quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het idee dat ze met een flinke vaart door de boeken gaan.I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:55 schreef LeNeHe het volgende:
Kijkt er nog iemand? Zit een beetje in mezelf te bazelen in dit topic geloof ik![]()
Laatste aflevering was weer mooi,Moet aflevering 2 nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het idee dat ze met een flinke vaart door de boeken gaan.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:55 schreef LeNeHe het volgende:
Kijkt er nog iemand? Zit een beetje in mezelf te bazelen in dit topic geloof ik![]()
Laatste aflevering was weer mooi,Jaaaaaa gekeken hoor! Nu 2 afleveringen via Ziggo. Stuk beter weer dan vorig seizoen. Hoewel het soms idd erg snel gaat en ik denk huh, waar kwam dat nou ineens vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het idee dat ze met een flinke vaart door de boeken gaan.
quote:
lolquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:07 schreef LeNeHe het volgende:
[..]over Droughtlander gesproken…. Succes met wachten.
Ik heb man ervan weten te overtuigen nog heel even te wachten met Ziggo Movies en Series eruit te gooien tot Outlander voorbij is
Ja helemaal mee eens!!!quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:19 schreef LeNeHe het volgende:
‘t Is gewoon echt kakzooi dat je of ziggo moet hebben of anders een jaar moet wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg leuk.
Ik had trouwens wel verwacht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op maandag 4 september 2023 11:59 schreef PoesInDoos het volgende:
Net klaar met s7 part 1; prachtig seizoen![]()
Vond vooral deIk heb nog 1 aflevering te gaan van seizoen 7 maar inderdaad een prachtig verhaal weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg leuk.
Terugkijkend vind ik seizoen 6 het minst goed.-
Waarom maandag pas?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:21 schreef Vicky het volgende:
Ik wacht met smart op de laatste aflevering aanstaande maandag..
Omdat ie maandag pas op Ziggo zou staanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Waarom maandag pas?
Net gezien, nu wachten op seizoen 8
Thanks voor dit. Het was me helemaal ontgaan dat part 2 van S7 op Ziggo stond. Gelijk begonnen met kijken vandaag!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Omdat ie maandag pas op Ziggo zou staan
Ik ook..maar ik heb nog 2 seizoenen te kijken..stel het zolang mogelijk uutquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |