Als PausNicolaas had ik deze opmerking toch minder mooi gevonden...quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Goejedag het volgende:
Ik hoop dat je nog kan slapen vanavond.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef john-hert het volgende:
[..]
Als PausNicolaas had ik deze opmerking toch minder mooi gevonden...
Nu is het gewoon goed
Een held.quote:Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
Als TS zijnde was ik gewoon naar mijn bed gerold in plaats van naar de koelkast, maarja, wie ben ik?
Als spijkerbroek zijnde zeg ik dat jij als LompeHork zijnde opereert op dit forum.quote:Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
Als TS zijnde was ik gewoon naar mijn bed gerold in plaats van naar de koelkast, maarja, wie ben ik?
Als LompeHork zijnde, zeg ik dat jij als spijkerbroek hier prima functioneert en je een pluim in je anus verdient welke TS mag inbrengen, als het ware.quote:Op maandag 15 september 2014 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als spijkerbroek zijnde zeg ik dat jij als LompeHork zijnde opereert op dit forum.
Wat heb ik jou aangedaan, ik haal PausNicolaas erbij hoorquote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef john-hert het volgende:
[..]
Deze username in combinatie met die koe als ui.
Kk grappig XD
Je laat niet over je heen zei ehh lopenquote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als LompeHork zijnde, zeg ik dat jij als spijkerbroek hier prima functioneert en je een pluim in je anus verdient welke TS mag inbrengen, als het ware.
Ik waardeer jou juistquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Wat heb ik jou aangedaan, ik haal PausNicolaas erbij hoor
quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als LompeHork zijnde, zeg ik dat jij als spijkerbroek hier prima functioneert en je een pluim in je anus verdient welke TS mag inbrengen, als het ware.
Ik niet, ik ken wel mensen die zich in de zeik laten nemen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je laat niet over je heen zei ehh lopen
Wat, moet je ook een pluim?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik niet, ik ken wel mensen die zich in de zeik laten nemen.
[..]
Wat, moet je ook een pluim?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |