Ooh wat leukquote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef sararaats het volgende:
Had Colinda gisterenavond belangrijke mail omdat ze nog met de laptop bezig was?
Wat post betreft: het contact met de buitenwereld wordt geminimaliseerd maar je kan altijd proberen hé.
Utopia, 4 oktober kom ik!
We gaan je zien dan. Leuk hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef sararaats het volgende:
Had Colinda gisterenavond belangrijke mail omdat ze nog met de laptop bezig was?
Wat post betreft: het contact met de buitenwereld wordt geminimaliseerd maar je kan altijd proberen hé.
Utopia, 4 oktober kom ik!
Dan zijn er vast mensen hier die leuke caps maken van jou en je mama.quote:
De mama gaat uiteindelijk niet mee dus ikke alleen (haar kleinzoon moet op dezelfde moment voetballen)quote:Op maandag 15 september 2014 14:58 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dan zijn er vast mensen hier die leuke caps maken van jou en je mama.
Maken ze vast caps van jou. We hebben hier immers maar één Saartje en dat ben jij.quote:Op maandag 15 september 2014 15:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
De mama gaat uiteindelijk niet mee dus ikke alleen (haar kleinzoon moet op dezelfde moment voetballen)
Precies Saar kan beter zeggen dat ze uit Helmond komt.quote:Op maandag 15 september 2014 15:05 schreef DKUp het volgende:
Niet beginnen over Fok!, dan wordt je niet binnengelaten door Kees
O ja daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op maandag 15 september 2014 15:10 schreef sararaats het volgende:
Ze gaan aan m'n ID zien dat ik uit Belgie kom
Mijn ID kaart ziet er anders uit denk ik.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
O ja daar had ik even niet aan gedacht.
Ook met een vrouw? Ik kan niet slapen want beklemmend gevoelquote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Colly vertelde in haar eerste twee weken ook allerlei verhalen over hoe en met wie ze allemaal seks heeft gehad
Ja ook met vrouwen. Droom er maar van.quote:Op maandag 15 september 2014 22:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ook met een vrouw? Ik kan niet slapen want beklemmend gevoel
Lieve Saartje, we zijn hier kritisch op Colly. Maar toch maken mensen hier caps voor fans als jij. Dus zo negatief is men hier niet. Je hoeft je echt geen zorgen te maken over Colly het is waarschijnlijk een toneelstukje. Ga maar rustig slapen want de regering waakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen niet te reageren omdat er toch nooit naar me geluisterd wordt.
Ik kan er gewoon niet tegen dat jullie zo negatief zijn.
Ik maak me zorgen om haar ja
M.a.w., je hoeft echt niet tot 5 keer, ik herhaal VIJF KEER toe aan te kondigen gisteravond in de COS dat je naar bed gaat om dan vervolgens weer terug te komen met de mededeling dat je niet kan slapen omdat je je zo'n zorgen maakt en meteen daarna ; maar ik ga toch proberen om nu te gaan slapen..quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Lieve Saartje, we zijn hier kritisch op Colly. Maar toch maken mensen hier caps voor fans als jij. Dus zo negatief is men hier niet. Je hoeft je echt geen zorgen te maken over Colly het is waarschijnlijk een toneelstukje. Ga maar rustig slapen want de regering waakt.
Werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef sararaats het volgende:
Even een praktische vraag:
Kan ik met een eenmalige chipkaart van NS ook op de bus, tram en metro?
In Belgie bestaat een ticket van de NMBS met stadsgebied.
Anyway, ik ga ECHT naar UTOPIA![]()
COLINDA
neer per vervoerder moet je een eenmalig kaartje kopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef sararaats het volgende:
Even een praktische vraag:
Kan ik met een eenmalige chipkaart van NS ook op de bus, tram en metro?
In Belgie bestaat een ticket van de NMBS met stadsgebied.
Anyway, ik ga ECHT naar UTOPIA![]()
COLINDA
Jammer want ze had wel een sexy kleedje aanquote:Op woensdag 17 september 2014 00:25 schreef Paco55 het volgende:
Saartje er niks meer aan foto's voorbij gekomen. Morgen misschien meer geluk.
Een bord met een pijl richting echoput.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef sararaats het volgende:
wat staat er eigenlijk op de bil van Colinda? ze heeft daar een tatto maar heb het nog niet ontcijferd.
Aan het kijken welke trein ze moet nemen naar Etten Leur.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:08 schreef sararaats het volgende:
Colinda mag nog niet gaan![]()
Wat is ze op de laptop aan het doen?
Sorry Saartje maar ik zie het niet.quote:
Stond geen foto hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Sorry Saartje maar ik zie het niet.
Vandaar dat ze een spiegelreflex camera hebben besteld bij Sonyquote:Op woensdag 17 september 2014 18:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Colinda wil een foto van haar arm en anders gaat ze naar huis.
Wist ik al maar als haar besluit vast staat zie ik haar niet op 4 oktoberquote:Op woensdag 17 september 2014 18:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dit las ik gisteren in de COS:
Colinda wil een foto van haar arm en anders gaat ze naar huis.
Die gaat nergens heen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wist ik al maar als haar besluit vast staat zie ik haar niet op 4 oktober![]()
Snik
Jippiequote:
Ze zat net over mail te praten.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jippie![]()
Normaal moet je een reading kopen via de webshop maar daar kan ik niets bestellen dus mail gestuurd.
Ik denk niet dat ze die kreeg anders had ze me allang gecontacteerd.
Tenzij die mail ook verdwijnt zoals bij weet ik veel wie
Echt waar.quote:
Het ging over healing op afstand.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar geloven zekers.
Doet ze daarom niet mee met 'Let's twist'?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het ging over healing op afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |