Ik push nooit, en ik laat hem al dagen met rust. Kan hij weer opvatten als desinteresse, maar hij mag nu ook wel als eerst iets sturen en zo niet, dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:33 schreef Syntos het volgende:
Vooral niet gaan lopen pushen en hem gewoon even laten.
deze kan er ook nog wel bij;quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja, die wou ik dus net gaan posten. Maar kon m niet vinden
Wij kunnen je ook geen antwoord geven. Dat kan alleen hij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik push nooit, en ik laat hem al dagen met rust
Hij zei dat er niets aan de hand wasquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij kunnen je ook geen antwoord geven. Dat kan alleen hij.
Oh noooooes. Niet binnen een dag een berichtje terug. Ik zou ook genoeg weten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ik push nooit, en ik laat hem al dagen met rust. Kan hij weer opvatten als desinteresse, maar hij mag nu ook wel als eerst iets sturen en zo niet, dan weet ik genoeg
Misschien had hij de avond ervoor gezopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Hij zei dat er niets aan de hand was
Zou kunnen, maar waarom zou dit iets uitmaken?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Misschien had hij de avond ervoor gezopen.
Nou, dan was 'ie gaar en had 'ie geen zin om iets te doen. En dan ga je er ook nog aan zitten trekken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:37 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom zou dit iets uitmaken?
Tjah, en dan? Wat verwacht je dat we hier zeggen? Het is opmerkelijk, maar het hoeft niet iets te betekenen. Wat wel averechts werkt is enorm gaan pushen op dit soort momenten. Geef aan dat je opmerkt dat het contact even wat minder is, en dat je hem even de ruimte geeft en er bent als er iets is / hij wil praten. Meer kan je niet doen, blijft het dan vaag en stil en is dit niet iets waar jij mee kan leven zal je je conclusies moeten trekken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Hij zei dat er niets aan de hand was
Dat zeg ik ook altijd als ik geirriteerd ben en geen zin heb om erover te praten.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar drammen en zeuren en 'wat is er schatje' x 1000 vind echt geen enkele man leuk, en werkt gewoon averechts.
Hij was degene die de vorige dag vroeg of ik wilde afspreken. Ik had toen eigenlijk geen tijd, maar ik maakte tijd vrij voor hemquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, dan was 'ie gaar en had 'ie geen zin om iets te doen. En dan ga je er ook nog aan zitten trekken.
Ben ik mee eens, maar dat kan hij dan toch wel aangeven?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dan voelt ie zich brak...
Naja anyway, het lijkt me niet dat ie na een half jaar van de 1 op de andere dag denkt 'nou, van mij hoeft het niet meer'
Je mag toch verwachten dat ie als vriendjelief gewoon normaal met je omgaat, en anders over een paar dagen maar es vragen wat de plannen zijn voor komend weekend...
Mss zit ie gewoon niet lekker in zn vel.. Heeft iedereen wel eens
Toen heeftie dus op die avond een ander gedopt en had hij geen behoefte meer aan jou de volgende dag. Dat is wat je wil horen, toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:41 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Hij was degene die de vorige dag vroeg of ik wilde afspreken. Ik had toen eigenlijk geen tijd, maar ik maakte tijd vrij voor hem
haha...dat weet ik dus niet! Want ik krijg er geen duidelijk antw. op, behalve dan: er is niets aan de handquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:42 schreef K44S het volgende:
Ik heb dan vrijweinig ervaring in relaties.
Maar daar schijnt in gepraat te worden als er iets loos is.
Is er niets loos... dan is er niets loos.... wie weet vindt je vriend het lekker om te dag dromen.
Zou dit kunnen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen heeftie dus op die avond een ander gedopt en had hij geen behoefte meer aan jou de volgende dag. Dat is wat je wil horen, toch?
En wat als hij nooit meer iets van zich laat horen? Moet ik er daarna nog achteraan hobbelen of ook gewoon maar laten?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:44 schreef Acradavos het volgende:
Als hij echt om je geeft, zal hij wel weer iets van zich laten horen. Hoe moeilijk dat ook voor jou kan zijn nu.
Zeer aannemelijk. Je moet natuurlijk wel je grot 24/7 beschikbaar houden, anders is het on to the next.quote:
Dit is wel een hele mooiequote:
Ik vind het zwak en laf.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeer aannemelijk. Je moet natuurlijk wel je grot 24/7 beschikbaar houden, anders is het on to the next.
Om verder 'gedoe' te voorkomen lijkt me het wel slim dat ie dat aangeeft ja..quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:41 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, maar dat kan hij dan toch wel aangeven?
Halfjaar. Hm, erg geruststellend om te weten dat hij misschien nog met andere vrouwen het bed in duiktquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:46 schreef Acradavos het volgende:
[..]
Alles lijkt me mogelijk.. hoe lang heb je al een relatie met hem?
Ik ook, het is onwijs zwak dat jij die avond niet beschikbaar was, en laf dat je dan de volgende dag aanbiedt als 'troost'. Die jongen had toch de avond ervóór zin, niet 24u laterquote:
Meid, ga jezelf nou geen dingen aan laten praten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:48 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Halfjaar. Hm, erg geruststellend om te weten dat hij misschien nog met andere vrouwen het bed in duikt
En is het echt een relatie, of zijn jullie aan het daten en vind jij het al exclusief/relatie, en heeft hij dat nooit uitgesproken?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:48 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Halfjaar. Hm, erg geruststellend om te weten dat hij misschien nog met andere vrouwen het bed in duikt
Duh, dat is de enige conclusie die ze wil horen, dus laten we die maar bevestigen dan héquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Je bent er al uit TS? Hij heeft een ander?
Ja, ik heb hem op die manier laten gaan. Misschien domme vraag, maar waarom is het dan goed mogelijk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:49 schreef Eyip het volgende:
[..]
Heb je hem met een volle zak weg laten gaan? Zo ja, dan is het goed mogelijk.
Ja. Ik vraag nog: kun je je vriend omschrijven als 'gesloten'. Ik wacht nóg op een antwoord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, dat is de enige conclusie die ze wil horen, dus laten we die maar bevestigen dan hé
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:42 schreef K44S het volgende:
Ik heb dan vrijweinig ervaring in relaties.
Maar daar schijnt in gepraat te worden als er iets loos is.
Is er niets loos... dan is er niets loos.... wie weet vindt je vriend het lekker om te dag dromen.
Het is net als met een blaas hé, wat vol is moet leeg. En als jij dat niet hebt gedaan...quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:50 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem op die manier laten gaan. Misschien domme vraag, maar waarom is het dan goed mogelijk?
Wij hadden voor de vrijdag afgesproken, niet de dag ervoor. Toen moest hij ook werken. Ik kwam niet 24u later aanlopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook, het is onwijs zwak dat jij die avond niet beschikbaar was, en laf dat je dan de volgende dag aanbiedt als 'troost'. Die jongen had toch de avond ervóór zin, niet 24u later
Hij heeft het luid en duidelijk uitgesproken, hij is wel mijn vriendquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En is het echt een relatie, of zijn jullie aan het daten en vind jij het al exclusief/relatie, en heeft hij dat nooit uitgesproken?
Maar waarom laat jij hem dan met een volle zak vertrekken, je wéét toch dat dat ding leeg moet omdat er anders gedonder van komt?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Hij heeft het luid en duidelijk uitgesproken, hij is wel mijn vriend
Hij is in het algemeen vrij open over zijn gevoelensquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag nog: kun je je vriend omschrijven als 'gesloten'. Ik wacht nóg op een antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |