jAquote:Op woensdag 17 september 2014 23:38 schreef Evertjan het volgende:
De Hokjesman leuk programma was dat
WEER MEER Jim Bakkum?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon plat rechts vermaak inderdaad, Jim Bakkum bijvoorbeeld.
Hontquote:Op woensdag 17 september 2014 23:42 schreef Evertjan het volgende:
mensen met een hondt of kadt als huisdier
echte mannen hebben een panda als huisdier gewoon omdat het kan
Hoe wil je groepen vergelijken die in hun hele leven heel anders ingevulde variabelen meekrijgen? Je kan groepen alleen vergelijken wanneer je ze matcht. Je kan niet groep A en B met elkaar vergelijken als A beinvloed is door variabel X in de mate 100 en de ander door variabel X in de mate 10000, tenzij je het effect van variabele X wil onderzoeken. Maar dan moet je een breder groep nemen en niet alleen kijken naar A en B.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Grappig, in het centrum van Den Haag heb je little Chinatown. Mijn vraag is waarom het niet onderzocht wordt. Op voorhand zeggen dat het moeilijk te onderzoeken is, vind ik toch niet erg sterk.
Jan op de kamasutra beursquote:Op woensdag 17 september 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik wil Jan alleen maar op beurzen zien.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
JAHAHAHAHAHAA JAN ROOS LA VIE JAN ROOS !!!!
onzichtbare voorlichterquote:Op woensdag 17 september 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
De voorlichter vraagt er niet om om zichtbaar te zijn?
is de paus katholiek?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef luxerobots het volgende:
Het antwoord is interessanter als je aan Pauw vraagt of hij nog geneukt heeft.
Die heeft hij al op NPO Radio 1.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef Evertjan het volgende:
Jan Roos moet gewoon een talkshow krijgen op NPO 1
weer ik maar dat is midden in de nacht en ik denk dat hij beter een soort van 1 op 1 interviewprogramma zou kunnen zoals Sven Kockelmeijerquote:Op woensdag 17 september 2014 23:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die heeft hij al op NPO Radio 1.
quote:* Ferry Mingelen over de Algemene
Beschouwingen in Den Haag.
* Rechtsgeleerde Jos Vander Velpen en
psychiater Damiaan Denys over de
euthanasie van de Belgische
verkrachter en moordenaar Frank Van
den Bleeken.
* Fleur Agema vreest Parlementaire
Enquête over de zorg.
* Oud-correspondent Franka Hummels en
Sybren Vis over een eventuele
afscheiding van Schotland.
200.000 kijkers en 3 bezoekes in dit topicje.quote:
hoi marcoquote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
200.000 kijkers en 3 bezoekes in dit topicje.
#viesrustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |