Nee maar ook geen behoefte meer aan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al langs je kapster geweest?
Heb ik de gezelligheid weer gemistquote:
Niet achter de feiten aan blijven hollenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik de gezelligheid weer gemist
Wromnie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ook geen behoefte meer aan.
Je hebt gefapt he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ook geen behoefte meer aan.
Er komst wel eens werk tussendoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet achter de feiten aan blijven hollen
Dat werk altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Er komst wel eens werk tussendoor
Andere vrouw gevonden?quote:
Arm kapstertjequote:
Je bent stiekem wel een tapijtvreter. Alleen weet je het nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
Volgens mij keek ik te lang naar de receptiedame. Maar ze is best knap.#nolesbo
Eigenlijk moet daar een andere term voor komen. Iets als "vloerdweiler".quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent stiekem wel een tapijtvreter. Alleen weet je het nog niet
Financieel heeft het zo zijn voordelen.quote:
Gewoon prima zo, als ik heel eerlijk ben was het gewoon een lekkerwijf en niet veel meer.quote:
Met haar vormen heeft ze er waarschijnlijk geen problemen mee om iemand te vinden die haar wel wilt aanduwen.quote:
Stond jouw rode cirkeltje in het lijstje niet gekoppeld aan een ander rood cirkeltje?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet zo taalkundig onderlegd, dus ik laat neologismen en nieuwe eufemismen graag over aan de neerlandici.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk moet daar een andere term voor komen. Iets als "vloerdweiler".
Geeft niet feer, we vinden je nog steeds lief en oordelen verder nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
Je durft niet. Zeg dat dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon prima zo, als ik heel eerlijk ben was het gewoon een lekkerwijf en niet veel meer.
[..]
Met haar vormen heeft ze er waarschijnlijk geen problemen mee om iemand te vinden die haar wel wilt aanduwen.
[..]
Stond jouw rode cirkeltje in het lijstje niet gekoppeld aan een ander rood cirkeltje?
Dat ergens ook ja. Maar dat was al bekend. Maar heb er ook gewoon even geen behoefte meer aan. Is dat zo vreemd dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je durft niet. Zeg dat dan.
Face your fear you must, my young padawan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ergens ook ja. Maar dat was al bekend. Maar heb er ook gewoon even geen behoefte meer aan. Is dat zo vreemd dan?
lesbische feraquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geeft niet feer, we vinden je nog steeds lief en oordelen verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |