Had geen phone bij de hand, hopelijk stuurt de (ex)timmerman mij die nog.quote:
Wat voor ongeluk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:18 schreef Slabber het volgende:
Heb een soortgelijk ongeluk meegemaakt twee jaar geleden, heb dat beeld ook heel lang niet uit mijn hoofd gekregen.
Maar ik hou me bek erover en ben niet de bitch op internet
hommo
Ik heb geen idee, maar ik denk dat ie een kantoorbaan moet zoekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:24 schreef snakelady het volgende:
Heftig, hoe is het nu met de timmerman?
Oef, dat is nog jong... gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel, mijn broer heeft zijn been verbrijzeld gehad in een bedrijfsongeluk, een lamellen er op gekregen, en na ongeveer een jaar liep hij weer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik denk dat ie een kantoorbaan moet zoeken![]()
Hij is trouwens pas 20 jaar.
Als ik het nog korter maak gaan belangrijke details verloren.quote:
Wat is lamellen? Een prothese?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oef, dat is nog jong... gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel, mijn broer heeft zijn been verbrijzeld gehad in een bedrijfsongeluk, een lamellen er op gekregen, en na ongeveer een jaar liep hij weer.
Nee, hij heeft een lamellen op zijn been gekregen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is lamellen? Een prothese?
Ah zo. Damn dat moet wel pijn doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een lamellen op zijn been gekregen.
Zoiets als dit.
[ afbeelding ]
Goeie grap trouwens met "hand"langer. Nu is het je handkorter hahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah zo. Damn dat moet wel pijn doen.
Hij vond de pijn meevallen, maar dat zal de shock zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah zo. Damn dat moet wel pijn doen.
Heb je die helemaal zelf bedacht?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Goeie grap trouwens met "hand"langer. Nu is het je handkorter hahahaha
snap je
Het is helaas echt gebeurd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Weet niet of dit echt is.
Zo ja, gatverdamme.
yup.quote:
Hebbikquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb je die helemaal zelf bedacht?
Wil je daar een medaille voor?quote:
Graagquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wil je daar een medaille voor?
SPEECH, SPEECH!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jeetje jongens ook zo overwachts, ik weet even niet wat ik moet zeggen..
Boeh!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jeetje jongens ook zo overwachts, ik weet even niet wat ik moet zeggen..
Allereerst wil ik Mapima bedanken, weet ook niet waarom.quote:
godverquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:11 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Allereerst wil ik Mapima bedanken, weet ook niet waarom.
Maar de belangrijkste persoon is natuurlijk onze handkorter haha *zaal moet lachen*
Ook zonder Harvest89 had ik het nooit gered, hij was zeg maar de middevelder die de voorzet gaf naar deze, al zeg ik het zelf, ge-wel-di-ge grap.
Doei
Hij heet Tim. Ik ben bang dat ik zijn achternaam niet weet maar hij woont in Landgraaf.quote:
Goeie grap, zou je wat mee moeten doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:16 schreef .sfinx het volgende:
Je kan dus wel zeggen, dat hij niet zo handig was. HAHAHA
Merman waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
Hij heet Tim. Ik ben bang dat ik zijn achternaam niet weet maar hij woont in Landgraaf.
LOL!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |