hoe verklaar je dan dat ik voor 2 telefoons en een tablet afgelopen jaar niks geen heffing heb gehad?quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Kom je net onder een steen weg?
Is vrij lang het geval
Het wordt niet altijd doorberekendquote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef hoas het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat ik voor 2 telefoons en een tablet afgelopen jaar niks geen heffing heb gehad?
Je had het liever bij de ingang gehad.. ongeacht wat je van plan was te kopen..?quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef dontaku het volgende:
En helemaal achterlijk dat ze dat pas bij de kassa vertellen.
Dus je hebt gewoon de heffing gehad..quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef hoas het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat ik voor 2 telefoons en een tablet afgelopen jaar niks geen heffing heb gehad?
Dat mag dus niet, de geadverteerde prijs (ook in de winkel) moet de prijs zijn incl alle evt toeslagen zoals millieu heffing of kopieer heffingquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef dontaku het volgende:
En helemaal achterlijk dat ze dat pas bij de kassa vertellen.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Karig_Hutje het volgende:
Dat is voor als je een kopie maakt van je tablet op het kopieer apparaat.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Kom je net onder een steen weg?
Is vrij lang het geval
Ik heb effe wat gemist, sinds wanneer mag je niet meer downloaden?quote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef marc0871 het volgende:
dan nog is de kopieerheffing niet meer rechtsgeldig, imo.
de kopieerheffing was bedoeld om de gederfde inkomsten van de rechthebbenden te compenseren, terwijl het downloaden van beeld en geluid, voor eigen gebruik, gedoogd werd.
sinds we niet meer mogen downloaden, zou ook de kopieerheffing niet meer moeten gelden.
[..]
dat bedoel ik dus.
sinds het europese hof van justitie zich erover heeft uitgesproken.quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb effe wat gemist, sinds wanneer mag je niet meer downloaden?
Sinds 10 april j.l.quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb effe wat gemist, sinds wanneer mag je niet meer downloaden?
quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef robber57 het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, de geadverteerde prijs (ook in de winkel) moet de prijs zijn incl alle evt toeslagen zoals millieu heffing of kopieer heffing
nou en, alsof die weten wat internet isquote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
sinds het europese hof van justitie zich erover heeft uitgesproken.
true.quote:Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nou en, alsof die weten wat internet is
Die mogen gelukkig geen wetten uitvaardigenquote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
sinds het europese hof van justitie zich erover heeft uitgesproken.
nee. maar de regering wel.quote:Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die mogen gelukkig geen wetten uitvaardigen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |