SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En wat een jankbal
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij voelt je wel aangesproken aangezien ik geen naam heb gepost...quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben helemaal geen racist. Wel even normaal doen hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat terwijl de meeste Marokkanen fanatieke WAjongers zijn. Je zou verwachten dat het een band schept![]()
Als iedereen zo duidelijk laat merken hoe vervelend ze je vinden, wat is dan in hemelsnaam nog de lol ervan om hier te komen postenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben helemaal geen racist. Wel even normaal doen hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Deze post ook maar even meegenomen in mijn TRquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben helemaal geen racist. Wel even normaal doen hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Wat een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben bekeken. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgen![]()
Fuck My Life You Bloody Narrow-minded Dick?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat soort grappen kunnen gewoon echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tot nu toe enkel schijtnummers gehoord
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Love Naturalquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
welk fifa 14 nummer vonden jullie uiteindelijk nog chill?
Elke dag![]()
Behalve buitenlanders. Duidelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind helemaal niemand vevelend. Laat dat wel duidelijk zijn![]()
![]()
gvd ik was net bezigquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Deze post ook maar even meegenomen in mijn TR
[..]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Een paar, Here and Lived A Lie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
welk fifa 14 nummer vonden jullie uiteindelijk nog chill?![]()
Geen een, als je het maar vaak genoeg hoort is alles aidsquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
Behalve als het van The Killers is natuurlijk, maar die zijn te duur voor EA![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
gvd ik was net bezig
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Nee ook niet. Helemaal niet zelfs. Ik woon zelf in een buurt met alleen maar buitenlanders zowat. Kan goed met ze omgaan zoals met de buren. Prima te doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Behalve buitenlanders. Duidelijk.![]()
Fifa 08 nummersquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen een, als je het maar vaak genoeg hoort is alles aids![]()
![]()
Ja als ze voor je werken zeker, bandietje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Helemaal niet zelfs. Ik woon zelf in een buurt met alleen maar buitenlanders zowat. Kan goed met ze omgaan zoals met de buren. Prima te doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom trouwens oude berichten naar voren halen. Beetje laag hoor en triest. Das allang verleden tijd en allang opgelost. Beetje goedkoop scoren![]()
Disclosure altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja en hoe heette dat nummer van Disclosure ook alweer? Die was ook wel leuk.F for you was dat
Elke dag![]()
Dan is het goed en laten we wel wezen, die paar die wel werken maken prima eten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Helemaal niet zelfs. Ik woon zelf in een buurt met alleen maar buitenlanders zowat. Kan goed met ze omgaan zoals met de buren. Prima te doen![]()
Dat plaatje van jou was ook goedkoop scoren !!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:25 schreef Maver24 het volgende:
Waarom trouwens oude berichten naar voren halen. Beetje laag hoor en triest. Das allang verleden tijd en allang opgelost. Beetje goedkoop scoren![]()
Elke dag![]()
quote:Mehhh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een paar, Here and Lived A Lie bijvoorbeeld.![]()
Kom vaak genoeg op bezoek bij de buren, prima band mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als ze voor je werken zeker, bandietje.![]()
Mij aan Thorb.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Goedkoop scoren, doet me denken aan Ibarbo![]()
Fietsband?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kom vaak genoeg op bezoek bij de buren, prima band mee.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar die is donker... ben jij nu ook een racist aan het zijn? Zeggen dat alleen donkere mensen goedkoop kunnen scoren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Goedkoop scoren, doet me denken aan Ibarbo
Wat is er mis met jou![]()
En afzetten als die mongool gaat zingen iddquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
Dit begin vond ik altijd chill
Tot die fag gaat zingen
Elke dag![]()
Oh zie nu die edit pas
Elke dag![]()
Trapz is een neger.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Confetti het volgende:
Hebben we uberhaupt wel een neger onder ons?
FUT is toch een dure hobby.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jij half toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Confetti het volgende:
FUT is toch een dure hobby.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Confetti het volgende:
FUT is toch een dure hobby.
Ja ik ben zwart, maar gelukkig zit ik niet in de wajongquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Confetti het volgende:
FUT is toch een dure hobby.![]()
Beter toch. Kan je nieuwe muziek leren kennen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)352&ts=1410873067316
Ik ken geen 1 nummer.
Al ken ik er wel al een aantal maar ook een hoop nog niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wie is dit nou weerquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:29 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
Ja ik ben zwart, maar gelukkig zit ik niet in de wajong![]()
![]()
Eigenlijk ken ik elk jaar bijna geen enkel nummer van de soundtrackquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beter toch. Kan je nieuwe muziek leren kennen.
Al ken ik er wel al een aantal maar ook een hoop nog niet.![]()
![]()
Hoe heb jij dst gefixt dan? Ik heb bijvoorbeeld Apple TV, maar wil eigenlijk daar muziek op afspelen tijdens het gamen. Maar hoe?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Jorwol het volgende:
Na de eerste weken gaat de soundtrack hier gewoon uit en Spotify aan, dat is een ding wat zeker is
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
TR GEMACHTquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tunnel vision, wat een ooraids gvd
All or nothing vond ik in de demo wel aardig, maar wss is dat na 2 weken wel over haha![]()
Beter dan die bijstand. Nooit meer uit de wajong.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:29 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
Ja ik ben zwart, maar gelukkig zit ik niet in de wajong![]()
![]()
Dat nummer is echt fucking gayquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, On Our Way is ook 1 van mijn favoriete nummers van FIFA 14.
Elke dag![]()
Dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat nummer is echt fucking gayRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:31 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
Ik ben een eskimo, of was dat een ander account?![]()
![]()
Maar ik vind het goed. Zeg je nu dat ik dan gay ben?!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat nummer is echt fucking gay![]()
Elke dag![]()
TR m naar de tyfus DS!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik vind het goed. Zeg je nu dat ik dan gay ben?!![]()
Neen ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik vind het goed. Zeg je nu dat ik dan gay ben?!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb een iPhone-dock op m'n surround sound set, dus dat is een ander kanaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe heb jij dst gefixt dan? Ik heb bijvoorbeeld Apple TV, maar wil eigenlijk daar muziek op afspelen tijdens het gamen. Maar hoe?![]()
foutieve aanname, tr gemachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik vind het goed. Zeg je nu dat ik dan gay ben?!hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ben mijn spotify account kwijt en geen zin om op te gaan zoeken, Maak ff een plaatjequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef ThadCastle het volgende:
TIMMY
wat ken je hier van:
https://play.spotify.com/(...)CL6j5NolSxZpzko2Sx6FDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bedankt he boiisssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bedankt he boiisssja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://www.news10.net/sto(...)k-revealed/13988161/quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben mijn spotify account kwijt en geen zin om op te gaan zoeken, Maak ff een plaatjequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bedankt he boiisssDie was toch voor de winnaar (nadat je het zelf gelezen had)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoals ik al heb gezegd krijgt de winnaar hemquote:
Elke dag![]()
nee joh waarom zou ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:36 schreef The_Eskimo het volgende:
Hey Maver ben je ook racistisch jegens eskimos??![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bedankt he boiisssRi(c)k van EA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Holy fuck, dat is wel echt een mooie lijstquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.news10.net/sto(...)k-revealed/13988161/
[..]
Die was toch voor de winnaar (nadat je het zelf gelezen had)Beter dan die random bandjes die fifa altijd wil promoten
Staat wel ouwe muziek tussen btw
Elke dag![]()
Ik heb niks tegen buitenlanders. Heb ik net al gezegd. Blijf niet in herhaling vallenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:39 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Omdat ik ook buitenlands ben??![]()
Alleen tegen Mocro's dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen buitenlanders. Heb ik net al gezegd. Blijf niet in herhaling vallenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die twee nummers van de demo van FIFA zijn ook degene die nu ook wel aardig klinkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Holy fuck, dat is wel echt een mooie lijstBeter dan die random bandjes die fifa altijd wil promoten
Staat wel ouwe muziek tussen btw
Down by the river![]()
Marokkaanse eskimos dan??quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen buitenlanders. Heb ik net al gezegd. Blijf niet in herhaling vallen
Bewoner van de Fokpool![]()
Ik vind dat er meer Justice op Fifa zou moeten. Perfecte muziek daarvoor imo
Elke dag![]()
Love Natural, Runnin', Don't forget who you are... Maar ook Alive, F For You, Am Ende. Lekker nummertjes voor Fifa.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
Van de nieuwe soundtrack ken ik voor Busy Earnin' van Jungle, dat is wel echt een chill nummertje.![]()
Super Smash bros demo is ook best goed. Hele zomervakantie niks en dan in een week tijd Super Smash en Fifa![]()
Jouw smaak is primaquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Love Natural, Runnin', Don't forget who you are... Maar ook Alive, F For You, Am Ende. Lekker nummertjes voor Fifa.
Van de nieuwe soundtrack ken ik voor Busy Earnin' van Jungle, dat is wel echt een chill nummertje.
Elke dag![]()
Goeie Uiquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zou maar oppassen wat je zegt, heb een keer een ban gehad omdat ik maver24 herhaalde.
Elke dag![]()
DAN GA JE OOK VEEL TE VER THIJSquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zou maar oppassen wat je zegt, heb een keer een ban gehad omdat ik maver24 herhaalde.Bewoner van de Fokpool![]()
Hij heeft ook immuniteit op dit forum. Ik denk niet dat hij gebanned zal wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zou maar oppassen wat je zegt, heb een keer een ban gehad omdat ik maver24 herhaalde.![]()
Thad dat Down by the river doet me denken aan dat kut nummer van '' In your arms i would stay ' van chef special
Elke dag![]()
Dan mag hij zichzelf ook niet meer want daar heeft hij een hekel aanquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou hem ook zwart kunnen maken, dan mogen nog minder mensen hemBewoner van de Fokpool![]()
quote:![]()
Vind de Fifa Soundtrack altijd wel vermakelijk. Altijd een paar nummers die je al kent, paar artiesten die je kent en een paar onbekende nummertjes. Omdat je de nummers vaak voorbij hoort komen ga je ze sowieso eerder waarderen.![]()
jongens even ontopic alsjeblieft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand hoe duur Hazard is op de xbox?![]()
You lost me at xboxquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jongens even ontopic alsjeblieft.![]()
Aangezien dit topic meer dan 50 procent offtopic is, is offtopic hier dan niet eigenlijk ontopic? #durftevragenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jongens even ontopic alsjeblieft.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jongens even ontopic alsjeblieft.
Iedereen ontopic vanaf nu.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangezien dit topic meer dan 50 procent offtopic is, is offtopic hier dan niet eigenlijk ontopic? #durftevragen![]()
![]()
je bent zelf kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme ik wil gewoon weten hoe duur die kutbelg is![]()
![]()
Ik had geen zin om die een te gaan maken, maar die had ik wel in mijn hoofd jaquote:
Elke dag![]()
kijk gewoon op futbin ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme ik wil gewoon weten hoe duur die kutbelg isis dit je eerste week fut ofzo
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
kijk gewoon op futbin ofzois dit je eerste week fut ofzo
hierom dus, denk je nou echt dat ik zo achterlijk ben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
kijk gewoon op futbin ofzois dit je eerste week fut ofzo
Eigenlijk wel dus ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hierom dus, denk je nou echt dat ik zo achterlijk ben![]()
![]()
Gewoon deze erop voor wat sexyswagDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
400k dus als je hem voor 410k verkoopt heb je winstquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme ik wil gewoon weten hoe duur die kutbelg is![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
niet posten lindgren
I can't lose you again![]()
Door die dubbele bodem met dat skypegesprek mis ik een hoop hiero
Elke dag![]()
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Door die dubbele bodem met dat skypegesprek mis ik een hoop hiero![]()
![]()
Jezus wat een epische soundtrack. Kasabian, Foster the people, The Kooks
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Maar ff serieus, krijg je daar een ban voor als je dat post?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er wordt flink gebabbeld met de mods, dus waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar ff serieus, krijg je daar een ban voor als je dat post?![]()
Ik zou zeggen probeer het eens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar ff serieus, krijg je daar een ban voor als je dat post?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mathijs
Elke dag![]()
Gaan we nou weer beginnen ?? Stop nou eens met die plaatjes. Ik val niemand aan hier en jullie vallen mij keihard aan![]()
Tyf gewoon opquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:02 schreef Maver24 het volgende:
Gaan we nou weer beginnen ?? Stop nou eens met die plaatjes. Ik val niemand aan hier en jullie vallen mij keihard aanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er zo grappig? Werkstuk over Thijs Slegers...![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er zo grappig? Werkstuk over Thijs Slegers...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je hebt een hoop Marokkanen gekwetst zojuistquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:02 schreef Maver24 het volgende:
Gaan we nou weer beginnen ?? Stop nou eens met die plaatjes. Ik val niemand aan hier en jullie vallen mij keihard aan![]()
Das normaal. Ik begrijp echt niet wat je hier komt doen als het hele topic je uitkotst?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En dan TR?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon normaal doen. Ik vraag het nog 1xRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of anders, ga je TR'en omdat iemand Tyf gewoon op zegt? Succes ermee, we zitten hier niet op www.spele.nlquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon normaal doen. Ik vraag het nog 1xDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit meen je nietquote:![]()
![]()
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon normaal doen. Ik vraag het nog 1x
Feyenoord Rotterdam![]()
Jij bent hier niet de dictator die even gaat vertellen hoe iedereen zich moet gedragen. Zoals TT al zei is het hier geen www.spele.nl en worden er gewoon grapjes gemaakt.quote:
Als jij daar niet tegen kunt dan kan je ook gewoon naar www.brutalemeiden.nl (als dat nog bestaat) gaan,Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
brutalemeiden doet het niet bij mij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent hier niet de dictator die even gaat vertellen hoe iedereen zich moet gedragen. Zoals TT al zei is het hier geen www.spele.nl en worden er gewoon grapjes gemaakt.
Als jij daar niet tegen kunt dan kan je ook gewoon naar www.brutalemeiden.nl (als dat nog bestaat) gaan,![]()
Wij hebben enorme plezier en zoals je zegt, grapjes zijn leukquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Grapjes zijn leuk maar hou er gewoon lekker over op. Wat is daar moeilijk aanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wie is Vandermar? krijg regelmatig DMs van mensen die vragen of ik hem ben omdat ik dezelfde interesses heb![]()
![]()
O dat was vroeger een tantoelauwe chat waar veel "makkelijke" chimeids op zaten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
brutalemeiden doet het niet bij mij.
Ik geloof er geen reet vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Henrys het volgende:
Wie is Vandermar? krijg regelmatig DMs van mensen die vragen of ik hem ben omdat ik dezelfde interesses hebWie ben jij uberhaupt
Elke dag![]()
Ik mis weer wat merk ik al![]()
Denken dat je iedereen een TR aan kunt naaien en ze je niet terug pakken als je zelf eenkeer de fout in gaat. je moet gewoon een weekje brommen straks mavertje en andres meet 2Happy wel heel erg met 2 maten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kim Wajung Maver?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent hier niet de dictator die even gaat vertellen hoe iedereen zich moet gedragen. Zoals TT al zei is het hier geen www.spele.nl en worden er gewoon grapjes gemaakt.
Als jij daar niet tegen kunt dan kan je ook gewoon naar www.brutalemeiden.nl (als dat nog bestaat) gaan,Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
HOI VDMquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Henrys het volgende:
Wie is Vandermar? krijg regelmatig DMs van mensen die vragen of ik hem ben omdat ik dezelfde interesses heb![]()
Ik weet gewoon 100% zeker dat je met je frituurtengels alweer aan die TR-knop hebt gezeten. Als je nou eens een grapje neemt zoals je zelf in het weekend genomen wordt in plaats van het voortzetten van 't niveau van een mentaal incapabele peuter dat je nu nastreeft. Groei op man. Kweek ballen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Maver24 het volgende:
Grapjes zijn leuk maar hou er gewoon lekker over op. Wat is daar moeilijk aanhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat je met je frituurtengels alweer aan die TR-knop hebt gezeten. Als je nou eens een grapje neemt zoals je zelf in het weekend genomen wordt in plaats van het voortzetten van 't niveau van een mentaal incapabele peuter dat je nu nastreeft. Groei op man. Kweek ballen.![]()
Goed gezegd paps.![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat je met je frituurtengels alweer aan die TR-knop hebt gezeten. Als je nou eens een grapje neemt zoals je zelf in het weekend genomen wordt in plaats van het voortzetten van 't niveau van een mentaal incapabele peuter dat je nu nastreeft. Groei op man. Kweek ballen.![]()
Elke dag![]()
Anders pakken we gewoon allemaal een ban kan Maver hier lekker alleen plaatjes over Marokkanen postenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
MASTERMOVIESquote:![]()
![]()
Elke dag![]()
ik weet niet hoe je n TR maakt maar anders had ik m gemaakt voor the people bihind bars.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat je met je frituurtengels alweer aan die TR-knop hebt gezeten. Als je nou eens een grapje neemt zoals je zelf in het weekend genomen wordt in plaats van het voortzetten van 't niveau van een mentaal incapabele peuter dat je nu nastreeft. Groei op man. Kweek ballen.
iets met gelijke munt.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je n TR maakt maar anders had ik m gemaakt voor the people bihind bars.
iets met gelijke munt.
gr gr
Nee man, ik vind Maver lief. En zelfs al vond ik hem een smerige bloedzuiger die de hele dag niks anders doet dan teren op de zak van hardwerkende mensen terwijl hij met links een man aftrekt en met rechts chips vreet dan zou ik dat nog niet zeggen hier. Daar ben ik veel te medelevend voor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Anders pakken we gewoon allemaal een ban kan Maver hier lekker alleen plaatjes over Marokkanen posten![]()
Na een bepaalde leeftijd ga je toch geen TR's maken op een forum![]()
Alleen van een type Kees zou ik het kunnen begrijpen![]()
Elke dag![]()
daar wordt het hele topic inderdaad maverpestquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Na een bepaalde leeftijd ga je toch geen TR's maken op een forum![]()
Alleen van een type Kees zou ik het kunnen begrijpenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
happy daysquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
And so it begins. Happy trading boys![]()
bihind is natuurlijk een typo jongens dat snappen jullie ook wel![]()
of een zangeres die maver niet zo graag mag met gevoelens voor zowel mannen als vrouwen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik zit er ook al inquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
And so it begins. Happy trading boysHad alleen Marchetti uit mijn starter pack verder niks
![]()
![]()
Doe maar ff linken danquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
And so it begins. Happy trading boysDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hier trap ik niet nog een keer in totdat iemand een gekochte serero voor mij post
#FreeTrapz![]()
Bedankt he Zhano
Elke dag![]()
slecht moment om een troll te beginnen, straks vergeten we de maverkwestiePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb gehoord dat je een racist bent.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen buitenlanders. Heb ik net al gezegd. Blijf niet in herhaling vallen
Broeder zoek je ruzie wella?![]()
twitter:DailyRender twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 16:11:06Web App-ing #FIFA15 http://t.co/qyffe3oGqd reageer retweet
![]()
![]()
Nee zn buddy is nu aanwezig, dus bij elke poep of scheet kun je een DM verwachten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:20 schreef FCsuarez het volgende:
slecht moment om een troll te beginnen, straks vergeten we de maverkwestie![]()
Ja Maver nu komen ze je zelfs opzoeken hier in het topic.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DailyRender twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 16:11:06Web App-ing #FIFA15 http://t.co/qyffe3oGqd reageer retweet
ewa ashquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je een racist bent.
Broeder zoek je ruzie wella?![]()
Godverdomme, Maver.TR gemacht dus.
Topper.
Tot over een week of 2, waarschijnlijk.![]()
#FREELINDGRENquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
Topper.
![]()
Watquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
Topper.
?
Elke dag![]()
Maver is toch de gene die onjuiste dingen post. ik bedoel als ik al een waarschuwing krijg voor het aanstippen van duidelijke uiterlijke kenmerken van sommige wereldbewoners is dit toch wel zeker ban waardig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee zn buddy is nu aanwezig, dus bij elke poep of scheet kun je een DM verwachten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
Topper.
Jammer joh.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, groei een voorhuid, het is niet alsof we allemaal lief moeten spelen en allemaal kusjes moeten uit delen 24 uur lang, dat zou echt konkovervelend worden.
relax en denk aan je bloeddruk.![]()
Mag jij dit wel posten?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ha! Ik heb er wel 1 gemaakt dus die klopt niet!quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is hij hier moderator? Daarnaast komt hij hier verder nooit.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
riders on the stormquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een gezelligheid weer. Ga maar even Forza spelen tot de storm is overgewaaid.
haha![]()
Houd je maar gedeisd anders zal het niet fijn aflopen met je postprivileges.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Openbaar maken van modprivileges. TR gemacht.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je maar gedeisd anders zal het niet fijn aflopen met je postprivileges.Prima knul.
Ben jij Maver's begeleider ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je maar gedeisd anders zal het niet fijn aflopen met je postprivileges.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niemand maver gereporthij heeft mazzel dat ozz er niet is. die had van zich afgebeten.
#FreeTrapz![]()
Die racistische meuk van Maver was dan ook in het vorige topic..quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:26 schreef FCsuarez het volgende:
Niemand maver gereporthij heeft mazzel dat ozz er niet is. die had van zich afgebeten.
![]()
Krijgt Maver daarvoor nog een ban btw? De mod is er nu tochDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bans worden hier niet besproken, Mod privileges welquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Krijgt Maver daarvoor nog een ban btw? De mod is er nu toch![]()
Maver heeft speciale behandeling hier...quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Krijgt Maver daarvoor nog een ban btw? De mod is er nu toch![]()
![]()
Nee. Hij wordt in bescherming genomen. De rest droog in de anjer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Krijgt Maver daarvoor nog een ban btw? De mod is er nu tochIk ook.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haha wtf waar is die post van Tim
Elke dag![]()
Bardi van Chievo geheid een IF, wat een geweldige reddingen had hij
#beetjelaatsamenvattingenkijkenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik merk het. Constant met z'n allen iemand pesten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maver heeft speciale behandeling hier...
[ afbeelding ]Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je maar gedeisd anders zal het niet fijn aflopen met je postprivileges.![]()
![]()
Gigantische circle jerk hierquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik merk het. Constant met z'n allen iemand pesten.![]()
Wat had ie gedaan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Krijgt Maver daarvoor nog een ban btw? De mod is er nu toch
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vind je het gek hij heeft 10 man al een oor aangenaaid.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik merk het. Constant met z'n allen iemand pesten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Racistische post van de avro gedeeld en daarna vertelde hij dat hij het ook echt niet vond kunnenquote:
Hij postte het wel metx3 erbij maar toch
Elke dag![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ik tolereer geen huillies, ik weet niet hoe de neuk ik hier dan mee om moet gaan dus ik vink het maar gewoon af omdat normale TR.
Tering, groei huid. M'n neefje van 5 zou iemand nog uitlachen omdat hij hier een probleem maakt![]()
Je begrijpt toch wel dat hij dat aan zichzelf te danken heeft?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik merk het. Constant met z'n allen iemand pesten.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou dat zijn omdat ik het heb gezien / hij een TR heeft geplaatst of vanwege diegene zijn postgedrag?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vind je het gek hij heeft 10 man al een oor aangenaaid.Women with dicks and weak men with vaginas.
Komt door zijn plasgedrag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou dat zijn omdat ik het heb gezien / hij een TR heeft geplaatst of vanwege diegene zijn postgedrag?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou dat zijn omdat ik het heb gezien / hij een TR heeft geplaatst of vanwege diegene zijn postgedrag?
Alles moet voor hem worden opgeknapt, de ene keer door de overheid en de andere keer door jou. Dat jij je voor het karretje laat spannen moet je natuurlijk zelf weten, maar het lijkt me dat je ook wel wat beters te doen hebt.![]()
post gedrag kan het niet zijn. dan was maver nu ook spijltjes aan het likken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou dat zijn omdat ik het heb gezien / hij een TR heeft geplaatst of vanwege diegene zijn postgedrag?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Reemi, wil jij zeggen dat deze mod 2 crappy for you is
Badum tssDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is er ook een plaats op Fok! waar wij ons ongenoegen kunnen uiten over iemands authoriteeeee? Aangezien hier gewoon alles weggeflikkerd word?![]()
Nah, dat is helaas niet zo. Leer maar je gewoon te gedragen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit.
Alles moet voor hem worden opgeknapt, de ene keer door de overheid en de andere keer door jou. Dat jij je voor het karretje laat spannen moet je natuurlijk zelf weten, maar het lijkt me dat je ook wel wat beters te doen hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
FB (feedback)quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef Zhano het volgende:
Is er ook een plaats op Fok! waar wij ons ongenoegen kunnen uiten over iemands authoriteeeee? Aangezien hier gewoon alles weggeflikkerd word?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef Zhano het volgende:
Is er ook een plaats op Fok! waar wij ons ongenoegen kunnen uiten over iemands authoriteeeee? Aangezien hier gewoon alles weggeflikkerd word?Women with dicks and weak men with vaginas.
Ja meester.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, dat is helaas niet zo. Leer maar je gewoon te gedragen.![]()
e: scheelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is het dan niet handigere dat jij iets van openheid van zaken geeft ipv zo mysterieus loopt te doen, waardoor alles des te meer in de richting van Maver wijst?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, dat is helaas niet zo. Leer maar je gewoon te gedragen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dus personen die zich niet gedragen krijgen een ban. maar als maver zich niet gedraagt ligt het aan ons.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, dat is helaas niet zo. Leer maar je gewoon te gedragen.
#FreeTrapz![]()
Maar als we het niet doen gaat papske met de banhammer zwaaienquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:35 schreef el-blanchito het volgende:
Lindgren. en andere helden, laat je niet opnaaien![]()
![]()
Memorabel topicDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doorposten na de 301
Elke dag![]()
Goed. Elke keer dat er iemand over de schreef gaat zit iedereen te janken dat Maver een TR heeft geplaatst, terwijl dat vaak genoeg niet het geval is. Geen idee hoe jullie daar telkens bij komen maar er wordt hier vaak genoeg gekeken door mods.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is het dan niet handigere dat jij iets van openheid van zaken geeft ipv zo mysterieus loopt te doen, waardoor alles des te meer in de richting van Maver wijst?Women with dicks and weak men with vaginas.
Dan zet je een TR.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus personen die zich niet gedragen krijgen een ban. maar als maver zich niet gedraagt ligt het aan ons.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: