abonnement Unibet Coolblue
pi_144573267
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is overigens gewoon in de mainstream media geweest dat experts stellen dat het fake was.. hoor je alleen niks meer van.
Volgens mij heeft er niemand met zekerheid gezegd dat het fake was.
Alleen dat er een professioneel element aan het filmen was toegevoegd.
pi_144573274
Wat een bullshit van Arjan van Erkel met z'n signaal afgeven. :')

Typische CDAer.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144573276
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom zou dat zijn, denk je?

En wat doet het er eigenlijk toe? Denk je soms dat ISIS niet bezig is om mensen bij bosjes af te slachten? Die 2-3 westerlingen maken echt het verschil niet. Hooguit in de beeldvorming, niet in de realiteit.
Nee, dat denk ik niet. Mensen als jij denken graag voor anderen. Moet je niet doen. Schiet je niks mee op.

Die 2-3 westerlingen heeft de publieke opinie richting een brede coalitie voor een nieuwe langdurige oorlog gestuurd.
pi_144573289
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Flopshow. Kijkcijfers zijn morgen weer een topshow.
Ik houd ook m'n hart vast. De gasten zijn gewoon niet aansprekend genoeg voor een breed publiek.
pi_144573298
Gelukkig geen muziek.
pi_144573309
Goed idee ja, nu zullen Henk en Ingrid er heel anders over denken.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_144573311
Zeg gewoon wat je wil zeggen Bram. :')
pi_144573327
Wat moeten die Marokkanen doen dan? De straat op? En alleen Marokkanen of alle Moslims? En natuurlijk ook de allochtonen die wel eens moslims zouden kunnen zijn zoals alles met een Indonesisch en Indiaas uiterlijk?
pi_144573328
Programma begint net leuk te worden. Stoppen ze ermee. })
pi_144573387
Ik kijk niet naar Heel Holland Bakt. :)
pi_144573413
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 23:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat moeten die Marokkanen doen dan? De straat op? En alleen Marokkanen of alle Moslims? En natuurlijk ook de allochtonen die wel eens moslims zouden kunnen zijn zoals alles met een Indonesisch en Indiaas uiterlijk?
Tokkies hanteren altijd de regel: zwijgen is toestemmen.
pi_144573440
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom zou dat zijn, denk je?

En wat doet het er eigenlijk toe? Denk je soms dat ISIS niet bezig is om mensen bij bosjes af te slachten? Die 2-3 westerlingen maken echt het verschil niet. Hooguit in de beeldvorming, niet in de realiteit.
Een belangrijke tekortkoming is wel dat het ontstaan totaal niet belicht wordt en dat de ISIS' in Syrië en Irak van origine niet dezlefse groepen waren. Er is veel onbekendheid omtrent wat IS nu precies is, en dat is wel iets dat ik de mainstream media aanreken. Alsof we met zijn allen niets méér hoeven te weten dat het een kwade groep is waar we tegen moeten strijden. Dit suggereert dat het incorrect is om op een andere manier naar IS te kijken.
pi_144573488
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 23:57 schreef editoor het volgende:

[..]

Tokkies hanteren altijd de regel: zwijgen is toestemmen.
Wederom een overeenkomst met randgroepmarokkanen die in iedere Nederlander een soort van vijand zien. Of iedere niet-Moslim wantrouwen. Al is het verschil dat Henk en Ingrid alles wat gekleurd is een soort van moslim vinden.
pi_144573559
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig geen muziek.
Je klinkt nu als Webschip, maar dan anders.
pi_144573660
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wil op zich best uitgaan van het goede in de mens, maar ik kan er niet omheen dat Marokkanen wel érg goed hun best doen om zichzelf onmogelijk te maken. Als ik dit dan weer lees: NWS / Marcouch met eieren en vuurwerk bekogeld in Schilderswijk ... kan ik daar alleen maar heel erg boos om worden.

En let wel: het slachtoffer is een politicus van Marokkaanse afkomst. Iemand die veel kritiek heeft ge-uit op het gedrag van groepen Marokkaanse jongeren.
'Ze' (randgroepmarokkanen die dit uiteraard afgesproken hebben om dit te doen) maken het zichzelf wel erg lastig inderdaad. Maar ook hier hebben normale Marokkanen natuurlijk niets mee te maken. Maar het is ook jammer dat voor velen dit vervolgens niet bekeken wordt met een maatschappelijke variabele genaamd 'Marokkanen', maar allochtonen of niet- westerse allochtonen.

Zie bijv. het zwarte Piet-debat waar de moslimproblematiek gebruikt wordt als 'argument' dat het een voorbeeld is van dat 'allochtonen' zich niet aanpassen. Het gegeven dat Surinamers het in het opzicht van integratie gewoon prima doen is dan kennelijk helemaal niets waard.
pi_144573703
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je klinkt nu als Webschip, maar dan anders.
Had een afsluitend muziekitem de show kunnen redden?
pi_144573773
: ( Heb ik een topshow gemist met Midas Dekkers en maffiamaat Bram?
pi_144573775
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Had een afsluitend muziekitem de show kunnen redden?
Wie heeft het over de show redden? Een muzikaal item is gewoon leuk. :)
pi_144573782
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:13 schreef luxerobots het volgende:
: ( Heb ik een topshow gemist met Midas Dekkers en maffiamaat Bram?
Nee. Net toen het leuk werd, kwam de aftiteling.
pi_144573797
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wie heeft het over de show redden? Een muzikaal item is gewoon leuk. :)
Niet omdat het moet omdat Humberto het ook doet.
pi_144573835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Niet omdat het moet omdat Humberto het ook doet.
Geen idee. Doet Humberto dat? Ik zie dat programma zelden tot nooit.
pi_144573984
quote:
15s.gif Op maandag 15 september 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wil op zich best uitgaan van het goede in de mens, maar ik kan er niet omheen dat Marokkanen wel érg goed hun best doen om zichzelf onmogelijk te maken. Als ik dit dan weer lees: NWS / Marcouch met eieren en vuurwerk bekogeld in Schilderswijk ... kan ik daar alleen maar heel erg boos om worden.

En let wel: het slachtoffer is een politicus van Marokkaanse afkomst. Iemand die veel kritiek heeft ge-uit op het gedrag van groepen Marokkaanse jongeren.
Maak je niet boos, als we in Syrië, Irak of Afghanistan hadden geleefd werd Marcouch met mortiergranaten bestookt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:06 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

'Ze' (randgroepmarokkanen die dit uiteraard afgesproken hebben om dit te doen) maken het zichzelf wel erg lastig inderdaad. Maar ook hier hebben normale Marokkanen natuurlijk niets mee te maken. Maar het is ook jammer dat voor velen dit vervolgens niet bekeken wordt met een maatschappelijke variabele genaamd 'Marokkanen', maar allochtonen of niet- westerse allochtonen.

Zie bijv. het zwarte Piet-debat waar de moslimproblematiek gebruikt wordt als 'argument' dat het een voorbeeld is van dat 'allochtonen' zich niet aanpassen. Het gegeven dat Surinamers het in het opzicht van integratie gewoon prima doen is dan kennelijk helemaal niets waard.
Ik ben helemaal niet positief over de multiculturele samenleving, iedereen blijft toch bij zijn eigen clubje. En als er wat te zeiken valt, dan staan de mensen vooraan.

Surinamers is een breed begrip, ik zou de Creolen wel eens uitgelicht willen zien in de statistiek, denk dat we dan cijfers zien zoals bij de Antillianen. Veel criminaliteit en het verlaten van vrouw en kroost.
pi_144574006
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Geen idee. Doet Humberto dat? Ik zie dat programma zelden tot nooit.
Ik ook niet, maar het programma van Humberto wordt door de overige media met superlatieven ontvangen dus het schijnt nogal wat te zijn. :')

Volgens mij vooral een typisch RTL 'ons kent ons' showtje met oeverloos gewauwel over de nieuwe CD van zus en het nieuwe pauperprogramma op RTL van zo. Boulevard Late Night zeg maar, althans, de fragmenten die ik heb meegekregen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144574175
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het programma van Humberto wordt door de overige media met superlatieven ontvangen dus het schijnt nogal wat te zijn. :')

Volgens mij vooral een typisch RTL 'ons kent ons' showtje met oeverloos gewauwel over de nieuwe CD van zus en het nieuwe pauperprogramma op RTL van zo. Boulevard Late Night zeg maar, althans, de fragmenten die ik heb meegekregen.
Het is voor mij vooral praktisch trouwens. Ik zit achter m'n computer en ik kan Nederland 1 wel live kijken via npo.nl. Ik zou niet weten of en waar ik RTL 4 live kan kijken.
pi_144574259
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is voor mij vooral praktisch trouwens. Ik zit achter m'n computer en ik kan Nederland 1 wel live kijken via npo.nl. Ik zou niet weten of en waar ik RTL 4 live kan kijken.
Ruil je Pauw net zo makkelijk in voor RTL LN?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')