Niet nodig als je niet in nederland woont.quote:Op maandag 15 september 2014 11:42 schreef BasEnAad het volgende:
Dat ze iemand die zo slecht Nederlands beheerst überhaupt aannemen...
Wel als je er werktquote:Op maandag 15 september 2014 11:42 schreef along het volgende:
[..]
Niet nodig als je niet in nederland woont.
Je moet je er niet om gaan verbazen in dat land. Zij hebben geen verplichte basisverzekering, dan schieten ze graag door op andere vlakken.quote:Op maandag 15 september 2014 11:47 schreef along het volgende:
Het gaat om een critical Illness coverage module die maar iets van 80 euro beslaat.
dat is het voor mij niet waard, want daar kan toch geen aids, ebola of ander vuige ziekte mee bekoren worden.
Kom je nog wel eens in NL? Ik zoek nog iemand in HK die iets mee kan nemen voor me.quote:Op maandag 15 september 2014 11:51 schreef along het volgende:
Ja, maar ik woon in Hong Kongdaar is het helemaal niet nodig... Echt zuur, ik zal wel weer vrienden maken bij HR .
Nee, een vintage horloge. Anders zit ik aan de importkosten etc waardoor de dollarprijs de europrijs wordt.quote:
alongalongquote:Op maandag 15 september 2014 11:42 schreef BasEnAad het volgende:
Dat ze iemand die zo slecht Nederlands beheerst überhaupt aannemen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |