Dude, je trouwerij voltrekken met een Android robot is zo ontzettend captain gaylord. Daar kan echt geen enkel ander type fanboy tegen op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:51 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit is net zo kansloos als Apple fanboy zijn.
Ik kan gewoon niet uitdrukken hoe kansloos beide zijn
Zo te zien heeft hij het uitstekend naar zijn zin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef TUFKAL het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
http://www.metronieuws.nl(...)rZnii!DUHCYPQXJEynA/
I know, maar je hebt ook mensen die zich met Apple shit laten begraven, of een foto van Steve Jobs. Het maakt eigenlijk geen eens uit met welk logo, dit is gewoon ziek triest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dude, je trouwerij voltrekken met een Android robot is zo ontzettend captain gaylord. Daar kan echt geen enkel ander type fanboy tegen op.
Ik moet wel wat toegeven....nog niet zo lang geleden heb ik het hoofd van Steve Jobs op mijn lul laten tatoeėren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
I know, maar je hebt ook mensen die zich met Apple shit laten begraven, of een foto van Steve Jobs. Het maakt eigenlijk geen eens uit met welk logo, dit is gewoon ziek triest.
Ondanks dat wat jij vindt, en ik deel je mening niet, maakt dat je geen fanboy. Echter als jij voor je leven dat merk hier gaat zitten verdedigen, en alles aan android afkraken, dan maakt dat je wel fanboy ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:16 schreef very het volgende:
[..]
Wanneer ben je een fanboy dan? Ik ben erg te spreken over iOS, over de design skills van Apple en over hoe ze toch alles eerst 1000 x overdenken voordat ze een "nieuwe" technologie implementeren. Om die redenen koop ik eigenlijk gewoon elk jaar een nieuwe iphone. Maakt mij dat al een fanboy? Zo ja, dan vind ik dat er een behoorlijk groot verschil tussen mij zit en mensen die zich laten trouwen door de android-robot.
Tjah, ik heb mijn kinderen naar Android versies vernoemt. Even druk bezig met verwekken van de volgende zodat ik die KitKat 1.0 kan noemen :$ :$ :$quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik moet wel wat toegeven....nog niet zo lang geleden heb ik het hoofd van Steve Jobs op mijn lul laten tatoeėren.
http://www.nutech.nl/inte(...)jderen-u2-album.htmlquote:Apple heeft een speciale internetpagina gelanceerd waarop iTunes-gebruikers eenvoudig het gratis maar ongevraagd ontvangen U2-album weer kunnen verwijderen.
Android is geen merk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef along het volgende:
Klopt, en hij is gewEldig!ik ga nooit met een B merk ala android rond lopen.
Apple is zoveel beter dan al die andere troep merken.
Ok. Blijkbaar is de rest van FOK! het niet met je eens, want hier ben je al een fanboy als je niet hatend op een apple bericht reageertquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ondanks dat wat jij vindt, en ik deel je mening niet, maakt dat je geen fanboy. Echter als jij voor je leven dat merk hier gaat zitten verdedigen, en alles aan android afkraken, dan maakt dat je wel fanboy ja.
Ik vind HTC een stuk chiller dan iPhone, en vind Android chill werken (behalve op SamSung). Dit zijn meningen. Als jij Apple chiller vindt, moet je dat vooral blijven kopen.
Wat betreft die bruiloft, dat is gewoon kansloos. Overigens wist ik niet dat Android ook zulke mensen had, ik weet wel dat Apple veel van dat soort mensen heeft. En dat vind ik diep triest, echter als dit bij Android ook zo is, is dat ook diep triest.
Mwa ik vind de Nexus 4 mooier.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:29 schreef JenHermes het volgende:
iPhone 4S de beste iPhone ooit gemaakt. Beste design voor een telefoon ever terwijl hij toch zijn gebruikersgemak en toegankelijkheid niet verliestiPhone 4S
Bestaat nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef along het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nog geen iphone 6 plus 128gb in space grey hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |