Haha hij hapt weer.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
Geen LuckyTV?
Gramulanion is pislink nu.
Indien dit waar is. Hoe knap is het om als volwassen man je innerlijke kind terug te halen. Dan kun je wel heel lacherig gaan doen maar dat is gewoon een talent wat aan weinige is weggelegd.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad wel eens interessant om een dubbelblinde test te doen. Met kinderen of machinaal gegenereerde werken.
Zegt alles over Twitterquote:Op woensdag 17 september 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Twitter is dodelijk over dit item.
Ga je gang. Probeer het eens.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:48 schreef TLC het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar dat kan ik ook allemaal maken
Nou dat is wel echt van een ander niveau ja, wat een diepgang, wat een dynamiekquote:Op woensdag 17 september 2014 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit kan je toch geen kunst noemen?
Ik wil jullie het Belvedere aanraden, wat daar staat en hangt is pas echt kunst.
Die schrijft z'n teksten niet zelf. Die laat ze jatten uit het Italiaans door Eubank.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Over dertig jaar lullen ze zo over songteksten van Marco Borsato.
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:49 schreef OProg het volgende:
Het onderwerp is best leuk gedaan.
En de zure reacties zijn genieten.
Zie m'n topics in TTK of hoe dat ook alweer heet.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh jij gaat net doen of je het wel wat vindt?
En 2 en half uur dat wel mogen juichen voor Ajaxquote:Op woensdag 17 september 2014 19:53 schreef marcodej het volgende:
Het is nog ACHT minuten tot het Journaal.
Foto van maken en naar DWDD sturen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:08 schreef tong80 het volgende:
FF pissen. En misschien poepen. M'n kont afvegen met edith-wc-papier.
Ook een geweldenaar, die mooi schrijft en mooi kan spreken. Begrijp niet dat ik hier om mijn mening en smaak persoonlijk word aangevallen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Foto van maken en naar DWDD sturen.
Komt Joost Zwagerman er morgen 20 minuten over praten.
Daarnaastquote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima deluxe als tafelheer.
Peter Vandermeersch over het Schotse referendum
Peter R. de Vries over Holleeder en Fred R.
#unieketalenten hebben weer originele gasten
Ja. Kritiek op het instituut kerk mag.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je wel goed naar de tekst geluisterd?
Geeft aan hoe kut het weer is.quote:
Dat komt door de flopshows. Niemand kijkt meer, behalve een blik bejaarden die nu kwijlend in slaap zijn gevallen na het Sportjournaal.quote:
Gelukkig heb ik tartaar, herenbonen en aardappeltjes.quote:
Ik kan me er ook niet echt op concentreren.quote:
Is meteen goed voor het quotum.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef marcodej het volgende:
Mogen alleen zwarten over zwarte muziek praten?
Dit!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Goede muziek in DWDD? Sinds wanneer?
in ieder geval wel het enige programma dat gasten maar 1 minuut aan het woord laat.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
Is DWDD het enige programma ter wereld die een artiest 1 minuut laat spelen?
Nu pas?!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:39 schreef Rnnz het volgende:
Weer Peter R? Die is vorige week toch ook al twee keer geweest en laatst ook al bij RTL Late Night. Beetje moe van hem.
Oh het lag niet aan mij.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Felagund het volgende:
Het is gewoon een grote familie, Yes R, Peter R, Fred R.
Ik word een beetje moe van die man.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is TheJensie aan het knallen.
Die is ff weg, ben even tijdelijk dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is jouw pinguïn?
Je bent te laat voor Willem de Glazenwasser.quote:
Hoi dit!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is ff weg, ben even tijdelijk dit.
En ook te laat voor Jan Roos bij Pauw, het zit me niet mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent te laat voor Willem de Glazenwasser.
Hoi Johannesquote:
Op tijd voor luckyquote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook te laat voor Jan Roos bij Pauw, het zit me niet mee.
Dit heb je allemaal in eigen hand johannes.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook te laat voor Jan Roos bij Pauw, het zit me niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |