Ja dit is elke keer het stokpaardje, het is bedoeld als neger!!!!!111een!1quote:
Die het ook nog eens bij het verkeerde eind heeft. Gekkenhuizen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dit is elke keer het stokpaardje, het is bedoeld als neger!!!!!111een!1
Ze willen dus niet alleen bepalen wat er met het feest moet gebeuren, ze zijn blijkbaar ook van mening de waarheid in pacht ( anders te verdraaien) te hebben. En dat allemaal door een minderheid
Helemaal niet, hou maar weer op.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:14 schreef Alentejana het volgende:
@Gramulanion, je hele verhaal van belediging en ondergeschikt is een frustratie die bij jou ergens vandaan komt. Het zegt meer over jou en de mensen die hem zo zien dan over de figuur.
Ach maanden geleden was die bolle neger nog op dumpert, die vond dat niks geschuwd diende te worden inzake deze discussie. De verslaggever vroeg: ''dus ook geweld?'' ''alles is toegestaan'' zei de beste man. Even later een pareltje met z'n ''fuck white power'' iemand url? was met tom staal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die het ook nog eens bij het verkeerde eind heeft. Gekkenhuizen.
Rot op man, verongelijkte zeiksnor. Dat is nét zo relevant, wat zeg ik? Dat is misschien nog véél relevanter. Daar word daadwerkelijk gediscrimineerd op huidskleur.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geen idee, heeft niets met deze kwestie te maken.
De intentie zegt niets over de uitkomst. Zelfs als je iets compleet anders bedoelt, zoals een KKK-uniform dat een spookje moet voorstellen, is het ongepast. Maar in het geval van de knecht werd in de huidige vorm wel degelijk een neger bedoeld. Dat in andere landen ze voor een demonisch-idee gegaan zijn of dat aangehouden hebben, is compleet irrelevant.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:14 schreef Alentejana het volgende:
Dat hij van origine als negerslaaf is bedoeld is ook maar een hersenspinsel. Hij was van origine als enge duivelse figuur bedoeld. Hij is later aangepast naar een vriendelijke versie en al zou dat een neger zijn, dan is dat nog niet opzettelijk een ondergeschikte figuur of bedacht om negers zo neer te zetten.
Geweldig hoe dit soort mensen alles wat ze niet uitkomt ''irrelevant'' noemen. Zo kun je toch geen discussie voeren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
De intentie zegt niets over de uitkomst. Zelfs als je iets compleet anders bedoelt, zoals een KKK-uniform dat een spookje moet voorstellen, is het ongepast. Maar in het geval van de knecht werd in de huidige vorm wel degelijk een neger bedoeld. Dat in andere landen ze voor een demonisch-idee gegaan zijn of dat aangehouden hebben, is compleet irrelevant.
Dus? Wat heeft het met zwarte piet te maken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rot op man, verongelijkte zeiksnor. Dat is nét zo relevant, wat zeg ik? Dat is misschien nog véél relevanter. Daar word daadwerkelijk gediscrimineerd op huidskleur.
Dat je alleen in het management van Kwakoe mag zitten als je een zwarte piet bent. Dat noemen ze discriminatie, vriend.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus? Wat heeft het met zwarte piet te maken?
Onderbouw dan waarom het wel relevant is??quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geweldig hoe dit soort mensen alles wat ze niet uitkomt ''irrelevant'' noemen. Zo kun je toch geen discussie voeren.
O, ja, die lippen, oorbellen, krullen en regelmatig het Surinaamse accent zijn natuurlijk toeval....quote:
Wederom bij het verkeerde eind. Gaat wel goed met je zo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
De intentie zegt niets over de uitkomst. Zelfs als je iets compleet anders bedoelt, zoals een KKK-uniform dat een spookje moet voorstellen, is het ongepast. Maar in het geval van de knecht werd in de huidige vorm wel degelijk een neger bedoeld. Dat in andere landen ze voor een demonisch-idee gegaan zijn of dat aangehouden hebben, is compleet irrelevant.
Lees anders even deel 11 tm 13 door.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef Kenju het volgende:
O, ja, die lippen, oorbellen, krullen en regelmatig het Surinaamse accent zijn natuurlijk toeval....
Nee ik zie het niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat je alleen in het management van Kwakoe mag zitten als je een zwarte piet bent. Dat noemen ze discriminatie, vriend.
See what i did there?
Onderbouw het eens dan?? Ik volg de discussie al vanaf het begin. Jij bent degene die er tegenin roept zonder enige basis en roept vervolgens dat ik niets weet.... Als het zo simpel ligt, kun je het genoemde argument ook wel met een zinnetje falsifiëren, toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wederom bij het verkeerde eind. Gaat wel goed met je zo.
Je presenteert hier een mening als een feit. Jouw mening, waar je alle recht op hebt, is niet altijd de juiste. Juist in Nederland zit een groepje klaagsnorren die jaar in jaar uit, blijven drammen en blijven zeuren om hun eigen zin door te drijven, tegen de zin van een meerderheid in. Dat is gewoon gestaafd met cijfers die al talloze keren hier in het topic voorbij zijn gekomen. Dat er dus een groepje aanstoot neemt aan zwarte piet, is irrelevant. Ze dienen gehoord te worden, netjes van repliek gediend .. maar dat is het dan ook. Op die manier kan elke minderheid zich wel groot gaan maken voor futiliteiten om hun zin door te drijven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er is niks mis met een zwarte man die voor een blanke man werkt. Er is zelfs niks mis met een beetje dommige rare zwarte man die voor een witte man werkt. Het is pas discriminatie/racisme als hij dat niet zou mogen doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja rot ff lekker gauw een eind op. Als je alle topics door hebt gelezen had, heb je allang kunnen constateren dat je hele slaven/knechten verhaal allang gedebunked is. Ik heb niet zoveel zin om een arrogant blank weg-met-ons-mentaliteit hebbende pol-cor figuur zo vol van zichzelf te onderwijzen op een onderwerp waar je zo hoog van de toren blaast dat het gewoonweg grappig is om te zien hoe fout je zit. Je doet maar wat meer aan zelfonderwijs, ik blijf bezig met figuren zoals jij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Onderbouw het eens dan?? Ik volg de discussie al vanaf het begin. Jij bent degene die er tegenin roept zonder enige basis en roept vervolgens dat ik niets weet.... Als het zo simpel ligt, kun je het genoemde argument ook wel met een zinnetje falsifiëren, toch?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja rot ff lekker gauw een eind op. Als je alle topics door hebt gelezen had, heb je allang kunnen constateren dat je hele slaven/knechten verhaal allang gedebunked is. Ik heb niet zoveel zin om een arrogant blank weg-met-ons-mentaliteit hebbende pol-cor figuur zo vol van zichzelf te onderwijzen op een onderwerp waar je zo hoog van de toren blaast dat het gewoonweg grappig is om te zien hoe fout je zit. Je doet maar wat meer aan zelfonderwijs, ik blijf bezig met figuren zoals jij.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:29 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Er is niks mis met een zwarte man die voor een blanke man werkt. Er is zelfs niks mis met een beetje dommige rare zwarte man die voor een witte man werkt. Het is pas discriminatie/racisme als hij dat niet zou mogen doen.
Als er mensen zijn die daar een probleem in zien, als die daar iets bij gaat verzinnen over slaven verleden ongelijkheid of weet ik het wat- wat maar een klein percentage mensen doet die dat elkaar vooral aanleren- dan zit er iets bij hen scheef, niet in de figuur.
Hij heeft gewoon gelijk. Ik zie elke keer dingen geroepen worden zonder enige onderbouwing, maar zelf vraag je de hele tijd om een bewijs of onderbouwing.quote:
Nou nee, iedere keer is het hetzelfde liedje; er komt 1 of ander figuur het topic binnen wandelen, wauwelt wat over 'slavuh', 'knechtuh', 'blankuh' en 'zwartuh' en dat het discriminatie en slecht enzo is, en dan moeten we zeker voor de 53829052e keer gaan uitleggen waarom iets wel of niet zo is? Ik ben daar wel een beetje klaar mee, maar be my guest, leg het hem nog maar een keer uit waarom hij het bij het verkeerde eind heeft.quote:
Doe je nu een Surinaams accent na?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, iedere keer is het hetzelfde liedje; er komt 1 of ander figuur het topic binnen wandelen, wauwelt wat over 'slavuh', 'knechtuh', 'blankuh' en 'zwartuh' en dat het discriminatie en slecht enzo is, en dan moeten we zeker voor de 53829052e keer gaan uitleggen waarom iets wel of niet zo is? Ik ben daar wel een beetje klaar mee, maar be my guest, leg het hem nog maar een keer uit waarom hij het bij het verkeerde eind heeft.
Jij hebt ongelijk maar je mag zelf uitzoeken waarom.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, iedere keer is het hetzelfde liedje; er komt 1 of ander figuur het topic binnen wandelen, wauwelt wat over 'slavuh', 'knechtuh', 'blankuh' en 'zwartuh' en dat het discriminatie en slecht enzo is, en dan moeten we zeker voor de 53829052e keer gaan uitleggen waarom iets wel of niet zo is? Ik ben daar wel een beetje klaar mee, maar be my guest, leg het hem nog maar een keer uit waarom hij het bij het verkeerde eind heeft.
Oh kut DIESKRIEMINAZIEquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Doe je nu een Surinaams accent na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |