op dit topic?quote:Op maandag 15 september 2014 16:51 schreef beverton het volgende:
Ik kwam vandaag klaar in 2 minuten en 5 seconden
quote:Op maandag 15 september 2014 16:50 schreef Psy-freak het volgende:
Zij helemaal over de zeik en alles dus ik sleur d'r de bosjes in, ros d'r tanden uit d'r bek en steek m'n gekromde zwaar in haar mond, allemaal bloed en speeksel over m'n pik... heerlijk
heb je wel gehuild tijdens het rukken (voor de verwerking)?quote:Op maandag 15 september 2014 16:53 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, op de naaktfoto's van mijn ex
staan die al op internet?quote:Op maandag 15 september 2014 16:53 schreef beverton het volgende:
[..]
Sharing is caring.quote:Op maandag 15 september 2014 16:53 schreef beverton het volgende:
[..]
Boyz en meidz, ik ga de nudies van mijn ex-dinnie niet delen. Dat zou respectloos zijnquote:
Dat ze geen trio aanging, dát is pas respectloos.quote:Op maandag 15 september 2014 16:55 schreef beverton het volgende:
[..]
Boyz en meidz, ik ga de nudies van mijn ex-dinnie niet delen. Dat zou respectloos zijn
Zei ik ook tegen de politie.quote:
Hoe zo is het uit gegaan?quote:Op maandag 15 september 2014 16:55 schreef beverton het volgende:
[..]
Boyz en meidz, ik ga de nudies van mijn ex-dinnie niet delen. Dat zou respectloos zijn
Goed topic.quote:Op maandag 15 september 2014 16:56 schreef Psy-freak het volgende:
Het gaat hier om mij, niet om Bev(ff)erton
Samenvatting aubquote:Op maandag 15 september 2014 16:57 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat is terug te lezen is mijn laatste topic: ''Het is over, uit, finito''
aandachtstekortquote:Op maandag 15 september 2014 16:56 schreef Psy-freak het volgende:
Het gaat hier om mij, niet om Bev(ff)erton
Welke humor?quote:Op maandag 15 september 2014 16:59 schreef Pulzzar het volgende:
De hamvraag is: gaat Frank Drebin er een slot opzetten of ziet hij er wel een vorm van humor in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |