SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wij maken nooit blundersquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:40 schreef OmniRocket het volgende:
heb wel zin om te clubsenaltijd mooi om die blunders te zien ..
eens kijken of er wat leuke filmpjes gemaakt kunnen worden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie spelen hier Destiny verder?
En niet bang dat dat niet meer gespeeld wordt over een week?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
Lekker streamen of Twitch en dan kunnen de mensen op het forum ook nog een beetje meegenieten. Vraag me af of je op Twitch alleen de stem van de streamer of ook van de party members kan horen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:40 schreef OmniRocket het volgende:
heb wel zin om te clubsenaltijd mooi om die blunders te zien ..
eens kijken of er wat leuke filmpjes gemaakt kunnen worden.![]()
Party ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker streamen of Twitch en dan kunnen de mensen op het forum ook nog een beetje meegenieten. Vraag me af of je op Twitch alleen de stem van de streamer of ook van de party members kan horen.kan je instellen volgens mij bij het streamen.
Geniaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Party ookkan je instellen volgens mij bij het streamen.
Van jou wist ik hetquote:
Speel je het nou alleen, vrienden of met mensen van hier?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel op Xbone
![]()
O wacht.. je mag niet de rest van de dudes in de partychat streamen door de Japanse wetgeving..
Nice, heb er nog niet heel veel naar gekeken. Heb alleen een uurtje Forza zitten streamen, maar dat was nou niet echt spectaculair, Clubs kan nog wel leuk worden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Party ookkan je instellen volgens mij bij het streamen.
![]()
Die gasten op die Twitch die Tobi net postte doen dat wel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
O wacht.. je mag niet de rest van de dudes in de partychat streamen door de Japanse wetgeving..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja je kan het geluid van Skype - out in je controller stekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gasten op die Twitch die Tobi net postte doen dat wel?misschien kan het wel hoor.. even testen vanavond
Tot nu toe meestal alleenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van jou wist ik het
Speel je het nou alleen, vrienden of met mensen van hier?1 keer FF kort met poker en parken.
![]()
oh nee.. FIFA maakt de blunders hequote:
edit: oh nee.. en hoe noem je het dan als je elk jaar fifa koopt?![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
oh nee.. FIFA maakt de blunders he
Als ik Destiny erbij haal gaan wij samen danquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tot nu toe meestal alleen1 keer FF kort met poker en parken.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja maar ik denk dat zij zelf een systeempje hebben opgebouwd. Als je kijkt naar de informatie die onder de stream staat hebben ze er wel ervaring mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gasten op die Twitch die Tobi net postte doen dat wel?Wat vind je er van? Hoor beetje gemengde verhalen, denk dat ik het wel vet vind...quote:![]()
What is love... baby don't hurt him... baby don't hurt him...quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik Destiny erbij haal gaan wij samen danRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je gaat toch niet clubben en Skype gebruiken? Gewoon party chat lijkt me?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja je kan het geluid van Skype - out in je controller stekenmisschien kan het wel hoor.. even testen vanavond
![]()
![]()
Dat stamt nog vanuit het PS3 tijdperk want daar waren geen partychat mogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je gaat toch niet clubben en Skype gebruiken? Gewoon party chat lijkt me?en het werkt gewoon goed hoor
Skype is wel baas hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je gaat toch niet clubben en Skype gebruiken? Gewoon party chat lijkt me?heb toch altijd MN laptop aan
![]()
![]()
Haha, blijf het maar bizar vinden dat Sony daar zover meer achter loopt. Partychat op xbox bestaat al 12 jaar...![]()
Sony heeft het toch ook?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, blijf het maar bizar vinden dat Sony daar zover meer achter loopt. Partychat op xbox bestaat al 12 jaar...![]()
Dat had te maken met patentenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
a, blijf het maar bizar vinden dat Sony daar zover meer achter loopt. Partychat op xbox bestaat al 12 jaar...maar Sony heeft dat nu ook hoor...
Zelfde waarom de Xbox 360 geen blu-ray had.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik speel het wel vaak Timmy, veel met irl vrienden'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja sinds de PS4 volgens mij.quote:Hmmm, daar moet je dan als Sony maar je portemonnee voor open trekken. Vind een party chat toch een stuk belangrijker dan Blu-Ray.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat had te maken met patentenmaar Sony heeft dat nu ook hoor...
Zelfde waarom de Xbox 360 geen blu-ray had.![]()
Niemand die weet hoe lang je de webapp kan misbruiken zonder spel?
poker jij hebt m toch overgeslagen of ook het webapp deel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik niet want ik wil graag mijn spellen op 1 disc hebben in goede kwaliteit.. Iets wat de Xbox tegenhieldquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja sinds de PS4 volgens mij.
[..]
Hmmm, daar moet je dan als Sony maar je portemonnee voor open trekken. Vind een party chat toch een stuk belangrijker dan Blu-Ray.
4x ronaldo verkopen voor 7M en maar 11M hebbenquote:
#FreeTrapz![]()
Haha ieder zijn dingquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik niet want ik wil graag mijn spellen op 1 disc hebben in goede kwaliteit.. Iets wat de Xbox tegenhield![]()
heb wel 20-30 potjes gespeeld ofzo in het begin. helaas wel gekocht dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
Niemand die weet hoe lang je de webapp kan misbruiken zonder spel?
poker jij hebt m toch overgeslagen of ook het webapp deel'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hmm vnvnd de chat maar eens in danquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb wel 20-30 potjes gespeeld ofzo in het begin. helaas wel gekocht dus
denken dat je nog een tijdje 14 blijft spelen en 15 pas later gaat halen.
maar zodra hij er is waarschijnlijk als een downie naar de winkel rennen PS4 en FIFA pakken
#FreeTrapz![]()
100x liever party systeem gehad iddquote:dat was wel jammer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Elk jaar, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hmm vnvnd de chat maar eens in dan
denken dat je nog een tijdje 14 blijft spelen en 15 pas later gaat halen.
maar zodra hij er is waarschijnlijk als een downie naar de winkel rennen PS4 en FIFA pakkenAls je ziet dat 80% uit dit topic 'm binnen heeft gaat het toch weer kriebelen.
heb 25 miljoen op 14 krijg al de kriebels als ik moet bedenken dat ik straks met silvers of nog erger bronze spelers moet beginnenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Elk jaar, ja.Als je ziet dat 80% uit dit topic 'm binnen heeft gaat het toch weer kriebelen.
#FreeTrapz![]()
Installeerde sowieso mijn spellen (op 360, de de oude xbox was dat niet mogelijk) en 1x een cd wisselen tijdens installeren of een party chat... Mij lijkt die keuze erg makkelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
100x liever party systeem gehad idddat was wel jammer
![]()
Had eerst maar 9quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4x ronaldo verkopen voor 7M en maar 11M hebben![]()
![]()
Dat is toch heerlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb 25 miljoen op 14 krijg al de kriebels als ik moet bedenken dat ik straks met silvers of nog erger bronze spelers moet beginnen
Hopelijk doet EA daadwerkelijk iets aan de market en coinsellers dit jaar....
maar ja EA![]()
![]()
Vind het begin juist het leukste. Met niets beginnen en langzaam maar zeker een leuk teampje opbouwen. Speel je ook met non-rare die een stuk beter zijn dan je zou verwachten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb 25 miljoen op 14 krijg al de kriebels als ik moet bedenken dat ik straks met silvers of nog erger bronze spelers moet beginnen![]()
Verpats mij een Gullit of Maldini danquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb 25 miljoen op 14 krijg al de kriebels als ik moet bedenken dat ik straks met silvers of nog erger bronze spelers moet beginnen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
waarschijnlijk gaat het zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het begin juist het leukste. Met niets beginnen en langzaam maar zeker een leuk teampje opbouwen. Speel je ook met non-rare die een stuk beter zijn dan je zou verwachten.
week 1 webapp online. heel Fok zit te geilen op silver spelers. handelt wat en denk echt spelers te hebben die gaan stijgen.
week 2 word een glitch ontdekt heel Fok is in ene een rijk man. kopen ronaldo zlatan of messi . die stijgt gedurende het spel alleen maar. gaan dikke teams bouwen met zwarte kaarten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Xbox bedelaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Verpats mij een Gullit of Maldini dan
#FreeTrapz![]()
halen we bedelaar weg houden we Xboxquote:over
#FreeTrapz![]()
Tja ik hoop dat EA het een keer goed heeft geregeld maar ik vrees het ergste... Het is veel leuker als je in het begin alleen maar tegen kut teams speelt. Dat het dan zeldzaam is om een Yaya Touré tegen te komen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het zo.
week 1 webapp online. heel Fok zit te geilen op silver spelers. handelt wat en denk echt spelers te hebben die gaan stijgen.
week 2 word een glitch ontdekt heel Fok is in ene een rijk man. kopen ronaldo zlatan of messi . die stijgt gedurende het spel alleen maar. gaan dikke teams bouwen met zwarte kaarten.![]()
Mooi toch, bijna geen concurrentie meer voor mij aangezien bijna iedereen op de PS4 speelt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
halen we bedelaar weg houden we Xboxover
![]()
Zie die nood voor Party Chat niet zo.. als je met random mensen uit een lobby gaat spelen misschien, anders kun je net zo goed Skype gebruiken.![]()
niet alles draait om fifaquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:24 schreef Zhano het volgende:
Zie die nood voor Party Chat niet zo.. als je met random mensen uit een lobby gaat spelen misschien, anders kun je net zo goed Skype gebruiken.
Search and Destroy met cod zou dat echt chill zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zoals ik al zei, ieder zijn ding. Wat dat betreft zijn we gewoon verwend op de xdoos.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:24 schreef Zhano het volgende:
Zie die nood voor Party Chat niet zo.. als je met random mensen uit een lobby gaat spelen misschien, anders kun je net zo goed Skype gebruiken.![]()
Dat zie je verkeerd. Minder mensen die niet opletten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mooi toch, bijna geen concurrentie meer voor mij aangezien bijna iedereen op de PS4 speelt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat zeg ik toch "als je met mensen uit een lobby gaat spelen". Al zou ik dat bij CoD niet graag willen denk ik, allemaal van die jankjochies in je oor...quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet alles draait om fifa
Search and Destroy met cod zou dat echt chill zijn![]()
![]()
CoDquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet alles draait om fifa
Search and Destroy met cod zou dat echt chill zijn![]()
Dat is sinds MW hetzelfde spelletje.![]()
En genoeg mensen die spelers er voor veel te weinig opzetten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Minder mensen die niet opletten.![]()
Zoals CR7quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En genoeg mensen die spelers er voor veel te weinig opzetten.![]()
MW2 is de laatste die ik heb gekocht. Dat was echt geniaal, dat niveau hebben ze nooit meer gehaald.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
CoD![]()
Dat is sinds MW hetzelfde spelletje.![]()
Hij koopt ze voor 7 en verkoopt ze voor 7.2 ..quote:insta-loss
Haha, was hier toen wel een keer zo'n faler die vet trots zn verkopen toonde omdat ie dacht dat ie dikke winst maaktequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij koopt ze voor 7 en verkoopt ze voor 7.2 ..insta-loss
![]()
![]()
wordt nog steeds gespeeld door ontzettend veel mensenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
MW2 is de laatste die ik heb gekocht. Dat was echt geniaal, dat niveau hebben ze nooit meer gehaald.waaronder ik
![]()
quer met zijn Hazard.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, was hier toen wel een keer zo'n faler die vet trots zn verkopen toonde omdat ie dacht dat ie dikke winst maakte![]()
Godverquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, was hier toen wel een keer zo'n faler die vet trots zn verkopen toonde omdat ie dacht dat ie dikke winst maaktezijn daar nog posts van te vinden?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij koopt ze voor 7 en verkoopt ze voor 7.2 ..insta-loss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat wad queer idd
Elke dag![]()
NOOOBquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb even gesherlocked maar ik kan de originele post niet terugvinden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
ik begin een goede trader te worden al zeg ik het zelf
voor 76k gekocht![]()
jammer dat de push het niet meer doetquote:
#FreeTrapz![]()
Dan mag je het ook geen ´sherlocken´ noemen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht op 'Hazard' dus dan vind je hem niet hé.![]()
De persconferentie van Tim is al geweest hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:41 schreef OmniRocket het volgende:
08 Days 11 Hours 18 Minutes 57 Seconds![]()
Niet in de eerste paar dagen hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die worden dan toch gekocht door een autobuyer.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
DM je gamertag of voeg me toe, gaan we sowieso knallen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tot nu toe meestal alleen1 keer FF kort met poker en parken.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Als je dan genoeg hebt voor een Ronaldo hoef je alleen maar te wachten tot hij veel duurder wordt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet in de eerste paar dagen hoor.![]()
Ik vraag me echt af of EA gaat letten op coinsellers. Denk dat zoiets de prijzen heel erg gaat beïnvloeden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je dan genoeg hebt voor een Ronaldo hoef je alleen maar te wachten tot hij veel duurder wordt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb wel het idee dat ze de boel flink aan gaan pakken dit jaar. of ze de sellers ook echt pakken weet ik niet. maar het er uit halen van trade-offers en dergelijke geeft wel aan dat ze over dingen nadenkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of EA gaat letten op coinsellers. Denk dat zoiets de prijzen heel erg gaat beïnvloeden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou een 160gb PS3 met twee controllers, GTA V, Fifa 14 en wat oudere meuk als Black Ops nog wat opleveren? Euro of 150+ moet er wel uit te halen zijn, toch?We gaan het zien. Ze beloven ieder jaar zoveel..quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat ze de boel flink aan gaan pakken dit jaar. of ze de sellers ook echt pakken weet ik niet. maar het er uit halen van trade-offers en dergelijke geeft wel aan dat ze over dingen nadenkenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Zou een 160gb PS3 met twee controllers, GTA V, Fifa 14 en wat oudere meuk als Black Ops nog wat opleveren? Euro of 150+ moet er wel uit te halen zijn, toch?![]()
Ik heb op de mijne een bod van 205 euroquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Zou een 160gb PS3 met twee controllers, GTA V, Fifa 14 en wat oudere meuk als Black Ops nog wat opleveren? Euro of 150+ moet er wel uit te halen zijn, toch?
[..]
We gaan het zien. Ze beloven ieder jaar zoveel..
1 controller + guitar hero band set (drumstel, gitaar, microfoon) + singstar (2 mics) + buzz quizz (4 buzzers + 2 spellen) + 18 spellenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk dat al die accessoires de prijs wel wat omhoog halen in dit geval. Zou het hiervoor niet verkopen btw.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb op de mijne een bod van 205 euro
1 controller + guitar hero band set (drumstel, gitaar, microfoon) + singstar (2 mics) + buzz quizz (4 buzzers + 2 spellen) + 18 spellen![]()
Verschillend. Maar ik kocht er geen 1 duurder dan 6.5, ik had er twee op 6.4, 1 op 6.2 en 1 op 6.5.quote:![]()
Nee even de shizzle omhoog laten gaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat al die accessoires de prijs wel wat omhoog halen in dit geval. Zou het hiervoor niet verkopen btw.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
niet undercutten hequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
top..
deze week maar eens een advertentie machen![]()
Hmmm, Ps4 + Fifa 14 ruilen voor een werkende () One + Forza 5 + Fifa 15
Scheelt dan wel weer 60 euro aan Fifa 15![]()
ik zeg doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef Kiid het volgende:
Scheelt dan wel weer 60 euro aan Fifa 15![]()
Jij bent Maver2 maar dan met consolesquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef Kiid het volgende:
Scheelt dan wel weer 60 euro aan Fifa 15
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Net alsof Maver daar het geld voor heeftquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent Maver2 maar dan met consoles![]()
![]()
Hij had een Xbox One en een PS4quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof Maver daar het geld voor heeft![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Maver
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
lekker joh, ik doe het tegenwoordig ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:25 schreef Kiid het volgende:
Je zou denken dat die wajongers krom liggen, maar blijkbaar leven ze als koningenprima leventje. Beetje met het handje switchen tussen joggingsbroek en chipszak, machtig mooi.
Onder het genot van een nieuwe video van KSI, dat is de leefquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
lekker joh, ik doe het tegenwoordig ook.prima leventje. Beetje met het handje switchen tussen joggingsbroek en chipszak, machtig mooi.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
lekker joh, ik doe het tegenwoordig ook.prima leventje. Beetje met het handje switchen tussen joggingsbroek en chipszak, machtig mooi.
Dit is alleen zo irritant..
Heeft 'ie geen oto?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar geen fiets meer door tyfes Piet![]()
Wel een hometrainer![]()
fuck off robquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:32 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Net binnengekregen, iemand interesse?
suck a pair of balls![]()
echt een flikker jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
fuck off rob
suck a pair of balls![]()
en dan horen we 's middags uit een kamertje in Haarlem:quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"GODVERDOMME MN CONTROLLER IS VÄTTIG!"![]()
Heeft nu een Xbox One en geen PS4 meerquote:Achteraf wel spijt dat ik die PS4 weer heb verkocht toen des tijds.
![]()
Je kan nog wel switchen toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heeft nu een Xbox One en geen PS4 meerAchteraf wel spijt dat ik die PS4 weer heb verkocht toen des tijds.
Inferieur apparaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:43 schreef Grandesco het volgende:
Waarom is er nu opeens zoveel haat voor de X360? Xbone![]()
Pauperbox Onequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:43 schreef Grandesco het volgende:
Waarom is er nu opeens zoveel haat voor de X360? XboneRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoezo? PSN ligt er toch veel meer uit dan XBL?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kan nog wel switchen toch?
[..]
Inferieur apparaat.![]()
Heeft niks met het apparaat te makenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoezo? PSN ligt er toch veel meer uit dan XBL?
Waar ik toen des tijds een PS4 voor had gekocht was voor Driveclub. Nu komt tie volgende maand uit en heb ik gewoon spijt dat ik die PS4 niet meer heb. Kan nu moeilijk een PS4 kopen want geen geld voor![]()
![]()
ik koop wel driveclub mag je mee geilen op mijn stream....quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:48 schreef Maver24 het volgende:
Waar ik toen des tijds een PS4 voor had gekocht was voor Driveclub. Nu komt tie volgende maand uit en heb ik gewoon spijt dat ik die PS4 niet meer heb. Kan nu moeilijk een PS4 kopen want geen geld voorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, maar hoezo is het dan inferieur?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft niks met het apparaat te maken![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft niks met het apparaat te maken
Tevens heb ik geen ruimte in mn huis voor die adapter![]()
![]()
PSN is voor mij nog nooit down geweest, XBL daarentegenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoezo? PSN ligt er toch veel meer uit dan XBL?![]()
Ja, dat is wel ongelofelijk... we leven in 2014 en dan zo'n blok hebben als adapter...quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja.
Tevens heb ik geen ruimte in mn huis voor die adapter![]()
![]()
fixedquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSN is voor mij nog nooit down geweest, Trapz daarentegen![]()
![]()
Duidelijk mindere specsquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee, maar hoezo is het dan inferieur?![]()
![]()
Ze hebben het in zo'n rand verwerkt en zit hoger, maar zal ook wel kwestie van gewenning zijn. PS4 controller is wel 100x beter dan de PS3 controller. Wat een drama was dat zegquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan horen we 's middags uit een kamertje in Haarlem:
"GODVERDOMME MN CONTROLLER IS VÄTTIG!"LEKKER JEZUS
Het is gewoon wennen denk ik...quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hebben het in zo'n rand verwerkt en zit hoger, maar zal ook wel kwestie van gewenning zijn. PS4 controller is wel 100x beter dan de PS3 controller. Wat een drama was dat zeg
Mensen houden niet van verandering.![]()
Veranderingenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het is gewoon wennen denk ik...
Mensen houden niet van verandering.
Vooral plotselinge veranderingen, die zijn het ergst![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
Die Fifa-bundel is er dus al voor Xbox One.Dan ga ik daarvoor.
![]()
![]()
ha-ha-ha goei-e grap bas-siequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
Die Fifa-bundel is er dus al voor Xbox One.Dan ga ik daarvoor.
#FreeTrapz![]()
Lijkt me sterk dat er mensen zijn die zin hebben om tijd te steken in de marges waar jij mee werktquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
O shit ik krijg concurrentie van Lindgren..![]()
In het begin heb ik altijd de beste deals.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er mensen zijn die zin hebben om tijd te steken in de marges waar jij mee werkt![]()
Net of hij van die halfbakken Biafranen gaat "smleno'en".quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
O shit ik krijg concurrentie van Lindgren..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of hij van die halfbakken Biafranen gaat "smleno'en".![]()
Ken al die mislukte spelers waar jij in handelt niet eens.
Alleen Torres Nilo, maar dat is alleen omdat hij hier elke dag 6x wordt genoemd
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Echte bazen handelen met Di maria's in FUT 15quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of hij van die halfbakken Biafranen gaat "smleno'en".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat zal in FUT15 niet meer zo vaak lukken (in FUT14 ook al niet trouwens, alleen soms met een goede chem style)quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:08 schreef The_Yakuza het volgende:
Ken al die mislukte spelers waar jij in handelt niet eens.
Alleen Torres Nilo, maar dat is alleen omdat hij hier elke dag 6x wordt genoemd![]()
De beste voor jou ja. Weet dat Dion vorig jaar volgens mij koning was wat deals betreft in de eerste week.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin heb ik altijd de beste deals.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Echte bazen handelen met Di maria's in FUT 15
Daar begin ik mee ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De beste voor jou ja. Weet dat Dion vorig jaar volgens mij koning was wat deals betreft in de eerste week.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
6.000.000.000 x 200 coins verdienen op onbekende spelers of TOTY Neuer verkopen met 3,5 miljoen winst
GRAAG VERWIJDEREN![]()
dat was vooral inflatie dus niet volledig winst.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef The_Yakuza het volgende:
6.000.000.000 x 200 coins verdienen op onbekende spelers of TOTY Neuer verkopen met 3,5 miljoen winst![]()
Of gewoon je AB aanslingeren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef The_Yakuza het volgende:
6.000.000.000 x 200 coins verdienen op onbekende spelers of TOTY Neuer verkopen met 3,5 miljoen winstRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is pure inflatiequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef The_Yakuza het volgende:
6.000.000.000 x 200 coins verdienen op onbekende spelers of TOTY Neuer verkopen met 3,5 miljoen winstgeen skills
![]()
hier staat t record op 1.3M op MOTM persie in 3 uur tijd gekocht en verkocht
#FreeTrapz![]()
of gewoon coins van jou kopen in 5 minuten ipv tientallen uren besteden aan deals van 300 coinsquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
dat was vooral inflatie dus niet volledig winst.
GRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: