Ooh wat leukquote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef sararaats het volgende:
Had Colinda gisterenavond belangrijke mail omdat ze nog met de laptop bezig was?
Wat post betreft: het contact met de buitenwereld wordt geminimaliseerd maar je kan altijd proberen hé.
Utopia, 4 oktober kom ik!
We gaan je zien dan. Leuk hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef sararaats het volgende:
Had Colinda gisterenavond belangrijke mail omdat ze nog met de laptop bezig was?
Wat post betreft: het contact met de buitenwereld wordt geminimaliseerd maar je kan altijd proberen hé.
Utopia, 4 oktober kom ik!
Dan zijn er vast mensen hier die leuke caps maken van jou en je mama.quote:
De mama gaat uiteindelijk niet mee dus ikke alleen (haar kleinzoon moet op dezelfde moment voetballen)quote:Op maandag 15 september 2014 14:58 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dan zijn er vast mensen hier die leuke caps maken van jou en je mama.
Maken ze vast caps van jou. We hebben hier immers maar één Saartje en dat ben jij.quote:Op maandag 15 september 2014 15:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
De mama gaat uiteindelijk niet mee dus ikke alleen (haar kleinzoon moet op dezelfde moment voetballen)
Precies Saar kan beter zeggen dat ze uit Helmond komt.quote:Op maandag 15 september 2014 15:05 schreef DKUp het volgende:
Niet beginnen over Fok!, dan wordt je niet binnengelaten door Kees
O ja daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op maandag 15 september 2014 15:10 schreef sararaats het volgende:
Ze gaan aan m'n ID zien dat ik uit Belgie kom
Mijn ID kaart ziet er anders uit denk ik.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
O ja daar had ik even niet aan gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |