Osso is adult mannen saunaquote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef probeer het volgende:
Ik weet niet wat osso betekent, ergo, kutklacht.
Thuisbezorgd en dan bij drank?quote:
Te duur man, hebbe mi en me matties te weinig money voorquote:Op zondag 14 september 2014 22:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Thuisbezorgd en dan bij drank?
Paupersquote:Op zondag 14 september 2014 22:29 schreef john-hert het volgende:
[..]
Te duur man, hebbe mi en me matties te weinig money voor
Wat heb je toch met bavaria? Is gewoon water aangedikt met bierquote:Op zondag 14 september 2014 22:31 schreef john-hert het volgende:
[..]
Toch maar effe gekeken, maar ze hebben geen bavaria
Alleen heineken en amstel![]()
![]()
Da bavaria was in de aanbieding dus het hele dorp ging inkopen, het was vechten om bier in de plaatselijke buurtsuper.quote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Niet gewoon standaard genoeg bier in huis hebben
Hier in oost-brabant drinkt iedereen Bavaria, je hoeft hier echt niet met Heineken aan te komenquote:Op zondag 14 september 2014 22:34 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat heb je toch met bavaria? Is gewoon water aangedikt met bier
Ja, maar het is wel maar 49 cent per halve liter.quote:Op zondag 14 september 2014 22:38 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat is voor paupers, alhoewel het wel in de bavaria-brouwerij gebrouwen wordt.
Want er bestaat alleen maar amstel, bavaria en heineken?quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef john-hert het volgende:
[..]
Da bavaria was in de aanbieding dus het hele dorp ging inkopen, het was vechten om bier in de plaatselijke buurtsuper.
Er stonden nog wel kratten vol amstel en heineken, maar dat is niet te zuipen![]()
![]()
Niet weten wat osso betekent maar wel weten wat ergo betekentquote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef probeer het volgende:
Ik weet niet wat osso betekent, ergo, kutklacht.
Jupiler en Hertog Jan zijn ook goede bieren, alleen de prijs is een stuk hoger dan die van Bavariaquote:Op zondag 14 september 2014 22:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Want er bestaat alleen maar amstel, bavaria en heineken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |