abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153616154
Ik kan maar niet in Orbit komen :')
  zondag 5 juli 2015 @ 23:16:33 #92
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_154102450
Mijn nieuwe project: een XXL kraan. Tot nu toe werkt hij best aardig! Nu nog afbouwen. :Y

Was alleen vergeten KAS te installeren. :') Dus nu nog op zoek naar lieren en zulks. Maar de contragewichten werken prima! Met behulp van free-moving dishwachers (infernal robotics) en struts werken ze vrijdraaiend mee wanneer ik de hinge van de giek beweeg. *O*
pi_154122407
Nieuwe Delta-V kaart:

Bron
  maandag 6 juli 2015 @ 21:46:38 #94
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_154126239
KIS en KAS voegen enorm veel toe aan de gameplay in KSP.
Ondertussen een vlucht gemaakt naar de bergen met een toestel met twee propeller-motoren. Wél lange tijd hoofdbrekens over waarom dat ding zo ontiegelijk traag vloog. Misschien dat het aerodynamisch model van mijn spel kaduuk was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:41:29 #95
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_154156548
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
KIS en KAS voegen enorm veel toe aan de gameplay in KSP.
Ondertussen een vlucht gemaakt naar de bergen met een toestel met twee propeller-motoren. Wél lange tijd hoofdbrekens over waarom dat ding zo ontiegelijk traag vloog. Misschien dat het aerodynamisch model van mijn spel kaduuk was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Nice :) Welke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 23:59:57 #96
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_154158991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Nice :) Welke wolken-mod gebruik je? Heb je daar nog meer visuals-mods aan staan?
Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSP :+
  zaterdag 25 juli 2015 @ 19:50:54 #97
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154631491
Schaamteloze bump om mijn eerste bemande missie naar "Karc station" te laten zien.

Karc station is mijn derde ruimte station ooit, en de eerste die ik zonder infinite fuel cheats in elkaar aan het zetten ben. Keep in mind dat ik nogal een beginner ben in KSP en nog geen mods gebruik.

Blast of, de bemanning voor deze lancering zijn Valentina en Samlie, een volledige vrouwelijke bemanning dus.

Orbit bereikt en zonnepanelen zijn uit. Na het testen van het systeem kwam Valentina er achter dat de RCS het niet deed. Na enkele uren van vergaderen is mission control tot de conclusie gekomen dat de RSC brandstof tanks nog in opslag liggen.

Na wat computer werk deed de RSC het naar behoren, Valentina snapt nog steeds niet hoe dat kwam.(ja ik heb jammer genoeg cheats moeten gebruiken, maar ik moet mijn station bemannen)

Na enkele uren naderde de capsule het ruimtestation en Valentina ervaren als ze is stopt bij +150 meter om alle systemen na te kijken.

Met toestemming van mission control naderde ze het station tot 50 meter, vanuit deze positie werd ook voor het eerst fotos gemaakt van het ruimtestation, die volledig automatisch gebouwd is.

Na een kleine manoeuvre is de capsule uiteindelijk aan de cupola module gekoppeld in afwachting van het vertrek van een van de 3 ruimtetaxi's.

(de ruimtetaxi-stage is dus de design die ik op het oog had voor deze vlucht maar koos per ongeluk een oudere test capsule uit de lijst.)
[Den Helder]
  zondag 26 juli 2015 @ 20:36:40 #98
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_154657027
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:50 schreef Plastic_beker het volgende:
Schaamteloze bump om mijn eerste bemande missie naar "Karc station" te laten zien.

Karc station is mijn derde ruimte station ooit, en de eerste die ik zonder infinite fuel cheats in elkaar aan het zetten ben. Keep in mind dat ik nogal een beginner ben in KSP en nog geen mods gebruik.

[ afbeelding ]
Blast of, de bemanning voor deze lancering zijn Valentina en Samlie, een volledige vrouwelijke bemanning dus.

[ afbeelding ]
Orbit bereikt en zonnepanelen zijn uit. Na het testen van het systeem kwam Valentina er achter dat de RCS het niet deed. Na enkele uren van vergaderen is mission control tot de conclusie gekomen dat de RSC brandstof tanks nog in opslag liggen.

Na wat computer werk deed de RSC het naar behoren, Valentina snapt nog steeds niet hoe dat kwam.(ja ik heb jammer genoeg cheats moeten gebruiken, maar ik moet mijn station bemannen)

[ afbeelding ]

Na enkele uren naderde de capsule het ruimtestation en Valentina ervaren als ze is stopt bij +150 meter om alle systemen na te kijken.

[ afbeelding ]

Met toestemming van mission control naderde ze het station tot 50 meter, vanuit deze positie werd ook voor het eerst fotos gemaakt van het ruimtestation, die volledig automatisch gebouwd is.

[ afbeelding ]

Na een kleine manoeuvre is de capsule uiteindelijk aan de cupola module gekoppeld in afwachting van het vertrek van een van de 3 ruimtetaxi's.

(de ruimtetaxi-stage is dus de design die ik op het oog had voor deze vlucht maar koos per ongeluk een oudere test capsule uit de lijst.)
Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes! :Y
  zondag 26 juli 2015 @ 20:44:27 #99
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_154657330
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:59 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Zichtbaar in die pic iig EVE (Environmental Visual Enhancements) + Edge of Oblivion. Redelijk mild voor RAM-geheugen, da's immers nog altijd een zwak punt in KSP :+
Thanx!
Gelijk maar EVE en nog wat dingen geinstalleerd. Zie hier het resultaat in wat screenshots, van wat gelijk mijn 1e echte SSTO is (zonder fuel-cheat)! :7

Op weg omhoog:

In een 100km orbit :D

Weliswaar past hier geen volle orange-tank in, maar ik ben er al heel tevreden mee! :Y

Check die reflectie in die helm (ineens geen wolken, minpuntje!) en zie Bob eens tevreden wezen. oO<
  zondag 26 juli 2015 @ 22:51:46 #100
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154662465
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:36 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Als dit je 3e station is, dan is dat erg netjes! :Y
Nja mn 3de modulaire station a MIR/ISS , heb wel meer gekloot met docken enzo :P

Volgende stap is zonder cheats een Duna flyby te doen :P
[Den Helder]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:48:04 #102
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154698407
quote:
Vooral die perfecte landing met te weinig brandstof is heel herkenbaar xD
[Den Helder]
pi_154713365
Net begonnen met KSP in de zandbak. Nu wil ik de -Science_ doen. Maar hoe werkt dat? Ik maak een nieuw spel aan -new -science en dan naar research and science gebouw. Ik zie een overzicht met groene science button en blauwe science button rechts. Maar hoe weet ik wat en hoe ik kan onderzoeken? Ow ja gewoon zelf wat in elkaar klooien en wat experimenten doen dus. Ik heb het al. ;-)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 21:54:54 ]
pi_154713917
quote:
Absoluut. Maar mijn grootste faalmoment was een hele dikke raket met genoeg brandstof perfect landen in de verkeerde krater. Nadat ik tien minuten met mijn kerbal naar de raket was komen lopen kwam ik er achter dat er geen ladder op zat, en mijn kerbal er niet in kon. :')
-nee-
  donderdag 30 juli 2015 @ 19:43:30 #105
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154771966
Ff een update op mn station, onder de missie naam E.F.S.P (extra F*ck*ng solar panels) zijn er nieuwe zonnepanelen afgeleverd aan het ruimtestation. Tevens een nieuwe ruimtetaxi die wat minder ruimte in beslag neemt en dus ideaal is voor het installeren van EFSP delen.
Deze (extra solar panels) zitten niet vol met extra batterijen dus bespaart gewicht enzo.

Geen lanceer fotos dit keer omdat deze missie al paar dagen terug gelanceerd was, dit is het uiteindelijke resultaat geworden:

Na inspectie kwam Valentina er achter dat de panelen scheef gekoppeld waren maar mission control blijft stug volhouden dat het maar zo lijkt.

EXTRA FOTOS

Docking van EFSP #2, aan Stuurboord Solar Panel.

Een van die grote ruimtetaxi's heeft een afspraak met de atmosfeer.
[Den Helder]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:03:22 #106
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_154914210
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:43 schreef Plastic_beker het volgende:
Ff een update op mn station, onder de missie naam E.F.S.P (extra F*ck*ng solar panels) zijn er nieuwe zonnepanelen afgeleverd aan het ruimtestation. Tevens een nieuwe ruimtetaxi die wat minder ruimte in beslag neemt en dus ideaal is voor het installeren van EFSP delen.
Deze (extra solar panels) zitten niet vol met extra batterijen dus bespaart gewicht enzo.

Geen lanceer fotos dit keer omdat deze missie al paar dagen terug gelanceerd was, dit is het uiteindelijke resultaat geworden:

[ afbeelding ]

Na inspectie kwam Valentina er achter dat de panelen scheef gekoppeld waren maar mission control blijft stug volhouden dat het maar zo lijkt.

EXTRA FOTOS

[ afbeelding ]

Docking van EFSP #2, aan Stuurboord Solar Panel.

[ afbeelding ]

Een van die grote ruimtetaxi's heeft een afspraak met de atmosfeer.
Puik werk :7
pi_155123389
Liefhebbers om een potje multiplayer oorlog te spelen

http://forum.kerbalspacep(...)%28Sandbox-Career%29

:P
pi_158894382
Om hert wachten op de PS4 versie te verzachten...
Heb ik een paar dagen geleden toch maar eens KSP gekocht toen ie in de aanbieding was.

[ Bericht 33% gewijzigd door -CRASH- op 07-01-2016 10:35:47 ]
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
  maandag 11 januari 2016 @ 15:46:48 #110
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_159015751
Ik ben ook sinds de sale in het bezit van KSP. Pittig lastig al met al. Kom wel tot in space, alleen dat hele orbit principe lukt nog niet erg. Laat staan terugkeren.

Misschien maar eens wat tutorials lezen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 6 februari 2016 @ 22:41:58 #111
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_159714950
Redelijk oud filmpje al, maar blijft episch. ^O^

pi_163625600
Dinsdag komt KSP uit op de PS4...
Eens kijken hoe dat werkt met een controller.
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_163718414
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:50 schreef -CRASH- het volgende:
Dinsdag komt KSP uit op de PS4...
Eens kijken hoe dat werkt met een controller.
Speelt dat leuk?
pi_163723131
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Speelt dat leuk?
Degene die vermeld had dat het de 12 uitkwam.
Heeft een belangrijk iets vergeten... Dat het uitkwam voor de
Amerikaanse PSNstore.
  donderdag 14 juli 2016 @ 03:52:28 #116
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_163725639
Het had gisteren ook in de EU store moeten staan. Op reddit las ik dat de ontwikkelaar enkel de certificatie in Amerika gedaan heeft. Ze zouden zich niet gerealiseerd hebben dat ze de game ook voor de Europese en Aziatische Psn apart moesten doen. Een serieuze blunder als dat waar is..
pi_163727436
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 03:52 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het had gisteren ook in de EU store moeten staan. Op reddit las ik dat de ontwikkelaar enkel de certificatie in Amerika gedaan heeft. Ze zouden zich niet gerealiseerd hebben dat ze de game ook voor de Europese en Aziatische Psn apart moesten doen. Een serieuze blunder als dat waar is..
:D :X _O-
pi_163771333
Ook op xbox inmiddels. Nog cross-buy dingetjes voor steam eigenaren?
pi_163777323
Mijn hemel, blijf de steam versie maar spelen. Wat een miskoop :')
pi_163795658
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 02:23 schreef Reintji het volgende:
Mijn hemel, blijf de steam versie maar spelen. Wat een miskoop :')
Wat is er ruk dan? Geen mod support :P . Geen 4k,geen 60 fps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')