Brengt ons weer mooi terug bij het 'slaafs volgen' of als een debiel opgaan in een nieuwe entiteit en alle rationaliteit / individualiteit verliezen. Huphuphup trouwen, babies uitpoepen, en dan na een jaar of wat erachter komen dat je elkaar eigenlijk helemaal niet kan luchten of zien. Maarja, het was zo gezellig in het begin... EN ALS HET GOED VOELTquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trouwen prima, maar wat je vaak ziet is dat er na een paar maanden een baby uitgeperst moet worden die er dan vervolgens de dupe van wordt.
Een huwelijk is altijd voor elkaar ''vechten''. Onvermijdelijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ze trouwen binnen een maand en dan gaan ze ervoor 'vechten' om het huwelijk in stand te houden. want ja, je bent wel getrouwd, hè.
Echt he. Ik had voordat ik trouwde al 9.5 jaar een relatie met mijn vrouw. Dan kan je pas zeggen dat je elkaar aardig kent, en nog weet ze me soms te verrassen. En ik haar ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Brengt ons weer mooi terug bij het 'slaafs volgen' of als een debiel opgaan in een nieuwe entiteit en alle rationaliteit / individualiteit verliezen. Huphuphup trouwen, babies uitpoepen, en dan na een jaar of wat erachter komen dat je elkaar eigenlijk helemaal niet kan luchten of zien. Maarja, het was zo gezellig in het begin... EN ALS HET GOED VOELT!
Mijn vriend was vooral degene die geen geduld had, snel samenwonen, baby....en nu doe ik gezellig mee. Maar ik vind het ook te snel, alhoewel ik het aan de andere kant ook wel prettig vind dat iemand zo ''serieus'' doetquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt he. Ik had voordat ik trouwde al 9.5 jaar een relatie met mijn vrouw. Dan kan je pas zeggen dat je elkaar aardig kent, en nog weet ze me soms te verrassen. En ik haar ook.
Ja, maar het is wel wat anders of je al goed weet met wie je in dat huwelijk stapt, of amper op 5 dates bent geweest en nog niet eens weet of ze hun koffie zwart of met suiker drinken bij wijze vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Een huwelijk is altijd voor elkaar ''vechten''. Onvermijdelijk
Maar verder ben je totaal niet tegenstrijdig ofzo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:18 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Mijn vriend was vooral degene die geen geduld had, snel samenwonen, baby....en nu doe ik gezellig mee. Maar ik vind het ook te snel, alhoewel ik het aan de andere kant ook wel prettig vind dat iemand zo ''serieus'' doet
Nee. Een huwelijk is altijd hard werken. Niet vechten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Het was allemaal niet mijn idee hoor. Hij trok vooral de voortouw en ik doe gezellig mee. Ik voel er ook echt wat voor, niet dat ik het tegen mijn zin doe. Ik wil het heel graag. Huisje, boompje, beesjequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel wat anders of je al goed weet met wie je in dat huwelijk stapt, of amper op 5 dates bent geweest en nog niet eens weet of ze hun koffie zwart of met suiker drinken bij wijze van
Het is echt complete onzin zo snel te trouwen en dan te roepen 'ja, je moet er maar voor vechten'. Spreek dan gewoon een vreemdeling aan en vraag hem/haar ten huwelijk.
Misschien wil je iets te graag. En nogmaals; is het een beetje herleiden aan hoe jij je gedroeg ten opzichte van seks? Oftewel; wilde je eerst wat 'vastigheid' en begon hij toen dit soort praat uit te kramen, en was dat over toen hij er een paar keer op was geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:19 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Het was allemaal niet mijn idee hoor. Hij trok vooral de voortouw en ik doe gezellig mee. Ik voel er ook echt wat voor, niet dat ik het tegen mijn zin doe. Ik wil het heel graag. Huisje, boompje, beesje
Ach, je man was er fysiek toch niet zo helemaal lekker meer aan toe, en je had toch al contact met je huidige vriend? Dat zal ook eea hebben versneld.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:
Of je nu snel gaat trouwen of niet is ieder voor zich, ik ben het er wel mee eens dat kinderen pas later in het spel moeten komen.
Maar aan de andere kant, sommige ( waaronder ik) wachten jaren met kinderen en dan gaat het uiteindelijk nog mis, dat is niet te voorspellen helaas.
Maar ik hoop voor TS dat er snel duidelijkheid is, het grootste probleem in deze relatie lijkt me het gebrek aan communicatie.
Beide zitten waarschijnlijk nu thuis te wachten op de ander en ondertussen zijn beide nog geen steek verder.
Heeft hij problemen met het een en ander moet hij daar ook gewoon eerlijk over zijn.
Maar je besluit niet na een paar weken al dat je in een huwelijk stapt. Dat begrijp ik echt niet. Er is niks mis mee om rustig de relatie op te bouwen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Fysiek was hij toen weer gezond, geestelijk wat minder. En contact met mijn vriend was geheel vriendschappelijk op het moment van scheiden en heeft niks met de scheiding te maken, het ging al vier jaar bergafwaarts tussen ons.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, je man was er fysiek toch niet zo helemaal lekker meer aan toe, en je had toch al contact met je huidige vriend? Dat zal ook eea hebben versneld.
Verder met je eens, maar als hij niet wil praten moet je dat ook gewoon even respecteren, tot op zekere hoogte. Drammen werkt dan echt alleen averechts.
Ik wilde toen helemaal geen seks nee, zei overal nee op tegen. Heeft er dat iets mee te maken, denk je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien wil je iets te graag. En nogmaals; is het een beetje herleiden aan hoe jij je gedroeg ten opzichte van seks? Oftewel; wilde je eerst wat 'vastigheid' en begon hij toen dit soort praat uit te kramen, en was dat over toen hij er een paar keer op was geweest.
Moeten jullie dan ook zachtjes doen trouwens?![]()
Wat heb je hem dan wel te bieden?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik wilde toen helemaal geen seks nee, zei over nee op tegen. Heeft er dat iets mee te maken, denk je?
Zachtjes doen? Snap ik niet helemaal
Hier ben ik het niet mee eens. Volgens mij zit hij nu niet eens op mij te wachten. Verder is de communicatie op het moment niet echt top neequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:
Of je nu snel gaat trouwen of niet is ieder voor zich, ik ben het er wel mee eens dat kinderen pas later in het spel moeten komen.
Maar aan de andere kant, sommige ( waaronder ik) wachten jaren met kinderen en dan gaat het uiteindelijk nog mis, dat is niet te voorspellen helaas.
Maar ik hoop voor TS dat er snel duidelijkheid is, het grootste probleem in deze relatie lijkt me het gebrek aan communicatie.
Beide zitten waarschijnlijk nu thuis te wachten op de ander en ondertussen zijn beide nog geen steek verder.
Heeft hij problemen met het een en ander moet hij daar ook gewoon eerlijk over zijn.
Dat weet je niet, je hebt hem immers al een paar dagen niet gesproken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:30 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Volgens mij zit hij nu niet eens op mij te wachten. Verder is de communicatie op het moment niet echt top nee
Vriendschap/genegenheid/liefde/100 % betrouwbaarheid en loyaliteit/steun.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat heb je hem dan wel te bieden?
Ik merk niks van dat alles. Ik merk vooral dat je veel achterdocht, wantrouwen, twijfel en dubbele agenda's eropna houdt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:32 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Vriendschap/genegenheid/liefde/100 % betrouwbaarheid en loyaliteit/steun.
Maar toen ik seks weigerde, was in het begin
Ik weet het niet nee. Ik weet nu helemaal niets over mijn vriendquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je hebt hem immers al een paar dagen niet gesproken.
Dat komt door mijn onzekerheid, ik probeer het te veranderenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik merk niks van dat alles. Ik merk vooral dat je veel achterdocht, wantrouwen, twijfel en dubbele agenda's eropna houdt.
Maar je wil wel samenwonen, trouwen en babies met hem om daarna te vechten voor je huwelijk. Klinkt heel logisch allemaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:34 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik weet het niet nee. Ik weet nu helemaal niets over mijn vriendlijkt me niet normaal en hij vraagt ook niet naar me
Omdat ik goede hoop had/heb. Misschien is hij niet de warequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar je wil wel samenwonen, trouwen en babies met hem om daarna te vechten voor je huwelijk. Klinkt heel logisch allemaal.
Wat houd je dan tegen om contact met hem op te nemen naast het eigenwijs zijn?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:34 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik weet het niet nee. Ik weet nu helemaal niets over mijn vriendlijkt me niet normaal en hij vraagt ook niet naar me
Omdat als hij zin had om te babbelen hij het wel aangeeft. Zijn stilzwijgen wijst er op dat hij er even geen zin in heeft, dat weet ik wel. Als ik nu iets stuur, dan gaat hij toch kortaf reageren. Het heeft geen zin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat houd je dan tegen om contact met hem op te nemen naast het eigenwijs zijn?
Er is niks mis mee om wat duidelijkheid te verwachten in plaats van het kinderachtig stilzwijgen naar elkaar toe.
Maar aan de andere kant, als je lang genoeg wacht dan zal er waarschijnlijk helemaal geen contact meer zijn en is jullie relatie gewoon verwaterd.
Hoezo? Je was er na 6 maanden al helemaal over uit toch, meer tijd had je niet nodig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Omdat ik goede hoop had/heb. Misschien is hij niet de ware
'Hey lamlul, wat is er met je aan de hand? Doe eens ff normaal en zeg wat je dwars zit. Groetjes, je vriendin'.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:39 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Omdat als hij zin had om te babbelen hij het wel aangeeft. Zijn stilzwijgen wijst er op dat hij er even geen zin in heeft, dat weet ik wel. Als ik nu iets stuur, dan gaat hij toch kortaf reageren. Het heeft geen zin.
Als dit contact gaat verwateren op deze manier, dan weet ik ook genoeg. Hij was niet voor niets zo verveeld en afwezig laatste keer dat ik hem zag
Ik was er helemaal over uit, omdat zijn gedrag tot afgelopen donderdag toe consequent was. Vrijdag zag ik een kant die ik nooit eerder had waargenomen en wij hadden elke dag per telefoon wel contact en nu niets. Ik wist eerlijk gezegd niet dat hij opeens zo zou doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Je was er na 6 maanden al helemaal over uit toch, meer tijd had je niet nodig.
Misschien moet je elkaar dan toch maar beter leren kennen voordat je allemaal wilde plannen smeed over samenwonen, trouwen, kinderen en dat soort shit. Just sayin'.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:41 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik was er helemaal over uit, omdat zijn gedrag tot afgelopen donderdag toe consequent was. Vrijdag zag ik een kant die ik nooit eerder had waargenomen en wij hadden elke dag per telefoon wel contact en nu niets. Ik wist eerlijk gezegd niet dat hij opeens zo zou doen
En misschien is het een kwestie van miscommunicatie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:39 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Omdat als hij zin had om te babbelen hij het wel aangeeft. Zijn stilzwijgen wijst er op dat hij er even geen zin in heeft, dat weet ik wel. Als ik nu iets stuur, dan gaat hij toch kortaf reageren. Het heeft geen zin.
Als dit contact gaat verwateren op deze manier, dan weet ik ook genoeg. Hij was niet voor niets zo verveeld en afwezig laatste keer dat ik hem zag
JA MAAR DAAR BEGON HIJ OVERquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien moet je elkaar dan toch maar beter leren kennen voordat je allemaal wilde plannen smeed over samenwonen, trouwen, kinderen en dat soort shit. Just sayin'.
En hij zag een kant van jou die hij nog nooit had gezien, jullie hadden dus beide een klote dag, dat gebeurd, dat heeft iedereen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:41 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik was er helemaal over uit, omdat zijn gedrag tot afgelopen donderdag toe consequent was. Vrijdag zag ik een kant die ik nooit eerder had waargenomen en wij hadden elke dag per telefoon wel contact en nu niets. Ik wist eerlijk gezegd niet dat hij opeens zo zou doen
Ik vraag steeds maar weer om uitleg. Ik wil nu niet weer achter hem aangaan. Nu mag hij komen. En ja, ben nu even koppig en eigenwijs. Maar ik wil wachten tot hij weer iets liefs stuurt. Want laatste keren was ik steeds lief en hij knikte maar overal wezenloos ja opquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
En misschien is het een kwestie van miscommunicatie.
Je mag best was assertiever zijn hoor, in een relatie zit je samen en jij zit hier duidelijk mee dus dan mag je best wel om uitleg vragen.
Ik wil niet melodramatisch zijn, maar zo een gedachte is ondraaglijk. Gebruikt zijn voor de seks. dus. Aangezien hij zo overtuigend was. Meteen een andere huis kopen. Ouders voorstellen enz.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JA MAAR DAAR BEGON HIJ OVER![]()
![]()
Maar goed, tis nu wel duidelijk dat dat gewoon was zodat ze haar beentjes spreidde, zachtjes.
TS, you've been played.
Ik denk dat je lang kan gaan wachten...quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:45 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik vraag steeds maar weer om uitleg. Ik wil nu niet weer achter hem aangaan. Nu mag hij komen. En ja, ben nu even koppig en eigenwijs. Maar ik wil wachten tot hij weer iets liefs stuurt. Want laatste keren was ik steeds lief en hij knikte maar overal wezenloos ja op
We hadden allebei een off day inderdaad. Ik wil wel contact opnemen, maar nu is de zet even aan hemquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:47 schreef snakelady het volgende:
Overigens TS, je mag elkaar best vervelen in elkaars aanwezigheid, daar is niks mis mee.
Je bent niet elkaars entertainment, maar het komt op mij over alsof hij in gedachte verzonken zat, jij was ook niet happy die dag dus misschien leek het hem niet het juiste moment om er over te beginnen.
Vervolgens hebben jullie geen contact meer en willen beide geen contact meer met elkaar opnemen.
Wait wut, hij kocht al een ander huis om jou en de toekomstige kindjes in te huizen. Wel soundproof hoop ik? Maar jeetje, dan moet je wel echt een gouwen poes hebben zeg, of hij is echt de real life Barney Stinson, en is dit gewoon een van de hoofdstukken uit zn playbookquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:47 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik wil niet melodramatisch zijn, maar zo een gedachte is ondraaglijk. Gebruikt zijn voor de seks. dus. Aangezien hij zo overtuigend was. Meteen een andere huis kopen. Ouders voorstellen enz.
En waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat je lang kan gaan wachten...
gouwen poesquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wait wut, hij kocht al een ander huis om jou en de toekomstige kindjes in te huizen. Wel soundproof hoop ik? Maar jeetje, dan moet je wel echt een gouwen poes hebben zeg, of hij is echt de real life Barney Stinson, en is dit gewoon een van de hoofdstukken uit zn playbook
Dat ding tussen je benen. Fantastisch apparaat, dat hij er gelijk een huis voor wilde kopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:49 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
gouwen poeswaar heb je het over?? Misschien vond hij me inderdaad zo geweldig en nu niet meer, kan toch? Hij was wel helemaal lyrisch. Maar goed, uiterlijk went en daarna komen de andere ongemakjes boven drijven
Omdat er drie scenario's mogelijk zijn.quote:
Heeft elke vrouw tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ding tussen je benen. Fantastisch apparaat, dat hij er gelijk een huis voor wilde kopen.
Welkom op aarde moppiequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:52 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Heeft elke vrouw toch. Koopt hij het dan voor elke vrouw bedoel je?
Jammer dat er nooit eens een man zegt. Hij was voor jouw persoonlijkheid gevallen en wilde een hechte, liefdevolle band met je aangaan. In plaats daarvan: ''gouwen poes'' ''fantastisch apparaat''. En het erge is nog...je hebt waarschijnlijk nog gelijk ook
2e optie kan, hij vond het misschien niet zo leuk. Maar hij wist wel dat ik het leuk vond. En verder, tijd zal het leren..quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat er drie scenario's mogelijk zijn.
1. Hij wil met de relatie stoppen maar weet niet hoe hij dat tegen je moet zeggen.
2. Hij vond het de laatste keer niet zo leuk, interpreteert het dat jij niet zeker bent over de relatie en durft geen contact meer op te nemen.
3. Hij belt/text je morgen en is zich van geen kwaad bewust.
Hey, het hele pakket moet kloppen. Als jij fantastisch bent qua persoonlijkheid maar je ligt als een lijk in bed als hij over je heen mag, dan knapt hij hard af.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:52 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Heeft elke vrouw toch. Koopt hij het dan voor elke vrouw bedoel je?
Jammer dat er nooit eens een man zegt. Hij was voor jouw persoonlijkheid gevallen en wilde een hechte, liefdevolle band met je aangaan. In plaats daarvan: ''gouwen poes'' ''fantastisch apparaat''. En het erge is nog...je hebt waarschijnlijk nog gelijk ook
Zijn mannen zulke hufters danquote:
Niet allemaal uiteraard, maar als je een minder serieus type tegenkomt en je ziet er uit als een snoepje is het niet ondenkbaar dat hij wat verhaaltjes verzint zodat hij in je onderbroekje mag komen. En in jou.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:54 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Zijn mannen zulke hufters dan. Is een diepe band met iemand niet voldoende of gaat het om de kut of de poes. Niet normaal. Als dit zo doorgaat, word ik gewoon lesbisch. Kan ook nog
Beiden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:54 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Zijn mannen zulke hufters dan. Is een diepe band met iemand niet voldoende of gaat het om de kut of de poes. Niet normaal. Als dit zo doorgaat, word ik gewoon lesbisch. Kan ook nog
Dus omdat ik er toevallig goed uitzie, moet ik extra bang zijn dat mannen alleen voor de seks gaan? Wat een heerlijke gedachte, not.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet allemaal uiteraard, maar als je een minder serieus type tegenkomt en je ziet er uit als een snoepje is het niet ondenkbaar dat hij wat verhaaltjes verzint zodat hij in je onderbroekje mag komen. En in jou.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Dus omdat ik er toevallig goed uitzie, moet ik extra bang zijn dat mannen alleen voor de seks gaan? Wat een heerlijke gedachte, not.
quote:
Niet zo pessimistisch, de beste relatie hebben een combinatie van goede fysieke en geestelijke aantrekkingskracht, en dat is echt wel mogelijk hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:54 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Dus omdat ik er toevallig goed uitzie, moet ik extra bang zijn dat mannen alleen voor de seks gaan? Wat een heerlijke gedachte, not.
quote:
Ja joh, ga Loveless serieus nemen!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Als je er goed uitziet dan zal dat waarschijnlijk wel het eerste zijn wat zijn interesse in jou heeft opgewekt, maar van een knap bord alleen kan je ook niet eten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Daar val je toch op? Oh wacht... ik moet eerst even het riedeltje afsteken over dat je kers op mijn taart bent, de kruidenboter op mijn biefstukje, de hop in mijn biertje, het zonnetje in mijn donkere wereld, dat ik je echt met kind wil schoppen en binnen een maand een honest woman van je wil maken. Sterker nog; ik ben al naar huizen aan het kijken voor ons en ons toekomstige gezinnetje! Wat zullen ze mooi worden als ze op hun moeder lijken hé?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Nah, hij is me te gevoelloos. Zo een stereotiep hufter
Nou, in een cafe kun je vrouwen oppikken zonder een heel riedeltje te blaten! Wat dacht je daarvanquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar val je toch op? Oh wacht... ik moet eerst even het riedeltje afsteken over dat je kers op mijn taart bent, de kruidenboter op mijn biefstukje, de hop in mijn biertje, het zonnetje in mijn donkere wereld, dat ik je echt met kind wil schoppen en binnen een maand een honest woman van je wil maken. Sterker nog; ik ben al naar huizen aan het kijken voor ons en ons toekomstige gezinnetje! Wat zullen ze mooi worden als ze op hun moeder lijken hé?
Nou hup, beentjes wijd
Hoe weet jij dat nou, daar kom jij nooitquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:11 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Nou, in een cafe kun je vrouwen oppikken zonder een heel riedeltje te blaten! Wat dacht je daarvan
Nee, maar betekent niet dat ik wereldvreemd benquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, daar kom jij nooit
25+, staat in het vorige deel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:06 schreef Nober het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk, staat niet in de OP.
Maar het kan inderdaad zo zijn dat hij van alles heeft gezegd puur voor de seks.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:18 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Mijn vriend was vooral degene die geen geduld had, snel samenwonen, baby....en nu doe ik gezellig mee. Maar ik vind het ook te snel, alhoewel ik het aan de andere kant ook wel prettig vind dat iemand zo ''serieus'' doet
Echt?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
25+, staat in het vorige deel.
Ja, we hebben contact gehad. En gelukkig was er niets aan de hand...voor nu......quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Eyip het volgende:
Ik bespeur wat prinsessengedrag. "Nee, hij moet mij bellen of smsen."
Ik heb liever een wat lelijke vrouw, die wat initiatief neemt en hem d'r afdraait. dan een prinses die ook zo behandeld wil worden.
We zijn een halve dag verder. Heb je nou contact gezocht?
Hij heeft weer zin dus? Deze keer niet met volle zak laten vertrekken héquote:Op woensdag 17 september 2014 19:45 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ja, we hebben contact gehad. En gelukkig was er niets aan de hand...voor nu......
Prinsessengedrag? Ik wil niet als een stalker overkomen, vandaar dat ik deze keer op zijn initiatief wachtte. Het is ook nooit goed. Dan ben je overly attached als je de hele tijd iets stuurt en dan weer een prinsesje als je even wacht op de ander
Voor nu...?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:45 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ja, we hebben contact gehad. En gelukkig was er niets aan de hand...voor nu......
Ik ben geen zaklegerquote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft weer zin dus? Deze keer niet met volle zak laten vertrekken hé
Nou ja, ik heb net een berichtje gestuurd en misschien zal ik er vanavond niet eens een reactie op krijgen. Is wel eens voorgekomen. Gaat hij zeggen dat hij in slaap is gevallen, en dan denk ik meteen dat hij misschienb ij een ander zit...pff ben wel paranoidequote:
Je bent niet gelijk een stalker als je iemand achter na belt. Net zo als je iemand niet mag, dan ben je nog geen racist.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:45 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Prinsessengedrag? Ik wil niet als een stalker overkomen, vandaar dat ik deze keer op zijn initiatief wachtte. Het is ook nooit goed. Dan ben je overly attached als je de hele tijd iets stuurt en dan weer een prinsesje als je even wacht op de ander
Nou, ik was even opgelucht en vandaag heb ik zelf maar contact gezocht. Nog niets gehoord. Dus nee, ik ben niet heel erg opgelucht eigenlijk..quote:Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef Eyip het volgende:
[..]
Je bent niet gelijk een stalker als je iemand achter na belt. Net zo als je iemand niet mag, dan ben je nog geen racist.
Benoem het goed, laat je niet gek maken door de rest.
Goed dat je contact hebt opgenomen. Dat lucht toch op lijkt mij? Je zit vast met een heel ander gevoel op de bank. En dat door even contact met elkaar te zoeken.
Dacht dat je zei dat je contact heb gehad. En nu nog niets gehoord? Dat snap ik even niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:30 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Nou, ik was even opgelucht en vandaag heb ik zelf maar contact gezocht. Nog niets gehoord. Dus nee, ik ben niet heel erg opgelucht eigenlijk..
Hij had gisteren contact gezocht en toen hadden we tijdje heen en weer berichjes gestuurd. Vandaag stuurde ik iets, maar nog niets gehoord dus. Ik denk dat hij vanavond niets meer zal sturen eigenlijk. Of misschien wel. Straks heeft hij dit topic nog gevonden ook...helemaal genantquote:Op woensdag 17 september 2014 20:32 schreef Eyip het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je contact heb gehad. En nu nog niets gehoord? Dat snap ik even niet.
Best wel een eikel die vriend van je als ik het zo terug lees. En daar wil je nog 50 jaar mee samen?
OK. Duidelijk. Vreemd dat hij niets terug stuurt. Ik zou het afwachten tot de eerste ontmoeting en hem hiernaar vragen waarom hij niet reageert. En dat je het niet leuk vindt....quote:Op woensdag 17 september 2014 20:34 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Hij had gisteren contact gezocht en toen hadden we tijdje heen en weer berichjes gestuurd. Vandaag stuurde ik iets, maar nog niets gehoord dus. Ik denk dat hij vanavond niets meer zal sturen eigenlijk
Je vindt hem een eikel?
Hmm ja dan even vragen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:35 schreef Eyip het volgende:
[..]
OK. Duidelijk. Vreemd dat hij niets terug stuurt. Ik zou het afwachten tot de eerste ontmoeting en hem hiernaar vragen waarom hij niet reageert. En dat je het niet leuk vindt....
Eikel omdat hij niet zo'n kerel is om je eigen vriendin even te smsen.
Wel doen! Voor jezelf opkomen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Hmm ja dan even vragen.
(Even wat anders) Kan jij wel gewoon van alles doen met jouw gehoor? Of heb je er wel redelijk last van?
Het kan wel verbeteren! Ik denk dat het gewoon zijn tijd nodig heeft en dat je je oren niet teveel moet belasten. Dus jij kon vandaag zelfs met oordoppen in nog geen boodschappen doen, bedoel je?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef Eyip het volgende:
[..]
Wel doen! Voor jezelf opkomen.
Nee, helaas niet Vandaag redelijk veel last van mijn linkeroor. Dus geen boodschappen gedaan, sport. Het beperkt mij in mijn dagelijkse gang.
Morgen weer een nieuwe dag
Jeuk aan trommelvlies toch? Tenminste dat denk ik altijd als het bij mij gebeurtquote:Op woensdag 17 september 2014 20:43 schreef Eyip het volgende:
En jeuk in het oor. En niet kunnen krabben.
Jep! Hoop dat de techniek verbeterd. Nee geen boodschappen met oordoppen in, dat werkt niet goed genoeg. Zorgen dat je genoeg in huis hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:43 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Het kan wel verbeteren! Ik denk dat het gewoon zijn tijd nodig heeft en dat je je oren niet teveel moet belasten. Dus jij kon vandaag zelfs met oordoppen in nog geen boodschappen doen, bedoel je?
Daarachter nog. Volgens doktoren niets aan te doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Jeuk aan trommelvlies toch? Tenminste dat denk ik altijd als het bij mij gebeurt
Ik denk dat jouw geluidstolerantie dan bij 30/40 db ligt. Jij zat in de auto toen het gebeurde? Vandaag reed er een auto met een hele zware motor vlak langs mijn linkeroor. Ik voelde meteen mijn linkertrommelvlies pijnlijk worden, zelfs met een oordopje in...maar dat zakte daarna weer weg.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:46 schreef Eyip het volgende:
[..]
Jep! Hoop dat de techniek verbeterd. Nee geen boodschappen met oordoppen in, dat werkt niet goed genoeg. Zorgen dat je genoeg in huis hebt.
Van het weekend zette iemand de muziek in de auto te hard aan. Hooguit vijf seconden. En dat was zaterdagavond.
Gelukkig wat hoger. Rond 60/70 volgens de arts. En een permanente piep van 20-25 decibel. Was vier jaar geleden 40 db.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:49 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw geluidstolerantie dan bij 30/40 db ligt. Jij zat in de auto toen het gebeurde? Vandaag reed er een auto met een hele zware motor vlak langs mijn linkeroor. Ik voelde meteen mijn linkertrommelvlies pijnlijk worden, zelfs met een oordopje in...maar dat zakte daarna weer weg.
Ik zit zelf rond de 60db. En ik kan zonder problemen met oordopjes boodschappen doen....daarom dacht ik dat jouw tolerantie lager zou liggen. Ik vind hoge tonen en lage brommende tonen erg irritantquote:Op woensdag 17 september 2014 20:53 schreef Eyip het volgende:
[..]
Gelukkig wat hoger. Rond 60/70 volgens de arts. En een permanente piep van 20-25 decibel. Was vier jaar geleden 40 db.
En met muziek op zachtjes de oren, heb ik er geen last van. Als het niet te hard staat.
Fijn zo'n auto. Herkenbaar. Ambulances of andere wagens met sirene, die zijn zo schel. Vreselijk...
Met rust en acceptatie dat je het hebt, ga je wel vooruit. Lage tonen kan ik prima hebben, die schele hoge geluiden gaan door merg en been.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:56 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik zit zelf rond de 60db. En ik kan zonder problemen met oordopjes boodschappen doen....daarom dacht ik dat jouw tolerantie lager zou liggen. Ik vind hoge tonen en lage brommende tonen erg irritant
Ik denk dat dit een goed plan, ik ben veel te snel onzekerquote:Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Lara, is het geen idee dat je een nieuw topic opent over je gevoelens van onzekerheid die snel naar boven komen in je relatie? Dat kan ook helpen om wat rustiger over je vriend te denken. Om een beetje duidelijk te krijgen wat reëel is en wat niet.
ja seks in een relatie maakt je een sletquote:Op woensdag 17 september 2014 20:39 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
En andersom zou ik een slet zijn. Het is ook nooit goed![]()
Je doet wel je best een hoog-intelligente indruk te maken he?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft weer zin dus? Deze keer niet met volle zak laten vertrekken hé
Ik weet niet precies wat zijn probleem is, het denkt vast dat hij heel grappig isquote:Op woensdag 17 september 2014 21:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je doet wel je best een hoog-intelligente indruk te maken he?
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je doet wel je best een hoog-intelligente indruk te maken he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |