schrijven. ![]()
Edit: hetgeen overigens niet wil zeggen dat ik de streamverslagen van de andere noeste werkers niet waardeer!
Zonder streamverslagen zou het forum waarschijnlijk doodbloeden.
Hulde dus! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 29-10-2002 02:23]
quote:Dat ben ik 100% met je eens.
Op dinsdag 29 oktober 2002 09:34 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens laat ga streamen, krijg je toch meer waardering voor dan overdag dat stelletje wouwelaars te verslaan.
Maar om on-topic te blijven, ik lees net het verslag van Fondaco en onder andere het stukje dat Bram wist dat hij eruit ging omdat de camera's hem niet meer volgden. Dan is mijn donkerbruine vermoeden dat Dennis de vo;gende keer exit is, om dezelfde reden.
En Mus, ook normaal mens, blijkt net zo'n grote roddeltante te zijn als de anderen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door okzin op 29-10-2002 18:43]
quote:Nee, dankje..!!Ik vind het wel even genoeg zo
Op dinsdag 29 oktober 2002 01:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik heb ook codes genoeg voorlopig... Bedankt voor het aanbod!
Maar Anzjie vindt streamen heel leuk, dus die wil er misschien nog wel 1 of 2
quote:Nou eh... graag!
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:53 schreef LouLou het volgende:
zal ik nu ff streamen dan? ben nu toch 's middags vrij en vind het niet erg...ik neem aan dat okzin aleen de uitzending deed of is er al iemand anders aan het streamen?
Nu je die streams van Fondaco van vannacht zo bij leest, moet ik zeggen dat ik toch wel heel blij met "onze" streamers. Fondaco is wel heel goed, maar "denkt" wel erg veel voor de lezer. Ik vind het leuker zelf mijn conclusies te trekken.
quote:Is oke LouLou, want ik wilde vanmiddag om ca kwart voor 4 beginnen te streamen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:53 schreef LouLou het volgende:
zal ik nu ff streamen dan? ben nu toch 's middags vrij en vind het niet erg...ik neem aan dat okzin aleen de uitzending deed of is er al iemand anders aan het streamen?
Succes
quote:Das dan prettig geregeld zo.
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:57 schreef okzin het volgende:
Is oke LouLou, want ik wilde vanmiddag om ca kwart voor 4 beginnen te streamen.
quote:Fijn Lou_Lou!
streams op zwart.
M.n. gesprekje Mar - Stef vonk wel interessant!
quote:Het is sowieso leuk te horen van de personen zelf hoe iets precies in elkaar zit ipv anderen erover te horen speculeren.
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:36 schreef Gert het volgende:
M.n. gesprekje Mar - Stef vonk wel interessant!
En het was dit keer eens leuk streamen, omdat er diverse leuke gesprekjes waren.
Trouwens zo snel kan ik niet typen om alles letterlijk te verslaan, maar ik weet zeker dat ik de intenties van de gesprekken goed heb weer gegeven.
quote:Hier sluit ik me bij aan..!! Leuke verslagen
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:34 schreef APK het volgende:
Okzin & LouLou, bedankt!
quote:Je verslag was niet saai
Op woensdag 30 oktober 2002 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Zit je twee uur te streamen, heeft er niemand commentaar.... Was het zo saai?
quote:Ik vond het nog wel een aardig gesprek eigenlijk. Als er iets niet interessant is tik ik er ook helemaal niets van. Dit leek me nog wel de moeite van het verslaan waard. Er wordt ook zeker wel iets van uitgezonden.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:15 schreef late_vogel het volgende:
Je verslag was niet saaide bewooners zijn saai
quote:Haha, iedereen ligt al te slapen Scanman. Ik ben van jouw verslagen naar het topic van geesje gedoken (maar belande weer eens in geharrebar) en toen hierheen. Geweldig dat je de gesprekken zo nauwkeurig volgt. Heb je een dictator
Op woensdag 30 oktober 2002 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Zit je twee uur te streamen, heeft er niemand commentaar.... Was het zo saai?
quote:Ow daar ben ik van overtuigd want het was Judith en Geesje en aangezien er 1 staat genomineerd zien we iets terug op tv
Op woensdag 30 oktober 2002 00:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Er wordt ook zeker wel iets van uitgezonden.
quote:Ik zit eigenlijk te hopen dat iemand anders het overneemt. Vier uur achter elkaar streamen heb ik wel vaker gedaan, maar is eigenlijk net even iets te veel.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:18 schreef danosa het volgende:
Haha, iedereen ligt al te slapen Scanman. Ik ben van jouw verslagen naar het topic van geesje gedoken (maar belande weer eens in geharrebar) en toen hierheen. Geweldig dat je de gesprekken zo nauwkeurig volgt. Heb je een dictatorPetje af!
Ga je nu ook eens slapen of gooi je er nog 2 uurtje achteraan? De bewoners zijn nog allemaal wakker begrijp ik, op eeuwige Mus na natuurlijk.
quote:Ik had gehoopt dat er door het Geesje/Judith gesprek weer wat discussies zouden losbreken. Helaas gebeurt dat dus niet echt. Ik heb het gevoel dat Geesje alle personen in het huis aan het afgaan is. Soms kwam het heel berekenend over... maar andere momenten (vooral toen ze begon te huilen) leek het weer heel oprecht te zijn. Toch blijf ik haar een beetje eng vinden en mag ze van mij donderdag wel weg. Ze is duidelijk iemand die er niet tegen kan als er mensen zijn die haar niet mogen en zal er dus ook alles aan doen dat dat niet gebeurt. Ze zal dus nooit voor heftige tv gaan zorgen en mag dus weg.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:22 schreef Coos het volgende:
Goeie verslagen Scanman!!
Maar het wachten is toch op???
Tsja, waar wachten we eigenlijk op?
quote:[smiley vol leedvermaak]
Op woensdag 30 oktober 2002 00:30 schreef Cynix ® het volgende:
... mocht ik weer eens een topic openen.
quote:
De bewoners bij het hek doen nu een behoorlijk maf spelletje. Ze klappen allemaal gelijktijdig ritmisch in hun handen, gevolgd door een paar klappen op de knieen. Intussen worden er woorden tussendoor gezegd, voornamelijk dierennamen. Dat Mus nu gaat slapen is zo vreemd nog niet. Wel verwonderlijk dat hij in de kamer blijft en alles dus wel moet aanhoren."Hond poes, poes hond... hond spin.. spin kat.. kat vlo... vlo poes... poes vlo.. spin kreeft... kreeft rat.. rat vlo... vlo slang... "
En dat gaat zo maar door. (Scanman zit met open mond naar de streams te kijken....)
quote:Ik snap het even niet??
Op woensdag 30 oktober 2002 00:30 schreef Cynix ® het volgende:
Sorry, ik ben helaas het pijltje vergeten. Ik zal er aan denken, mocht ik weer eens een topic openen.
quote:Is het antwoord van cynix op de opmerking van buswatcher in het nieuwe topic voor de streamverslagen van woensdag. Normaal staat daar altijd en pijltje, en nu gewoon zo'n tekstdingetje.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:36 schreef Anzjie het volgende:
Ik snap het even niet??
quote:Cynix heeft het
Op woensdag 30 oktober 2002 00:36 schreef Anzjie het volgende:
Ik snap het even niet??
icoontje vergeten voor het nieuwe streamverslagen topic te zetten.... Nu staat er gewoon het
icoontje!
quote:Sta dan ook eens ff stil
Op woensdag 30 oktober 2002 00:36 schreef Anzjie het volgende:[..]
Ik snap het even niet??
quote:Dat lijkt mij ook.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:40 schreef late_vogel het volgende:
Duidelijk nu!
quote:Het moet niet gekker worden.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Cynix heeft het [afbeelding] icoontje vergeten voor het nieuwe streamverslagen topic te zetten.... Nu staat er gewoon het [afbeelding] icoontje!
quote:Dat vond ik ook al ja.. vooral omdat een moderator dat volgens mij toch zo even kan aanpassen ...
Op woensdag 30 oktober 2002 01:21 schreef APK het volgende:
Het moet niet gekker worden.
quote:Kan lekker niet.
Op woensdag 30 oktober 2002 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Dat vond ik ook al ja.. vooral omdat een moderator dat volgens mij toch zo even kan aanpassen ...
quote:Moderator
Op woensdag 30 oktober 2002 01:25 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat vond ik ook al ja.. vooral omdat een moderator dat volgens mij toch zo even kan aanpassen ...
quote:Kun je een screenshotje plaatsen?
Op woensdag 30 oktober 2002 02:08 schreef PC eend het volgende:
Stef ligt heel emotioneel in zijn eentje op de bank.
En hij ligt tegen een foto te lullen
quote:Ik ben bang dat dat verslag van de postzegel kwam....
Op woensdag 30 oktober 2002 02:13 schreef APK het volgende:[..]
Kun je een screenshotje plaatsen?
En wat zegt hij?
quote:Ik weet niet hoelang hij er al mee bezig was, ik viel erin zeg maar.
Op woensdag 30 oktober 2002 02:13 schreef APK het volgende:[..]
Kun je een screenshotje plaatsen?
En wat zegt hij?
helaas geen screenshot maarre
Zijn er nog vragen?
quote:Was postzegel ja...dus geen screenie geen filmpje
Op woensdag 30 oktober 2002 02:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik ben bang dat dat verslag van de postzegel kwam....
quote:Heb je geluid bij de postzegel dan???
Op woensdag 30 oktober 2002 02:36 schreef PC eend het volgende:
Was postzegel ja...dus geen screenie geen filmpje
quote:Ja meestal wil het wel werken, als er tenminste genoeg mensen online zijn die zo vriendelijk zijn het geluid door te geven
Op woensdag 30 oktober 2002 02:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Heb je geluid bij de postzegel dan???
quote:Vlak nadat ik het schreef stond hij nog ff heel swingend zijn tanden te poetsen en toen ging hij naar bed.
Op woensdag 30 oktober 2002 03:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Hoe gaat het met Stefan nu?
Edit: Laurens is alweer terug; lijkt loos alarm. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 30-10-2002 11:59]
Confrontatie!!!
Streamer in tha house?
quote:Nee, dat kan een moderator helaas niet aanpassen... sorry.
Op woensdag 30 oktober 2002 01:25 schreef scanman01 het volgende:
En bunnyma.. zet 'm op!
Hopelijk zie je zo nog iets van de confrontatie..
quote:Het is maar goed CartWOman dat jij zo op zat te letten.
Op woensdag 30 oktober 2002 11:54 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij staat er iets te gebeuren.
Laurens zit al een kwartier in de DBK en net moest Arthur daar ook naartoe.
Iedereen heeft zich razendsnel aangekleed.Edit: Laurens is alweer terug; lijkt loos alarm.
quote:Hartstikke fijn dat je verslag doet, bunnyma! Er wordt druk ge-F5-t aan deze kant. Jammer dat ze (nog?) niets laten zien!
Op woensdag 30 oktober 2002 12:24 schreef bunnyma het volgende:
Present!!!!
<knip>
Ik zal korte postjes doen.
quote:Maakt mij niet uit hoor.
Op woensdag 30 oktober 2002 13:01 schreef Qt het volgende:
Nee, dat kan een moderator helaas niet aanpassen... sorry.
Oh ja.. bunnyma.. zet 'm op!
quote:Ik had de namen van de deelnemers ook al gepost; en jij maar gissen!
Op woensdag 30 oktober 2002 13:02 schreef bunnyma het volgende:[..]
Het is maar goed CartWOman dat jij zo op zat te letten.
Jammer, dat ze niets laten zien!
Geesje heeft mijn hekel aan haar nogmaals bevestigt; wat een schijnheilig type...
ZIJ geeft keiharde voorzetten aan Stefan en Marc, die ze met plezier inkoppen zodat ze zelf nergens van beschuldigd kan worden, heel slim.
En ze vond het gesprek met Judith wel prettig, yeah right.
In de badkamer staan Geesje, Marc en Stefan te roddelen.
Het gaat over Judith, Geesje zal het wel aangekaart hebben.
Badkamer.
Hier wordt Judith helemaal ontleed en niet op een aardige manier.
Het roddel gesprek in de badkamer is voorbij.
Het gesprek gaat hier dus negatief over Lau. En ze zijn het hel erg met elkaar eens.
Stefan: "Hij vroeg waarom ik nooit met hem in bad zat"
Mus: Hij heeft zijn eigen denkwëreld"
Ze zitten echt te ginnegappen over Laurens.
Er word heel erg een eigen draai gegeven aan wat er geregistreerd wordt.
Zoals de opmerking "Geesje zal het wel aangekaart hebben"
En ook als je de rest leest bekruipt je vaak het gevoel dat Geesje van alles aan het doen is om anderen in een kwaad daglicht te stellen en aan het roddelen is.
Ik heb zelf het hele gesprek via de livestreams gevolgd en zo kwam het niet over.
In de badkamer begon Geesje er niet over maar Marc en Stefan begonnen uit zichzelf naar dingen te vragen aan Geesje.
Dus Geesje kaartte het niet aan terwijl dat wel in de streamverslagen staat, en nog meer van dat soort eigen mening eraan geven.
Dat is dus heel anders gegaan dan hierboven in de streamverslagen gesuggereerd wordt.
Ik lees toch het liefst streamverslagen die gewoon registreren wat er gebeurt en gezegd wordt, een eigen mening kan ik altijd dan zelf nog wel vormen.
quote:Sorry, Yantjes, te snel en te fel gereageerd.
Op woensdag 30 oktober 2002 14:33 schreef yantjes het volgende:
Niet dat ik daarmee mijn waardering niet wil uitspreken over de streamverslaggevers, het lijkt me al moeilijk genoeg om alles zo nauwkeurig mogelijk te verslaan, dat is het dus niet.
Heb daar echt respekt voor.
En Bunnyma moet het ook niet zien als een aanval op haar manier van verslaggeven want daar heb ik bewondering voor zoals ik al zei.
Alleen een mening vormen over het geheel dat wil ik gewoon zelf zonder dat iemand me daarin beinvloed door suggestieve opmerkingen.
(p.s. en ook sportief dat je terugkomt op je felle posting tegen yantjes
)
quote:En jij zit zo te slijmen tegen me, omdat je bang bent dat ik Tante Bep wat in haar oortjes fluister.
Op woensdag 30 oktober 2002 14:48 schreef Gert het volgende:
Thanks voor de verslagen Bunny!
Altijd leuk om op je werk mee te kunnen lezen wat er gebeurt.(p.s. en ook sportief dat je terugkomt op je felle posting tegen yantjes
)
quote:Ik bedoel het ook echt niet verkeerd maar als je zelf niet geluisterd hebt kun je je al door het minste of geringste laten beinvloeden.
Op woensdag 30 oktober 2002 14:39 schreef bunnyma het volgende:[..]
Sorry, Yantjes, te snel en te fel gereageerd.
Zal proberen nog neutraler te worden.
quote:Nope, helaas voor jou ben ik in dit opzicht niet chanteerbaar meer.
Op woensdag 30 oktober 2002 14:56 schreef bunnyma het volgende:[..]
En jij zit zo te slijmen tegen me, omdat je bang bent dat ik Tante Bep wat in haar oortjes fluister.
![]()
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 15:11 schreef Gert het volgende:[..]
Nope, helaas voor jou ben ik in dit opzicht niet chanteerbaar meer.
Bep is er namelijk achter gekomen.
En nu kan ik niet meer zitten.
Videobanden kijken van BB
Nou, hoe is het mogelijk dat iemand zo'n antwoord geeft?
quote:Hmmm.... ik waande me al even in Hongarije, maar ik neem toch aan dat ik de klemtoon van die eerste zin op het verkeerde woord heb gelegd.
15.46 Daniela wordt vanuit allerlei hoeken in beeld genomen. Ze doet iets met Margriet op de grond. Vervolgens gaan ze naar binnen. Geen van de streams staat op rijk.
quote:Ik zou ook wel héél nieuwsgierig zijn hoor, naar hoe het (en ik) er nou uitzag op de televisie!
Op woensdag 30 oktober 2002 16:18 schreef riri het volgende:
Margriet vraagt aan Daniela, wat doe je a;s je er morgen uikomt.
Antwoord Daniela:Videobanden kijken van BB
Nou, hoe is het mogelijk dat iemand zo'n antwoord geeft?
Maar ik zou toch eerst wat andere dingen doen idd (SEX!)
quote:En wat heeft dit met de streamverslagen te maken??
Op woensdag 30 oktober 2002 16:57 schreef IfULikeMe het volgende:
Wie gaat er vanavond ook naar psv?
quote:nee, ik bedoelde , die moes heeft het goed gedaan tijdens de confrontatie.
Op woensdag 30 oktober 2002 17:02 schreef CartWOman het volgende:[..]
En wat heeft dit met de streamverslagen te maken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |