SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 16-09-2014 01:09:47 ]
Negeer mijn selfie voorstel maarquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzt en Karina zijn moderators. Ik weet zeker dat jij meer voetbalverstand in enkel één gelakte pink hebt dan zij.
Als het even kan kijk ik toch wekelijks naar RM. Maar AZ ook al drie keer gemist door werk dus nou jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon vaker de wedstrijden van Real Madrid kijken, elke week Ronaldo in actie.
Nou doe je je collega's tekortquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzt en Karina zijn moderators. Ik weet zeker dat jij meer voetbalverstand in enkel één gelakte pink hebt dan zij.
Dat wil ik niet joh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag GGMM wel vervangen, zijn positie staat nu al een paar weken op losse schroeven.
Ja jeetje. Mijn haar in ontploft momenteel :$. Ik kan het echt niet hebben dat je een kritische noot plaatst momenteel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Negeer mijn selfie voorstel maar
Ondankbaar dit.
En ik kan het niet hebben geen selfie van je te ontvangenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. Mijn haar in ontploft momenteel :$. Ik kan het echt niet hebben dat je een kritische noot plaatst momenteel.
Ik heb zondag ook Groningen niet kunnen zien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Redelijke TT
[..]
Als het even kan kijk ik toch wekelijks naar RM. Maar AZ ook al drie keer gemist door werk dus nou ja
[..]
Nou doe je je collega's tekort
[..]
Dat wil ik niet joh.
Gut gut gut. Wat ben je zielig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zondag ook Groningen niet kunnen zien.
Omdat ik word uitgebuit door mijn opleiding.
Je bent zelf zielig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gut gut gut. Wat ben je zielig.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik kan het niet hebben geen selfie van je te ontvangen
Dan had je maar niet zo knap moeten zijn.
Niet echt. En jij kijkt nog meer voetbal ook dan henquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Redelijke TT
[..]
Als het even kan kijk ik toch wekelijks naar RM. Maar AZ ook al drie keer gemist door werk dus nou ja
[..]
Nou doe je je collega's tekort
[..]
Dat wil ik niet joh.
En Flippiee gaat soms met gestrekt been op mensen in, heel erg geschikt lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Niet echt. En jij kijkt nog meer voetbal ook dan hen
Pertinent onwaar.quote:
Oh wow. Dan kijken zij wel heel erg weinig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Flippiee gaat soms met gestrekt been op mensen in, heel erg geschikt lijkt mij.
Als je er nog eenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
[..]
Oh wow. Dan kijken zij wel heel erg weinig.
[..]Ik ben een beetje zuur op het forum. Sorry hoor
Alleen op het forum. Ja hooorrr.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
[..]
Oh wow. Dan kijken zij wel heel erg weinig.
[..]Ik ben een beetje zuur op het forum. Sorry hoor
Als ik niet binnen de minuut een rawr ontvang ben ik oprecht gekwetstquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Flippiee gaat soms met gestrekt been op mensen in, heel erg geschikt lijkt mij.
Karina gaat nog wel eens kijken bij amateurclubs in Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had wifi op mijn telefoon uitgezet, wacht eventjes hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen op het forum. Ja hooorrr.
[..]
Als ik niet binnen de minuut een rawr ontvang ben ik oprecht gekwetst
Genoeg nu met de Flips is een man grapjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
hallo mag ik ook mee chatten of is deze chatbox voor 3 man?
Bedankt! Dit neem ik mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je er nog eenbij had gedaan kom je zuurder over.
Gewoon een tip.
Geloof wat je wil geloven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen op het forum. Ja hooorrr.
Ik keek een paar jaar terug ook nog wel eens bij amateurclubs, maar die vriendschappen zijn een beetje verwaterdquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina gaat nog wel eens kijken bij amateurclubs in Amsterdam.
Wat een toewijding
3 en half man als jij erbij komt hahahaha.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
Dat wil ik niet en doe ik nietquote:
Hallo beste vriend kom er bijquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
ik zag alleen maar posts van jullie 3 en werd een beetje onzekerquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 en half man als jij erbij komt hahahaha.
Vanwaar het gevoel dat je wordt buitengesloten Typisch. Dat zou ik toch nooit doen.
[..]
Dat wil ik niet en doe ik niet
Wat een originele manier om uit de kast te komenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zag alleen maar posts van jullie 3 en werd een beetje onzeker
Ben je gek. Jij bent altijd welkom. Weet je al of je iemand anders blij gaat maken met een SCC aankomend weekend?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zag alleen maar posts van jullie 3 en werd een beetje onzeker
Paxje en ik hadden vanmiddag een gesprekje en toen zei ik ik kom gewoon bij je wonen en toen zei hij dan woon je ook dichtbij johannes_vermeer en toen zei ik kunnen we lekker met z'n drieën eten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo andere beste vriend
Pax heeft zo'n bed dat je om kan toveren in een tweepersoonsbed, wist je dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Paxje en ik hadden vanmiddag een gesprekje en toen zei ik ik kom gewoon bij je wonen en toen zei hij dan woon je ook dichtbij johannes_vermeer en toen zei ik kunnen we lekker met z'n drieën eten.![]()
Denk dat ik maar gewoon ga, blijf zaterdag in Rotterdam pitten waarschijnlijk. Dan kan ik kwart voor 2 mijn bed uit en met een kater en al om half 3 op het vak staan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je gek. Jij bent altijd welkom. Weet je al of je iemand anders blij gaat maken met een SCC aankomend weekend?
Zo één waar het andere matras onder het bed zit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax heeft zo'n bed dat je om kan toveren in een tweepersoonsbed, wist je dat?![]()
nu kom ik al helemaal bij hem wonen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax heeft zo'n bed dat je om kan toveren in een tweepersoonsbed, wist je dat?![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Paxje en ik hadden vanmiddag een gesprekje en toen zei ik ik kom gewoon bij je wonen en toen zei hij dan woon je ook dichtbij johannes_vermeer en toen zei ik kunnen we lekker met z'n drieën eten.![]()
Dit begint wel een beetje dubieus te worden met een 15 jarige jongen als middelpunt. Jullie zouden geweldige adoptie vaders zijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Best relaxte tijd inderdaad. Klinkt als een prima zondag indelingquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat ik maar gewoon ga, blijf zaterdag in Rotterdam pitten waarschijnlijk. Dan kan ik kwart voor 2 mijn bed uit en met een kater en al om half 3 op het vak staan.
Zo een ga ik ook kopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo één waar het andere matras onder het bed zit?Die dingen zijn geniaal.
mag ik dan tussen jullie in liggenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
Pax zijn house warming gaat gevolgd worden met een sleepover.
Bedankt, ik noteer het in mijn Flips toekomstige aankopen boekje.quote:
euhquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
Geen idee wat je met die informatie moet, maar hey
Je feliciteren als het moment daar is. Weet je al hoe je je oude bed teruggaat pakken voor al het leed?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
Geen idee wat je met die informatie moet, maar hey
Ik vind het alleen een beetje nutteloos, want als je een tweepersoonsbed hebt wil je die toch altijd gewoon gebruiken?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
Pax zijn house warming gaat gevolgd worden met een sleepover.
Ik zal het binnenkort even met hem overleggen, maar ik denk dat het wel magquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
mag ik dan tussen jullie in liggen
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort even met hem overleggen, maar ik denk dat het wel mag
In dat geval ik heb gisteren ook gewinkeld. Dit dat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt, ik noteer het in mijn Flips toekomstige aankopen boekje.
[..]
euh
Verbranden in de openhaard van mijn opa en oma.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je feliciteren als het moment daar is. Weet je al hoe je je oude bed teruggaat pakken voor al het leed?
Zijn kamer is niet zo groot, dus het is wel handig als je dat tweede matras weer onder het bed kan schuiven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een beetje nutteloos, want als je een tweepersoonsbed hebt wil je die toch altijd gewoon gebruiken?
Ietwat omslachtig maar het zal vast voldoening geven. Als ik ook ben uitgenodigd dan hoor ik het graag. Rituele verbrandingen zijn mijn ding wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verbranden in de openhaard van mijn opa en oma.
Tenzij je nu vertelt wat je dan gekocht heb noteer ik in mijn boekje "dit dat".quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval ik heb gisteren ook gewinkeld. Dit dat.
[..]
Verbranden in de openhaard van mijn opa en oma.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Het is een oud bed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ietwat omslachtig maar het zal vast voldoening geven. Als ik ook ben uitgenodigd dan hoor ik het graag. Rituele verbrandingen zijn mijn ding wel.
Kleding. Wil je ook nog specificaties?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tenzij je nu vertelt wat je dan gekocht heb noteer ik in mijn boekje "dit dat".
Ik denk dat rituele bed verbranding meet een groot succes kan worden, ik neem wel een zakje marshmellows mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ietwat omslachtig maar het zal vast voldoening geven. Als ik ook ben uitgenodigd dan hoor ik het graag. Rituele verbrandingen zijn mijn ding wel.
Ja graag, anders noteer ik "kleding".quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Het is een oud bed.
[..]
Kleding. Wil je ook nog specificaties?
Noteer dan maar kleding.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja graag, anders noteer ik "kleding".
Waar heb je geen idee van. Of ik ben uitgenodigd omdat het een oud bed is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Het is een oud bed.
[..]
Kleding. Wil je ook nog specificaties?
Johannes. Let je wel op dat je geen Tijl Beckland aangaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef anders een tipje van de sluier. Anders wordt dit een heel saai boek.
*Beckandquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Let je wel op dat je geen Tijl Beckland aangaat.
Zover doorvoeren dat de tafel inmiddels al naar huis is voordat jij eindelijk tot de clue aankomt.quote:
Laat mij toch lekker.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zover doorvoeren dat de tafel inmiddels al naar huis is voordat jij eindelijk tot de clue aankomt.
Ik heb die film wel gezien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
Hier een muziekje. De film niet gezien. Gr.
Doelgroep zijn (jonge)meiden/vrouwen die zin hebben in een tranentrekker. (gok ik)quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die film wel gezien.
Ik ben niet de doelgroep merkte ik.
De vraag is of je bent blijven zitten voor dit nummer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die film wel gezien.
Ik ben niet de doelgroep merkte ik.
Klinkt goed wel erg kort. Film ook niet gezien. Gr.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
dat is wel een beetje jammer, mortiquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ook niet. Zelfs Sin city 2 nog niet
Zo herinner ik me die zaal toen wel ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doelgroep zijn (jonge)meiden/vrouwen die zin hebben in een tranentrekker. (gok ik)
Zullen we daar samen heen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ook niet. Zelfs Sin city 2 nog niet
Boek gelezen en film gezien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo herinner ik me die zaal toen wel ja.
Heb het nummer geluisterd. Goede muziek voor tijdens het tanden poetsen.
[..]
Zullen we daar samen heen?
Zullen we ggmm dan ook vragenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Sadistquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Boek gelezen en film gezien.
Boek is leuker
John Green is gewoon leukquote:
Ik moet het laatste gedeelte nog kijken. Wel vermakelijk, ja.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfelde over het boek kopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Boek gelezen en film gezien.
Boek is leuker
quote:
Ik zou niet doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat verbaast me niets.
Blij dat je een liedje hebt voor tijdens het tandenpoetsen.
[..]
Ik twijfelde over het boek kopenMaar ik ben ook bekend met Nicholas Sparks en ik twijfelde of ik John Green zijn boeken wel leuk zou vinden.
Ik mis het slechts sporadisch maar Kieft is met afstand beste gast nu. Hoewel ik hem vroeger niet bijzonder vobdquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet het laatste gedeelte nog kijken. Wel vermakelijk, ja.
Vorig jaar geen één keer gekeken, nu zo nu en dan. En dan is het best wel weer te doen.
Hoi WP. Hier heb je een leuk liedje. Echt iets voor jouquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
lb je zou fok afsluiten 2 uur geleden ofzo
En na tanden poetsen volgt slapen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat verbaast me niets.
Blij dat je een liedje hebt voor tijdens het tandenpoetsen.
[..]
Ik twijfelde over het boek kopenMaar ik ben ook bekend met Nicholas Sparks en ik twijfelde of ik John Green zijn boeken wel leuk zou vinden.
Ja voor huiswerkquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
lb je zou fok afsluiten 2 uur geleden ofzo
Slaap lekker Johannesquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En na tanden poetsen volgt slapen.
Toevallig ga ik dat nu doen.
Of misschien pak ik mijn telefoon er nog bij, dat zou kunnen, maar dan ga ik niet meer op FOK!
Dus slaap lekker allemaal
Tot zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En na tanden poetsen volgt slapen.
Toevallig ga ik dat nu doen.
Of misschien pak ik mijn telefoon er nog bij, dat zou kunnen, maar dan ga ik niet meer op FOK!
Dus slaap lekker allemaal
ik kijk een filmpjequote:Op dinsdag 16 september 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi WP. Hier heb je een leuk liedje. Echt iets voor jou
Is een tienerboek, leuk verhaal maar mehquote:
Aha. Dan houd ik het wel bij Nicholas.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is een tienerboek, leuk verhaal maar meh
Kijk haar dan even stoer doen met haar 19 jaar. Zo laag dit wetende dat Flippiee net jarig is geweestquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is een tienerboek, leuk verhaal maar meh
Is flips 19 wat hehquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk haar dan even stoer doen met haar 19 jaar. Zo laag dit wetende dat Flippiee net jarig is geweest
leuke childhood gehad?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens dat nummer![]()
godverdomme childhood all over again
nee, dat paard van atreyu 100x dood zien gaan ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:04 schreef Typisch het volgende:
Trouwens dat nummer
godverdomme childhood all over again
leuke childhood gehad?
Voel je je al oud?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gooi er maar een jaar of 3 erbij.
Jij stelt dat Flippiee het niet want tienerbo jij 19 net jarigquote:
Ik ben heul niet 19quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij stelt dat Flippiee het niet want tienerbo jij 19 net jarig
Mij een beetje slechte grappen laten uitleggen
19?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk haar dan even stoer doen met haar 19 jaar. Zo laag dit wetende dat Flippiee net jarig is geweest
Oh godquote:
Plsquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh het hoort erbij. Kan er niet zo mee zitten. Ouder worden heeft zijn voordelen.
Stel je niet zo aan joh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Plsouder worden is echt het ergste wat er is. Forever young
Dat is voor jou makkelijk stellen. Jij moet je ID op je 40ste nog tonen als je een kratje bier haalt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is voor jou makkelijk stellen. Jij moet je ID op je 40ste nog tonen als je een kratje bier haalt.
Ik moest mijn ID paar maanden terug ook nog laten zien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is voor jou makkelijk stellen. Jij moet je ID op je 40ste nog tonen als je een kratje bier haalt.
Was je nog maar van mijn leeftijd dan hadden we samen chicks kunnen hosselen bij tienerfeesten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik echt nooitquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest mijn ID paar maanden terug ook nog laten zien.Zo fucking genant.
Pardon?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie zouden leuk stel zijn. Denk ook wel goed voor Fylax een iets oudere vrouw
Dat weet ik nogquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest mijn ID paar maanden terug ook nog laten zien.Zo fucking genant.
Dan doe je iets verkeerd. De meeste mannen worden qua uiterlijk pas interessant als ze een jaartje of 25 en ouder zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee meen ik. Je wordt nooit meer zo mooi als dat je nu bent. Die aftakeling :s
dit vind lb niet zo leukquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie zouden leuk stel zijn. Denk ook wel goed voor Fylax een iets oudere vrouw
Ik lijk 19. Maar kan dan zeggen dat ik 16 ben en er ouder uit ziequote:Op dinsdag 16 september 2014 01:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was je nog maar van mijn leeftijd dan hadden we samen chicks kunnen hosselen bij tienerfeesten.
Subtiele steek aan mijn adres dit. Je bent zelf verkeerd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. De meeste mannen worden qua uiterlijk pas interessant als ze een jaartje of 25 en ouder zijn.
dan is t dus afgesproken dat wij chicks gaan hosselen op tienerfeestenquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik lijk 19. Maar kan dan zeggen dat ik 16 ben en er ouder uit zie
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ga slapen
tot zaterdag ofzo.. heb het een beetje drukmorgen hele dag weg, woensdag uit eten voor mams dr verjaardag, vrijdag met 2 vriendinnen op stap..
Nee die zijn wat jong voor mij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan is t dus afgesproken dat wij chicks gaan hosselen op tienerfeesten
Mortaxx is cute met z'n kuiltjesquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik lijk 19. Maar kan dan zeggen dat ik 16 ben en er ouder uit zie
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ga slapen
tot zaterdag ofzo.. heb het een beetje drukmorgen hele dag weg, woensdag uit eten voor mams dr verjaardag, vrijdag met 2 vriendinnen op stap..
18 is wel minimumquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
in de linde zijn volgens mij ook 16/17/18 jarige chicks
Nu nog een film opzetten en op tijd gaan slapen... Voor iedereen ligt het anders en zulks.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
Nog een filmpje en dan slapen, vandaag een keer op tijd
Maximum voor jou toch?quote:
Je bent zelf een cutiequote:Op dinsdag 16 september 2014 01:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mortaxx is cute met z'n kuiltjes
quote:
Gewoon een redtubefilmpje van drie minutenquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog een film opzetten en op tijd gaan slapen... Voor iedereen ligt het anders en zulks.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een redtubefilmpje van drie minuten
Dan slaap je wel goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een redtubefilmpje van drie minuten
Dat is echt één van de meest belachelijke internetrages die er bestaan. En dan heb je ook nog figuren die er daadwerkelijk een verkapt dagboek van bijhoudenquote:
Ik ga jouw dmbox als dagboek gebruikenquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is echt één van de meest belachelijke internetrages die er bestaan. En dan heb je ook nog figuren die er daadwerkelijk een verkapt dagboek van bijhouden
Spatieloosquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is echt één van de meest belachelijke internetrages die er bestaan. En dan heb je ook nog figuren die er daadwerkelijk een verkapt dagboek van bijhouden
Dag 5. De drang om te gaan fappen is nu wel heel erg groot. Ik durf niet meer naar buiten omdat ik daar allemaal geile tieten en konten zie. Nog maar een paar daagjes en dan heb ik mijn doel bereikt..quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk mannetje daarentegen. Het was wel ietwat raar dat ik van hem op TC moest komen zodat hij zijn t-shirt uit kon trekken maar dat had ik waarschijnlijk aan mijzelf te danken.quote:
Doe dan per PM. Anders worden het wel heel veel losse DM'squote:Op dinsdag 16 september 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga jouw dmbox als dagboek gebruiken
quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ken ik 'gelukkig' weer niet dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dat seksloos/rukloos topic hier op fok inderdaad
Oh ik dacht dat je daar ook op doeldequote:Op dinsdag 16 september 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ken ik 'gelukkig' weer niet dan.
Spatieloos is echt een gekquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk mannetje daarentegen. Het was wel ietwat raar dat ik van hem op TC moest komen zodat hij zijn t-shirt uit kon trekken maar dat had ik waarschijnlijk aan mijzelf te danken.
[..]
Doe dan per PM. Anders worden het wel heel veel losse DM's
ik ook. Grappig topicquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar ook op doelde
quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar ook op doelde
Ja godver. Nu wil ik een link natuurlijkquote:
SEX / De grote Porn-Off - #33 No Fap! Porno-is-voor-rukkers-editiequote:Op dinsdag 16 september 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja godver. Nu wil ik een link natuurlijk
kan het zo gauw niet vindenquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja godver. Nu wil ik een link natuurlijk
Dat gaat automatisch. Wordt weer afgebroken door je lichaam en hergebruiktquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
Mannen horen juist te fappen, sperma moet ververst worden
Gek zijn is niet erg zolang je maar niks kwaads in je hebt. Bij hem kom je weg met af en toe een "uh, oké"quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Spatieloos is echt een gek
Eens kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SEX / De grote Porn-Off - #33 No Fap! Porno-is-voor-rukkers-editie
Ik zou ook weg gaan. Ik had ook meteen een advocaat gebeld om het contract door te lezen en de koop door te laten gaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
De ontwikkelaar van Minecraft gaat gelijk weg bij het bedrijf nu het is overgenomen door Microsoft.
Verrassende toon (een beetje verdrietig/wanhopig) in zijn 'afscheidsbrief' voor iemand die net miljardair is geworden. http://pastebin.com/n1qTeikM
Het is al definitief volgens Microsoft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou ook weg gaan. Ik had ook meteen een advocaat gebeld om het contract door te lezen en de koop door te laten gaan
quote:As soon as this deal is finalized, I will leave Mojang and go back to doing Ludum Dares and small web experiments. If I ever accidentally make something that seems to gain traction, I’ll probably abandon it immediately.
Kennelijk ziet hij het toch als een opluchting dat hij het wereldje kan ontvluchten en weer lekker vrijblijvend kan gaan aankloten. (Nu wel met een dikke bankrekening daarentegen)quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is al definitief volgens Microsoft.
Dit stukje is vooral apart.
[..]
Ja, dat snap ik wel maar ik vind het gewoon opmerkelijk dat er nog mensen zijn die zo zijn als hij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk ziet hij het toch als een opluchting dat hij het wereldje kan ontvluchten en weer lekker vrijblijvend kan gaan aankloten. (Nu wel met een dikke bankrekening daarentegen)
Dat hij het dan over afronden heeft wel. Maar de rest kan ik mij wel voorstellen. Ik denk nu ook al van mijzelf te weten dat ik zoiets nooit kan handelen dus ik zou het ook verkopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is al definitief volgens Microsoft.
Dit stukje is vooral apart.
[..]
Tja... hij stopt wel op zijn hoogtepunt. Het had nooit meer waard geworden lijkt mij. Dus wellicht speelt hij het gewoon wel heel slim.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel maar ik vind het gewoon opmerkelijk dat er nog mensen zijn die zo zijn als hij.Er zijn talloze mensen die per ongelijk rijk/bekend/groot zijn geworden, maar meestal stappen ze er niet op deze manier uit.
Naja, het is wel echt gewoon een dikke omhoog gevallen nerd die al sinds het begin niet zo goed wist hoe hij er mee om moest gaan. Zo ging hij regelmatig tekeer op Twitter in een boze bui, ook tegen Microsoft overigens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... hij stopt wel op zijn hoogtepunt. Het had nooit meer waard geworden lijkt mij. Dus wellicht speelt hij het gewoon wel heel slim.
Die van snapchat ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
Het bedrijf/maker van angry birds kreeg ook een bod van 2miljard.. heeft hij/hebben ze geweigerdsnap ik echt niet
Mwah, als jij het gewoon nog leuk vindt aan het hoofd te staan van de ontwikkeling van de hele franchise snap ik best dat je het niet zo snel weg doet. Het is niet dat die mensen op een houtje moeten bijten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
Het bedrijf/maker van angry birds kreeg ook een bod van 2miljard.. heeft hij/hebben ze geweigerdsnap ik echt niet
Die gozer van snapchat kreeg toch ook miljarden geboden en sloeg het af. Snap dit werkelijk niet, pak dat geld en leef die levenquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
Snap dat echt niet.. komende 5 generaties hoeven niet meer over geld na te denken.. en je begint gewoon een nieuw bedrijfje met nieuwe projecten, lekker bezig zijn.. faalt het ja jammer dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die van snapchat ook.
2 miljard lijkt wel een magische grens te zijn.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Snapchat
Nog nooit een account voor aangemaakt ook net als Tinder. Met deze willekeur ga ik richting bed.
Ik wel. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Snapchat
Nog nooit een account voor aangemaakt ook net als Tinder. Met deze willekeur ga ik richting bed.
quote:
Ja, maar ik lurk meer dan dat ik een foto maakquote:
rtquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik lurk meer dan dat ik een foto maak
Wees creatiefquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
Jammer dat ze niet echt te vertalen zijn. Heb nog een hoop matches waar ik nog niet mee gepraat heb
Hey Yvonne, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een match met een Yvonne van 21. Wat moet ik zeggen?
Maar dat heb ik nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Yvonne, hoe oud ben je?
- 21
Oh dan hebben we dat gemeen
- Oh hoezo
Ik ben ook 21, from the waist down, lets fuck
Was JR maar terug dan vroeg ik hemquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet voor datingtips ook niet bij mij zijn
Wat je ook kunt doen is opschrijven waar jij graag over praat en vooral waar je niet over praat en dan daarop een aantal vragen maken. Maar niet over treinen beginnen als je die heel tof vind, dat vinden vrouwen niks.quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was JR maar terug dan vroeg ik hem
Misschien een leuke stelling dan. "Treinen spotten in Nederland is geen reet meer aan."quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is opschrijven waar jij graag over praat en vooral waar je niet over praat en dan daarop een aantal vragen maken. Maar niet over treinen beginnen als je die heel tof vind, dat vinden vrouwen niks.
Als je toch gaat beginnen met iets over treinen dan zou ik beginnen met: Rijden de treinen van de NS op tijd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien een leuke stelling dan. "Treinen spotten in Nederland is geen reet meer aan."
Maar domme blondjes :$ (hoi flipsquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je toch gaat beginnen met iets over treinen dan zou ik beginnen met: Rijden de treinen van de NS op tijd?
Dan kun je meteen de domme blondjes wegfilteren.
Oke, verander niets.. zelfde vraag, de meiden die wel het goede antwoord geven blokkeren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar domme blondjes :$ (hoi flips)
Hmm blokkeren is ook weer zo definitiefquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, verander niets.. zelfde vraag, de meiden die wel het goede antwoord geven blokkeren.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
KLB / Mensen die zwarte Piet verdedigen
ik heb een neger grapjen gemaakt
maar eigenlijk ben ik het er wel mee eens, van mij mag zwarte piet best gewoon kleur piet heten en in verschillende kleuren voorkomen
Inderdaad, maar zwarte piet is nu eenmaal zwartquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
maar eigenlijk ben ik het er wel mee eens, van mij mag zwarte piet best gewoon kleur piet heten en in verschillende kleuren voorkomen
Gayquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
Oke roze pietquote:
tering zo slechtquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zingt je moeder ook dat riedeltje als ze weer eens uit het lokale tehuis ontsnapt isquote:Op dinsdag 16 september 2014 04:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Vang mijn stront Vang mijn stront
Nee die zingt :''Sieg Heil Sieg Heil Geef me een plasfornuis''quote:Op dinsdag 16 september 2014 04:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Zingt je moeder ook dat riedeltje als ze weer eens uit het lokale tehuis ontsnapt is
Wordt ze ook wel eens stiekem door medebejaarden kaalgeschoren als de begeleiders even niet opletten tijdens het bridgen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 04:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee die zingt :''Sieg Heil Sieg Heil Geef me een plasfornuis''
Uiteraard en daarna mogen de straathonden haar onderplassen omdat de begeleiders geen neuk gevenquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Wordt ze ook wel eens stiekem door medebejaarden kaalgeschoren als de begeleiders even niet opletten tijdens het bridgen?
Komt ze toch nog aan haar 1 douche per dagquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uiteraard en daarna mogen de straathonden haar onderplassen omdat de begeleiders geen neuk geven
Als ze geluk heeft nog wat eten die de bejaarden haar geven (honden-uitwerpselen)quote:Op dinsdag 16 september 2014 06:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt ze toch nog aan haar 1 douche per dageind goed al goed
Mogguhquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
mag ik dan tussen jullie in liggen
jammerquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Natuurlijk
Overigens komt er geen housewarming. Het is een ruimte van 13m2.
Gewoon een triotje tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Natuurlijk
Overigens komt er geen housewarming. Het is een ruimte van 13m2.
Jippiequote:Op maandag 15 september 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
OP DEZE HEUGLIJKE DAG HEB IK JARENLANG GEWACHT![]()
Nu kan ik eindelijk weer lesbisch zijn op FOK!![]()
Maar waarom deze account dan als je eergister nog met Pixie. post?
EN WAAR WAS JIJ AL DIE TIJD?!?!?!?!
Ik verbaas me over meer van zulke dingen. Sommige mensen denken echt dat alles tot huisdier te temmen is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ook echt zo'n beest als huisdier ofzo hebben
hoef zo'n beest niet in huis eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verbaas me over meer van zulke dingen. Sommige mensen denken echt dat alles tot huisdier te temmen is.
Gewoon houden bij hamsters, konijnen, katten, vissen en honden etc. Lekker burgerlijk, niets mis mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoef zo'n beest niet in huis eigenlijk
Enkel de echte, echte elite wil een pinguïn of varkentjequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon houden bij hamsters, konijnen, katten, vissen en honden etc. Lekker burgerlijk, niets mis mee.
een hond zou ik wel willen, maar vind dat zielig om zo'n beest de halve dag alleen te latenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon houden bij hamsters, konijnen, katten, vissen en honden etc. Lekker burgerlijk, niets mis mee.
je hebt ook een of andere rijke gast in Zuid Afrika die een leeuw als huisdier heeftquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verbaas me over meer van zulke dingen. Sommige mensen denken echt dat alles tot huisdier te temmen is.
Ahw wat zonde.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
je hebt ook een of andere rijke gast in Zuid Afrika die een leeuw als huisdier heeft
er staan een zooi filmpjes van hem op YouTube, maar kan 'm zo snel niet vinden
Er schijnt ook een ijsbeer te zijn dat ons als huisdieren wil in zijn stapelbed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel de echte, echte elite wil een pinguïn of varkentje
Such spellingquote:
Je hebt ook een programma op NPO3 waarin ze 2 tijgers hebben opgesloten op een eiland/burcht. Zelden iets kanslozers gezien als Fort Boyardquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
je hebt ook een of andere rijke gast in Zuid Afrika die een leeuw als huisdier heeft
er staan een zooi filmpjes van hem op YouTube, maar kan 'm zo snel niet vinden
tijgers ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook een programma op NPO3 waarin ze 2 tijgers hebben opgesloten op een eiland/burcht. Zelden iets kanslozers gezien als Fort Boyard
Ja, al vallen de sjoelbabes ook wel te omschrijven als kroegtijgers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijgers ?
van die 40 jarige vrouwen met een probleem?
of is dat een couger![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, al vallen de sjoelbabes ook wel te omschrijven als kroegtijgers.
Je hebt zojuist prachtig verwoordt waarom ik Jimbo blijf meeten. Maar wat kijk je dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:11 schreef Flippiee het volgende:
Ken je dat? Dat iets zo verschrikkelijk goor is om te zien, en je toch blijft kijken?Dat doe ik nu met een serie van Netfix
Nieuwsgierigheid is een bitch.
Welke serie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:11 schreef Flippiee het volgende:
Ken je dat? Dat iets zo verschrikkelijk goor is om te zien, en je toch blijft kijken?Dat doe ik nu met een serie van Netfix
Nieuwsgierigheid is een bitch.
En je weet zeker dat het niet precies andersom is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt zojuist prachtig verwoord waarom ik Jimbo blijf meeten. Maar wat kijk je dan?
Jup, daarom kijk ik dat dus ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:14 schreef Flippiee het volgende:
Met dat Hemlock Grove konden ze er ook al wat van.
Die kans is niet erg aannemelijk. Je weet immers hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het niet precies andersom is?
Ik kijk nu Penny Dreadful.
Ik ook niet. Wonderbaarlijk het eerste seizoen volgehouden, maar toen toch maar gestopt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, daarom kijk ik dat dus ook niet meer.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef BBQSausage het volgende:
Hannibal vond ik ook al te ver gaan.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kans is niet erg aannemelijk. Je weet immers hoe ik eruit zie![]()
En daar zag ik laatst aankondigingen van als de nieuwe Netflix serie, maar het is los van de nieuwsgierigheid die het oproept niks ?
Eerst een serie met tegenzin volhouden voor Famke Jansen en nu weer voor Eva Green... Het is dat je mijn schoonheid ook nog wilde en kon erkennenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wonderbaarlijk het eerste seizoen volgehouden, maar toen toch maar gestopt.
[..]
Die ken ik nietWel van naam, maar
[..]Dat is correct.
Ik ben net halverwege aflevering 1 en ik twijfel nu al door de goorheid, maar Eva Green
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wonderbaarlijk het eerste seizoen volgehouden, maar toen toch maar gestopt.
M'n broer vond het echt een vette serie. Toen begon ik er aan, en ik vond het toch net iets te erg.quote:Die ken ik nietWel van naam, maar
Echt een verrassing kon het niet zijn lijkt mij. Hoewel ik ook niet bekend met de serie ben mag de inhoud toch wel duidelijk zijn gezien de filmreeksquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n broer vond het echt een vette serie. Toen begon ik er aan, en ik vond het toch net iets te erg.En toen vond hij mij een aansteller.
Die serie moet ik ook nog kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het niet precies andersom is?
Ik kijk nu Penny Dreadful.
Wat doe ik bij jou dan met tegenzin? Dat zou je je bijna afvragenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst een serie met tegenzin volhouden voor Famke Jansen en nu weer voor Eva Green... Het is dat je mijn schoonheid ook nog wilde en kon erkennen![]()
Maar als je nou gewoon aan Warehouse 13 begint
Ik ook niet. Ik vond het echt walgelijk. En toen met die chick rare dingen gebeurde was ik er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik kan dat soort dingen echt niet goed handelen.
Dan ga ik maar geen Hannibal kijken, gezien ons gedeelde mening over Hemlock Grovequote:[..]
M'n broer vond het echt een vette serie. Toen begon ik er aan, en ik vond het toch net iets te erg.En toen vond hij mij een aansteller.
Hij is ergens wel tof hoor, maar ik kan gewoon niet zo goed tegen bepaalde gore dingen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die serie moet ik ook nog kijken
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
Hij is ergens wel tof hoor, maar ik kan gewoon niet zo goed tegen bepaalde gore dingen.
True, dacht alleen dat 't niet heel erg zou worden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een verrassing kon het niet zijn lijkt mij. Hoewel ik ook niet bekend met de serie ben mag de inhoud toch wel duidelijk zijn gezien de filmreeks
Ben je toevallig ook bang voor spinnen?
Oh ik heb het juist andersom. Spinnen zijn vreselijk maar hun web haal ik zo wegquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
Niet echt bang voor spinnen. Alleen wel een schijthekel aan spinnewebben.
Hannibal valt nog wel mee vergeleken met Hemlock grove denk ik. Mja, 't zijn beide series die mij totaal niet trekken, om dezelfde redenen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doe ik bij jou dan met tegenzin? Dat zou je je bijna afvragen
Jaaahaaaa hierna misschien
[..]
Ik ook niet. Ik vond het echt walgelijk. En toen met die chick rare dingen gebeurde was ik er helemaal klaar mee.
[..]
Dan ga ik maar geen Hannibal kijken, gezien ons gedeelde mening over Hemlock Grove
[..]
Hij is ergens wel tof hoor, maar ik kan gewoon niet zo goed tegen bepaalde gore dingen.
Ik ben ook niet bang voor hun web hoor, ik krijg die bende alleen vaak in m'n haar, of op m'n armen, en dat vind ik echt gigantisch irritant.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb het juist andersom. Spinnen zijn vreselijk maar hun web haal ik zo weg
nood breekt wet bbqquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, poep ook. Doe je toch ook niet
quote:
doe ffe normaal manquote:
oh echtquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hannibal valt nog wel mee vergeleken met Hemlock grove denk ik. Mja, 't zijn beide series die mij totaal niet trekken, om dezelfde redenen.
Niet echt. Poep eten is gewoon schadelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, poep ook. Doe je toch ook niet
Warehouse 13 kijken? Of denk ik nu toch te positief over mijzelfquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doe ik bij jou dan met tegenzin? Dat zou je je bijna afvragen
Jaaahaaaa hierna misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |