abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144582652
Hoi,

Een brandende vraag aan jullie. Heb nu een half jaar een vriend en tot zondag waren alle afspraakjes goed verlopen. Maar ik zag hem afgelopen vrijdag en ik merkte meteen dat hij nogal afwezig was en met zijn gedachten mijlenver. Ik vroeg hem toen of er iets aan de hand was?? ''Nee hoor'' was zijn antwoord.

Ikzelf was die dag redelijk down, dat had ik hem ook aangegeven. Dus ik was niet echt de vrolijkste en was snel geprikkeld door wat er zich buiten allemaal afspeelde, was vrij gespannen.
Dit was de eerste keer in een halfjaar dat ik zo was en ik weet niet of het toeval was maar naarmate het afspraakje vorderde, kwam hij zelfs verveeld over. Zo heb ik hem nog nooit meegemaakt. Er kon geen lach vanaf. Ik dacht echt dat hij genoeg van mij had en misschien aan een andere vrouw dacht. Misschien was er iets vervelends gebeurt?? Wat het ook was, ik kreeg niets te horen en ik begon erg te twijfelen of ik wellicht dingen zag die er niet waren? Dat ik niet eens juist kon inschatten dat er iets met mijn vriend aan de hand was. Ik moest genoegen nemen met: ''Welneeee'' of ''Ik zie er zeker verveeld uit''.

Volgende dag stuurde ik hem een bericht en zo wisselden we per persoon in totaal 4 berichtjes uit omdat hij niet meer op mijn laatste bericht reageerde (er stond geen vraag in, maargoed vond het wel jammer).

Nu heb ik al 2 dagen niets van hem gehoord. Ik begrijp ook wel dat mijn gedrag van laatst niet echt ideaal was, maar zou dat voor een man al een enorme afknapper zijn? Ik weet dat mijn vriend wel kieskeurig is. Maar we hadden toekomstplannen enz. Zit hier wel toekomst in als je vriend na een halfjaar al zo afwezig en verveeld overkomt? Ik weet dat hij me lief vindt, maar misschien vindt hij het niet leuk dat ik gewoon niet heel extrovert/all over the place en alles ben. Ik weet dat hij me mooi/sexy vindt (althans dat zegt hij maar). Maar misschien is hij just in it for the booty call?En dat hij me voor de rest heel saai vindt. Dit zal hij uiteraard nooit toegeven, alleen weet ik nu niet wat ik het beste kan doen. Want wil niet dat iemand me ''gebruikt'', maar bij mijn vriend kan ik het gewoon niet peilen wat er door hem heen gaat. Misschien weten de mannen wat dit soort gedrag betekent??

Mvg
pi_144582697

opgelost, slotje.
pi_144582704
Gezeur; slotje.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144582708
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]

opgelost, slotje.
Ja, die wou ik dus net gaan posten. Maar kon m niet vinden :P
pi_144582769
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:32 schreef Skv het volgende:
Gezeur; slotje.
Gezeur? Mag me toch best iets afvragen of er iets is :?
pi_144582772
Vooral niet gaan lopen pushen en hem gewoon even laten.
pi_144582791
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:33 schreef Syntos het volgende:
Vooral niet gaan lopen pushen en hem gewoon even laten.
Ik push nooit, en ik laat hem al dagen met rust. Kan hij weer opvatten als desinteresse, maar hij mag nu ook wel als eerst iets sturen en zo niet, dan weet ik genoeg
pi_144582801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:32 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ja, die wou ik dus net gaan posten. Maar kon m niet vinden :P
deze kan er ook nog wel bij;

Half jaar aan daten en blabla over toekomstplannen :')
Hij reageert niet direct op berichtjes zonder vraag oh noes :') :')
Het is eventjes stil :') :') :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:34:53 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144582809
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Ik push nooit, en ik laat hem al dagen met rust
Wij kunnen je ook geen antwoord geven. Dat kan alleen hij.
The love you take is equal to the love you make.
pi_144582842
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wij kunnen je ook geen antwoord geven. Dat kan alleen hij.
Hij zei dat er niets aan de hand was :')
pi_144582854
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Ik push nooit, en ik laat hem al dagen met rust. Kan hij weer opvatten als desinteresse, maar hij mag nu ook wel als eerst iets sturen en zo niet, dan weet ik genoeg
Oh noooooes. Niet binnen een dag een berichtje terug. Ik zou ook genoeg weten.
pi_144582870
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Misschien had hij de avond ervoor gezopen.
pi_144582906
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:36 schreef Skv het volgende:

[..]

Misschien had hij de avond ervoor gezopen.
Zou kunnen, maar waarom zou dit iets uitmaken?
pi_144582967
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:37 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar waarom zou dit iets uitmaken?
Nou, dan was 'ie gaar en had 'ie geen zin om iets te doen. En dan ga je er ook nog aan zitten trekken.
pi_144582976
Dan voelt ie zich brak...
Naja anyway, het lijkt me niet dat ie na een half jaar van de 1 op de andere dag denkt 'nou, van mij hoeft het niet meer' :')

Je mag toch verwachten dat ie als vriendjelief gewoon normaal met je omgaat, en anders over een paar dagen maar es vragen wat de plannen zijn voor komend weekend...

Mss zit ie gewoon niet lekker in zn vel.. Heeft iedereen wel eens
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_144582981
quote:

[..]

Tjah, en dan? Wat verwacht je dat we hier zeggen? Het is opmerkelijk, maar het hoeft niet iets te betekenen. Wat wel averechts werkt is enorm gaan pushen op dit soort momenten. Geef aan dat je opmerkt dat het contact even wat minder is, en dat je hem even de ruimte geeft en er bent als er iets is / hij wil praten. Meer kan je niet doen, blijft het dan vaag en stil en is dit niet iets waar jij mee kan leven zal je je conclusies moeten trekken.

Maar drammen en zeuren en 'wat is er schatje' x 1000 vind echt geen enkele man leuk, en werkt gewoon averechts.
pi_144583011
quote:

[..]

Hij zegt dat er niets is :')
Dat zeg ik ook altijd als ik geirriteerd ben en geen zin heb om erover te praten.
Daarom gewoon even een weekje met rust laten en kijken of hij zelf contact opneemt.

Zo niet dan ga je gewoon over een paar dagen langs en stel je voor om iets te gaan doen en negeer je even wat er is gebeurd.
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar drammen en zeuren en 'wat is er schatje' x 1000 vind echt geen enkele man leuk, en werkt gewoon averechts.
En dit.
pi_144583030
Ik zou het uitmaken.

als mijn vriendin zo was zoals jij
pi_144583048
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Nou, dan was 'ie gaar en had 'ie geen zin om iets te doen. En dan ga je er ook nog aan zitten trekken.
Hij was degene die de vorige dag vroeg of ik wilde afspreken. Ik had toen eigenlijk geen tijd, maar ik maakte tijd vrij voor hem
pi_144583073
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dan voelt ie zich brak...
Naja anyway, het lijkt me niet dat ie na een half jaar van de 1 op de andere dag denkt 'nou, van mij hoeft het niet meer' :')

Je mag toch verwachten dat ie als vriendjelief gewoon normaal met je omgaat, en anders over een paar dagen maar es vragen wat de plannen zijn voor komend weekend...

Mss zit ie gewoon niet lekker in zn vel.. Heeft iedereen wel eens
Ben ik mee eens, maar dat kan hij dan toch wel aangeven?
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:42:14 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_144583076
Ik heb dan vrijweinig ervaring in relaties.

Maar daar schijnt in gepraat te worden als er iets loos is.

Is er niets loos... dan is er niets loos.... wie weet vindt je vriend het lekker om te dag dromen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144583112
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:41 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Hij was degene die de vorige dag vroeg of ik wilde afspreken. Ik had toen eigenlijk geen tijd, maar ik maakte tijd vrij voor hem
Toen heeftie dus op die avond een ander gedopt en had hij geen behoefte meer aan jou de volgende dag. Dat is wat je wil horen, toch?
pi_144583125
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:42 schreef K44S het volgende:
Ik heb dan vrijweinig ervaring in relaties.

Maar daar schijnt in gepraat te worden als er iets loos is.

Is er niets loos... dan is er niets loos.... wie weet vindt je vriend het lekker om te dag dromen.
haha...dat weet ik dus niet! Want ik krijg er geen duidelijk antw. op, behalve dan: er is niets aan de hand
pi_144583127
Als hij echt om je geeft, zal hij wel weer iets van zich laten horen. Hoe moeilijk dat ook voor jou kan zijn nu. :)
pi_144583149
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Toen heeftie dus op die avond een ander gedopt en had hij geen behoefte meer aan jou de volgende dag. Dat is wat je wil horen, toch?
Zou dit kunnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')