ik reageer...quote:Op maandag 15 september 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net op zo'n punt dat het half stil zal vallen
Geef mij je wachtwoord, doe ik het voor je.quote:Op maandag 15 september 2014 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou FB ook eens op moeten ruimen, maar dat lijkt weer zo veel moeite
Valt het niet stil.quote:
Ik heb sowieso niet zoveel vrienden op FB, maar ik zit er dan ook bijna nooitquote:Op maandag 15 september 2014 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou FB ook eens op moeten ruimen, maar dat lijkt weer zo veel moeite
Jij weet toch niet wie mag blijvenquote:Op maandag 15 september 2014 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef mij je wachtwoord, doe ik het voor je.
Daarom heb ik mijn verjaardag uitgezet. Weet je meteen wie je echte vrienden zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef S15 het volgende:
Ik vind Facebook vooral handig dat je geen verjaardagen vergeet. Verder zet ik er zelden wat op.
Niemand.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wie mag blijven
CL, klaar.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wie mag blijven
En van die 726 ken ik denk ik serieus wel 90% persoonlijk hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent niet de topper hoor, heb er 2 boven de 1000 en ik vermoed dat er één ruim boven de 10.000 zit, maar die heeft het niet aanstaan (nee, niet echt een BN-er en ik ken hem doordat het de broer van mijn ex is, dus niet omdat ik een fan ben of zo. Fotograaf)(.
CL reageert nooit op mijn statussenquote:
Ik chat ermee, vrienden en fam in zuid amerika. Voor de rest doe ik er zelden wat mee.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef S15 het volgende:
Ik vind Facebook vooral handig dat je geen verjaardagen vergeet. Verder zet ik er zelden wat op.
Social butterflyquote:Op maandag 15 september 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En van die 726 ken ik denk ik serieus wel 90% persoonlijk hoor.
Van de +- 40 die ik heb, weet ikvan de helft niet meer precies waar ik ze van ken, alleen dat ik ze wel moet kennen...ergens van dusquote:Op maandag 15 september 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En van die 726 ken ik denk ik serieus wel 90% persoonlijk hoor.
Ow? Die zie ik vaak zat wel reageren. Blijkbaar zijn je statussen niet erg boeiend dan.quote:Op maandag 15 september 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
CL reageert nooit op mijn statussenSuper saai
Ik heb soms met vrienden wel eens 200+ gemeenschappelijke vrienden, dat ik denk: Waar zijn die dan als we een feestje geven?quote:
Dat had ik toen ik alles van Rollerderby nog als gewone vriend had. En dan denkt FB ook nog eens dat die mensen dan dus heel belangrijk zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb soms met vrienden wel eens 200+ gemeenschappelijke vrienden, dat ik denk: Waar zijn die dan als we een feestje geven?
Maar het is bv mensen van Moulin Rouge musical, mensen van Rent, mensen van dansles, mensen van theater... en die overlappen dan en HOPSA gemeenschappelijk.
De eerste 2 die ik tegenkom waarvan ik weet "die heb ik nooit echt gezien", dat zijn meteen StBabylon en Miss_Bquote:Op maandag 15 september 2014 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van de +- 40 die ik heb, weet ikvan de helft niet meer precies waar ik ze van ken, alleen dat ik ze wel moet kennen...ergens van dus
Mja. Ik heb dus bv 2 musicals gedaan en 2 dansteams gehad. Hoppa, zit je al aan gemiddeld 4x20 = 80 personen. Gaat hard zo. En dan heb je nog vrijwilligerswerk (feesten organiseren), mensen die je van dat feestje kent, neefjes en nichtjes, basisschool, middelbare school, universiteit, revuetheater, Fok homo-topic (inmiddels dus meer vrienden dan fokkers vind ik), etc etc etc en t feit dat iedereen natuurlijk vrienden met me wil zijnquote:Op maandag 15 september 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik alles van Rollerderby nog als gewone vriend had. En dan denkt FB ook nog eens dat die mensen dan dus heel belangrijk zijn.
Geen overlap?quote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik heb dus bv 2 musicals gedaan en 2 dansteams gehad. Hoppa, zit je al aan gemiddeld 4x20 = 80 personen. Gaat hard zo.
Tuurlijk welquote:
Toch jammer dat ik niet beroemd ben.quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
Janzen moest collega's stalken voor slaapfeestje
Humberto speelde het slim
Dat dacht ik ook toen ik het las.quote:Op maandag 15 september 2014 15:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik niet beroemd ben.
Iedereen op mijn FB heb ik wel ooit in het echt gezien...tenminste dat denk ikquote:Op maandag 15 september 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste 2 die ik tegenkom waarvan ik weet "die heb ik nooit echt gezien", dat zijn meteen StBabylon en Miss_B
Het is zo grappig om mijn familie in brazilie op FB te zien. Daar is FB relatief nieuw en ze gaan helemaal los. Sommige ruim 2000 vriendenquote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen op mijn FB heb ik wel ooit in het echt gezien...tenminste dat denk ik(hoop ik
)
Google+ gebruiken, dan kun je je vrienden indelen via circles.quote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
De controller in mij heeft nu HEEL erg de neiging om die FB lijst te downloaden en er labels als uitgaan, fok, musical aan te plakken en dan grafieken te maken
STOP IT!
Je kunt ook in FB labels maken he, dan kun je in FB de berichten van alleen musicalkennissen of alleen darkroommaten zienquote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
De controller in mij heeft nu HEEL erg de neiging om die FB lijst te downloaden en er labels als uitgaan, fok, musical aan te plakken en dan grafieken te maken
STOP IT!
Circles = listsquote:Op maandag 15 september 2014 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google+ gebruiken, dan kun je je vrienden indelen via circles.
Ja, dan kun je allebei de andere google+ gebruikers in een eigen circle zetten. Vet handig.quote:Op maandag 15 september 2014 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google+ gebruiken, dan kun je je vrienden indelen via circles.
Ja weet ik, maar daar ben ik ei'k nooit aan begonnen. Ja een paar met een sterretje gemarkeerd, that's it.quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt ook in FB labels maken he, dan kun je in FB de berichten van alleen musicalkennissen of alleen darkroommaten zien
Hebben ze daar ook nog Hyves?quote:Op maandag 15 september 2014 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zo grappig om mijn familie in brazilie op FB te zien. Daar is FB relatief nieuw en ze gaan helemaal los. Sommige ruim 2000 vrienden
En dan vragen ze mij waarom ik zo weinig op FB doe en moet ik ze uitleggen dat het voor mij oude kost is.
Myspacequote:Op maandag 15 september 2014 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook nog Hyves?
Weer wat geleerd. In Google+ werd het zo door je strot geduwd dat je er niet omheen kon. Dat valt op Facebook dan wel weer mee.quote:
Geloof het of niet maar de voorloper van FB heette Orkutquote:Op maandag 15 september 2014 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook nog Hyves?
Gebruik het nu niet meer, maar in het verleden wel makkelijkquote:Op maandag 15 september 2014 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. In Google+ werd het zo door je strot geduwd dat je er niet omheen kon. Dat valt op Facebook dan wel weer mee.
Ik vodn t ook nogal opdringerig. Nooit aan begonnen.quote:Op maandag 15 september 2014 16:00 schreef Godtje het volgende:
Google+![]()
EN dat geforceerde gepush van die bende.
Reden geweest om mijn Youtube account door de shredder te halen. Tyf op
Je woont in Amerika!!!!!quote:Op maandag 15 september 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vodn t ook nogal opdringerig. Nooit aan begonnen.
Familiedingetjes plannen natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb serieus ook bijna geen familie op FB
Wat moet ik er mee? Als ik een gerichte vraag heb dan app ik wel en we delen toch geen interesses dus mijn statussen zijn ook niet tof voor ze
Dit...alleen wou ik persé een gmail account hebben...zat ik na afloop ineens in google+quote:Op maandag 15 september 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vodn t ook nogal opdringerig. Nooit aan begonnen.
Google+ kwamen ze pas véééél later mee. Gelukkig kun je inmiddels jezelf weer helemaal van Google+ verwijderen en toch gmail blijven gebruiken.quote:Op maandag 15 september 2014 16:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit...alleen wou ik persé een gmail account hebben...zat ik na afloop ineens in google+
Fagbug?quote:Op maandag 15 september 2014 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont in Amerika!!!!!
[ afbeelding ]
Je was bijna niet te spotten!
Ik heb er wel een paar maar ik hoef er ook echt niet de hele bubs opquote:Op maandag 15 september 2014 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb serieus ook bijna geen familie op FB
Wat moet ik er mee? Als ik een gerichte vraag heb dan app ik wel en we delen toch geen interesses dus mijn statussen zijn ook niet tof voor ze
Ik wou gewoon zsm zo'n gmail hebben, maar ze bleven maar vragen naar persoonlijke info (heb gewoon bs ingevuld) en een foto (heb maar even snel een paintje gemaaktquote:Op maandag 15 september 2014 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Google+ kwamen ze pas véééél later mee. Gelukkig kun je inmiddels jezelf weer helemaal van Google+ verwijderen en toch gmail blijven gebruiken.
Komen er nu steeds meer, en blij ben ik er niet mee.quote:Op maandag 15 september 2014 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar maar ik hoef er ook echt niet de hele bubs op
In me flikkerwaggiequote:
Weeknognie, natuurlijk, natuurlijk niet!quote:Op maandag 15 september 2014 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed zo!
Ga je nog op vakantie? Andere leuke dingen doen? Een meisje beffen?
Singapore voor een korte werktrip?quote:Op maandag 15 september 2014 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog geen vastomlijnde plannen, maar de aanknopingspunten komen
Zangles, audities, singapore, daten, theater, dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Singapore voor een korte werktrip?quote:Op maandag 15 september 2014 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Singapore voor een korte werktrip?
En weer een musical?
Daten? Langer dan 1 dag met dezelfde bedoel je?
Ik was vorige week bij het tofste huwelijk ooit!![]()
Over relaties gesproken.
Alles klopte op het huwelijk! De aankleding. Het bruidspaar. De gasten. Eten, Entertainment! Alles gewoon echt een dikke voldoende. Cum laude om in die termen te blijven!quote:Op maandag 15 september 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Singapore voor een korte werktrip?
En weer een musical?en een toneelstuk. En een film.
Daten? Langer dan 1 dag met dezelfde bedoel je?
Wat was er zo tof aan t huwelijk?
En nu diezelfde trend voortzetten in het huwelijk zelfquote:Op maandag 15 september 2014 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alles klopte op het huwelijk! De aankleding. Het bruidspaar. De gasten. Eten, Entertainment! Alles gewoon echt een dikke voldoende. Cum laude om in die termen te blijven!
Was echt super tof
Nou ja, ik flikker toch vrijwel niks meer op facebook. Wat linkjes naar artikelen die niemand iets boeien behalve mij.quote:Op maandag 15 september 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komen er nu steeds meer, en blij ben ik er niet mee.
Dat moest ik dus ook, en dan krijg je dus te horen dat je als klant gratis met je vaste lijn nr 1200 kan bellen! Beetje jammer dat de vaste lijn niet beschikbaar was omdat ik het modemrouterding niet kon activerenquote:Op maandag 15 september 2014 17:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die moet ik nog bellen
Daarom heb ik bij UPC niet alles aan die Horizonbox gekoppeldquote:Op maandag 15 september 2014 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moest ik dus ook, en dan krijg je dus te horen dat je als klant gratis met je vaste lijn nr 1200 kan bellen! Beetje jammer dat de vaste lijn niet beschikbaar was omdat ik het modemrouterding niet kon activeren.
Ik vind het heel klantvriendelijk hoor maar 9 van de 10 keer dat ik met mijn provider bel is het omdat de boel niet werkt, dan heb je niks aan dat gratis nummer voor je vaste lijn
Weigeren om ana de whatsapp te gaan, wel wel de FB messenger installeren?quote:Op maandag 15 september 2014 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik flikker toch vrijwel niks meer op facebook. Wat linkjes naar artikelen die niemand iets boeien behalve mij.![]()
Ik gebruik het voornamelijk als een veredelde chatclient met een vriend van me die weigert aan de whatsapp te gaan![]()
Oh en om Rhu van tijd tot tijd lastig te vallen natuurlijk
Ziggo doet toch terugbelactie als je op de site je telefoonnr invult? Of is dat enkel met bestellingen?quote:Op maandag 15 september 2014 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moest ik dus ook, en dan krijg je dus te horen dat je als klant gratis met je vaste lijn nr 1200 kan bellen! Beetje jammer dat de vaste lijn niet beschikbaar was omdat ik het modemrouterding niet kon activeren.
Ik vind het heel klantvriendelijk hoor maar 9 van de 10 keer dat ik met mijn provider bel is het omdat de boel niet werkt, dan heb je niks aan dat gratis nummer voor je vaste lijn
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 15 september 2014 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ziggo doet toch terugbelactie als je op de site je telefoonnr invult? Of is dat enkel met bestellingen?
Gewoon via de website. Old skool!quote:Op maandag 15 september 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weigeren om ana de whatsapp te gaan, wel wel de FB messenger installeren?
Minuten niet, maar wel de prijs die er soms aanhangt. Al is het vaak 0.45 euro ofzo per gesprek, ipv per minuut zoals het vroeger was.quote:Op maandag 15 september 2014 17:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga me echt niet druk maken om mijn telefoonminuten ...
Ziggo is dacht ik een 0800quote:Op maandag 15 september 2014 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Minuten niet, maar wel de prijs die er soms aanhangt. Al is het vaak 0.45 euro ofzo per gesprek, ipv per minuut zoals het vroeger was.
quote:1200
Gratis vanaf uw telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884
(normaal tarief)
Bestellen
Onze producten bestelt u snel en eenvoudig online. Direct online bestellen.
Belt u liever? Bel 0900 - 0730 (normaal tarief)
Ja Grrrrrr liked tenminste wel eens iets van mij. In tegenstelling tot sommige mensen die waarschijnlijk te veel chocolade aan hun vingers hebben om die knop in te duwenquote:Op maandag 15 september 2014 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik flikker toch vrijwel niks meer op facebook. Wat linkjes naar artikelen die niemand iets boeien behalve mij.![]()
Ik gebruik het voornamelijk als een veredelde chatclient met een vriend van me die weigert aan de whatsapp te gaan![]()
Oh en om Rhu van tijd tot tijd lastig te vallen natuurlijk
Heyquote:Op maandag 15 september 2014 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja Grrrrrr liked tenminste wel eens iets van mij. In tegenstelling tot sommige mensen die waarschijnlijk te veel chocolade aan hun vingers hebben om die knop in te duwen
quote:Op maandag 15 september 2014 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja Grrrrrr liked tenminste wel eens iets van mij. In tegenstelling tot sommige mensen die waarschijnlijk te veel chocolade aan hun vingers hebben om die knop in te duwen
Normaal tarief ja, maar wel een servicenummer dus je mag wel lekker het buiten-je-bundel tarief aftikkenquote:
Nouja tis een beginquote:Op maandag 15 september 2014 17:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Normaal tarief ja, maar wel een servicenummer dus je mag wel lekker het buiten-je-bundel tarief aftikken
Mijn ouders hebben wel eens een paar 100 euro aan mobiele belkosten gedeclareerd bij UPC in de tijd dat ze (als één van de eersten) net overgestapt waren op IP-telefonie. Werkte vaker niet dan wel toen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een vraag hebt gesteld aan een vrouwquote:Op maandag 15 september 2014 18:04 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant dat je wat concreets vraagt en iemand geeft gewoon geen antwoord![]()
De aardige, gezellige gozer was toch niet zo'n succes?quote:Op maandag 15 september 2014 18:04 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant dat je wat concreets vraagt en iemand geeft gewoon geen antwoord![]()
Bij ex van me was de modem naar z'n grootje na een blikseminslag, 3 weken geduurd voordat ze eindelijk doorhadden dat de modem toch écht kapot was (wat ik al vanaf het begin zei) en over de 100 eu aan kosten moeten maken om met de helpdesk te bellen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben wel eens een paar 100 euro aan mobiele belkosten gedeclareerd bij UPC in de tijd dat ze (als één van de eersten) net overgestapt waren op IP-telefonie. Werkte vaker niet dan wel toen.
Die heeft me perfect snel en gezellig geholpenquote:Op maandag 15 september 2014 18:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De aardige, gezellige gozer was toch niet zo'n succes?
Je had deze aan de lijnquote:Op maandag 15 september 2014 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteindelijk kreeg ik een meisje aan de telefoon die blijkbaar wel wist waar ze mee bezig was. Wist binnen 3 minuten vast te stellen dat de modem raar deed (weet niet meer precies wat het was ze konden hem wel 'zien' op afstand maar hij reageerde niet goed op hun opdrachten oid) en 3 dagen later was de nieuwe modem er.![]()
Of als je het Hilversum 3 noemt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Je weet pas dat je écht oud wordt als je 's avonds Hilversum 3 inruilt voor Radio 2.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:31 schreef stbabylon het volgende:
Geen idee, Extreme Sexual Exhaustion?
Seems legitquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Zou het toch wat geworden zijn met die rooie?
ho hoquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:04 schreef Cue_ het volgende:
Dan ben ik de enige forever alone nog maar![]()
Overdag (als ik aan het werk ben) sowiederso niet neequote:
De komende week wel dus? Ivm je vakantie of ga je ook nog wat nuttigs doen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Overdag (als ik aan het werk ben) sowiederso niet nee
Kutsmoesjesquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q date erop los en CL heeft chocolade
hoi.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q date erop los en CL heeft chocolade
Ik heb nog een lijstje aan klusjes sinds de verhuizing (een half jaar geleden)quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De komende week wel dus? Ivm je vakantie of ga je ook nog wat nuttigs doen?
Laat het nog wat groeien en word een echte manquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nog een lijstje aan klusjes sinds de verhuizing (een half jaar geleden)
Zaterdag kwam daar weer een klusje bij....de aardlek van de bijkeuken knalde er steeds uit. Ergens kortsluiting maar niet op een apparaat dus. Om bij de stekkerdoos van de koelkast/vriezer te komen moest ik de halve bijkeuken uit elkaar schroeven
Zo dus even een stopcontact bereikbaar maken en dan alles weer in elkaar zetten. Leuk joh een koophuis![]()
En mezelf scheren want ik zie er uit als een zwerver
Gemiddeld, gewoon een 13 in een dozijn huis met 3 slaapkamers.quote:
Zelf 'gedaan' of zat er al bij?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gemiddeld, gewoon een 13 in een dozijn huis met 3 slaapkamers.
Maar wel met bijkeuken (aanbouw) idd
Ja, of IS strijderquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat het nog wat groeien en word een echte man
zat er al bij, vorige bewoners hebben het 3 jaar geleden helemaal verbouwd en aangebouwdquote:
Mannenbaard idd...wordt genadeloos teniet gedaan door wenkbrauwpiercing en halsbandquote:
Ik weet niet of ze daar in Twente nog directer afstammen van de neanderthalers maar dat is geen 4 dagen baard hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is nog net zo'n 4 dagen baardjeDat is geen "baard!!"
Dat is een net geknipte baard. 4 dagen baard is veel groverquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is nog net zo'n 4 dagen baardjeDat is geen "baard!!"
Zowel Cue_ als ik wonen niet in Twentequote:Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar in Twente nog directer afstammen van de neanderthalers maar dat is geen 4 dagen baard hoor
quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zowel Cue_ als ik wonen niet in Twente
Als ik in Amsterdam ga wonen ben ik nog steeds een Brabanderquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer ben je 'iets' dan? Als je er geboren bent, opgegroeid, hoe lang moet je er gewoond hebben, vanaf hoeveel jaar, welke levensjaren?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik in Amsterdam ga wonen ben ik nog steeds een Brabander![]()
Jij komt uit Zwolle toch? idd geen Twente maar wel een mooie stad
Voorbij Utrecht heet het toch twente?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep, geboren en getogen en nog steeds woonachtig met veel plezierquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik in Amsterdam ga wonen ben ik nog steeds een Brabander![]()
Jij komt uit Zwolle toch? idd geen Twente maar wel een mooie stad
Nee, voorbij Utrecht heet het West-Frieslandquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voorbij Utrecht heet het toch twente?
Als je ergens geboren en getogen bent en trots op je afkomstquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wanneer ben je 'iets' dan? Als je er geboren bent, opgegroeid, hoe lang moet je er gewoond hebben, vanaf hoeveel jaar, welke levensjaren?
Ik ben niet in Twente geborenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef ArTiC het volgende:
Als je ergens geboren en getogen bent en trots op je afkomst
Ik ben Brabo
Inclusief zachte g, een voorliefde voor gezelligheid, bier, goed eten en een gezonde hekel aan Limburg en de randstad
Heel mijn betoog kan linea recta de prullenbak inquote:
Op dat eerste na, geldt dat voor heel Nederland exclusief Limburg en de randstadquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je ergens geboren en getogen bent en trots op je afkomst
Ik ben Brabo
Inclusief zachte g, een voorliefde voor gezelligheid, bier, goed eten en een gezonde hekel aan Limburg en de randstad
Het komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heel mijn betoog kan linea recta de prullenbak in
Als je sommige limburgers hoort kan het niet anders dan dat ze zichzelf ook hatenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op dat eerste na, geldt dat voor heel Nederland exclusief Limburg en de randstad
plaatje!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Onlangs zat ik enorm te twijfelen over een jurkje, want vond hem best prijzig,d us niet gekocht.
Later wel spijt van gekregen, maar hadden ze hem niet meer in mijn maatNu zie ik hem telkens gedragen worden door een andere collega
Doe dan ook even plaatje!quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb bij succubus ook het jurkje voor mijm volgende diploma uitreiking gevonden geloof ikbinnenkort even bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik heb nog liever dat ze sterven! Hoerenkutbanner.quote:Op maandag 15 september 2014 18:31 schreef KomtTijd... het volgende:
En doe allemaal eens doneren aan Wikipedia. Ik ben die banner zat verdomme.
flikker op, aanstellerquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik doe wel hier want er zijn hier te weinig jurkjes en te veel nerd-talk
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik doe wel hier want er zijn hier te weinig jurkjes en te veel nerd-talk
Jij moet volgende keer ook hier doen!
We moeten de boel terug kapenIk wacht vanmiddag eerst nog afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook weer eens een shitload bij de h&m besteld. Alles in 3 maten natuurlijkquote:
Jezus wat ben je weer gezelligquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
flikker op, aansteller
En als je denkt dat het hier dan wel weer drukker wordt, heb je het verkeerd
Zolang er geen mannenjurkjes zijn, is dat niet interessantquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ook weer eens een shitload bij de h&m besteld. Alles in 3 maten natuurlijk
[..]
Jezus wat ben je weer gezellig
En het hoeft van mij niet drukker te worden, als er maar meer jurkjespraat is
Zal ik dat schot voor open goal dan maar nemen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang er geen mannenjurkjes zijn, is dat niet interessant
Een rok is geen jurk hequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal ik dat schot voor open goal dan maar nemen?
[ afbeelding ]
Van 't weekend even de LG G2 vast gehad. Nu wil ik 'm ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:44 schreef stbabylon het volgende:
There we go, the ladies killed it
Terug naar nerd talk
Volgende week de Z3 Copper pre-orderen
En ik bezig met collega's ivm de crematie van collegaquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen maar omdat ik zelf te druk ben met mijn wenkbrauwen epileren
Ik nog anderhalf en hij is nu al kei kapotquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend even de LG G2 vast gehad. Nu wil ik 'm ook
Foei, ik moet echt nog minstens een jaar doen met mijn huidige telefoon
Wil je de mijne kopen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik nog anderhalf en hij is nu al kei kapot
Ik mag al verlengen, maar de Z3 is nog niet uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend even de LG G2 vast gehad. Nu wil ik 'm ook
Foei, ik moet echt nog minstens een jaar doen met mijn huidige telefoon
Als ik geld had liet ik die van mij wel makenquote:
O ja, dat moet ik ook eens laten doen,quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen maar omdat ik zelf te druk ben met mijn wenkbrauwen epileren
Ik heb sim only, maar ik vind het gewoon onzin om ieder jaar een nieuwe telefoon te kopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag al verlengen, maar de Z3 is nog niet uit.
Ik ga dit jaar weer voor 2 jaar doen, en daar zal ik wel spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb sim only, maar ik vind het gewoon onzin om ieder jaar een nieuwe telefoon te kopen.
Gewoon naar een Turk gaan die het voor 5 euro met een touwtje doetquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dat moet ik ook eens laten doen,
Ik ben bang dat ik bij een of andere anita terechtkom die er hele smalle streepjes van maakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon naar een Turk gaan die het voor 5 euro met een touwtje doet
Wat een egoistische bitchquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt een super fijne schoonheidsspecialiste maar die moest zo nodig zwanger worden en met verlof
De meeste Turken heten geen Anita dus je zit goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik bij een of andere anita terechtkom die er hele smalle streepjes van maakt.
Deze nerdtalk heeft idd het topic levendig gehoudenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, besteld. Paar weken nog wachten, maar dat lukt wel
Wilders killed it! Altijd weer die kutWilders! Niet mijn ultra-stoere Z3, nehah!quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze nerdtalk heeft idd het topic levendig gehouden
Echt wel, want Wilders was een reanimatiepoging!quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wilders killed it! Altijd weer die kutWilders! Niet mijn ultra-stoere Z3, nehah!
Dan was het touwtje/turk de doodslagquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel, want Wilders was een reanimatiepoging!
Wat jij wilquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Dan was het touwtje/turk de doodslag
Jaja.. tis al goed schatjequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarna kwam Wilderspiet, niet na mijn foto van mijn toekomstige phone
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe dan niet zo gruwelijk sarcastisch
Volkswagen for scalequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan 70 van die jongens per seconde uitspugen heh. Remote kettingzaag.
Depleted uranium shellsquote:
En helaasquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan 70 van die jongens per seconde uitspugen heh. Remote kettingzaag.
quote:
quote:It fires ammo called a "party mix": 1 armor-piercing round, 1 incendiary round, 1 depleted uranium round, and 1 tracer round.
A10 is geweldig, alleen de AC130 spectre is gaver. Gewoon een 105 mm kanon in een vliegtuig zettenquote:
pakketjesquote:
Snookerquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef ArTiC het volgende:
pacifist mode on
Vanavond sowieso bier
óf speciaalbiertjes in mijn stamkroeg óf bier en snooker
vakantiedilemma's
toch niet met je lowlands 2001 bandje he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
Een leuke selfie maken van jezelf met festival bandje is toch maar lastig. Vooral zonder camera met selfiestand
Misschien bedoeld ze een echt bandje.. als in mensen enzo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toch niet met je lowlands 2001 bandje he?
zo van: kijk mij ff hardcore mainstream zijn
verrek, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien bedoeld ze een echt bandje.. als in mensen enzo?
Ik had ze alletwee in gedachten, maar beiden zijn lastig zonder selfie stand op de mobielquote:
Ik heb best een mooie selfie gemaakt onlangsquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef ArTiC het volgende:
Sowieso zijn selfies wat sneu....
"kijk mij: ik heb niemand om een foto van mij te maken"
Selfiesquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef ArTiC het volgende:
stuur eens!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb best een mooie selfie gemaakt onlangs![]()
(nouja KT vind van niet)
Maar ik vind het zo raar dat foto's nu ineens grotendeels selfies worden genoemd. Blijf het stom vinden
waar kan ik die beoordelen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
(nouja KT vind van niet)
Maar ik vind het zo raar dat foto's nu ineens grotendeels selfies worden genoemd. Blijf het stom vinden
Omdat sinds de laatste 10 jaar heel veel meer mensen een foto van zichzelf nemen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
(nouja KT vind van niet)
Dan vind ik je selfie ook stomquote:
En zelfportretten van schilders dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat sinds de laatste 10 jaar heel veel meer mensen een foto van zichzelf nemen?
In de jaren 70 maakten er ook al mensen selfies, gaat erom dat het nu een hype is, nu dat iedereen zowat elk moment van de dag een fototoestel bij zich heeft en daarnaast elke seconde met de wereld wil delenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En zelfportretten van schilders dan?
Maakte Vincent van Gogh geen selfies?
Vroeger was alles beter!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
En vroeger maakte je natuurlijk vaker foto's van anderen.. of liet je anderen (bewust) een foto van jou maken.
Ipv nu idd elke keer even de foon erbij en 'selfie' maken
mooie tijden!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duh! Vroeger was jij gewoon in NL aan het bier
Leuk programma is datquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef ArTiC het volgende:
Dit was andere tijden, terug naar de onze.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Leuk programma is dat
Een van de weinige.
Oh ik vind hem leukquote:
Ik las een keer een stripje waarbij een oma in 2060 of zo aan haar kind een foto album liet zien:quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Het is gewoon lekker zelfverheerlijking/geilen op jezelf/aandacht op je zelf vestigen en mega simpel door die selfie stand
Hij is zo Goedkoopquote:
Hoezo?quote:
Sja vroeger was een foto van de Eiffeltoren ook daadwerkelijk interessant. In deze tijd van streetview en google image search voegt zo'n foto niets meer toe als je er zelf niet op staat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las een keer een stripje waarbij een oma in 2060 of zo aan haar kind een foto album liet zien:
En dit is oma bij de eiffeltoren
En dit is oma bij t zwembad
En dit is oma voor de spiegel
En dit is oma met haar nieuwe kleren
En dit is oma bij de supermarkt
En dit is oma met haar avond eten
omdat ie Hans Goedkoop heetquote:
wel met je vinger op het puntje natuurlijk !!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja vroeger was een foto van de Eiffeltoren ook daadwerkelijk interessant. In deze tijd van streetview en google image search voegt zo'n foto niets meer toe als je er zelf niet op staat.
Was zo bedoeldquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel met je vinger op het puntje natuurlijk !!!
[ afbeelding ]
nog mis ook![]()
Ligt er aan wat je met de foto wil bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja vroeger was een foto van de Eiffeltoren ook daadwerkelijk interessant. In deze tijd van streetview en google image search voegt zo'n foto niets meer toe als je er zelf niet op staat.
Sja 2004. Toen we allemaal massaal aan de digitale camera gingen en op LCD-schempje van 80x60 pixels gingen fotograferen waarop je die bovenste antenne helemaal niet kon onderscheiden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel met je vinger op het puntje natuurlijk !!!
[ afbeelding ]
nog mis ook![]()
Pff, dat soort oorlogsshit heb ik t hele weekend moeten aanschouwen. Halve stad ontwricht door die 70 jaar bevrijding dingen. Operation market garden. Ja ja prima, nu wil ik weer doorrijden!quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volkswagen for scale
[ afbeelding ]
Ik wilde op safari naar Zuid Afrika maar ik heb gewoon the big 5 op google bekeken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met de foto wil bewerkstelligen.
Een foto van een kangoeroe voegt dan ook niks toe, want die kan je ook image.googlen
"Kijk mij slim zijn, want ik geef mijn telefoon niet zomaar aan deze Maleisier, aangezien ie er mee vandoor rent dadelijk!"quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:49 schreef ArTiC het volgende:
Net als die sketch Akropolis van Brigitte Kaandorpquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wilde op safari naar Zuid Afrika maar ik heb gewoon the big 5 op google bekeken.
Van het geld dat ik uitspaarde heb ik bier gekocht.
Zo werkt het ook. Vroeger was het soort van boeiend om zo'n foto te zien, want een foto van een kangoeroe dat zag je niet iedere dag. Tegenwoordig hoef je echt geen foto meer te maken van zo'n beest om je familie te laten zien hoe dat eruit ziet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met de foto wil bewerkstelligen.
Een foto van een kangoeroe voegt dan ook niks toe, want die kan je ook image.googlen
Nee. Zo werkt t niet. Niet voor iedereen tenminste. LANG niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo werkt het ook. Vroeger was het soort van boeiend om zo'n foto te zien, want een foto van een kangoeroe dat zag je niet iedere dag. Tegenwoordig hoef je echt geen foto meer te maken van zo'n beest om je familie te laten zien hoe dat eruit ziet.
Chedult is een schooooone zaek mevreauw!quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh, stomme H&M stuurt mij vrijdag een mail dat mijn pakketje verzonden is maar volgens TNT hebben ze het nog niet. Zeg dan niks, stomme H&M!!
Nu wil ik het hebben!
Maar als ze niet zouden zeggen dat het er aan kwam zou ik er niet zo op zitten azen!quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chedult is een schooooone zaek mevreauw!
Over kijken naar jurkjes gesproken... Dr zit een meisje tegenover me in de trein met een kort rokje, heel panisch te doen met een jas op schoot enzo. Wtf is dat? Trek dan geen kort rokje aan. Ik zit echt niet te staren als een FOK!-autist ofzo.quote:
Soms valt een rokje korter uit dan verwacht, of ze is net ongesteld geworden, of ze heeft iets op dr rok geknoeid, of ze heeft vandaag teveel mannen gehad die onder dr rok probeerden te kijken...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over kijken naar jurkjes gesproken... Dr zit een meisje tegenover me in de trein met een kort rokje, heel panisch te doen met een jas op schoot enzo. Wtf is dat? Trek dan geen kort rokje aan. Ik zit echt niet te staren als een FOK!-autist ofzo.
Miss gaat ze naar een sta-iets. Dan kan een kort rokje natuurlijk wel weerquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over kijken naar jurkjes gesproken... Dr zit een meisje tegenover me in de trein met een kort rokje, heel panisch te doen met een jas op schoot enzo. Wtf is dat? Trek dan geen kort rokje aan. Ik zit echt niet te staren als een FOK!-autist ofzo.
Of ze heeft haar stringetje vol geflatst met een loeier van een natte scheet. Aangezien zo'n string het absorberend vermogen van een stuk plaatstaal heeft zit ze zich nu ernstige zorgen te maken!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms valt een rokje korter uit dan verwacht, of ze is net ongesteld geworden, of ze heeft iets op dr rok geknoeid, of ze heeft vandaag teveel mannen gehad die onder dr rok probeerden te kijken...
Denk je dat ze dat speciaal voor jou doet ofzo
Vrouwen en onhandige/oncomfortabele kleding. Het bestaat al honderden jaren en zal nooit veranderen en ik applaudisseer ze er voorquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan doe je het erom en moet je júíst niet zo kleinzerig doen, toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Misschien heeft ze geen ondergoed aan
Je praat erover, je kijkt.. betere aandacht misschien wel dan wanneer ze alles liet zienquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan doe je het erom en moet je júíst niet zo kleinzerig doen, toch?
Is ws niet voor jou bedoeldquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je kleding aan doet waar je je (blijkbaar) zo ongemakkelijk in voelt.
Dat was heel ander oorlogstuig. Dit hadden ze toen nog niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pff, dat soort oorlogsshit heb ik t hele weekend moeten aanschouwen. Halve stad ontwricht door die 70 jaar bevrijding dingen. Operation market garden. Ja ja prima, nu wil ik weer doorrijden!
Hoe ver kwam ik?quote:Op woensdag 17 september 2014 08:34 schreef Cue_ het volgende:
KT heeft me bijna verkracht in mn droom
Hoe heb je hem "verslagen?"quote:Op woensdag 17 september 2014 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet erg verVandaar ook de "bijna"
Ja dat weet ik dus niet helemaal meerquote:
Die daarna ging over mij?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet helemaal meer
Te veel in de war geraakt met een droom die daarna kwam.
quote:
Nevertheless, een vrouw heeft een seksdroom over mij gehadquote:Op woensdag 17 september 2014 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet erg verVandaar ook de "bijna"
Geen seks was het meerquote:Op woensdag 17 september 2014 09:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nevertheless, een vrouw heeft een seksdroom over mij gehad
Onbetaald verlof dan voel je het misschien minderquote:Op woensdag 17 september 2014 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Waarom verdien ik zoveel geld![]()
Moet vakantiedagen bijkopen, maar die zijn flipping duur!
Kan niet meer, heb ze al gebruikt. Sta nu 11,5 dag in de min.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onbetaald verlof dan voel je het misschien minder
Tja, leven op de pof dat voel jequote:Op woensdag 17 september 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet meer, heb ze al gebruikt. Sta nu 11,5 dag in de min.
I know. Verkeerde informatie in het systeem en bij -8 toch echt vrij moeten nemen. Tsja.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, leven op de pof dat voel je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |