racistquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, Veer is geen allahakbar die beledigd raakt om niks!
Pot verwijt de ketel, fotofrits.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach, daar hebben we het zonnetje in huis weer! Gezellig dat je er ook weer even bij komt zeg.
Oh okequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Ik raak altijd een beetje bang van je als je wel beledigd bent omdat je dan altijd zo wild gaat doen.
Noem je mij nou pot? Doe even normaal zegquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel, fotofrits.
Nee jij, want jij linkt dat aan ras. Ik heb het gewoon over die heet gebakerde typetjes met een baard.quote:
Ben je nu wel beledigd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Noem je mij nou pot? Doe even normaal zeg
Weet je zeker dat je niet boos bent? Je komt zo erg boos over namelijk.quote:
dat verwijt hoor ik vakerquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij, want jij linkt dat aan ras. Ik heb het gewoon over die heet gebakerde typetjes met een baard.
Ja echt vet manquote:
Je verward boosheid met desinteresse denk ik. Geeft niet, men ziet wat het wil zien meestal he hahahahquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet boos bent? Je komt zo erg boos over namelijk.
Alsof jij geen farao tussen je benen wil.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, je bent dan gelijk jelly natuurlijk. Kun je me even helpen waarop precies?
Ik heb mijn eigen befkoning toch hahahaahahuahuha XDquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij geen farao tussen je benen wil.
Haha ik dacht al 'dat is niks voor die Poolse om zo boos te worden!!??!'. Maar nu is het duidelijk hoor, kus op je boos.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:08 schreef VeerEli het volgende:
Je verward boosheid met desinteresse denk ik. Geeft niet, men ziet wat het wil zien meestal he hahahah
Blijven proberen hequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha ik dacht al 'dat is niks voor die Poolse om zo boos te worden!!??!'. Maar nu is het duidelijk hoor, kus op je boos.
Welk excuses?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je neemt m'n excuses niet aan?
Oh ik las ''vriendjes'' ipv ''sorry'' hahahahah gekke ik toch XDquote:
Zal wel door de emoties komen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ik las ''vriendjes'' ipv ''sorry'' hahahahah gekke ik toch XD
Kliopt hahahquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
Maar CB is dus befkoning, had ik ff gemist. Zelfverklaard dan wel neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |