SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 16-09-2014 01:09:47 ]
Negeer mijn selfie voorstel maarquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzt en Karina zijn moderators. Ik weet zeker dat jij meer voetbalverstand in enkel één gelakte pink hebt dan zij.
Als het even kan kijk ik toch wekelijks naar RM. Maar AZ ook al drie keer gemist door werk dus nou jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon vaker de wedstrijden van Real Madrid kijken, elke week Ronaldo in actie.
Nou doe je je collega's tekortquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzt en Karina zijn moderators. Ik weet zeker dat jij meer voetbalverstand in enkel één gelakte pink hebt dan zij.
Dat wil ik niet joh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag GGMM wel vervangen, zijn positie staat nu al een paar weken op losse schroeven.
Ja jeetje. Mijn haar in ontploft momenteel :$. Ik kan het echt niet hebben dat je een kritische noot plaatst momenteel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Negeer mijn selfie voorstel maar
Ondankbaar dit.
En ik kan het niet hebben geen selfie van je te ontvangenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. Mijn haar in ontploft momenteel :$. Ik kan het echt niet hebben dat je een kritische noot plaatst momenteel.
Ik heb zondag ook Groningen niet kunnen zien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Redelijke TT
[..]
Als het even kan kijk ik toch wekelijks naar RM. Maar AZ ook al drie keer gemist door werk dus nou ja
[..]
Nou doe je je collega's tekort
[..]
Dat wil ik niet joh.
Gut gut gut. Wat ben je zielig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zondag ook Groningen niet kunnen zien.
Omdat ik word uitgebuit door mijn opleiding.
Je bent zelf zielig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gut gut gut. Wat ben je zielig.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik kan het niet hebben geen selfie van je te ontvangen
Dan had je maar niet zo knap moeten zijn.
Niet echt. En jij kijkt nog meer voetbal ook dan henquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Redelijke TT
[..]
Als het even kan kijk ik toch wekelijks naar RM. Maar AZ ook al drie keer gemist door werk dus nou ja
[..]
Nou doe je je collega's tekort
[..]
Dat wil ik niet joh.
En Flippiee gaat soms met gestrekt been op mensen in, heel erg geschikt lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Niet echt. En jij kijkt nog meer voetbal ook dan hen
Pertinent onwaar.quote:
Oh wow. Dan kijken zij wel heel erg weinig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Flippiee gaat soms met gestrekt been op mensen in, heel erg geschikt lijkt mij.
Als je er nog eenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
[..]
Oh wow. Dan kijken zij wel heel erg weinig.
[..]Ik ben een beetje zuur op het forum. Sorry hoor
Alleen op het forum. Ja hooorrr.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
[..]
Oh wow. Dan kijken zij wel heel erg weinig.
[..]Ik ben een beetje zuur op het forum. Sorry hoor
Als ik niet binnen de minuut een rawr ontvang ben ik oprecht gekwetstquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Flippiee gaat soms met gestrekt been op mensen in, heel erg geschikt lijkt mij.
Karina gaat nog wel eens kijken bij amateurclubs in Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had wifi op mijn telefoon uitgezet, wacht eventjes hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen op het forum. Ja hooorrr.
[..]
Als ik niet binnen de minuut een rawr ontvang ben ik oprecht gekwetst
Genoeg nu met de Flips is een man grapjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
hallo mag ik ook mee chatten of is deze chatbox voor 3 man?
Bedankt! Dit neem ik mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je er nog eenbij had gedaan kom je zuurder over.
Gewoon een tip.
Geloof wat je wil geloven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen op het forum. Ja hooorrr.
Ik keek een paar jaar terug ook nog wel eens bij amateurclubs, maar die vriendschappen zijn een beetje verwaterdquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina gaat nog wel eens kijken bij amateurclubs in Amsterdam.
Wat een toewijding
3 en half man als jij erbij komt hahahaha.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
Dat wil ik niet en doe ik nietquote:
Hallo beste vriend kom er bijquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
ik zag alleen maar posts van jullie 3 en werd een beetje onzekerquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 en half man als jij erbij komt hahahaha.
Vanwaar het gevoel dat je wordt buitengesloten Typisch. Dat zou ik toch nooit doen.
[..]
Dat wil ik niet en doe ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |