quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
Het zijn eigenlijk twee dingen. Ik zal er ééntje vertellen.Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geeft hoop.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
Het zijn eigenlijk twee dingen. Ik zal er ééntje vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het andere maar in dm dan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Thanks.quote:
Wat? Ze schreeuwt nog niet alles bij elkaar? Wat is dat nu tijn?quote:Op maandag 15 september 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Still working on finding the spot here
Jij ook al niet?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Still working on finding a volunteer here
Ja.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanhoop is niet aantrekkelijk Yats.
Damn right.quote:
Elke vrouw kan toch klaarkomen tijdens de seks? Of zit ik nu met mijn gedachten eldersquote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.![]()
Hopelijk blijft het niet bij één keer, maar ook al zou dat zo zijn ben ik al zo blij dat ik het eindelijk mocht ervaren.
Als ik buiten naakt rondren en schreeuw: fuck me I'm desperate!, word ik gewoon keihard geneukt.quote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nope. Dat schijnt voor sommigen nog best een uitdaging te zijn. Ik dacht dat het überhaupt niet voor me weggelegd was.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn right.
[..]
Elke vrouw kan toch klaarkomen tijdens de seks? Of zit ik nu met mijn gedachten elders
De ene vrouw komt 5 keer tijdens de seks, de ander komt nooit.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
Elke vrouw kan toch klaarkomen tijdens de seks? Of zit ik nu met mijn gedachten elders
Yats wil rap een bats zodat hij met zijn flats kan klats.quote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet wel de juiste prikkel zijn natuurlijk. Oraal en tegelijkertijd tepels doet vaak wonderen, om maar wat te noemen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In jouw geval wel ja.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik buiten naakt rondren en schreeuw: fuck me I'm desperate!, word ik gewoon keihard geneukt.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik buiten naakt rondren en schreeuw: fuck me I'm desperate!, word ik gewoon keihard geneukt.
Ja? Doe het hier eens in de straat danquote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch tof dat het dan eens lukt.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Dat schijnt voor sommigen nog best een uitdaging te zijn. Ik dacht dat het überhaupt niet voor me weggelegd was.
Zal het onthouden.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De ene vrouw komt 5 keer tijdens de seks, de ander komt nooit.
Bubbles?quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In jouw geval wel ja.
In Yats geval bij de juiste tenten misschien ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |