Hij komt nog niet verder dan de opening van m'n anus, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jouw boyki komt verder dan de endeldarm?
Ik moet te hard pissen om een erectie staande te houden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
Ben ik de enige die dit, licht hijgend, leest terwijl ik een erectie in m'n broek voel?
Kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik moet te hard pissen om een erectie staande te houden.
De kans op stront aan je mushroomtip is een heel stuk kleiner als ze 3 uur van te voren een flink potje heeft zitten kleien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij komt nog niet verder dan de opening van m'n anus, dat weet je toch?Dit vraag/zeg ik allemaal puur op basis van wat anderen mij vertellen of wat ik gelezen heb hoor
Haha okequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De kans op stront aan je mushroomtip is een heel stuk kleiner als ze 3 uur van te voren een flink potje heeft zitten kleien.
Voor het geval er iets onderweg is? En het gewoon fijner idee is als het echt schoon is allemaal.quote:
Hoe kan het dat jij hier zoveel van weet Chai? He? Nou?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor het geval er iets onderweg is? En het gewoon fijner idee is als het echt schoon is allemaal.
Tuurlijk heb ik wel eens stront aan mn lul gehadquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha okeKleiner. Maar het kán dus wel. Even eerlijk. Nooit gehad?
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeee baaaahh vieze chick zeg jakkiequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel eens stront aan mn lul gehad
omdat ik regelmatig anale seks heb.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij hier zoveel van weet Chai? He? Nou?
Wat heb je aan een OV kaart als je een scootertje hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:39 schreef Fylax het volgende:
'Met de hervorming van de studiefinanciering komt op termijn 1 miljard euro vrij voor beter onderwijs. De OV-jaarkaart blijft bestaan en geldt nu voor alle MBO-ers.'![]()
Had die reactie echt niet verwachtquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
omdat ik regelmatig anale seks heb.
HAah.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef VeerEli het volgende:
Haha, 8 uur lang als figurant op de cast van GTST moeten staan, vervolgens 2 sec ''fame'' op tv scherm op de achtergrond van GTST. Betaling? 25 euro.
hahah gelukkig voldoe ik aan je verwachtingen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Had die reactie echt niet verwacht
Je moeder voldeed ook aan mijn verwachtingen gisteravond.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahah gelukkig voldoe ik aan je verwachtingen.
Oh, dit niveau. Topper weer hoor, fantastisch!quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je moeder voldeed ook aan mijn verwachtingen gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |