SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En wat een jankbal
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij voelt je wel aangesproken aangezien ik geen naam heb gepost...quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben helemaal geen racist. Wel even normaal doen hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat terwijl de meeste Marokkanen fanatieke WAjongers zijn. Je zou verwachten dat het een band schept![]()
Als iedereen zo duidelijk laat merken hoe vervelend ze je vinden, wat is dan in hemelsnaam nog de lol ervan om hier te komen postenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben helemaal geen racist. Wel even normaal doen hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Deze post ook maar even meegenomen in mijn TRquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben helemaal geen racist. Wel even normaal doen hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Wat een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben bekeken. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgen![]()
Fuck My Life You Bloody Narrow-minded Dick?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat soort grappen kunnen gewoon echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tot nu toe enkel schijtnummers gehoord
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Love Naturalquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
welk fifa 14 nummer vonden jullie uiteindelijk nog chill?
Elke dag![]()
Behalve buitenlanders. Duidelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind helemaal niemand vevelend. Laat dat wel duidelijk zijn![]()
![]()
gvd ik was net bezigquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Deze post ook maar even meegenomen in mijn TR
[..]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Een paar, Here and Lived A Lie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
welk fifa 14 nummer vonden jullie uiteindelijk nog chill?![]()
Geen een, als je het maar vaak genoeg hoort is alles aidsquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
Behalve als het van The Killers is natuurlijk, maar die zijn te duur voor EA![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
gvd ik was net bezig
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Nee ook niet. Helemaal niet zelfs. Ik woon zelf in een buurt met alleen maar buitenlanders zowat. Kan goed met ze omgaan zoals met de buren. Prima te doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Behalve buitenlanders. Duidelijk.![]()
Fifa 08 nummersquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen een, als je het maar vaak genoeg hoort is alles aids![]()
![]()
Ja als ze voor je werken zeker, bandietje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Helemaal niet zelfs. Ik woon zelf in een buurt met alleen maar buitenlanders zowat. Kan goed met ze omgaan zoals met de buren. Prima te doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom trouwens oude berichten naar voren halen. Beetje laag hoor en triest. Das allang verleden tijd en allang opgelost. Beetje goedkoop scoren![]()
Disclosure altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja en hoe heette dat nummer van Disclosure ook alweer? Die was ook wel leuk.F for you was dat
Elke dag![]()
Dan is het goed en laten we wel wezen, die paar die wel werken maken prima eten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Helemaal niet zelfs. Ik woon zelf in een buurt met alleen maar buitenlanders zowat. Kan goed met ze omgaan zoals met de buren. Prima te doen![]()
Dat plaatje van jou was ook goedkoop scoren !!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:25 schreef Maver24 het volgende:
Waarom trouwens oude berichten naar voren halen. Beetje laag hoor en triest. Das allang verleden tijd en allang opgelost. Beetje goedkoop scoren![]()
Elke dag![]()
quote:Mehhh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een paar, Here and Lived A Lie bijvoorbeeld.![]()
Kom vaak genoeg op bezoek bij de buren, prima band mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als ze voor je werken zeker, bandietje.![]()
Mij aan Thorb.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Goedkoop scoren, doet me denken aan Ibarbo![]()
Fietsband?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kom vaak genoeg op bezoek bij de buren, prima band mee.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar die is donker... ben jij nu ook een racist aan het zijn? Zeggen dat alleen donkere mensen goedkoop kunnen scoren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Goedkoop scoren, doet me denken aan Ibarbo
Wat is er mis met jou![]()
En afzetten als die mongool gaat zingen iddquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
Dit begin vond ik altijd chill
Tot die fag gaat zingen
Elke dag![]()
Oh zie nu die edit pas
Elke dag![]()
Trapz is een neger.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Confetti het volgende:
Hebben we uberhaupt wel een neger onder ons?
FUT is toch een dure hobby.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jij half toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Confetti het volgende:
FUT is toch een dure hobby.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Confetti het volgende:
FUT is toch een dure hobby.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja ik ben zwart, maar gelukkig zit ik niet in de wajongquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Confetti het volgende:
FUT is toch een dure hobby.![]()
Beter toch. Kan je nieuwe muziek leren kennen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)352&ts=1410873067316
Ik ken geen 1 nummer.
Al ken ik er wel al een aantal maar ook een hoop nog niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wie is dit nou weerquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:29 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
Ja ik ben zwart, maar gelukkig zit ik niet in de wajong![]()
![]()
Eigenlijk ken ik elk jaar bijna geen enkel nummer van de soundtrackquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beter toch. Kan je nieuwe muziek leren kennen.
Al ken ik er wel al een aantal maar ook een hoop nog niet.![]()
![]()
Hoe heb jij dst gefixt dan? Ik heb bijvoorbeeld Apple TV, maar wil eigenlijk daar muziek op afspelen tijdens het gamen. Maar hoe?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Jorwol het volgende:
Na de eerste weken gaat de soundtrack hier gewoon uit en Spotify aan, dat is een ding wat zeker is
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
TR GEMACHTquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tunnel vision, wat een ooraids gvd
All or nothing vond ik in de demo wel aardig, maar wss is dat na 2 weken wel over haha![]()
Beter dan die bijstand. Nooit meer uit de wajong.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:29 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
Ja ik ben zwart, maar gelukkig zit ik niet in de wajong![]()
![]()
Dat nummer is echt fucking gayquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, On Our Way is ook 1 van mijn favoriete nummers van FIFA 14.
Elke dag![]()
Dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat nummer is echt fucking gayRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:31 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
Ik ben een eskimo, of was dat een ander account?![]()
![]()
Maar ik vind het goed. Zeg je nu dat ik dan gay ben?!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat nummer is echt fucking gay![]()
Elke dag![]()
TR m naar de tyfus DS!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik vind het goed. Zeg je nu dat ik dan gay ben?!![]()
Neen ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik vind het goed. Zeg je nu dat ik dan gay ben?!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb een iPhone-dock op m'n surround sound set, dus dat is een ander kanaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe heb jij dst gefixt dan? Ik heb bijvoorbeeld Apple TV, maar wil eigenlijk daar muziek op afspelen tijdens het gamen. Maar hoe?![]()
foutieve aanname, tr gemachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik vind het goed. Zeg je nu dat ik dan gay ben?!hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ben mijn spotify account kwijt en geen zin om op te gaan zoeken, Maak ff een plaatjequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef ThadCastle het volgende:
TIMMY
wat ken je hier van:
https://play.spotify.com/(...)CL6j5NolSxZpzko2Sx6FDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bedankt he boiisssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bedankt he boiisssja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://www.news10.net/sto(...)k-revealed/13988161/quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben mijn spotify account kwijt en geen zin om op te gaan zoeken, Maak ff een plaatjequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bedankt he boiisssDie was toch voor de winnaar (nadat je het zelf gelezen had)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoals ik al heb gezegd krijgt de winnaar hemquote:
Elke dag![]()
nee joh waarom zou ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:36 schreef The_Eskimo het volgende:
Hey Maver ben je ook racistisch jegens eskimos??![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bedankt he boiisssRi(c)k van EA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Holy fuck, dat is wel echt een mooie lijstquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.news10.net/sto(...)k-revealed/13988161/
[..]
Die was toch voor de winnaar (nadat je het zelf gelezen had)Beter dan die random bandjes die fifa altijd wil promoten
Staat wel ouwe muziek tussen btw
Elke dag![]()
Ik heb niks tegen buitenlanders. Heb ik net al gezegd. Blijf niet in herhaling vallenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:39 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Omdat ik ook buitenlands ben??![]()
Alleen tegen Mocro's dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen buitenlanders. Heb ik net al gezegd. Blijf niet in herhaling vallenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die twee nummers van de demo van FIFA zijn ook degene die nu ook wel aardig klinkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Holy fuck, dat is wel echt een mooie lijstBeter dan die random bandjes die fifa altijd wil promoten
Staat wel ouwe muziek tussen btw
Down by the river![]()
Marokkaanse eskimos dan??quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen buitenlanders. Heb ik net al gezegd. Blijf niet in herhaling vallen
Bewoner van de Fokpool![]()
Ik vind dat er meer Justice op Fifa zou moeten. Perfecte muziek daarvoor imo
Elke dag![]()
Love Natural, Runnin', Don't forget who you are... Maar ook Alive, F For You, Am Ende. Lekker nummertjes voor Fifa.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
Van de nieuwe soundtrack ken ik voor Busy Earnin' van Jungle, dat is wel echt een chill nummertje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: