Ooh wat leukquote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef sararaats het volgende:
Had Colinda gisterenavond belangrijke mail omdat ze nog met de laptop bezig was?
Wat post betreft: het contact met de buitenwereld wordt geminimaliseerd maar je kan altijd proberen hé.
Utopia, 4 oktober kom ik!
We gaan je zien dan. Leuk hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef sararaats het volgende:
Had Colinda gisterenavond belangrijke mail omdat ze nog met de laptop bezig was?
Wat post betreft: het contact met de buitenwereld wordt geminimaliseerd maar je kan altijd proberen hé.
Utopia, 4 oktober kom ik!
Dan zijn er vast mensen hier die leuke caps maken van jou en je mama.quote:
De mama gaat uiteindelijk niet mee dus ikke alleen (haar kleinzoon moet op dezelfde moment voetballen)quote:Op maandag 15 september 2014 14:58 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dan zijn er vast mensen hier die leuke caps maken van jou en je mama.
Maken ze vast caps van jou. We hebben hier immers maar één Saartje en dat ben jij.quote:Op maandag 15 september 2014 15:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
De mama gaat uiteindelijk niet mee dus ikke alleen (haar kleinzoon moet op dezelfde moment voetballen)
Precies Saar kan beter zeggen dat ze uit Helmond komt.quote:Op maandag 15 september 2014 15:05 schreef DKUp het volgende:
Niet beginnen over Fok!, dan wordt je niet binnengelaten door Kees
O ja daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op maandag 15 september 2014 15:10 schreef sararaats het volgende:
Ze gaan aan m'n ID zien dat ik uit Belgie kom
Mijn ID kaart ziet er anders uit denk ik.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
O ja daar had ik even niet aan gedacht.
Ook met een vrouw? Ik kan niet slapen want beklemmend gevoelquote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Colly vertelde in haar eerste twee weken ook allerlei verhalen over hoe en met wie ze allemaal seks heeft gehad
Ja ook met vrouwen. Droom er maar van.quote:Op maandag 15 september 2014 22:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ook met een vrouw? Ik kan niet slapen want beklemmend gevoel
Lieve Saartje, we zijn hier kritisch op Colly. Maar toch maken mensen hier caps voor fans als jij. Dus zo negatief is men hier niet. Je hoeft je echt geen zorgen te maken over Colly het is waarschijnlijk een toneelstukje. Ga maar rustig slapen want de regering waakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen niet te reageren omdat er toch nooit naar me geluisterd wordt.
Ik kan er gewoon niet tegen dat jullie zo negatief zijn.
Ik maak me zorgen om haar ja
M.a.w., je hoeft echt niet tot 5 keer, ik herhaal VIJF KEER toe aan te kondigen gisteravond in de COS dat je naar bed gaat om dan vervolgens weer terug te komen met de mededeling dat je niet kan slapen omdat je je zo'n zorgen maakt en meteen daarna ; maar ik ga toch proberen om nu te gaan slapen..quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Lieve Saartje, we zijn hier kritisch op Colly. Maar toch maken mensen hier caps voor fans als jij. Dus zo negatief is men hier niet. Je hoeft je echt geen zorgen te maken over Colly het is waarschijnlijk een toneelstukje. Ga maar rustig slapen want de regering waakt.
Werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef sararaats het volgende:
Even een praktische vraag:
Kan ik met een eenmalige chipkaart van NS ook op de bus, tram en metro?
In Belgie bestaat een ticket van de NMBS met stadsgebied.
Anyway, ik ga ECHT naar UTOPIA![]()
COLINDA
neer per vervoerder moet je een eenmalig kaartje kopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef sararaats het volgende:
Even een praktische vraag:
Kan ik met een eenmalige chipkaart van NS ook op de bus, tram en metro?
In Belgie bestaat een ticket van de NMBS met stadsgebied.
Anyway, ik ga ECHT naar UTOPIA![]()
COLINDA
Jammer want ze had wel een sexy kleedje aanquote:Op woensdag 17 september 2014 00:25 schreef Paco55 het volgende:
Saartje er niks meer aan foto's voorbij gekomen. Morgen misschien meer geluk.
Een bord met een pijl richting echoput.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef sararaats het volgende:
wat staat er eigenlijk op de bil van Colinda? ze heeft daar een tatto maar heb het nog niet ontcijferd.
Aan het kijken welke trein ze moet nemen naar Etten Leur.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:08 schreef sararaats het volgende:
Colinda mag nog niet gaan![]()
Wat is ze op de laptop aan het doen?
Sorry Saartje maar ik zie het niet.quote:
Stond geen foto hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Sorry Saartje maar ik zie het niet.
Vandaar dat ze een spiegelreflex camera hebben besteld bij Sonyquote:Op woensdag 17 september 2014 18:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Colinda wil een foto van haar arm en anders gaat ze naar huis.
Wist ik al maar als haar besluit vast staat zie ik haar niet op 4 oktoberquote:Op woensdag 17 september 2014 18:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dit las ik gisteren in de COS:
Colinda wil een foto van haar arm en anders gaat ze naar huis.
Die gaat nergens heen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wist ik al maar als haar besluit vast staat zie ik haar niet op 4 oktober![]()
Snik
Jippiequote:
Ze zat net over mail te praten.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jippie![]()
Normaal moet je een reading kopen via de webshop maar daar kan ik niets bestellen dus mail gestuurd.
Ik denk niet dat ze die kreeg anders had ze me allang gecontacteerd.
Tenzij die mail ook verdwijnt zoals bij weet ik veel wie
Echt waar.quote:
Het ging over healing op afstand.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar geloven zekers.
Doet ze daarom niet mee met 'Let's twist'?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het ging over healing op afstand.
Zaag wat minder. Het kan mij niet schelen hoe veel je zaagt maar anderen schijnen daar last van te hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:13 schreef sararaats het volgende:
Zonnige groetjes.
Colinda ziet er toch weer sexy uit![]()
![]()
Had ze post of zaag ik teveel?
Daarom vraag ik het hierquote:Op donderdag 18 september 2014 13:50 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zaag wat minder. Het kan mij niet schelen hoe veel je zaagt maar anderen schijnen daar last van te hebben.
Nog steeds onderweg. Lijkt me een lange trip als je om 9.15 bent vertrokken.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het hier
Ik ben onderweg naar De Panne.
Ze mag hier zagen wat ze wil. Zolang de Cos maar zaagvrij blijft.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:50 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zaag wat minder. Het kan mij niet schelen hoe veel je zaagt maar anderen schijnen daar last van te hebben.
We zijn eerst naar een camping in Middelkerke (schoonouders van broer hebben een stacaravan) gereden en ik heb de tram naar De Panne genomen.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:06 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nog steeds onderweg. Lijkt me een lange trip als je om 9.15 bent vertrokken.
Geniet er van Saartje. Kijk uit dat je niet verbrandt.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
We zijn eerst naar een camping in Middelkerke (schoonouders van broer hebben een stacaravan) gereden en ik heb de tram naar De Panne genomen.
Goei weer en toch veel mensen op het strand
Zal ik zeker doen hihi.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:27 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Geniet er van Saartje. Kijk uit dat je niet verbrandt.
Droom maar lekker over Colly.
Hier in de stad is het helemaal verschrikkelijk qua temperatuur.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen hihi.
Benauwd op de tram
Ja haar aanstelleritis speelt op.quote:
ik hoop voor jou dat Collie je mail doorkrijgtquote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef sararaats het volgende:
Zo ik ben weer thuis en ga slapen.
Hopelijk beantwoordt Colinda mijn mail nog maar ik vrees ervoor![]()
Slaapwel
Je mag zelf ook foto's kopieeren hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:52 schreef sararaats het volgende:
caps zijn nog steeds welkom.
ik ben een beetje stijf van spelen met Wiebke aan zee. viel met m'n klikken en klakken in het zand.
weet ik wel maar ben er vanmiddag nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:58 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Je mag zelf ook foto's kopieeren hoor.
Ooit wel, denk ik, Sara. Als Colinda uit Utopia is zal ze dit topic en de topics hiervoor echt wel lezen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef sararaats het volgende:
Colinda,
Er gaat geen dag voorbij zonder jou in mijn gedachten.
Ach ja je leest dit toch nooit.
Misschien is dat de reden waarom ze de mail (zoals het lijkt) niet heeft gekregen Sara, als jij een reading wilt moet je niet al "best veel" over jezelf vertellen van tevoren toch, dan hoeft ze die info alleen maar op te lepelen!quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:35 schreef sararaats het volgende:
Colinda
![]()
Ach ja er zijn ergere dingen en Colinda weet best veel van me als ze die mail gelezen zou hebben.
En? Vertel!quote:
ze gaat nog bellen voor een afspraak voor de reading. ik heb wel gevraagd of het eventueel op 4 oktober kanquote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze gaat nog bellen voor een afspraak voor de reading. ik heb wel gevraagd of het eventueel op 4 oktober kan
sexy kleed welquote:
UTO / Utopia Filmpjes #17quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
sexy kleed wel
heeft er soms iemand een video van vanmiddag? als het niet is, zoek ik wel verder.
meer specifiek een video van Colinda in het kantoortje of was ze daar niet geweest rond 12u45?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
meer specifiek een video van Colinda in het kantoortje of was ze daar niet geweest rond 12u45?
Misschien zit ze je hier wel te mailenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
Lief en schattig.
Ze gaat me helpen
Kaleddi lijkt wel veel op Colinda....quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Misschien zit ze je hier wel te mailen
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:27 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Kaleddi lijkt wel veel op Colinda....![]()
Ik heb vanmiddag een mail gehad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Misschien zit ze je hier wel te mailen
En? Wat schreef ze?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een mail gehad.
Oooeehhhh, spannendquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ze gaat me nog bellen en ik heb gevraagd of het op 4 oktober kan.
Heb je Colinda gesproken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef sararaats het volgende:
Reading wordt even uitgesteld want kan niet op 4 oktober![]()
Hoezo niet? Wanneer dan wel?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Heb je Colinda gesproken?
Lees net 22:49 uur bij streamverslagen dat de markt niet door gaat?
Mail even met Utopia om uit te vinden of het wel of niet doorgaat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wanneer dan wel?
Verdraaid
Ondertussen mail gestuurd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Mail even met Utopia om uit te vinden of het wel of niet doorgaat.
Ik heb de hele COS doorgelezen, niemand heeft het erover.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:15 schreef sararaats het volgende:
Hoezo niet? Wanneer dan wel?
Verdraaid
Wil je haar gelijk verleiden dan?quote:Op zondag 21 september 2014 21:54 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
weet je wat grappig is? ik heb geen foto van mezelf meegestuurd![]()
Nee hoor maar dan weet ze hoe ik eruitziequote:Op maandag 22 september 2014 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wil je haar gelijk verleiden dan?
quote:Op maandag 22 september 2014 09:26 schreef Kaleddi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het leek wel of ze zingt hahaha. hopelijk is ze nog in Utopia als het weer lente wordt.quote:
4 oktober gaat het niet door?quote:Op maandag 22 september 2014 12:06 schreef sararaats het volgende:
hopelijk is ze nog in Utopia als het weer lente wordt.
in de winter is het echt vroeg donker en da's niet goed voor een lange treinreis.
de reading niet nee maar ik ga wel naar de marktquote:Op maandag 22 september 2014 14:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
4 oktober gaat het niet door?
Wintertijd begint op zondag 26 oktober , zomertijd op 29 maart weer in.
Billy had ook muggenbulten en die zijn gegroeid naar een C cup.quote:Op maandag 22 september 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
De psychotherapeute heeft me zowat gesloopt dus het kan zijn dat ik er vanavond niet ben.
Ik kijk uit naar het moment dat ik op 4 oktober die poort binnen ga.
Wat La Colinda betreft: hopelijk is ze nog lang in Utopia maar moest ze toch gaan: Etten Leur is dichterbij om de reading te laten doorgaan.
Ik heb muggenbulten en het jeukt.
Zielig.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 21:14 schreef asini het volgende:
Colinda heeft het over SaraMevrouw uit belgie
Hoe kun je zo nuchter blijven als Colinda je op de streams heeft genoemdquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
En weer was ik aan het slapen![]()
Toen Colinda viel ook al.
Dat ik zo nuchter ben is omdat het gewoon een redelijk zware maandag was.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe kun je zo nuchter blijven als Colinda je op de streams heeft genoemd
Dit is toch je ultieme wens?
quote:
En een dagje naar de panne, de zee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef noddy1 het volgende:
Af en toe stukje fietsen. En neem het zoals het komt.
Dacht aanvallen in dit topic.quote:
Het lijkt mij wel, want dit zou ze niet zo kunnen als ze niet linkshandig bent.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:46 schreef sararaats het volgende:
is zij linkshandig of is het nu omdat haar arm in het verband zit?
Rustig aan Sara.quote:
Stel je er in hemelsnaam niet te veel van voor. Het is echt niet zo dat ze als een blok voor je valt, liefde op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:00 schreef sararaats het volgende:
Bedankt voor de tips. Vanmiddag werken maar ik hoop dat het niet te druk gaat zijn.
Colinda al wakker?
Ik kijk erg uit naar onze ontmoeting
daar ben ik me bewust van hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 13:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel je er in hemelsnaam niet te veel van voor. Het is echt niet zo dat ze als een blok voor je valt, liefde op het eerste gezicht.
Weet ikquote:
Ik ga er van uit dat onze Saartje een geweldige dag gaat hebben in het verre Utopia. Ze heeft grote inzet getoond om daar te komen. Het is haar van harte gegund.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Saartje je bent een toppertje,en ik gun je een topdag wanneer je gaat.![]()
![]()
![]()
Welnee joh ze kijkt elke dag in de spiegel en is dus wel iets gewend.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:24 schreef sararaats het volgende:
Wat ze niet weet is hoe ik eruitzie. Amai, die gaat schrikken.
Ik bedoelde dat ze een vrouw van 35 rond de 1.75 verwacht.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Welnee joh ze kijkt elke dag in de spiegel en is dus wel iets gewend.
Maak je maar niet druk, Colinda let echt niet op je lengte.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze een vrouw van 35 rond de 1.75 verwacht.
Ik ben 1m51 en zie er veel jonger uit.
Wat is haar lengte eigenlijk?
Ps.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:22 schreef sararaats het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een shirt met mijn naam op aan.
quote:
Weet ik. Maar kan dat daar ook?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef isax het volgende:
hey even he
vergeet niet een utopia paspoort aan te schaffen.
anders mag je niet op het terrein.
even mailen naar het contact nummer dan. of bellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik. Maar kan dat daar ook?
Ik kan vanuit Belgie geen paspoort aanschaffen op de website
En voor de marktdag heb ik ook al een oproep gedaan.quote:
Superliefquote:Op zondag 28 september 2014 18:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En voor de marktdag heb ik ook al een oproep gedaan.
Je bent precies op tijd. Want de dinsdag er na gaat ze waarschijnlijk naar huis.quote:Op zondag 28 september 2014 19:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Superlief
Ik kan mijn paspoort daar aanschaffen.
Kijk er erg naar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |