Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Op maandag 15 september 2014 13:48 schreef Murmeli het volgende: We kunnen het ook houden bij een gewone lijst met wedstrijden zonder rbij te zetten wie er loopt
Hmm op zich vind ik het juist wel leuk dat de wlww up to date is, kun je kijken wie je eventueel kunt tegenkomen en in het topic mensen nog succes wensen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Vast al vaker gesteld hier deze vraag, maar is er een GPS app voor het hardlopen waarin ook een soort van navigatiefunctie zit voor een vooraf geselecteerde route?
Op maandag 15 september 2014 13:51 schreef v0lt026 het volgende: Vast al vaker gesteld hier deze vraag, maar is er een GPS app voor het hardlopen waarin ook een soort van navigatiefunctie zit voor een vooraf geselecteerde route?
Hmm ik denk het niet, er zijn uberhaupt maar weinig GPS horloges die dat hebben, dus voor een app lijkt me dat zeker teveel gevraagd.
Toen ik nog endomondo op mijn telefoon had, crashte die als ik tegelijk google maps aanhad, maar misschien met een iets betere telefoon kun je dat op die manier doen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Hmm op zich vind ik het juist wel leuk dat de wlww up to date is, kun je kijken wie je eventueel kunt tegenkomen en in het topic mensen nog succes wensen.
Mee eens. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se in de OP. Een externe oplossing is misschien ook mogelijk (zoals nu de challenge en de PR-lijst bijgehouden worden).
Mee eens. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se in de OP. Een externe oplossing is misschien ook mogelijk (zoals nu de challenge en de PR-lijst bijgehouden worden).
Ja, het zou wel handig zijn als men het zelf kon aanpassen..
Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef xzaz het volgende: Gister nog even gelopen en ik vroeg me af als dit soort loopjes wel zin hebben. Ik word er wel erg moe van.
Waarom zou het geen zin hebben? Ziet er uit als een korte intervaltraining?
Net even wat met de endomondo routeplanner zitten klooien. Tof om te zien hoe ver je eigenlijk kan lopen als je geen rondje loopt. Sta er wel even van te kijken. Al is het maar 15km
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼 Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Waarom zou het geen zin hebben? Ziet er uit als een korte intervaltraining?
Dit. En begin met 4 zoals nu, en bouw dit langzaam op naar 8 of 10 ofzo. Zo ziet onze wintertraining er ook uit op de woensdagen. Het idee dat je begint op 4 heuvel repeats (is de tijd er ook naar dan), en tegen de lente doe je er 10 ofzo
Dit. En begin met 4 zoals nu, en bouw dit langzaam op naar 8 of 10 ofzo. Zo ziet onze wintertraining er ook uit op de woensdagen. Het idee dat je begint op 4 heuvel repeats (is de tijd er ook naar dan), en tegen de lente doe je er 10 ofzo
Heuvel? Met die 100m pauze ging ik echt helemaal stuk, me longen klapte gewoon uit elkaar.