twitter:velochrono twitterde op maandag 15-09-2014 om 11:20:12La Belgique pour #Ponferrada2014 : Boonen, Gilbert, VanAvermaet, Vansummeren, Vanmarcke, J. Vanendert, Wellens, Bakelants, Hermans. reageer retweet
quote:Bondscoach Johan Lammerts heeft bekend gemaakt welke negen rensters in actie komen op het WK wielrennen in Ponferrada. Tevens selecteerde hij drie rensters voor het WK tijdrijden. Op de wegwedstrijd geldt titelverdedigster Marianne Vos vanzelfsprekend als een van de kopvrouwen. De Brabantse wordt bijgestaan door een sterke ploeg met onder meer Lucinda Brand, Nederlands kampioene Iris Slappendel, Anna van der Breggen en Chantal Blaak.
Laatstgenoemde zal ook deelnemen aan het WK tijdrijden, waar Ellen van Dijk haar wereldtitel hoopt te prolongeren. Ook Nederlands tijdritkampioene Annemiek van Vleuten staat aan de start.
Bij de junior-vrouwen wordt de tijdrit afgewerkt door Aafke Soet, Chanella Stougje en Jeanne Korevaar. In de wegwedstrijd completeert Jip van den Bos het kwartet rensters.
Sterk blok beloften
Mathieu Van der Poel is bij de beloften een belangrijke troef in Ponferrada. De wereldkampioen bij de junioren van 2013 behoort in zijn eerste jaar als belofte direct tot de favorieten na een sterk seizoen. Sam Oomen, de revelatie uit de jongste Ronde van de Toekomst, Mike Teunissen, Lennard Hofstede en Timo Roosen kunnen eveneens hoge ogen gooien. Steven Lammertink neemt namens Nederland deel aan de tijdrit voor beloften. De stagiair van Giant-Shimano werd onlangs nog vierde op het Europees kampioenschap tijdrijden.
Selectie WK Individuele Tijdrit Elite vrouwen (23 september)
1. Chantal Blaak
2. Ellen van Dijk
3. Annemiek van Vleuten
WK Wegwedstrijd Elite vrouwen (27 september)
1. Chantal Blaak
2. Lucinda Brand
3. Anna van der Breggen
4. Ellen van Dijk
5. Roxane Knetemann
6. Iris Slappendel
7. Sabrina Stultiens
8. Annemiek van Vleuten
9. Marianne Vos
WK Individuele Tijdrit Junior vrouwen (22 september)
1. Aafke Soet
2. Chanella Stougje
3. Jeanne Korevaar
WK Wegwedstrijd Junior vrouwen (26 september)
1. Aafke Soet
2. Chanella Stougje
3. Jeanne Korevaar
4. Jip Van den Bos
WK Tijdrit Beloften mannen (22 september)
1. Steven Lammertink
WK Wegwedstrijd Beloften mannen (26 september)
1. Mathieu Van der Poel
2. Sam Oomen
3. Timo Roosen
4. Lennard Hofstede
5. Mike Teunissen
quote:De talentcoaches Piet Kuijs, Peter Zijerveld en Frank Pennings van de KNWU hebben het zestal renners dat de wegwedstrijd voor junioren bij het komende WK in Spanje gaat rijden bekend gemaakt. Het volgende zestal rijdt op zaterdag 27 september:
De selectie: Peter Lenderink, Mitchell Cornelissen, Sjoerd Bax (foto), Harttijs de Vries, Pascal Eenkhoorn en Jan Maas
Op de laatste drie namen voor de wegrit bij de mannen elite na, is de complete Nederlandse WK-delegatie voor Ponferrada nu bekend.
Normaal wel, maar ze is een beetje vermoeid. Kan zijn dat een andere Nederlandse dame de kans krijgt, een Van der Breggen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 september 2014 11:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Vos favoriet weg wedstrijd neem ik aan?
Ik heb al een prachtige Matthieu UI voor je uitgezocht ouwe snuifdoos.quote:Op maandag 15 september 2014 14:15 schreef DNP-Old het volgende:
Wereldtitels voor Bananito, López en Montoya (pas 16 jaar oud). Book it.
Die Colombiaantjes moeten kort worden gehouden, niks hiervan.quote:Op maandag 15 september 2014 14:15 schreef DNP-Old het volgende:
Wereldtitels voor Bananito, López en Montoya (pas 16 jaar oud). Book it.
Denk dat Lammerts het parcours vreselijk overschat.quote:Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef Chiappucci het volgende:
Terpstra en Langeveld zijn juist echte kampioenschapsrenners, net als Boom. Clement en Kruijswijk hebben hier imo weinig te zoeken. Van Baarle heeft ook nog alles te bewijzen in het langere eendagswerk.
Begint steeds meer op Leo van Vliet te lijken. Die nam zelfs naar Kopenhagen een klimploeg meequote:Op maandag 15 september 2014 17:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denk dat Lammerts het parcours vreselijk overschat.
quote:
twitter:RGUpdate twitterde op maandag 15-09-2014 om 17:25:50I will not be racing anymore this season due to family circumstances. Really sorry to end 2014 like this but family is more important now. reageer retweet
Ja, verschrikkelijk jammer. Wat een gedoe overkomt hem toch weer, net nu het een beetje beter leek te gaan.quote:Op maandag 15 september 2014 18:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]twitter:RGUpdate twitterde op maandag 15-09-2014 om 17:25:50I will not be racing anymore this season due to family circumstances. Really sorry to end 2014 like this but family is more important now. reageer retweet
Ongelooflijk inderdaad. Begint een beetje een treurig verhaal te worden.quote:Op maandag 15 september 2014 18:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk jammer. Wat een gedoe overkomt hem toch weer, net nu het een beetje beter leek te gaan.
je hebt ook mensen nodig die zich kunnen wegcijferen voor de kopmannen. En ik denk dat er te veel hoogtemeters in dit parcours zitten voor een Boom en Terpstraquote:Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef Chiappucci het volgende:
Terpstra en Langeveld zijn juist echte kampioenschapsrenners, net als Boom. Clement en Kruijswijk hebben hier imo weinig te zoeken. Van Baarle heeft ook nog alles te bewijzen in het langere eendagswerk.
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 15-09-2014 om 18:03:40Toch verrast dat @GianniMeersman de WK-selectie niet haalt... #ponferrada #zullenzienop28september reageer retweet
die heeft zelf afgezegd hequote:Op maandag 15 september 2014 18:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je hebt ook mensen nodig die zich kunnen wegcijferen voor de kopmannen. En ik denk dat er te veel hoogtemeters in dit parcours zitten voor een Boom en Terpstra
NK Parcours in Kerkrade is zwaarder dan dit hoor. Daar konden die twee ook wel redelijk goed mee.quote:Op maandag 15 september 2014 18:07 schreef Evertjan het volgende:
En ik denk dat er te veel hoogtemeters in dit parcours zitten voor een Boom en Terpstra
Ik geloof niet dat we in Kerkrade aan de 4000 hoogtemeters kwamen, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
NK Parcours in Kerkrade is zwaarder dan dit hoor. Daar konden die twee ook wel redelijk goed mee.
Misschien niet, al zie ook een bron van 223 hoogtemeters per rondje. In Ponferrada echter bestaat het grootste gedeelte van de hoogtemeters uit een klim van vijf kilometer, die niet verder komt dan 3,5 procent gemiddeld. Dat is perfect voor treintjes bergop. En die tweede klim van iets meer dan een kilometer á 6 procent is ook totaal niet wereldschokkend.quote:Op maandag 15 september 2014 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we in Kerkrade aan de 4000 hoogtemeters kwamen, maar dat kan aan mij liggen.
Op zich wel logische namen, al is het ontbreken van Terpstra en Langeveld wel opvallend.quote:Op maandag 15 september 2014 17:34 schreef Evertjan het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)erland-compleet.html
Selectie Nederland voor WK in Ponferrada (wegrit)
Dylan van Baarle (Garmin-Sharp)
Stef Clement (Belkin Pro Cycling)
Tom Dumoulin (Giant Shimano)
Wilco Kelderman (Belkin Pro Cycling)
Steven Kruijswijk (Belkin Pro Cycling)
Bauke Mollema (Belkin Pro Cycling)
Wout Poels (Omega Pharma-Quick Step)
Tom-Jelte Slagter (Garmin-Sharp)
Pieter Weening (Orica-GreenEDGE)
Selectie WK Tijdrijden
Tom Dumoulin (Giant-Shimano)
Niet aan iedere hoogtemeter hoeft meteen een klim verbonden te zijn he.quote:Op maandag 15 september 2014 19:11 schreef Zelva het volgende:
En oh ja, Ponferrada komt écht niet aan de 4000 hoogtemeters. Er zitten twee klimmen in, de Confederación of Montearenas á 178 meter per rondje en de Mirador á 64 meter per rondje x 14 rondjes = 3388 hoogtemeters. Die 64 hoogtemeters die er dan nog per rondje zouden overblijven, waar zitten die dan? Niet in dat pukkeltje naar het Castillo in ieder geval.
Ach, enige voordeel aan dit gedoe is dat het nu fysiek wel in orde isquote:Op maandag 15 september 2014 18:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ongelooflijk inderdaad. Begint een beetje een treurig verhaal te worden.
Als ze in de afdaling zitten merk je er ook weinig van hequote:Op maandag 15 september 2014 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet aan iedere hoogtemeter hoeft meteen een klim verbonden te zijn he.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 15-09-2014 om 19:20:29Zou bondscoach Lammerts zijn vergeten dat Langeveld en Terpstra een Nederlands paspoort hebben? #wkselectie reageer retweet
je kan geen 9 kopmannen meenemenquote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Thijs Zonneveld heeft een mening.twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 15-09-2014 om 19:20:29Zou bondscoach Lammerts zijn vergeten dat Langeveld en Terpstra een Nederlands paspoort hebben? #wkselectie reageer retweet
Inderdaad zo raar is de keuze niet, het is gewoon weer een beetje populair roeptoeteren van Thijs op zijn zeepkist. Weg met die man.quote:Op maandag 15 september 2014 20:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan geen 9 kopmannen meenemen
Kruijswijk en Poels hebben geen grootse vorm. Had dan ook liever Langeveld of De Terp gezien.quote:Op maandag 15 september 2014 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad zo raar is de keuze niet, het is gewoon weer een beetje populair roeptoeteren van Thijs op zijn zeepkist. Weg met die man.
Kruijswijk rijd de laatste weken erg goed voor Belkin. En Poels is veelvuldig in de aanval geweest in Spanjequote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kruijswijk en Poels hebben geen grootse vorm. Had dan ook liever Langeveld of De Terp gezien.
Op basis waarvan dan?quote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kruijswijk en Poels hebben geen grootse vorm. Had dan ook liever Langeveld of De Terp gezien.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 15 september 2014 20:14 schreef Evertjan het volgende:
Terpstra heeft zijn verkiezing denk ik ook wel verprutst dankzij die kopstoot in de Eneco tour
Ja maar zij zijn voor zover wij weten niet beter in vorm dan die twee, daarom zei ik ook dat de keuze niet zo ongelofelijk is als Thijs ons wil doen voorkomen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het verleden, de ervaring in eendagskoersen.
Klopt, Sunfield doet pedant.quote:Op maandag 15 september 2014 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar zij zijn voor zover wij weten niet beter in vorm dan die twee, daarom zei ik ook dat de keuze niet zo ongelofelijk is als Thijs ons wil doen voorkomen.
twitter:PatLefevere twitterde op maandag 15-09-2014 om 17:18:54Not personal but not happy at all with the selection of The worlds reageer retweet
Vind ik ook. Terpstra en Langeveld hebben veel meer op een WK te zoeken dan een Clement, Poels of Kruijswijk. En met name Clement en Poels hebben absoluut geen topvorm laten zien de afgelopen weken (wat een selectie nog zou kunnen rechtvaardigen).quote:Op maandag 15 september 2014 20:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar als ze alle 4 niet in topvorm zijn, is 't dan niet logisch om het duo mee te nemen dat al meer heeft bewezen in eendagswedstrijden?
twitter:NikiTerpstra twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 10:00:39Change of plans http://t.co/zreUTRjgyA reageer retweet
In dit geval zegt een foto genoeg.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:28 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NikiTerpstra twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 10:00:39Change of plans http://t.co/zreUTRjgyA reageer retweet
Bij de beloften 1 t/m 5.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel kans maakt Nederland eigenlijk bij de diverse jeugdcategorieën?
quote:Titelverdediger Rui Costa weet welke vijf mannen hem gaan helpen om zijn regenboogtrui op 28 september in Ponferrada te verdedigen. Daarnaast heeft ook Oostenrijk dinsdag haar zestal bekendgemaakt, inclusief Matthias Brändle die onlangs twee ritten in de Tour of Britain won. Ook Georg Preidler van Giant-Shimano is geselecteerd.
Selectie Portugal voor WK 2014
André Cardoso
Rui Costa
Tiago Machado
José Mendes
Nelson Oliveira
Sergio Paulinho
Tijdrit
Tiago Machado
Nelson Oliveira
Selectie Oostenrijk voor WK 2014
Matthias Brändle
Bernard Eisel
Marco Haller
Patrick Konrad
Georg Preidler
Ricardo Zoidl
Tijdrit
Matthias Brändle
Ricardo Zoidl
quote:"Ik had jullie liever verteld over het grote feest dat ik samen met mijn ploegmaats gebouw had na de Vuelta, maar zoals dikwijls in het leven liggen geluk en pech dicht bij elkaar", zegt Degenkolb.
"Een feestje is er niet van gekomen. Ik meld jullie vanuit het ziekenhuis dat de lymfeklieren in mijn lies waren opgezwollen tot de grootte van tafeltennisballen. Op den duur kon ik nauwelijks nog stappen door de pijn."
"Met een infuus krijg ik nu antibiotica toegediend. Ik moet nog een paar dagen ter observatie blijven, maar het wereldkampioenschap eind volgende week komt niet in het gedrang. Het WK blijft mijn doel."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:52 schreef DNP-Old het volgende:
Sterke John kent geen ideale voorbereiding:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is weer eens wat anders dan de 3e bal.
Hij weet niet zeker of Ramona jarig is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:28 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NikiTerpstra twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 10:00:39Change of plans http://t.co/zreUTRjgyA reageer retweet
[..]is hij kopman bij de Duitsers? Of gaan ze voor Tony Martin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WK weg weg nu? Dat is een dubbele ontkenningquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In dit geval zegt een foto genoeg.
Tony Martin lijkt me geen kopman in de wegwedstrijd. Dat is normaal Degenkolb inderdaad, mits fit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is hij kopman bij de Duitsers? Of gaan ze voor Tony Martin?
[..]Is dit in een prive kliniek in Madrid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degenkolb was wel lekker in vorm in de Vuelta, jammer als hij er niet bij zou zijn. Terpstra thuislaten snap ik ook niet...
Jack does it in real time...
Ze laten gewoon alle voormalige Nederlands kampioenen thuisquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is dit in een prive kliniek in Madrid?
Degenkolb was wel lekker in vorm in de Vuelta, jammer als hij er niet bij zou zijn. Terpstra thuislaten snap ik ook niet...
idd een schande dat Johnny Hoogerland thuis zit tijdens het WKquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze laten gewoon alle voormalige Nederlands kampioenen thuis
en Pim Ligthartquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd een schande dat Johnny Hoogerland thuis zit tijdens het WK
twitter:velochrono twitterde op woensdag 17-09-2014 om 12:12:06L'Espagne pour #Ponferrada2014 : Valverde Je.Herrada I.Izagirre Erviti Castroviejo Rodriguez Moreno LL.Sanchez Navarro. reageer retweet
Spanje blijkbaar met Valverde als absolute kopman gezien de helpers die meegaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:29 schreef rubbereend het volgende:
Spanje en Italië dus met mannen die wel een klimmetje aankunnen. Die gaan de koers dus heel hard maken
Normaal telt altijd de tijd van de 5e man, is dat nu ook zo, of is het nu de tijd van de 4e man(aangezien ze maar met 6 starten)?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:21 schreef wimderon het volgende:
Wat teams voor de TTT:
OPQS:
Boonen, Kwiatkowski, Martin, Serry, Terpstra, Vermote
Trek:
Cancellara, Irizar, Popovych, Sergent, Stuyven, Vandewalle
Giant:
Arndt, Dumoulin, Janse van Rensburg, Kittel, Ludvigsson, Preidler
BMC:
Dennis, Dillier, Oss, Quinziato, Van Garderen, Velits
Haga ipv van Rensburg.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:21 schreef wimderon het volgende:
Wat teams voor de TTT:
OPQS:
Boonen, Kwiatkowski, Martin, Serry, Terpstra, Vermote
Trek:
Cancellara, Irizar, Popovych, Sergent, Stuyven, Vandewalle
Giant:
Arndt, Dumoulin, Janse van Rensburg, Kittel, Ludvigsson, Preidler
BMC:
Dennis, Dillier, Oss, Quinziato, Van Garderen, Velits
twitter:TeamSky twitterde op woensdag 17-09-2014 om 19:02:03Our line up for the TTT World Champs on Sun (from l-r) is: Puccio, Kiryienka, Thomas, Wiggins, Cataldo, Siutsou. reageer retweet
Geen Froome ?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:36 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TeamSky twitterde op woensdag 17-09-2014 om 19:02:03Our line up for the TTT World Champs on Sun (from l-r) is: Puccio, Kiryienka, Thomas, Wiggins, Cataldo, Siutsou. reageer retweet
Dan moeten ze zorgen dat er altijd een renner als buffer tussenzit.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wiggins en Froome samen in een ploegentijdrit? Die 2 kunnen elkaar niet zien of luchten
Als topsporter en multimiljonair kun je je daar niet over heen zetten?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wiggins en Froome samen in een ploegentijdrit? Die 2 kunnen elkaar niet zien of luchten
Volgens mij alle wegritten live en verder TTT mannen, TT -23, TT vrouwen en TT mannen live. TTT vrouwen, TT vrouwen junioren en mannen junioren in samenvatting.quote:
Aldus MVP, de Colombiaantjes gaan met trillende beentjes aan de start staan.quote:“Er zijn drieduizend hoogtemeters? Dat zal doorwegen. Dat is wel goed voor mij, want het kan mij niet zwaar genoeg zijn. Als ik dit zo aanhoor, moet het in principe zwaar genoeg voor mij zijn om het verschil te kunnen maken. En ja, ik ga altijd naar een kampioenschap om te winnen.
geen idee misschien hebben we maar recht op 1 plek?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:12 schreef Chiappucci het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom doet er maar 1 Nederlander mee bij de tijdrit?
Topshowquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:18 schreef Evertjan het volgende:
alle samenvattingen van het WK wielrennen (mannen elite) van 1985-2013
http://nos.nl/dossier/700(...)/archief-1985--2013/
Hoor ik daar José Been in het engels?quote:
Jup.quote:Op zondag 21 september 2014 09:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoor ik daar José Been in het engels?
Joris en Adrie denken dat het gewoon zoals vorig jaar Specialized-lululemon gaat worden en daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 21 september 2014 10:08 schreef DeeBee het volgende:
RaboLiv gaat dit met minuten voorsprong winnen toch, gezien hun overmacht de rest van het seizoen?
Denk ik ook hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 10:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Joris en Adrie denken dat het gewoon zoals vorig jaar Specialized-lululemon gaat worden en daar sluit ik me bij aan.
Die zijn in een ploegentijdrit ook bijna niet te kloppen. Vorig jaar waren ze ruim een minuut sneller dan RaboLiv
Mwah, vorige maand was er ook een ploegentijdrit. Verschil was toen 1 minuut en 21 seconden in het voordeel van Specializedquote:Op zondag 21 september 2014 10:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor.
Al leek het soms in de uitslagen van ritten in lijn alsof Rabo al even een ploegentijdritje had gereden.Specialized wel zonder Van Dijk, dat kan nog wel aardig wat schelen toch?
Ja. Volgens mij de Tony Martin bij het dameswielrennen.quote:Op zondag 21 september 2014 10:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor.
Al leek het soms in de uitslagen van ritten in lijn alsof Rabo al even een ploegentijdritje had gereden.Specialized wel zonder Van Dijk, dat kan nog wel aardig wat schelen toch?
Hoe weet je dat van die technische problemen?quote:Op zondag 21 september 2014 11:09 schreef borisz het volgende:
Vos moest lossen...
Technisch probleem.
.@velociosports first at the ITP2 with 27:23.58
2- @RaboLiv: +39.44
3-@ORICA_GreenEDGE: +55.84
4- @boelsdolmansct: +1:31.76
Aldus mevrouw Been.quote:Op zondag 21 september 2014 11:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat van die technische problemen?
NOS meldt gewoon dat ze niet helemaal fit is en zich gewoon heeft opgeblazen.
Weet niet of er een technisch probleem was, maar op de NOS zou ik niet vertrouwen.quote:Op zondag 21 september 2014 11:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat van die technische problemen?
NOS meldt gewoon dat ze niet helemaal fit is en zich gewoon heeft opgeblazen.
quote:Op zondag 21 september 2014 11:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Weet niet of er een technisch probleem was, maar op de NOS zou ik niet vertrouwen.
NOS meldde dat ze de afgelopen weken in het ziekenhuis was geweest, omdat ze last van haar spieren hadquote:
Wel grappig dat ze die namen correct uit blijft sprekenquote:Op zondag 21 september 2014 11:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Been spreekt trouwens prima Engels
Mooi aangeleerd Brits accent zegquote:
Beter dat dan een halfbakken Brits accent, dat klinkt echt nergens naar.quote:Op zondag 21 september 2014 11:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als je met Nederlands accent spreekt is het ook niet goed
Klinkt als een gemiddelde vrouw.quote:Op zondag 21 september 2014 12:09 schreef buzz1291 het volgende:
Wachten op het Jose Been bash topic. Goeie engelse uitspraak, maar wat kraamt dat mens toch graag haar eigen mening uit ipv van toegevoegde info waar commentaar voor bedoeld is. En die duizende herhalingen zijn ook moeilijk te verteren.
Je probeert me nu op de kast te krijgen, maar dat gaat je niet lukken. Ik vond zijn vocabulair prima, niet zijn uitspraak.quote:Op zondag 21 september 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit komend van de man die het Engels van Ronald Koeman geweldig vond.
Heupbreuk voor van der Bruggen?twitter:FERRANDPREVOT twitterde op zondag 21-09-2014 om 13:05:49Très bon rétablissement @AnnavdBreggen bassin fracturé et @AvVleuten http://t.co/YtJ7wuvzRt reageer retweet
Bekkenbreuk.quote:Op zondag 21 september 2014 13:07 schreef Evertjan het volgende:
Heupbreuk voor van der Bruggen?twitter:FERRANDPREVOT twitterde op zondag 21-09-2014 om 13:05:49Très bon rétablissement @AnnavdBreggen bassin fracturé et @AvVleuten http://t.co/YtJ7wuvzRt reageer retweet
Lomp ingestuurd idd. Nou is dat ook wel lastig met zo'n tijdritfiets.quote:Op zondag 21 september 2014 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel slecht nieuws voor de wegwedstrijd. Van der Breggen en Van Vleuten waren beter in vorm dan Vos, die al een tijdje op is.
Lompe fout ook gewoon.
Da's best knap eigenlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 11:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze die namen correct uit blijft spreken
Om precies te zijn een gebroken Ilium ofwel Darmbeen. Maar goed dat is onderdeel van de bekken.quote:Op zondag 21 september 2014 13:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit er in de buurt dat word geen wegrit voor haar
je zag het al aankomen hoe ze de bocht in stuurde totaal verkeerd ingeschatquote:Op zondag 21 september 2014 13:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lomp ingestuurd idd. Nou is dat ook wel lastig met zo'n tijdritfiets.
http://nos.nl/artikel/701006-vos-kon-tempo-ploeg-niet-volgen.htmlquote:
Gingen ook zonder verwachtingen naar dit WK toequote:
Thxquote:Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef borisz het volgende:
Site met de splittijden --> http://static.sportresult.com/federations/uci/CR2014/
We mogen het niet zien van de Spaanse regisseur.quote:Op zondag 21 september 2014 16:14 schreef Mykonos het volgende:
Geen een-tweetje voor Orica en OPQS maar een verrassing van BMC?
OP-QS moet nog langs dat punt.quote:Op zondag 21 september 2014 16:24 schreef fl4puit het volgende:
Syntix kom er maar in met de tussentijden
achterstand op Sky gehalveerdquote:
Omega Pharma gaat het wel halen denk ik.quote:Op zondag 21 september 2014 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
Orica levert weer wat in, die gaan het niet halen.
is de gps tot nu toe betrouwbaar gebleken hier? Kan me grote rondes herinnerde waar de gps alleen maar desinformatie verspreidde.quote:Op zondag 21 september 2014 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
Orica levert weer wat in, die gaan het niet halen.
Ja.quote:Op zondag 21 september 2014 16:36 schreef komrad het volgende:
[..]
is de gps tot nu toe betrouwbaar gebleken hier? Kan me grote rondes herinnerde waar de gps alleen maar desinformatie verspreidde.
niet als het door gaat regenenquote:Op zondag 21 september 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omega Pharma gaat het wel halen denk ik.
fijn. Scheelt een hoop ergernis komende weekquote:Op zondag 21 september 2014 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja.
En ook daar klopte die bijna altijd wel hoor, alleen begrepen de commentatoren niet altijd hoe je het moest lezen.
dat hebben we vanochtend gezienquote:Op zondag 21 september 2014 16:39 schreef FredWielergek het volgende:
Finale is niet al te tecnosch, dus regen zal niet zo veel invloed hebben denk ik
Tot zo.quote:Op zondag 21 september 2014 16:40 schreef Jason22 het volgende:
Ik ga eens proberen om 4 minuten met mijn vingers tussen de deur te zitten.
ja, 35 min met 4 man is te veelquote:Op zondag 21 september 2014 16:48 schreef franklop het volgende:
denk dat Sky buiten het podium zal vallen
inderdaadquote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
En dat op het droge gedeelte, regen dus in ieder geval geen excuus
Waarom?quote:Op zondag 21 september 2014 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Renaat krijgt spontaan een zaadlozing.
José Been kwam in het commentaarhok langs.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Martin lijkt nu ook kansloos voor het tijdritgoud.
Mag van geluk spreken als hij de top-20 haalt.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Martin lijkt nu ook kansloos voor het tijdritgoud.
Denk dat hij gaat stoppen omdat hij gewoon niet meer mee kan.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag van geluk spreken als hij de top-20 haalt.
Ik zou Dumoulin in de plaats van Cancellara zetten.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef FredWielergek het volgende:
Tijdrit gaat tussen Martin, Wiggins, Cancellara, denk kik.. Hopelijk kan Dumoulin zich hierin mengen.
Martìn zit er doorheen. Dumoulin is de te kloppen man.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef FredWielergek het volgende:
Tijdrit gaat tussen Martin, Wiggins, Cancellara, denk kik.. Hopelijk kan Dumoulin zich hierin mengen.
Idd want Cancellara rijdt toch niet mee?quote:Op zondag 21 september 2014 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou Dumoulin in de plaats van Cancellara zetten.
Cancellara gaat het vast heel goed doen jaquote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef FredWielergek het volgende:
Heeft Dumoulin het wel laten zien in lange tijdritten?quote:Op zondag 21 september 2014 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou Dumoulin in de plaats van Cancellara zetten.
Geen idee, Joris deelde nog even aan de regie mee dat hij ervandoor gaat en Herbert het nu gaat overnemen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Woensdag? betekend dat Mart Zondag mag?
Maakt volgens mij niet eens zoveel meer uit, Cancellara en tijdrijden lijkt een verhaal dat ondertussen wel verteld is.quote:Op zondag 21 september 2014 17:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Idd want Cancellara rijdt toch niet mee?
Heb je de Tour de France gezien?quote:Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Heeft Dumoulin het wel laten zien in lange tijdritten?
ah ,ok. Ik hoop op Mart zondag!quote:Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Geen idee, Joris deelde nog even aan de regie mee dat hij ervandoor gaat en Herbert het nu gaat overnemen.
Bij de NOS livestream zie je de commentaarduo's van de rest van de week. Geen Mart.quote:Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Geen idee, Joris deelde nog even aan de regie mee dat hij ervandoor gaat en Herbert het nu gaat overnemen.
Klopt toch geen reet van. Ducrot voelde zich al te goed voor de ploegentijdrit vrouwen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de NOS livestream zie je de commentaarduo's van de rest van de week. Geen Mart.
quote:Op zondag 21 september 2014 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de NOS livestream zie je de commentaarduo's van de rest van de week. Geen Mart.
Ok, nou misschien doet Evert Ten Napel de junioren wedstrijden.quote:Op zondag 21 september 2014 17:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Klopt toch geen reet van. Ducrot voelde zich al te goed voor de ploegentijdrit vrouwen.
Ik reken al op een medaille voor Carlos Ramirez Botero morgen.quote:Corredores CRI Selección Colombia Manzana Postobón:
Élite varones (47.1 km)
Winner Anacona
Hombres Sub-23
Miguel Ángel López
Carlos Mario Ramírez
Brayan Ramírez (opcional)
Hombres junior
Jaime Restrepo
Daniel Felipe Martínez
quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag van geluk spreken als hij de top-20 haalt.
mooi voor hem inderdaad.quote:
omdat de sponsor dat wilquote:Op zondag 21 september 2014 20:31 schreef marcodej het volgende:
http://www.gelderlander.n(...).VB8HHccpwKI.twitter
CancellaraStop anders gewoon met fietsen joh, als je er geen zin meer in hebt.
Ja, maar drie topklassiekers gewonnen de laatste 2 jaar. Dan kan je beter stoppen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omdat de sponsor dat wilHij valt de laatste 2 jaar wel tegen zeg. Of hij takelt snel af of de motivatie is gewoon weg
had het meer over de tijdrittenquote:Op zondag 21 september 2014 20:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja, maar drie topklassiekers gewonnen de laatste 2 jaar. Dan kan je beter stoppen.
Ploegentijdrit niet.quote:Op zondag 21 september 2014 20:59 schreef Ereinion het volgende:
Het is al een jaar of 4/5 dag hij zich veel minder concentreert op de tijdritten, en de klassiekers voor hem de belangrijkste koersen zijn. Niet zo gek ook, hij heeft in het tijdrijden alles wat interessant is wel gewonnen.
Misten met Gesink en Boom ook wel 2 belangrijke tijdrijders natuurlijk. En er zijn sowieso amper Belkin-renners die een fatsoenlijke tijdrit hebben gereden dit jaar, ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat, neem aan dat er toch wel een gesprekje met Bianchi volgt deze winter..quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Evertjan het volgende:
Belkin nam deze tijdrit ook niet echt serieus
Die finish in 2007 was geniaalquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:18 schreef Evertjan het volgende:
alle samenvattingen van het WK wielrennen (mannen elite) van 1985-2013
http://nos.nl/dossier/700(...)/archief-1985--2013/
Ze heeft zelfs gewonnenquote:Op maandag 22 september 2014 11:19 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Doet die rechtse ook mee?
Degenkolb niet topfit richting WK dus, maar we weten hoe het afgelopen is met de laatste renner die (naar eigen zeggen) niet topfit aan een grote koers begon..quote:Der angeschlagene John Degenkolb will am Sonntag im WM-Straßenrennen in Ponferrada starten. „Ich bin zuversichtlich, dass es geht“, sagte der Frankfurter, der am Dienstag nach Spanien fliegen wird. Degenkolb hatte bis Samstag noch wegen eines angeschwollenen Lymphknotens im Lendenbereich im Krankenhaus gelegen. Nach einer weiteren Untersuchung gab es nun vorsichtige Entwarnung. „Die Blutwerte sind soweit ganz gut und die Entzündungswerte herunter gegangen. Die nächsten Tage wird er normal trainieren. Er wird aber weiter ärztlich überwacht und soll nichts riskieren“, sagte sein Manager Jörg Werner der Nachrichtenagentur dpa und ergänzte: „Es ist aber nicht so, dass er jetzt noch der Top-Favorit ist. Die Voraussetzungen sind nicht die besten.“
Hopelijk wat beter als de favorieten starten...quote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Lekker weertje![]()
Zend Eurosport niks uit?
wel op Sporza.quote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Lekker weertje![]()
Zend Eurosport niks uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |