Je woont in Brabant zeker?quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef john-hert het volgende:
[..]
Da bavaria was in de aanbieding dus het hele dorp ging inkopen, het was vechten om bier in de plaatselijke buurtsuper.
Er stonden nog wel kratten vol amstel en heineken, maar dat is niet te zuipen![]()
![]()
Welk gedeelte, toevallig ook Noord-Oost?quote:
UIteraard.quote:Op maandag 15 september 2014 17:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Welk gedeelte, toevallig ook Noord-Oost?
Dat kan ik bevestigen vanuit Erpquote:Op maandag 15 september 2014 17:21 schreef john-hert het volgende:
UIteraard.
Daar wordt veel Bavaria gedronken.
Erp, mooi dorpquote:Op maandag 15 september 2014 17:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen vanuit Erp
Ook dat kan ik bevestigenquote:Op maandag 15 september 2014 17:23 schreef john-hert het volgende:
Daar is men nog solidair, daar is het brabants dialect nog voertaal
Dat uit zich dan ook in het Erpse Carnavalquote:Op maandag 15 september 2014 17:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ook dat kan ik bevestigen
Zeer hechte gemeenschap ook
quote:Op maandag 15 september 2014 17:27 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat uit zich dan ook in het Erpse Carnaval
En toch blijven zijn liederen goedquote:Op maandag 15 september 2014 17:23 schreef beverton het volgende:
Brabant, hardstikke gezellig. Guus Meeuwis is echter wel een misleidende klootzak. De reden? Vaak uitgeweest in Eindhoven, Den Bosch, Tilburg en Breda. Na 4 uur is alles dicht. De beste eikel zegt in zijn liederen dat alles na vieren nog open is![]()
Lekker tussen de mocro's daar.. Een paar keer geweest, het is lastig om daar een blank persoon te vinden.quote:Op maandag 15 september 2014 17:17 schreef beverton het volgende:
[..]
Rotterdam is nog steeds beter dan dat pauperdorp waar jij vandaag komt
Zeker zeker,quote:Op maandag 15 september 2014 17:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Maar vind 7th Sunday ook mega gaaf
Ja ik ook maar at komt meer omdat ik ook niet van Hardcore houquote:Op maandag 15 september 2014 17:28 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zeker zeker,
Alleen vind ik Harmony of Hardcore wel wat minder..
Nee, ook niet echt mijn smaak.quote:Op maandag 15 september 2014 17:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja ik ook maar at komt meer omdat ik ook niet van Hardcore hou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |