Dat snap ik.quote:
Singles SC.quote:Op maandag 15 september 2014 16:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Lieve hemel, da's de tweede al.
In welke hoedanigheid?
Nee, kwam ook van rechts. Ik verdenk -Splash-.quote:Op maandag 15 september 2014 16:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was niet mijn hand, dat zeker
Ik denk het.quote:Op maandag 15 september 2014 16:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Uit het oog, uit het hart. Mijn geheugen lijkt dat heel strak te hebben nageleefd
Hehehehe.quote:
Denk het wel, want ik zat ook in AVNZMG.quote:Op maandag 15 september 2014 16:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gebeurt me geen tweede keer. Voor wat het waard is.
Dan gebeurt het me nú geen derde keer. Beter?quote:Op maandag 15 september 2014 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk het wel, want ik zat ook in AVNZMG.
Doubt itquote:Op maandag 15 september 2014 16:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan gebeurt het me nú geen derde keer. Beter?
Cinnamonsticky, is that you?quote:
Je merkt goed op dat ik ook niks beloof. En natuurlijk maakt het niet uit; ik kom er dan wel weer een vierde keer achterquote:Op maandag 15 september 2014 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Maar dat maakt niet uit
.
Gebeurt me geen tweede keer doet toch vermoeden dat je een belofte doetquote:Op maandag 15 september 2014 17:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Cinnamonsticky, is that you?
[..]
Je merkt goed op dat ik ook niks beloof. En natuurlijk maakt het niet uit; ik kom er dan wel weer een vierde keer achter
Goede reisquote:
Leuk sneeuweffect.quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede reis
Oh, en dit kwam ik nog tegen in Schotland
wat een koud en nat land was dat zeg, schotland. maar wel iets beter dan engeland, engeland is helemaal kut.quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede reis
Euh?quote:
Ach, 6-7 dagen met plezier het hele land doorkruist. Soms een beetje regen en rondom Loch Ness was het mistig, maar het droeg allemaal bij aan de sfeer daar. Prachtig land en hele aardige mensen!quote:Op maandag 15 september 2014 17:11 schreef perro. het volgende:
[..]
wat een koud en nat land was dat zeg, schotland. maar wel iets beter dan engeland, engeland is helemaal kut.![]()
Ik krijg de melding dat ik het filmpje alleen op youtube kan bekijken. En wanneer ik dat doe krijg ik dezelfde meldingquote:
Apart, zal wel aan België liggenquote:Op maandag 15 september 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat ik het filmpje alleen op youtube kan bekijken. En wanneer ik dat doe krijg ik dezelfde melding. En daarachter dus een sneeuwscherm.
Zou kunnen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Apart, zal wel aan België liggen
Jouw vermoeden doet mij dan weer vermoeden dat je een belofte tóch prettiger vindtquote:Op maandag 15 september 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebeurt me geen tweede keer doet toch vermoeden dat je een belofte doet.
Je bent nu toch wel weer veilig thuis, hè? Voordat je dat land niet meer uitkomt...quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |