Afgelopen nacht was ik in de straten beland van eindhoven zuid. Voor de kenners onder ons van dit lampengat. Ook wel beter bekend als stratum. Natuurlijk was dit zeer maar dan ook echt zeer gekke tyd. Na wat PCP te hebben gerookt met wickedmen besloten wij op zoek te gaan naar een natte spaanse.
Maar helaas bleek de natte spaanse alleen in woensel aanwezig te zijn. Dus we vonden een iets minder natte belgische vrouwe. Wickedmen probeerde haar met alle PUA technieken die hij bezit te regelen. Hij deed zoals je dat in de vaktermen van PUA noemt een cold approach. Wat dit inhoud is voor mij nog onbekend.
Maar wat ik wel weet is dat wickedmen een ware player is. Eazy-e is niks vergeleken met wickedmen. Wickedmen maakt al die meisjes nat van kilometers afstand. En wat bleek nou dat die belgische schone vrouweke. Heel erg spang was dus wickedmen en ik allebei lachen haha MAMI IS SPANG!! Wij dus snordertje gebeld en toen zijn we met volle vaart richting overvecht gegaan. Om daar vervolgens met de schone mami nog een gekke tyd beleefd te hebben, Maar ze was zo spang dat het gewoon te gekke tyd was. En nu ben ik bang dat ik nooit meer zo een gekke tyd ga beleven.
Thanks Wickedmen voor deze gekke tyd