SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Fijne avond Divmeisterquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Divje het volgende:
Fijne avond mensennog even snacks halen voor de wedstrijd
Danku Lav, jij ook!quote:
Ik heb satéchips van Crustycroc. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Danku Lav, jij ook!
Naturel Doritos met Guacamole-dipomnomnom
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb satéchips van Crustycroc. Ben benieuwd
Snertquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zag trouwens die RaadDeSmaak ook liggen, die verpakkingen voorspellen niet veel goeds
1 met kaas en bittergarnituur en nog wat spul.
1 met snert, ui, knoflook en nog wat dingetjes.
1 met drop en spekjes en nog wat spul.
Ga ze morgen wel proberen
Kan me nu al verheugen op de snert van m'n omaquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Snert![]()
elke winter 1x in de week voor 21 jaar lang..
Genoeg gehad voor mijn hele leven
BNW / [BNW SC] #155 Welkom in deel 155.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef theguyver het volgende:
Divmeister even kleine uitleg over TT?
Sorry dat ik niet lief deed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef theguyver het volgende:
Divmeister even kleine uitleg over TT?
De meester van de toegepaste kunst.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan me nu al verheugen op de snert van m'n oma
Wordt nooit gegeten op de dag dat ze het klaar maakt. Altijd de dag erna, lekker lobberige snert![]()
[..]
BNW / [BNW SC] #155 Welkom in deel 155.
Weet de uitleg eerlijk gezegd nietNiet zo heel bekend met Warhol
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn allemaal weleens niet lief
Spannend he. Wat gaan ze doen ?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:29 schreef Tjacka het volgende:
Is het al half zes?
Mi gado. Kan niet wachten tot vanavond.
wordt een moeilijke avond, wie weet zit er een verrassing in maar ik reken er niet opquote:Op woensdag 17 september 2014 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend he. Wat gaan ze doen ?
Ik hoop ook dat ze ons gaan verrassen. Zou weleens een keer fijn zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt een moeilijke avond, wie weet zit er een verrassing in maar ik reken er niet op
wat bedoelde je trouwens in het vorige topic je gebruikte mijn naam.quote:
Andy Warhol is awesome hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Wordt nooit gegeten op de dag dat ze het klaar maakt. Altijd de dag erna, lekker lobberige snert![]()
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker he. Ik denk erover even een duikquote:
Goed idee!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker he. Ik denk erover even een duik
Te nemen voordat het ongezond eten, bier drinken en voetbal kijken begint.
Ik heb echt geen idee. Hopen op een stuntje.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed idee!
Wat denk jij dat het wordt vanavond?
Ik ken wel iemand die dan helemaal in de gloria isquote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Hopen op een stuntje.
Dat moet kunnen psg speelt ook in een bedenkelijke competitie en verliest ook wel eens van een ploeg die veel minder is dan ajax
Ja top.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je genoten? Het was wel reuze spannend. En ze speelden ook best goed he?
team van PSG is 4x meer waard dan Ajax dus netjes had zelfs 2-1 kunnen wordenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja top.
Alleen de tweede helft. Maar mooi resultaat.
Ja, je kunt soms dromen hebben die angstaanjagend zijn. Word je bezweet wakker. En niet fijn bezweet zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:56 schreef Tjacka het volgende:
Vannacht bizar raar gedroom over de illuminatie en shit. Was echt eng gewoon.
goed goed kwam laatst wa grappigs tegen ; http://2063.blogspot.nl/?m=1quote:
*lezen gaatquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:47 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
goed goed kwam laatst wa grappigs tegen ; http://2063.blogspot.nl/?m=1
hebben jullie het daar al es over gehad? :p zelf geloof ik het niet maar hij heeft wel een goeie visie over hoe het gaat verlopen vind ik
het is niet echt dat snap ik , maar vind die laatste post die die heeft gemaakt wel raar ;quote:
Heb het wel vaker na en een avond met veel drank.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je kunt soms dromen hebben die angstaanjagend zijn. Word je bezweet wakker. En niet fijn bezweet zal ik maar zeggen.
Dat is zeker knap.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:05 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
het is niet echt dat snap ik , maar vind die laatste post die die heeft gemaakt wel raar ;
2010 will be a year to remember as part of the gulf of mexico will die from oil.
als je bedenkt dat dat in 2005 is geschreven heeft ie dat knap voorspelt
http://niburu.co/index.ph(...)aranormaal&Itemid=40quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker knap.
En het is zeker dat hij het in 2005 geschreven heeft?
Mocht het echt uit 2005 zijn dan is het heel knap voorspeld.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
http://niburu.co/index.ph(...)aranormaal&Itemid=40
Die link is waar ik het vandaan heb, staat ook weer een link bij van een forum uit 2007 waar er al over werd gediscussieerd . Dus lijkt me wel dat het echt uit 2005 is maar ja het is wel internet natuurlijk
Weet nog niet. Eerst paar biertjes hier.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet nog niet. Wat ga jij doen? Te stappen?
ja vond ik ook en had er nog geen topic ofzo over gezien hier dus maar even informerenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mocht het echt uit 2005 zijn dan is het heel knap voorspeld.
Denk je?quote:
Ajax is echt slecht als ze dat NIET winnen.quote:Op zondag 21 september 2014 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je?
En wat is je prognose over de topper vanmiddag? Heeft Boskamp gelijk en verliest Feyenoord nooit drie keer achter elkaar?
quote:Op zondag 21 september 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is echt slecht als ze dat NIET winnen.
Moge! Mooi feestje gehad?quote:
Lekker!quote:Op zondag 21 september 2014 12:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Moge! Mooi feestje gehad?
Maïsbroodje met uitgebakken spek en ei
Ook lekker! Geniet nu van een halve liter vanille-yoghurtquote:Op zondag 21 september 2014 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!
Heb broodje gezond gemaakt
Vanille-joghurt is ook mmmm he?quote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook lekker! Geniet nu van een halve liter vanille-yoghurt
Alles goed met Lav?
quote:Op zondag 21 september 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanille-joghurt is ook mmmm he?
Ik maak vanavond Mexicaanse kip uit de over. Zó lekker . En zo gemakkelijk .
Ohhhh dat is bijna nog lekkerder! Ga ik de volgende keer maken.quote:Op zondag 21 september 2014 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben ook op de Mexicaanse tourQuesadillas vanavond
Als Feyenoord verliest zal het wel een frietje in het café worden overigens.
Als?quote:Op zondag 21 september 2014 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben ook op de Mexicaanse tourQuesadillas vanavond
Als Feyenoord verliest zal het wel een frietje in het café worden overigens.
Veeeeeel kaasquote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhh dat is bijna nog lekkerder! Ga ik de volgende keer maken.
Uhuhquote:
Halverwege zo'n wedstrijd kan je het beste beslissen om het over 2 wedstrijden te verdelenquote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Blaadjes het volgende:
Nu ik erover nadenk. Hoeveel blessuretijd krijg je wel niet bij zoveel goals? ??
Zou toch mooi zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 13:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Halverwege zo'n wedstrijd kan je het beste beslissen om het over 2 wedstrijden te verdelen
Modern Football woo!
Haha idd. Bedankt trouwens dat je me doet herinneren aan die verslagen & radeloze koppies van die Brazilianenquote:Op zondag 21 september 2014 13:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn.
Ehh jongens we stoppen ermee...julie blijven maar scoren. Dat is niet de bedoeling.
Dat gevoel had ik wel een beetje bij Duitsland Brazilië.
Jazeker: kipfilet door een losgeklopt ei halen, even uit laten druipen en dan door de kruidenmix (Ovenkrokant Kip Mexicaans) halen. Gelijkmatig verdelen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Veeeeeel kaasomnomnomnommes
Heb je ook een receptje van jouw Mexico Chicken?
[..]
Uhuh
Zo dat was genieten he? Hahaquote:Op zondag 21 september 2014 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha idd. Bedankt trouwens dat je me doet herinneren aan die verslagen & radeloze koppies van die Brazilianen![]()
Ohh, dat ga ik ook eens proberenquote:Op zondag 21 september 2014 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker: kipfilet door een losgeklopt ei halen, even uit laten druipen en dan door de kruidenmix (Ovenkrokant Kip Mexicaans) halen. Gelijkmatig verdelen.
Dan de kipfilets op de bakplaat op bakpapier in de voorververwarmde oven (200 graden) doen en ongeveer 20 minuten laten bakken.
Ik doe meestal ietsje langer omdat ik zeker wil weten dat ze door en door gaar zijn.
Hahaquote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo dat was genieten he? Haha
Ik keek met mn zusje maar die wou wat anders kijken.
Ze heeft niks met voetbal maar begreep toch wel dat dit een ultieme afstraffing was.
Jij gaat deze afstraffing ook gewoon ondergaan was mn antwoord.
Dit is toch zielig heb ik heel vaak gehoord die wedstrijd.
En het begon allemaal zo mooi met een afstraffing voor Spanje....snikquote:Op zondag 21 september 2014 14:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh, dat ga ik ook eens proberendank
[..]
Haha![]()
het was wel een klein beetje zielig ja.. prachtig
Die wedstrijd blijft me altijd bij. De rest van het toernooi eigenlijk alweer vergeten wat Oranje betreftquote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En het begon allemaal zo mooi met een afstraffing voor Spanje....snik
Gefeliciteerd! Tof voor je.quote:Op zondag 21 september 2014 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax.
Wedstrijd die ik niet snel zal vergeten.
Genieten toch dit? Hihiquote:Op zondag 21 september 2014 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax.
Wedstrijd die ik niet snel zal vergeten.
Boeie. Feyenoord ajax. ..maakt niet uit hoe je wint.quote:Op zondag 21 september 2014 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa.
Het was echt onthutsend slecht. Baart mijzorgen voor nac uit.
Tjackiequote:
Tuurlijk maakt het wel uit hoe je wint.quote:Op zondag 21 september 2014 17:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Boeie. Feyenoord ajax. ..maakt niet uit hoe je wint.
Waarom anders denk je dat feyenoord zo fanatiek was?
Ajax zwolle vak 409 trouwens. Biertje doen deze keer of toch niet?
Gister en vandaag een beetje grieperig, dus thuis gebleven en lekker veel geslapen en verse kippensoep gemaakt en gegeten enzo. Even bijkomenquote:
Goed hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister en vandaag een beetje grieperig, dus thuis gebleven en lekker veel geslapen en verse kippensoep gemaakt en gegeten enzo. Even bijkomen![]()
En jij?
Balen, maar doe toch maar welquote:Op zondag 21 september 2014 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed hoor.
Moet alleen een opdracht voor school doen, maar ik heb daar geen zin in.
Met pillen duurt griep een week en zonder pillen zeven dagenquote:Op zondag 21 september 2014 19:35 schreef essnhills het volgende:
Lavje![]()
Hoe is het met jou?
Ja, ik slik sowieso niet zo snel een pilletje hoor![]()
Ik moet toch echt behoorlijk pijn hebben wil ik een keer een pijnstiller oid nemenEn tegen griep heb ik nog nooit wat genomen. Gewoon lekker warm aankleden, de juiste dingen eten en drinken en lekker slapen toch?
Ik maar denken dat zoiets hooguit 168 uur duurt.quote:Op zondag 21 september 2014 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met pillen duurt griep een week en zonder pillen zeven dagen
Ahja groot verschil dusquote:Op zondag 21 september 2014 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met pillen duurt griep een week en zonder pillen zeven dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
*druk aan het rekenen is. Niet mijn fortéquote:Op zondag 21 september 2014 19:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik maar denken dat zoiets hooguit 168 uur duurt.
quote:Op zondag 21 september 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja groot verschil dus![]()
Net iets groter verschil dan het verschil tussen mijn eerste panna cotta pogingen.
Links met agar agar, rechts met gelatineWat is agar agar? Die met gelatine is goed gelukt zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het Frans is het mijne weer niet.quote:Op zondag 21 september 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
*druk aan het rekenen is. Niet mijn forté
Agar agar is een soort van plantaardige gelatine. Maar ik kon nergens goed vinden hoeveel ik daarvan moest gebruiken, maar volgende keer misschien iets meerquote:Op zondag 21 september 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is agar agar? Die met gelatine is goed gelukt zeg
quote:
5 oktoberquote:Op zondag 21 september 2014 19:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het wel uit hoe je wint.
Het spel is al weken kut. En vandaag was een nieuw dieptepunt. Leuk die punten maar ik vrees voor de komende weken.
Wanneer is dat?
Kloptquote:
En die rat?quote:Op maandag 22 september 2014 13:08 schreef theguyver het volgende:
Middag peeps, bijna alles opgeruimd van zaterdag nog even de stofzuiger er zo doorheen rammen!!
Dat is Dry bones die woont hier!quote:
Blij dat ik katten hebquote:Op maandag 22 september 2014 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is Dry bones die woont hier!
Loopt alleen over de bank samen met zijn broer Conker.
It takes one...quote:
Nog tip voor eieren koken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt een bende in de keuken.
Das een goeie tip .quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog tip voor eieren koken.
1 ei 5 minuten 5 eieren 25 minuten
Haha ja tochquote:
Het is gelukt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt een bende in de keuken.
Hartstikke goed! Dan ben je nu klaar voor de volgende stapquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit was mijn ontgroening. Ben trots.
Terecht. Is niet zo moeilijk maar toch eerste keer. Die van mij was niet zo best eerste keer....veel te langquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit was mijn ontgroening. Ben trots.
Haha tof!quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke goed! Dan ben je nu klaar voor de volgende stap![]()
Het eerste ei dat ik kookte voor mijn moeder op moederdag was diep paars van binnen. Voor de zekerheid goed door laten kokenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Terecht. Is niet zo moeilijk maar toch eerste keer. Die van mij was niet zo best eerste keer....veel te lang
Nee, vertelquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wist je al dat ik modambities heb voor bnw?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het eerste ei dat ik kookte voor mijn moeder op moederdag was diep paars van binnen. Voor de zekerheid goed door laten koken.
DANKZIJ MIJN BUITENLANDSE VRIENDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het eerste ei dat ik kookte voor mijn moeder op moederdag was diep paars van binnen. Voor de zekerheid goed door laten koken.
Woow fijn guyvie!quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
DANKZIJ MIJN BUITENLANDSE VRIENDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is nieuws over Miriam!!!
Ze is op 26-08-2014 gezien in een trein onderweg naar Ljubljana, Slovenië. Daar is ze ook uitgestapt. Dit bericht komt van 2 lieve hoogleraren aan de universiteit van Berlijn. Zij hebben tegenover Miriam gezeten en mijn zus heeft gezegd dat ze Miriam uit Enschede is en dat ze in opdracht van God op weg is naar Jeruzalem ("het beloofde land"). Omdat Miriam een verwarde indruk op deze mensen maakte en omdat ze geen geld heeft, hebben zij een kamer in een hostel geregeld voor haar. Hier hebben ze echt hun best voor moeten doen aangezien Miriam geen legitimatie bij zich heeft. Ze heeft alleen een vuilniszak bij zich met wat spulletjes erin.
Op dat moment stond Miriam nog niet op een site waardoor de hoogleraren haar pas later hebben herkend op vermist.nl en de politie in Enschede hebben gemaild. De recherche is er meteen achteraan gegaan en hebben met ze gebeld. Ook met het hostel. Ze vertelden dat Miriam daar inderdaad heeft overnacht en dat ze, gelukkig, de volgende dag heeft ontbeten. Hierna is niet bekend waar ze naartoe is gegaan. In elk geval richting Israel, mogelijk via Turkije. Miriam staat op de signaleringslijsten van de landen daar. Zonder ID komt misschien wel aan het licht dat zij de vermiste Miriam Diphoorn uit Nederland is. Er bestaat ook nog de mogelijkheid dat ze heeft besloten terug naar Nederland te gaan, dus blijf alsjeblieft naar haar uitkijken.
Ik heb de recherche vandaag gesproken en ze doen er alles aan.! Door deze nieuwe aanwijzing kunnen ze weer verder.
Zoals Miriam sprak tegenover de hoogleraren, blijkt dat het een gouden tip is, het is haar Echt geweest! Ze lijkt nu opeens zo dichtbij maar meteen ook zo ver weg...
Als je eenmaal bij een bollenboer heb gewerkt fulltime heb je nooit meer last van SOG.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:23 schreef xcachet het volgende:
Dat is de vraag die je goed moet kunnen beantwoorden voordat je mod mag worden Tjackie.
Dan ga ik dat maar eens proberen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je eenmaal bij een bollenboer heb gewerkt fulltime heb je nooit meer last van SOG.
Was met proeftoets derde geworden van de klas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ga ik dat maar eens proberen.
Was het een proeftoets?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was met proeftoets derde geworden van de klas.![]()
Sta nu gemiddeld eerste.
IK BEN TJACKA EN IK BEN DE BESTE
ja goed nieuws in weken onzekerheid, maar dit toont weer aan dat mensen alles geloven wat op internet naar boven komt! ze heeft te erg verdiept in rare youtube video's plus ze heeft een tumor in haar hoofd, en zou daar snel voor geopereerd moeten worden, als ze te lang wachten is de kans groot dat de tumor groeit en dus meer hersenletsel veroorzaakt, Ik hoop dat ze haar snel vindenquote:
Ik volg het niet maar klinkt als heel mooi nieuwsquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja goed nieuws in weken onzekerheid, maar dit toont weer aan dat mensen alles geloven wat op internet naar boven komt! ze heeft te erg verdiept in rare youtube video's plus ze heeft een tumor in haar hoofd, en zou daar snel voor geopereerd moeten worden, als ze te lang wachten is de kans groot dat de tumor groeit en dus meer hersenletsel veroorzaakt, Ik hoop dat ze haar snel vinden
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles neemt die kerel mee hé. Dat heb ik nu al dertig keer gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestaat er ook iets tegen dementeren?![]()
Oeh.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja goed nieuws in weken onzekerheid, maar dit toont weer aan dat mensen alles geloven wat op internet naar boven komt! ze heeft te erg verdiept in rare youtube video's plus ze heeft een tumor in haar hoofd, en zou daar snel voor geopereerd moeten worden, als ze te lang wachten is de kans groot dat de tumor groeit en dus meer hersenletsel veroorzaakt, Ik hoop dat ze haar snel vinden
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]Was net sportschoenen vergeten mee te nemen naar de sportschool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestaat er ook iets tegen dementeren?
Groot fan van User Wotte
hahahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was net sportschoenen vergeten mee te nemen naar de sportschool.
Bad assquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben ik gewoon op mijn normale schoenen gegaan.
Doe ze bij FHF.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef xcachet het volgende:
Ik vind de chocolaatjes niet lekker die ik voor die telefoon kreeg. Wie wilt ze?
Heel fijn dat ze haar op het spoor zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zwaar leven toch.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef xcachet het volgende:
eerste uur vrij
lichtpuntje van deze dag
Oh zo! Lijd je daaraan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
[..]
Dat is een afkorting voor studie ontwijkend gedrag
Ken de aflevering niet maar neem het onmiddellijk van je aan .quote:Op woensdag 24 september 2014 00:09 schreef Fylax het volgende:
Kennen jullie de aflevering van South Park over dat Cartman denkt dat het niet de terroristen waren die achter 9/11 zaten.
Moest meteen aan BNW denken toen ik deze aflevering zag.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel fijn dat ze haar op het spoor zijn.
Ja hier ook prima.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B. Ja, goed wel hoor. Beetje verkouden. Met jou?
En hoe is het met de vogels?
Ga je iets zoeken voor overdag? Nachtwerken breekt je op?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hier ook prima.
Ben mn werk beu...ga wat anders zoeken.
Vogels gaat prima hoor. Die kwartels zijn echt een liefdes stelletje. Alles samen doen. Zitten ook vaak met hun konten stijf tegen elkaar...ziet er zo schattig uit.
Wil jij er ook nog steeds hebben of blijft het een droom?
Ja overdag. Heb die nachtdiensten alleen maar gedaan om redelijk snel behoorlijk wat te verdienen/sparen.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je iets zoeken voor overdag? Nachtwerken breekt je op?
Ja kwartels
Groot gelijk dat je wat anders gaat doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja overdag. Heb die nachtdiensten alleen maar gedaan om redelijk snel behoorlijk wat te verdienen/sparen.
Nu dus tijd voor wat anders.
Maar opbreken valt wel mee...het is meer dat je een compleet ander ritme hebt dan de rest van nl. Best lastig zo nu en dan.
Op een feestje ofzo bijv moet je altijd optijd weg omdat je nog moet werken.
Lekker Simpel van FOK! schijnt de allerlekkerste te maken. Tenminste dat zegt hij zelf.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:32 schreef Divje het volgende:
Iedereen zijn/haar grootmoeder maakt de lekkerste snert. Maar die van mijn oma is écht het lekkerst hoor!
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker Simpel van FOK! schijnt de allerlekkerste te maken. Tenminste dat zegt hij zelf.
Ze nemen echt alles aan bij de helpdeskquote:Op woensdag 24 september 2014 13:20 schreef Divje het volgende:
Werd net gebeld door privénummer. Neem op, zegt zo'n miep:
Zij: 'Jaaahh allo, iek bien van Wehkampuh, Oe ebt n betaliengsver.. Eh. verpuh. verpuhliegtieng!'
Ik: Pardon, dat heb ik niet goed verstaan, met wie spreek ik?
Zij: *zucht* 'Wehkampuh, betaliengsverr. .. liegtieng. Ja' Oe naam ies **** ?
Ik: Dat klopt. *kijk ondertussen op website en zie dat ik 1 dag te laat ben met betaling* 'Ik maak het direct over hoor.'
Zij: Oke oke. Volgende kier koent Oe bij Mijnnn .. Admieniestartiee bijhouden.
Ik: 'Ja bedankt voor het belletje, fijne dag verder.'![]()
Had echt het idee met iemand te spreken die pas 48u in Nederland is, en het oplas van een briefje
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!1_!
Ik ga solliciterenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze nemen echt alles aan bij de helpdesk
![]()
[ afbeelding ]
Ja gaaf he is uit de nieuwe Mario kart ik denk dat ik met ons toernooi toch maar ga omschakelen naar Luigi , hij iz EVIL, love itquote:
Goedemiddag!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Nou goedemiddag dan maar![]()
Wat een ijverige werkbijen hier
Geen tijd geen tijd geen tijdquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge meid, hier een leuk liedje voor je![]()
Dittoquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen tijd geen tijd geen tijd
![]()
goeiemorgen
Dat gaat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:20 schreef Divje het volgende:
Wanneer komt Scrum terug?
Ben een echte huishoudman aan het worden heb ik het idee. En begin een vorm van smetvrees te ontwikkelenof dat nou goed/slecht is ben ik nog niet over uit
Ahhquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren.
Smetvrees? Ben je de hele tijd aan het poetsen dan? Of maak je tegenwoordig gewoon alles schoon na gebruik? Dan is het geen smetvrees Div
Dat 40-45x je handen wassen is wel een aandachtspuntje, verder ben je gewoon ineens netjes en schoon geworden Div. Top!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
AhhMis m'n favo-Feyenoorder.
Alles schoonmaken na gebruik is idd ook nieuw voor memaar elke keer als ik een vlekje zie ga ik poetsen ja, en zo'n 40-45 keer m'n handen wassen per dag
Alles goed met Lav?
Het is wel schoon iddquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat 40-45x je handen wassen is wel een aandachtspuntje, verder ben je gewoon ineens netjes en schoon geworden Div. Top!
Goed insmeren dan Div. Dat weerhoudt tevens om steeds weer te wassen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is wel schoon iddmr droge handjes zijn het gevolg
Mooi.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Druk met van alles en nog wat maar verder SUPER!!!!!!!
Nee niet echt. Heb bijholteontsteking en dat voelt alsof er steeds op een zenuw gedrukt wordtquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik verveel mij nu al.
alles goed mopje?
Snel zoeken doet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee niet echt. Heb bijholteontsteking en dat voelt alsof er steeds op een zenuw gedrukt wordt
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee niet echt. Heb bijholteontsteking en dat voelt alsof er steeds op een zenuw gedrukt wordt
Gaat het ouwe pik?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
You cant ban a... you know.
voor de tjackgod
Oeh dat is niet fijn mopje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Als we het niet over Feyenoord hebben, prima. Bij jou?
klote is dat he. niet naar breda dus?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat.
Ben alleen saai dit weekend. Ene weekend geen tijd vrij. Andere weekend druk,druk.
Dank je wel! Leuk om eens te kijken hier. Jullie lijken me best vriendelijke mensen tot nu toe!quote:
Het is hier een gezellige boel. We doen niet aan pesten en minachten niemand.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dank je wel! Leuk om eens te kijken hier. Jullie lijken me best vriendelijke mensen tot nu toe!
Mijn broertje heeft een verjaardag van zijn beste vriend. Ik heb gezegd dat wij niet gaan naar nac. Die vriend is daar super gevoelig voor. Soms heel soms, staat voetbal op het tweede plan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:29 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
klote is dat he. niet naar breda dus?
Gefeliciteerd nog trouwens. Voor zondag ...
Haha, dank je wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een verjaardag van zijn beste vriend. Ik heb gezegd dat wij niet gaan naar nac. Die vriend is daar super gevoelig voor. Soms heel soms, staat voetbal op het tweede plan.
En ja sorry.
En welkom in deze sc.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier een gezellige boel. We doen niet aan pesten en minachten niemand.
Dat is een heel goed voornemen Raakpoes.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik zal mijn best doen er ook een gezellige boel van te maken!![]()
Ik heb daar wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik zal mijn best doen er ook een gezellige boel van te maken!![]()
Weinig... Dus...quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
Heb jij nog plannen voor het weekend Tjack?
Ja, daar kan ik met iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weinig... Dus...
Vrienden gaan morgen casino, maar daar ben ik al elf keer geweest dit jaar. Als ik nog een keer ga maakt mijn moeder mij dood.
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik met iets bij voorstellen.
Tja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat je mams misschien bang is dat je je hele fortuin erdoor jaagt?
Ja oudersquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja.
Bang voor niks af, kan het prima onder controle houden.
Maar ja ouders..
Hoog.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe hoog zou de straf zijn als je door wanhoop gedreven je oneindig doorklussende buurman vermoordt?
2 weken schoffelen, waarvan 3 voorwaardelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe hoog zou de straf zijn als je door wanhoop gedreven je oneindig doorklussende buurman vermoordt?
Ik kan ook per ongeluk tegen zijn ladder lopenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
2 weken schoffelen, waarvan 3 voorwaardelijk.
tip dood knuppelen en lijk aan varkens voeren, of dood dronen! schijnt helemaal hip te zijn
pilletje (xtc of andere pruttel ) in zijn koffie doen en dan accuboor met boor op zijn hersenpan zettenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan ook per ongeluk tegen zijn ladder lopen
Laat mij dat maar doen, ik mispoes nooitquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan ook per ongeluk tegen zijn ladder lopen
Zn vrouw is al weg, die kon niet meer tegen het eeuwige geklus en de twee daaropvolgende vriendinnen zijn ook pleitequote:Op zaterdag 27 september 2014 16:39 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Laat mij dat maar doen, ik mispoes nooit
En als ie niet wil luisteren, zeg je maar dat Raakpoes z'n vrouw een voodoo behandeling geeft.
De vrouw van Raakpoes doet aan voodoo.. Denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zn vrouw is al weg, die kon niet meer tegen het eeuwige geklus en de twee daaropvolgende vriendinnen zijn ook pleite.
Die luxe heb ik niet als buurvrouw
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:39 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Laat mij dat maar doen, ik mispoes nooit
En als ie niet wil luisteren, zeg je maar dat Raakpoes z'n vrouw een voodoo behandeling geeft.
slijmbalquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
De vrouw van Raakpoes doet aan voodoo.. Denk ik
Hallo Raakpoes, ik ben DivWelkom
Kan jouw vrouw zo'n voodoo-poppetje maken? Ik heb genoeg haren van mijn ex
Werkt Voodoo ook op erotische wijze trouwens?![]()
/smileygalore
het wordt steeds ergerquote:Op zondag 28 september 2014 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk.
Geen opheldering van Danny ofzo....
Wéér een storing?quote:
Het is de laatste tijd wel vaak raak.quote:
Ja echt, zo vervelend. Zou er iemand bezig zijn de boel te verstieren?quote:Op zondag 28 september 2014 00:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel vaak raak.
Of er wordt doorlopend over een kabeltje gestruikeld in het serverhok,quote:Op zondag 28 september 2014 01:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt, zo vervelend. Zou er iemand bezig zijn de boel te verstieren?
Dat zou ook nog kunnen idd. Laten we dat dan maar hopen.quote:Op zondag 28 september 2014 01:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of er wordt doorlopend over een kabeltje gestruikeld in het serverhok,
Inderdaad, een paar weken lang.quote:Op zondag 28 september 2014 01:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of er wordt doorlopend over een kabeltje gestruikeld in het serverhok,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |