Het is best aan de prijs maar ze accepteren meerdere kredietkaartenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Is dat duur? Saffraainthee? Saffraan is vrij duur geworden de laatste tijd toch?
Saffraan is altijd al duur geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Is dat duur? Saffraanthee? Saffraan is vrij duur geworden de laatste tijd toch?
Saffraan is altijd al duur geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Is dat duur? Saffraanthee? Saffraan is vrij duur geworden de laatste tijd toch?
Nee dat is te zien...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef b4kl4p het volgende:
Wij genieten de voorpret en zitten al volop in de gezelligheid:
Bel de shishataxiquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb zo'n zin gekregen in shisha nu. Alleen wil ik mijn kamer niet verlaten
DM je adres ff dan stuur ik het wel op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb thuis gewoon een waterpijp staan, alleen geen tabak. Kun je een pakje met meloensmaak opsturen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DM je adres ff dan stuur ik het wel op.
Same here.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Kom samen. Ik maak zo klaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb thuis gewoon een waterpijp staan, alleen geen tabak. Kun je een pakje met meloensmaak opsturen?
jij mag ook meedoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |