SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
KIS en KAS voegen enorm veel toe aan de gameplay in KSP.
Ondertussen een vlucht gemaakt naar de bergen met een toestel met twee propeller-motoren. Wél lange tijd hoofdbrekens over waarom dat ding zo ontiegelijk traag vloog. Misschien dat het aerodynamisch model van mijn spel kaduuk was?NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Welke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?
Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSPquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
NiceWelke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?
Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:50 schreef Plastic_beker het volgende:
Schaamteloze bump om mijn eerste bemande missie naar "Karc station" te laten zien.
Karc station is mijn derde ruimte station ooit, en de eerste die ik zonder infinite fuel cheats in elkaar aan het zetten ben. Keep in mind dat ik nogal een beginner ben in KSP en nog geen mods gebruik.
[ afbeelding ]
Blast of, de bemanning voor deze lancering zijn Valentina en Samlie, een volledige vrouwelijke bemanning dus.
[ afbeelding ]
Orbit bereikt en zonnepanelen zijn uit. Na het testen van het systeem kwam Valentina er achter dat de RCS het niet deed. Na enkele uren van vergaderen is mission control tot de conclusie gekomen dat de RSC brandstof tanks nog in opslag liggen.
Na wat computer werk deed de RSC het naar behoren, Valentina snapt nog steeds niet hoe dat kwam.(ja ik heb jammer genoeg cheats moeten gebruiken, maar ik moet mijn station bemannen)
[ afbeelding ]
Na enkele uren naderde de capsule het ruimtestation en Valentina ervaren als ze is stopt bij +150 meter om alle systemen na te kijken.
[ afbeelding ]
Met toestemming van mission control naderde ze het station tot 50 meter, vanuit deze positie werd ook voor het eerst fotos gemaakt van het ruimtestation, die volledig automatisch gebouwd is.
[ afbeelding ]
Na een kleine manoeuvre is de capsule uiteindelijk aan de cupola module gekoppeld in afwachting van het vertrek van een van de 3 ruimtetaxi's.
(de ruimtetaxi-stage is dus de design die ik op het oog had voor deze vlucht maar koos per ongeluk een oudere test capsule uit de lijst.)
Thanx!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSP
Nja mn 3de modulaire station a MIR/ISS , heb wel meer gekloot met docken enzoquote:Op zondag 26 juli 2015 20:36 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes!
Absoluut. Maar mijn grootste faalmoment was een hele dikke raket met genoeg brandstof perfect landen in de verkeerde krater. Nadat ik tien minuten met mijn kerbal naar de raket was komen lopen kwam ik er achter dat er geen ladder op zat, en mijn kerbal er niet in kon.quote:
Puik werkquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:43 schreef Plastic_beker het volgende:
Ff een update op mn station, onder de missie naam E.F.S.P (extra F*ck*ng solar panels) zijn er nieuwe zonnepanelen afgeleverd aan het ruimtestation. Tevens een nieuwe ruimtetaxi die wat minder ruimte in beslag neemt en dus ideaal is voor het installeren van EFSP delen.
Deze (extra solar panels) zitten niet vol met extra batterijen dus bespaart gewicht enzo.
Geen lanceer fotos dit keer omdat deze missie al paar dagen terug gelanceerd was, dit is het uiteindelijke resultaat geworden:
[ afbeelding ]
Na inspectie kwam Valentina er achter dat de panelen scheef gekoppeld waren maar mission control blijft stug volhouden dat het maar zo lijkt.
EXTRA FOTOS
[ afbeelding ]
Docking van EFSP #2, aan Stuurboord Solar Panel.
[ afbeelding ]
Een van die grote ruimtetaxi's heeft een afspraak met de atmosfeer.
Speelt dat leuk?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:50 schreef -CRASH- het volgende:
Dinsdag komt KSP uit op de PS4...
Eens kijken hoe dat werkt met een controller.
Degene die vermeld had dat het de 12 uitkwam.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 03:52 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het had gisteren ook in de EU store moeten staan. Op reddit las ik dat de ontwikkelaar enkel de certificatie in Amerika gedaan heeft. Ze zouden zich niet gerealiseerd hebben dat ze de game ook voor de Europese en Aziatische Psn apart moesten doen. Een serieuze blunder als dat waar is..
Wat is er ruk dan? Geen mod supportquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:23 schreef Reintji het volgende:
Mijn hemel, blijf de steam versie maar spelen. Wat een miskoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |