Doutzen Kroes en Touriya H.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welk duo zou het dan moeten presenteren?
Ah ik kende haar niet. Ziet er inderdaad jong uit voor haar leeftijd. Gros v/d vrouwen mocht willen dat ze zo'n lange 'houdbaarheidsdatum' hadden qua uiterlijk.quote:
probeerde droefje erin te hangen, ging nietquote:
naam van mijn boa constrictorquote:
Slechts 144 vrouwen? Ik denk wel meer!quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah ik kende haar niet. Ziet er inderdaad jong uit voor haar leeftijd. Gros v/d vrouwen mocht willen dat ze zo'n lange 'houdbaarheidsdatum' hadden qua uiterlijk.
Mja, het is echt een klein opdondertje.. maar verder wel een leuk grietje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah ik kende haar niet. Ziet er inderdaad jong uit voor haar leeftijd. Gros v/d vrouwen mocht willen dat ze zo'n lange 'houdbaarheidsdatum' hadden qua uiterlijk.
Dat zou wel een erg bloederig tafereel opleveren. Doe maar nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef Ezio het volgende:
Kuttopic, ik wil die Kalashnikov in je username rammen en de trekker overhalen totdat hij leeg is
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef Ezio het volgende:
Kuttopic, ik wil die Kalashnikov in je username rammen en de trekker overhalen totdat hij leeg is
De grap is opzich best oke, dus respect daarvoor. Maar omdat er hier ook wat jongere mensen zitten toch even toelichting:quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Slechts 144 vrouwen? Ik denk wel meer!
We willen immers niet dat jouw grap de wat jongere FOK!kertjes op het verkeerde been zet.quote:gros (het; o)
1 (meervoud: grossen) twaalf dozijn: 144
2 het merendeel
www.vandale.nl/opzoeken?pattern=gros&lang=nn
Oké, dit is erg attent van je en waardeer ik!quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:53 schreef KreKkeR het volgende:
We willen immers niet dat jouw grap de wat jongere FOK!kertjes op het verkeerde been zet.
Jij weet de juiste dingen te waarderen! Naast het respect dat ik heb voor jouw oke grap, is dat wat ik aan jou waardeer!quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oké, dit is erg attent van je en waardeer ik!
Je mag best 'in jou' gebruiken in deze context.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
is dat wat ik aan jou waardeer!
Is hier ook een duidelijke regel voor?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je mag best 'in jou' gebruiken in deze context.
Neen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is hier ook een duidelijke regel voor?
Excuses aanvaard!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke, maar toch bedankt voor de feedback!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |