Yezidi's zijn Koerdenquote:Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef theunderdog het volgende:
http://en.qantara.de/cont(...)ing-the-right-people
Koerden discrimineren yezidi,s.
Koerdistan?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:06 schreef mrstylo het volgende:
http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0HC1QD20140917?irpc=932
Kurdistan gaat misschien olie aan China verkopen.
Tja ze krijgen steun van de Amerikanen dus Baghdad hebben ze weer even niet nodig. Op naar onafhankelijkheid weer.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja ze krijgen steun van de Amerikanen dus Baghdad hebben ze weer even niet nodig. Op naar onafhankelijkheid weer.
Veel Turken vinden nu de PKK minder erg dan IS dus.quote:Op maandag 15 september 2014 21:40 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat zou tegen het zere been van van Turkije zijn, en dat kan Erdogan-kontkruiper Barzani zich niet permiteren.
Ik bedoel het niet bot, maar wat maakt deze man bijzonder?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:50 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gestorven. Rip
Onafhankelijkheid voor Iraaks-Koerdistan is een goede optie hoor. Dit zeg ik als Turkse ultranationalist (idealist).quote:Op woensdag 17 september 2014 18:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja ze krijgen steun van de Amerikanen dus Baghdad hebben ze weer even niet nodig. Op naar onafhankelijkheid weer.
Mij boeit het niet wat ze in Irak doen maar ik moet altijd wel lachen om de draaikonterij bij de Koerden in Irakquote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Onafhankelijkheid voor Iraaks-Koerdistan is een goede optie hoor. Dit zeg ik als Turkse ultranationalist (idealist).
Met de PKK valt nog te onderhandelen, als je de Koerden niks doet doen ze jou ook niks zegmaar. ISIS is een ander verhaal, die willen hun kalifaat uitbouwen ten koste van zo'n beetje alles.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:46 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Veel Turken vinden nu de PKK minder erg dan IS dus.
logisch niet waar?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:46 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Was al gepost.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:11 schreef SadPanda het volgende:
Foreign ground troops in Iraq ‘out of the question': Al-Abadi
Iraqi Prime Minister Haider al-Abadi has strongly opposed possible deployment of foreign ground troops in his country against the ongoing ISIL militancy.
http://www.presstv.ir/detail/379065.html
Veel Turken noemen IS geen terroristen anders, terwijl ze PKK dat wel noemen. Ze kunnen geen afstand nemen, waarschijnlijk omdat het geloofsgenoten zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:46 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
O.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Veel Turken noemen IS geen terroristen anders, terwijl ze PKK dat wel noemen. Ze kunnen geen afstand nemen, waarschijnlijk omdat het geloofsgenoten zijn.
Ik heb daar niets van gemerkt. Zelfs de politiek noemt het geen terroristen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
O.
IS wordt juist zeer veel gehaat in Turkije.
Waar blijkt dat uit? Uit de open grenzen waar ISIS lekker van Europa naar Irak en Syrie kon? Uit het feit dat de Turken niet meedoen met missies? Uit demonstraties?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
O.
IS wordt juist zeer veel gehaat in Turkije.
Heb je ooit naar de Turkse media gekeken.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb daar niets van gemerkt. Zelfs de politiek noemt het geen terroristen.
Welke demonstraties?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:20 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit? Uit de open grenzen waar ISIS lekker van Europa naar Irak en Syrie kon? Uit het feit dat de Turken niet meedoen met missies? Uit demonstraties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |