Hoi,
Een brandende vraag aan jullie. Heb nu een half jaar een vriend en tot zondag waren alle afspraakjes goed verlopen. Maar ik zag hem afgelopen vrijdag en ik merkte meteen dat hij nogal afwezig was en met zijn gedachten mijlenver. Ik vroeg hem toen of er iets aan de hand was?? ''Nee hoor'' was zijn antwoord.
Ikzelf was die dag redelijk down, dat had ik hem ook aangegeven. Dus ik was niet echt de vrolijkste en was snel geprikkeld door wat er zich buiten allemaal afspeelde, was vrij gespannen.
Dit was de eerste keer in een halfjaar dat ik zo was en ik weet niet of het toeval was maar naarmate het afspraakje vorderde, kwam hij zelfs verveeld over. Zo heb ik hem nog nooit meegemaakt. Er kon geen lach vanaf. Ik dacht echt dat hij genoeg van mij had en misschien aan een andere vrouw dacht. Misschien was er iets vervelends gebeurt?? Wat het ook was, ik kreeg niets te horen en ik begon erg te twijfelen of ik wellicht dingen zag die er niet waren? Dat ik niet eens juist kon inschatten dat er iets met mijn vriend aan de hand was. Ik moest genoegen nemen met: ''Welneeee'' of ''Ik zie er zeker verveeld uit''.
Volgende dag stuurde ik hem een bericht en zo wisselden we per persoon in totaal 4 berichtjes uit omdat hij niet meer op mijn laatste bericht reageerde (er stond geen vraag in, maargoed vond het wel jammer).
Nu heb ik al 2 dagen niets van hem gehoord. Ik begrijp ook wel dat mijn gedrag van laatst niet echt ideaal was, maar zou dat voor een man al een enorme afknapper zijn? Ik weet dat mijn vriend wel kieskeurig is. Maar we hadden toekomstplannen enz. Zit hier wel toekomst in als je vriend na een halfjaar al zo afwezig en verveeld overkomt? Ik weet dat hij me lief vindt, maar misschien vindt hij het niet leuk dat ik gewoon niet heel extrovert/all over the place en alles ben. Ik weet dat hij me mooi/sexy vindt (althans dat zegt hij maar). Maar misschien is hij just in it for the booty call?En dat hij me voor de rest heel saai vindt. Dit zal hij uiteraard nooit toegeven, alleen weet ik nu niet wat ik het beste kan doen. Want wil niet dat iemand me ''gebruikt'', maar bij mijn vriend kan ik het gewoon niet peilen wat er door hem heen gaat. Misschien weten de mannen wat dit soort gedrag betekent??
Mvg