1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoorquote:
Ach ja... Alleen wat begroeiing is ook wel wat weinig ter herkenningquote:Op zondag 14 september 2014 23:35 schreef hhh38 het volgende:
Jawel hoor
Slechts een startsein voor de fanatiekelingen om elke grenspaal af te gaan. Verder valt er wat mij betreft weinig op te merken aan deze opgave.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
Hoe heb je die gevonden?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:29 schreef ß het volgende:
Texaco Planetenlaan 17, Haarlem
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,310.64,,0,15.2
http://www.boedelbak.nl/zoek-en-reserverenquote:
Heheh, ik was al via texaco aan het kijken geweest in een straal van 80km vanaf Nijmegen. Maar naar 15 stations vond ik het wel genoegquote:Op donderdag 18 september 2014 14:09 schreef ß het volgende:
[..]
http://www.boedelbak.nl/zoek-en-reserveren
Utrecht met een straal van 50 km, en dan alle texaco's afgaan. Het is 1 van de laatste in de lijst.
Er staan ook nog twee lichtmasten. Die zijn van het oude stadion van HFC Haarlem.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh, ik was al via texaco aan het kijken geweest in een straal van 80km vanaf Nijmegen. Maar naar 15 stations vond ik het wel genoeg
Juistquote:
quote:
yepquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:30 schreef Nico_S. het volgende:
Annerveenschekanaal.
https://maps.google.nl/ma(...)Q&cbp=12,327.89,,0,0
Daar ligt lag de FOK!-stokquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:30 schreef Nico_S. het volgende:
Annerveenschekanaal.
https://maps.google.nl/ma(...)Q&cbp=12,327.89,,0,0
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:26 schreef bork het volgende:
Noordkade 52
6003NG Weert
Wiekendreef volgens streetview![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:57 schreef bork het volgende:
Havenstraat, Huizen
Over het hoofd gezien gisteren![]()
Jazekerquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:56 schreef Bart het volgende:
Grindweg Hasselt
https://www.google.nl/map(...)p1AvUUnmbUfGxuFQ!2e0
correct! Zit mobiel dus kan helaas de score niet bijwerken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
quote:
quote:
Dat kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Juistquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Zuidveldsluis, Borgerschapenweg in Sellingen
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:
Dat is een eitjequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:06 schreef FrankRicard het volgende:
Een google images search op Oude Poort Villawijk bracht hem naar boven.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Juistquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:06 schreef FrankRicard het volgende:
Een google images search op Oude Poort Villawijk bracht hem naar boven.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief het puntje voor Peterselieman
kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:39 schreef takata het volgende:
Deze is ook makkelijk.
Middelburg met rechts het station
Lange Voorhout Den Haagquote:
quote:
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Dat heb ik dus ook, alleen ik kan het spoorlijntje op de foto niet plaatsen. Het is een centrale van GDF SUEZ en denk dat het in de buurt van Zwolle is, maar verder was ik nog niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef SiIk het volgende:
Ik meen al sinds de eerste foto te moeten weten waar het is, maar kan het niet vinden
Jazekerquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef bork het volgende:
Weurtseweg, Nijmegen,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stamlijn_Nijmegen
Heb ik ooit al eens gebruikt geloof ik.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:03 schreef Nico_S. het volgende:
Scheemda.
https://maps.google.nl/ma(...)Wg&cbp=12,19.43,,0,0
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef takata het volgende:
Eindelijk gevonden. Het kwam mij zo bekend voor deze opgave. Opeens dacht ik heb daar een oude aansichtkaart van dus toch maar even op zolder gekeken.
Boterdorpse verlaat Rotterdam
quote:
Boeh... mijn stad en het dan niet weten...quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef bork het volgende:
Weurtseweg, Nijmegen,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stamlijn_Nijmegen
Heb ik ooit al eens gebruikt geloof ik.
Jazeker,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdje geleden dat je hier geweest bent, dacht nu komen we er nooit meer achter wat je lijstje inhoud.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:53 schreef takata het volgende:
[..]
Jazeker,Nogal druk op mijn werk, dus veel minder tijd om te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdje geleden dat je hier geweest bent, dacht nu komen we er nooit meer achter wat je lijstje inhoud.![]()
quote:
quote:
Was ik je net voorquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:07 schreef bork het volgende:
lekker PSM
Ik was in Horst terug naar Roermond gegaan en toen weer omhoog.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:19 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Yep. En welom, Peterselieman.
Ik stond al op 3 punten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd onderweg naar het avontuur
Ah, ok, als PSM kennelijk. Sorry, gecorrigeerd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik stond al op 3 punten hoor![]()
Dat kloptquote:
Juistquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:37 schreef Nico_S. het volgende:
Velp.
https://maps.google.nl/ma(...)ig&cbp=12,30.38,,0,0
quote:
Juistquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
De N293 bij Melick. Het riviertje is de Roer
https://www.google.nl/map(...)EBBQy4JyolW4lN_Q!2e0
quote:
Jawelquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:00 schreef Nico_S. het volgende:
Brandweeropleidingscentrum in Wijster,
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,119.2,,0,-1.8
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:35 schreef FredvZ het volgende:
De Zeedijk bij Borsele.
Ff kijkt of het lukt om een linkje te maken vanaf mijn mobiel.
Hier dus
Die bleek makkelijker dan verwacht, want is vandaag in het nieuws: http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=140255quote:
Inderdaad. Het hoge water was ook mijn inspiratiebronquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
Die bleek makkelijker dan verwacht, want is vandaag in het nieuws: http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=140255
Visserijweg in Farmsum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
kloptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:45 schreef Nico_S. het volgende:
Leek me de Drentse Hoofdvaart, dus die maar langs gegaan. Hoogersmilde:
https://maps.google.nl/ma(...)KmAg&cbp=12,169,,0,0
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:01 schreef FredvZ het volgende:
Weg van Elsloo naar Groot Meers
Elsloo, Limburg
En ik maar de hele Randstad afzoekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:44 schreef FredvZ het volgende:
En opeens hebt je het:
Kanaalzicht Westdorpe, Zeeland
Zijkanaal B van Kanaal Gent-Terneuzen. Gent is dan ook de plaats met meer dan 250.000 inwoners.
Dat deed ik. Dit soort schepen kunnen maar in een paar kanalen varen in Nederland.quote:
Ik zat eerst op alle terminals van Wijnne Barends te zoeken maar dat werd 'm ook nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat deed ik. Dit soort schepen kunnen maar in een paar kanalen varen in Nederland.
Het Kanaal Gent-Terneuzen was ik daarbij helemaal vergeten.
Yep,quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:44 schreef FredvZ het volgende:
En opeens hebt je het:
Kanaalzicht Westdorpe, Zeeland
Zijkanaal B van Kanaal Gent-Terneuzen. Gent is dan ook de plaats met meer dan 250.000 inwoners.
Die had ik al bedacht. Nu nog even zoeken waar het precies isquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
Ja dat is juistquote:
quote:
quote:
Bij deze:quote:Op maandag 3 november 2014 02:03 schreef r_one het volgende:
Misschien wil FredvZ er nog een plaatsen?
[ Bericht 59% gewijzigd door Fred op 03-11-2014 08:21:29 ]So we just called him Fred
quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet in het andere topic ook nog een nieuwe posten
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Dat had ik al gedaan hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef bork het volgende:
[..]
Je moet in het andere topic ook nog een nieuwe posten![]()
Oeps, ben lekker bezig, die weet jr. misschien wel, ben benieuwd, sorryquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef takata het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan hoor, opgave staat boven jouw reactie.
reactie 17 om 00:00 uur
quote:
Bedoel je De Kromme Nol of de Wilhelminasluis?quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef bork het volgende:
Aan het einde van de voormalige rivier waar deze dijken voor waren, staat een unieke sluis.
Het tweede huis rechts deed mij aan flodder denken, tevens ligt de wijk op een helling.quote:Op maandag 10 november 2014 22:17 schreef Postbus100 het volgende:
Interessant topic. Maarreh, weten jullie dit allemaal?Of is het vooral goed speurwerk adhv architectuur e.d.?
quote:Op maandag 10 november 2014 22:14 schreef densmee het volgende:
https://www.google.nl/map(...)NvVsMiZERJQwP86Q!2e0
Ross van Lenneplaan Sittard,
Bekend van de flodders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Beroepsdeformatie en een fotografisch geheugen helpt zo en nu dan ookquote:Op maandag 10 november 2014 22:17 schreef Postbus100 het volgende:
Interessant topic. Maarreh, weten jullie dit allemaal?Of is het vooral goed speurwerk adhv architectuur e.d.?
net te snel, ik was van budel onderweg naar seppequote:
Mooie uitlegquote:Op maandag 10 november 2014 21:04 schreef FredvZ het volgende:
Maasdijk in Aalst
[..]
Bedoel je De Kromme Nol of de Wilhelminasluis?
Dat had ik eigenlijk moeten wetenquote:Op maandag 10 november 2014 23:55 schreef bork het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelminasluis_(Andel), de enige waaiersluis in Nederland met een 'groene kolk', wat inhoudt dat de wanden van de sluiskolk met gras bekleed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |