SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt mee, 150. Maar daar zou ik toch liever iets anders mee doen dan doneren aan de Duitsers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Leonos het volgende:
Dat is niet zo mooi Ijsbeer, voor veel centjes gekocht ?![]()
150 valt mee?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Valt mee, 150. Maar daar zou ik toch liever iets anders mee doen dan doneren aan de Duitsers.![]()
![]()
![]()
Ajaciedenquote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ga je het gewoon laten zitten dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, je kan er ook net een fiets kopen voor 4k dus in die zin valt het mee.![]()
Nee, voorlopig nog niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ga je het gewoon laten zitten dan?![]()
Kanopolo. Onderwaterhockey, dat is pas de bom!
En Curling natuurlijk...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Krijg de zadelpen niet in het frame (oud stalen ding). Als het goed is wel de goede maat want krijg hem wel 5-10cm erin. Tips?Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Vaseline?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:50 schreef No-P het volgende:
Krijg de zadelpen niet in het frame (oud stalen ding). Als het goed is wel de goede maat want krijg hem wel 5-10cm erin. Tips?![]()
Afgelopen weekend voor het eerst in mn leven in een klim (Vaalserberg) onderuit gegaanOok een prestatie op zich..
![]()
Had Jurgen van den Broeck dat ook niet tijdens afgelopen tour? Word je in ieder geval nog vergeleken met een proquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:56 schreef iScream. het volgende:
Afgelopen weekend voor het eerst in mn leven in een klim (Vaalserberg) onderuit gegaanOok een prestatie op zich..
.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Om terug te komen op FSA Gossamer, zo slecht is het nu ook weer niet. Misschien niet op het niveau campy record oid maar brol is het zeker niet en prima voor recreatief gebruik. Mijn Gossamer crank is slechts één keer gedemonteerd geweest voor onderhoud en rijdt bijna 10K kraakvrij. (Ja ja N=1).
Tegelijk moet ik wel toegeven dat als je gaat investeren in een nieuwe crack (met of zonder srm) dan zou ik wel iets anders nemen, helemaal als je zo serieus traint/rijdt als Patroon.![]()
Nice!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: