SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
Weet je wie pas waardeloos is? Isaac Cuenca die is zo fucking slecht dat hij zelfs bij Ajax mislukt. Je zal zo maar heten op een forumquote:![]()
![]()
Nigel de Jong IFScoort even terwijl Milan rood heeft.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
avondis weer gezellig hier geloof ik
![]()
nog nieuws. mannen al achter de tralies vandaan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Noesquote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
avondis weer gezellig hier geloof ik
![]()
nog nieuws. mannen al achter de tralies vandaan?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik denk dat dit jaar spelers met een hoge dribbel jizzwaardig worden.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
Hoop dat ik dit jaar eindelijk een wat langzamere spits in FUT kan gebruiken zoals BonyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die was in FIFA 14 ook al overpowered.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
Hoop dat ik dit jaar eindelijk een wat langzamere spits in FUT kan gebruiken zoals Bony![]()
Nee niet letterlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Ook letterlijk elke speler wordt gepost![]()
In seasons kon ik hem wel goed gebruiken maar in FUT was hij niet snel genoeg voor mij. Je hebt in FUT vaak veel minder ruimte door de verhoogde spelsnelheidquote:Op zondag 14 september 2014 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was in FIFA 14 ook al overpowered.![]()
je begon goed, maar toen eindige je zo slecht met je 'je zal zo maar heten op een forum'.quote:Op zondag 14 september 2014 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wie pas waardeloos is? Isaac Cuenca die is zo fucking slecht dat hij zelfs bij Ajax mislukt. Je zal zo maar heten op een forum
lekker boeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Ook letterlijk elke speler wordt gepost![]()
![]()
Meer van dezequote:Op zondag 14 september 2014 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je begon goed, maar toen eindige je zo slecht met je 'je zal zo maar heten op een forum'.
lekker boeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dingetjes maken je posts niet beter ofzo.
![]()
Godver ik zat net iets te verzinnen met AT maar jij baast hem weer.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik weet eigenlijk niet wie er boos isquote:![]()
maar ik geloof m niet voordat hij een aankoop van serero kan posten(want wie koopt er nou serero
)
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
die app bestaat gewoon in de canadese store. Ik zag op het EA forum in de screenshot topic van Ratings al om half9 een bericht van iemand over die app![]()
Ik.quote:Op zondag 14 september 2014 22:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wie er boos is![]()
maar ik geloof m niet voordat hij een aankoop van serero kan posten(want wie koopt er nou serero
)
![]()
jammerquote:Op zondag 14 september 2014 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer van dezedingetjes maken je posts niet beter ofzo.
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1900/2925398.page#33152557
Hier ook een ander screenshot van die app door een ander gepost![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver ik zat net iets te verzinnen met AT maar jij baast hem weer.dat pace ookquote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Mooie goal ook.
https://vine.co/v/Oajxaxdm3Il
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Holy fuck.quote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Mooie goal ook.
https://vine.co/v/Oajxaxdm3IlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
holy shitquote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Mooie goal ook.
https://vine.co/v/Oajxaxdm3Il![]()
![]()
Had wel rood mogen zijn. Deze karatekick geel en voor die schwalbe van net wel rood.quote:Op zondag 14 september 2014 22:27 schreef Maver24 het volgende:
Jezus menez, beetje pace verloren net in die laatste sprint
Fischer een upgrade?quote:Op zondag 14 september 2014 22:34 schreef wieisboos het volgende:
bohhhhhhhhhhhhhhhhhh trapz
[ afbeelding ]
PSN: DePresident_![]()
Hoe kom je hier aanquote:Op zondag 14 september 2014 22:34 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
nog steeds geen serero aankoop gezien
#FreeTrapz![]()
BBOHHHHHHH 66 met 60 pacequote:Op zondag 14 september 2014 22:34 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Boh vermeerquote:Op zondag 14 september 2014 22:34 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat is de rating van Cil ?![]()
Vermeer helemaal gemist.![]()
eindelijk een gold keeper bohh
wieisboos, staan er al een heleboel auctions op de markt ? Is dit trouwens een andere markt als we die we straks zien op de xbox en playstation en is die fut op android een aparte game ?![]()
gast stop met haten of reageer gewoon niet meer op mijquote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast
Stop met achterlijk zijn of rot op.
#FreeTrapz![]()
Tell him son.quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast
Stop met achterlijk zijn of rot op.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door MrvanTrapZ op 14-09-2014 22:51:23 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij 1-3 geloofde ik het wel en zette ik hem uitquote:Op zondag 14 september 2014 22:21 schreef gazhims3lv het volgende:
Niemand die milan kijkt? Wat een pot!#spijt
![]()
wat een gehaat weer zo laat op de avond
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij 1-3 geloofde ik het wel en zette ik hem uit#spijt
![]()
Wat een wereldpot
Hield het bijna niet meer op het einde. Komt ervan als je geld zet op Milan
Zal me niks verbazen dat Ibra bij een upgrade ergens midden in het jaar gewoon weer 5* skills heeft. In de EA advertisement doet Ibra een 5* skill en dat was vorig jaar ook het geval met El Shaaraway die ze later naar 4* skills hebben geupgrade
https://vine.co/v/OajQpQvFV0K![]()
Daar geloof ik niet in. Waarom zouden ze dat nu dan niet aanpassen als ze weten dat mensen erom gaan janken. Ibra doet gewoon niet veel skillsquote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Zal me niks verbazen dat Ibra bij een upgrade ergens midden in het jaar gewoon weer 5* skills heeft. In de EA advertisement doet Ibra een 5* skill en dat was vorig jaar ook het geval met El Shaaraway die ze later naar 4* skills hebben geupgrade![]()
Dit ja, wel mooie dingen en met veel flair, maar echte skillmoves zijn het niet vaak...quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Waarom zouden ze dat nu dan niet aanpassen als ze weten dat mensen erom gaan janken. Ibra doet gewoon niet veel skills"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
doet sowieso bijna niemandquote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Waarom zouden ze dat nu dan niet aanpassen als ze weten dat mensen erom gaan janken. Ibra doet gewoon niet veel skillsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In de advertisement van EA doet Ibra wel een 5* skill en dat was vorig ook zo bij El Shaaraway, die hebben ze toen later geupgradequote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Waarom zouden ze dat nu dan niet aanpassen als ze weten dat mensen erom gaan janken. Ibra doet gewoon niet veel skills![]()
Nogmaals dan lijkt het me ook al is het EA dat ze dat nu meteen doen ipv halverwege.quote:Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In de advertisement van EA doet Ibra wel een 5* skill en dat was vorig ook zo bij El Shaaraway, die hebben ze toen later geupgrade![]()
Dat stond ook al in je eerste post, maar van 3 naar 4 is al een makkelijker verschil dan tussen 4 en 5.quote:Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In de advertisement van EA doet Ibra wel een 5* skill en dat was vorig ook zo bij El Shaaraway, die hebben ze toen later geupgrade
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ja okequote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals dan lijkt het me ook al is het EA dat ze dat nu meteen doen ipv halverwege.![]()
ik ga even douchen ondertussen
Heb vanavond een uur op de hometrainer gezeten dus dan is het wel even nodig![]()
cuadrado wordt wel een leuke 5* skiller denk ikDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
O ja joh? Echt waar?quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef over_hedge het volgende:
cuadrado wordt wel een leuke 5* skiller denk ik![]()
Doe je verder niet aan sport dan?quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Maver24 het volgende:
Heb vanavond een uur op de hometrainer gezeten dus dan is het wel even nodig
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Machineeeequote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Maver24 het volgende:
Heb vanavond een uur op de hometrainer gezeten dus dan is het wel even nodig![]()
Alleen gezeten of ook gefietst?quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Maver24 het volgende:
Heb vanavond een uur op de hometrainer gezeten dus dan is het wel even nodigRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gezeten met het tabje in de hand lekker kijken op het EA forumquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen gezeten of ook gefietst?![]()
Zo zijn alle hooligans toch? Als de ME even een paar goede tikjes uitdeelt dan druipen ze af.quote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ij_roda_fortuna.html
Jezus![]()
Godsamme zegquote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ij_roda_fortuna.html
Jezus
GRAAG VERWIJDEREN![]()
aub geen TR maken...quote:Op zondag 14 september 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wil je mij daar niet mee associëren. Zo ben ik helemaal niet
Na een paar uurtjes traden (+die gratis packs) via die Canadese proxy zit ik nu op zo'n 13k
Morgen maar weer verder.
Jammer dat er nog amper spelers op staan.Bewoner van de Fokpool![]()
Vrij matige troll dit.quote:Op zondag 14 september 2014 23:17 schreef The_Eskimo het volgende:
Na een paar uurtjes traden (+die gratis packs) via die Canadese proxy zit ik nu op zo'n 13k
Morgen maar weer verder.
Jammer dat er nog amper spelers op staan.![]()
Sneeuwtrolquote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef The_Eskimo het volgende:
Nee, ik ben een Eskimo geen troll.![]()
Leef je ook in een iglo? Of hebben jullie tegenwoordig huizen?quote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Daar lijk ik dan inderdaad wel op..
![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leef je ook in een iglo? Of hebben jullie tegenwoordig huizen?
Best knus + PS4Bewoner van de Fokpool![]()
Maar wat heb je daaraan als de web app uitkomt?quote:Op zondag 14 september 2014 23:17 schreef The_Eskimo het volgende:
Morgen maar weer verder.
Jammer dat er nog amper spelers op staan.![]()
Is toch gewoon hetzelfde account...quote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wat heb je daaraan als de web app uitkomt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik doe me ding en ze vinden het goed. Wat moet ik er anders over zeggen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maver hoe gaat het eigenlijk met je vrijwilligerswerk?![]()
niks dat is genoeg lijkt me. Vind je het ook leuk ofwaquote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik doe me ding en ze vinden het goed. Wat moet ik er anders over zeggen.![]()
Niks.quote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf ook leuk en zit er wellicht wat toekomst in?quote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
Igloiaans volksdansen takes over the globequote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik toen Kazim had gescoord:
[ afbeelding ]Bewoner van de Fokpool![]()
Opzich is het wel leuk werk maar om daar nou voor altijd in te gaan doen zie ik ook niet zitten hoor. Maar ja, das voor latere zorg. Ik heb het nu naar me zin en het gaat goed en daar hou ik me aan vastquote:Op zondag 14 september 2014 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf ook leuk en zit er wellicht wat toekomst in?![]()
Is ook belangrijk om in een vast ritme te zitten dat is al een goede stap.quote:Op zondag 14 september 2014 23:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Opzich is het wel leuk werk maar om daar nou voor altijd in te gaan doen zie ik ook niet zitten hoor. Maar ja, das voor latere zorg. Ik heb het nu naar me zin en het gaat goed en daar hou ik me aan vast![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2125/2925398.page
We zijn niet de enigste meer met de app, ene gast post nu allerlei screens van die app met spelers![]()
![]()
![]()
Waar zie je jezelf over 5 jaar?quote:Op zondag 14 september 2014 23:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Opzich is het wel leuk werk maar om daar nou voor altijd in te gaan doen zie ik ook niet zitten hoor. Maar ja, das voor latere zorg. Ik heb het nu naar me zin en het gaat goed en daar hou ik me aan vastBewoner van de Fokpool![]()
Die Rowan in dat topic is wel echt een kneus met zijn gezever over Feyenoord spelersquote:Op zondag 14 september 2014 23:33 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2125/2925398.page
We zijn niet de enigste meer met de app, ene gast post nu allerlei screens van die app met spelers![]()
![]()
![]()
Bij jou in je Eskimo. Ver weg gevlucht van de bewoonde wereld.quote:Op zondag 14 september 2014 23:33 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Waar zie je jezelf over 5 jaar?![]()
Als Eskimo moet je wel hard werken. Jagen, vissen, vrouwen in toom houden.quote:Op zondag 14 september 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bij jou in je Eskimo. Ver weg gevlucht van de bewoonde wereld.Bewoner van de Fokpool![]()
TRquote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hahah hadden we deze emoticon al gezien![]()
vind je lekker he ouwepijpreusquote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hahah hadden we deze emoticon al gezien![]()
nee joh gekkiequote:
Post nog maar een paar screenshots van je appie met Kongolo erop en Bilal of El Ahmadi![]()
ga maar slapen. Je moet morgen zkr werkenquote:Op zondag 14 september 2014 23:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee joh gekkie
Post nog maar een paar screenshots van je appie met Kongolo erop en Bilal of El Ahmadi![]()
Ja straks ga ik slapen, nu nog nietquote:Op zondag 14 september 2014 23:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
ga maar slapen. Je moet morgen zkr werken![]()
Don't tell me what to do.quote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
mannen... slapen.. woensdag is de grote dag![]()
maver24 "i found this one" EA ban pls
FeediTheiOx wrote:
will give an internet blow job for the welbz card
http://i.gyazo.com/b1f24d77f6c6d9c3ff867219d983a398.png![]()
Paar minuutjes hoorquote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
mannen... slapen.. woensdag is de grote dagSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kongolo en Ola John..bohhhAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Felipe Pardo en Pedro Franco kunnen wel toffe Colombianen zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tshimanga en Cavanda..bohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arias zieke pace
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lachman
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beste silver GK van NL is een 71..
73 Esteban beste ere silver gk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is wefut nu famous?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Franse silvers zijn zo geniaal..Cisse, Zouma, vanqueur, Niang, Guilavogui, Fanni, Diakite, Dossevi, Bifouma, Briand, Koulibaly en veel keeper optiesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijken of mijn topic open mag blijven..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks timSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 02:44 schreef Reemi het volgende:
Thanks timzit mobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op fut14 deel had iemand het ook gepostAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wefut meteen kapot? Of werkt die link niet?
E: back upAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:WeFUT twitterde op maandag 15-09-2014 om 03:03:47.@EIFenomeno Rebooting server, will be back in seconds. reageer retweet
![]()
Post zelf ook mee op ea forum dan. Doet futhead dude ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja Reemi ook maar dan incognitoquote:Op maandag 15 september 2014 03:09 schreef Tim86 het volgende:
Post zelf ook mee op ea forum dan. Doet futhead dude ook![]()
![]()
Koscielny heeft 57 pace meer dan Merte
Mooi cb duo is dat toch.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit momenteel al 500 man op de site, ik ga zo maar pitten.quote:Op maandag 15 september 2014 03:09 schreef Tim86 het volgende:
Post zelf ook mee op ea forum dan. Doet futhead dude ook
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nice manquote:Op maandag 15 september 2014 03:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit momenteel al 500 man op de site, ik ga zo maar pitten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krasic dribbling ; (
Heeft afgelopen jaren onder een brug geslapen zo te zien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wefut is aardig trending op TwitterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerder te huilen zo te zienquote:Wel jammer dat je dan nu zo'n primeur hebt en je er niet optimaal van kunt profiteren.
![]()
Zonde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die milito was ooit de sterspeler van interquote:Op maandag 15 september 2014 03:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kapot
[ afbeelding ]
Maar geen Camoranesi en Trezeguet![]()
![]()
Kongolo #jizzwaardig #bohh #sexy
Bilal #jizzz #ultraRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
iets met Feyenoord en slagroomquote:Op maandag 15 september 2014 08:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bilal #jizzz #ultra![]()
![]()
Slagroom in mijn onderbroek?quote:Op maandag 15 september 2014 08:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
iets met Feyenoord en slagroomRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jammer van de server Reemi
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij moet dan ook gewoon ekte bazen in dienst nemen.. *kuch kuch*quote:*kuck kuch&
futhead de database ook al'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kongolo non-rare 74? bohhquote:Op maandag 15 september 2014 08:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bilal #jizzz #ultra
Nu hopen dat hij CB is.![]()
Ja tuurlijk hebben ze dat gedaan. Reemi >>>>> FUThead/quote:Op maandag 15 september 2014 08:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken? Wel toevallig inderdaad.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
arme youtubers. Nu moeten ze zelf moeite gaan doen voor spelers.quote:Op maandag 15 september 2014 07:19 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)392019394560/photo/1
Geen trade offers meer in fut15
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja als hij LB is dan is hij best nutteloos.quote:Op maandag 15 september 2014 08:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kongolo non-rare 74? bohh
#PACERock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op futhead is kongolo cbquote:Op maandag 15 september 2014 08:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kongolo non-rare 74? bohh
Daar vinden ze wel een oplossing voor. Ze krijgen toch wel coins gesponsord, dus dan kopen ze die spelers zo wel.quote:Op maandag 15 september 2014 08:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
arme youtubers. Nu moeten ze zelf moeite gaan doen voor spelers.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
vast wel. Maar kost wel meer moeite.quote:Op maandag 15 september 2014 08:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar vinden ze wel een oplossing voor. Ze krijgen toch wel coins gesponsord, dus dan kopen ze die spelers zo wel.
Ik ga 1x veel coins kopen denk ik. Voor coins kopen krijg je een waarschuwing, pas de 2e keer een ban. Dus kan je net zo goed 1x veel coins kopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Daar zou willem 2 nog van winnen.quote:Op maandag 15 september 2014 08:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leuk duo achterin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, ik zei toch dat ik tr gemacht had, maar was niet. hihihihihihihihi fopjequote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 08:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar zou willem 2 nog van winnen.
TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat is er eigenlijk met boulahrouz? Speelt die ooit wel eens of heeft die een blessure oid?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Blessaquote:Op maandag 15 september 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met boulahrouz? Speelt die ooit wel eens of heeft die een blessure oid?quote:Op maandag 15 september 2014 09:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch dat ik tr gemacht had, maar was niet. hihihihihihihihi fopje![]()
![]()
Eigen doelpunt gescoord, geblesseerd en dan weer 3 maanden revaliderenquote:Op maandag 15 september 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met boulahrouz? Speelt die ooit wel eens of heeft die een blessure oid?. Bazen debuut
![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 09:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eigen doelpunt gescoord, geblesseerd en dan weer 3 maanden revalideren. Bazen debuut
Klinkt idd als een mooi dubuut.
Met hoeveel gaan wij eraf tegen Sevilla?quote:Op maandag 15 september 2014 09:16 schreef Kiid het volgende:
Maar we staan nog boven de streep dus Rutten levert maatwerk afRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pffff, durf er niet eens aan te denkenquote:Op maandag 15 september 2014 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met hoeveel gaan wij eraf tegen Sevilla?. En dan nog Ajax erbij aan het einde van de week.
Deed echt pijn om die Immers met een aanvoerdersband te zien lopen. Alleen om die reden dank ik God iedere dag dat Clasie heeft bijgetekend.![]()
Rutte moet gewoon eens stoppen met spelers in te zitten die hopeloos uit vorm zijn. van Beek, te Vrede en Immers moeten echt gewoon banken.quote:Op maandag 15 september 2014 09:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pffff, durf er niet eens aan te denken. En dan nog Ajax erbij aan het einde van de week.
Deed echt pijn om die Immers met een aanvoerdersband te zien lopen. Alleen om die reden dank ik God iedere dag dat Clasie heeft bijgetekend.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als ik nu fifa points koop voor fifa 14 op xbox, kan ik die dan overtransfereren naar early 15 op een ander platform?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Rutten mag eens wat meer jeugd inbrengenquote:Op maandag 15 september 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rutte moet gewoon eens stoppen met spelers in te zitten die hopeloos uit vorm zijn. van Beek, te Vrede en Immers moeten echt gewoon banken.. Het begint echt een veteranen elftal te worden. Geen wonder dat ze altijd blind worden getikt. Waarom staat die Schaken er altijd in? Voor die 1 goede voorzet per wedstrijd? Voor de rest speelt hij altijd de bal veilig terug.
Maar ik was er al niet blij mee toen ik hoorde dat Rutten kwam. Toen las ik overal dat hij 'goed is met jeugd'. Ik zie het.
![]()
Bilal en Boetius zijn nou ook niet bepaald in vorm hequote:Op maandag 15 september 2014 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rutten mag eens wat meer jeugd inbrengen. Het begint echt een veteranen elftal te worden. Geen wonder dat ze altijd blind worden getikt. Waarom staat die Schaken er altijd in? Voor die 1 goede voorzet per wedstrijd? Voor de rest speelt hij altijd de bal veilig terug.
Maar ik was er al niet blij mee toen ik hoorde dat Rutten kwam. Toen las ik overal dat hij 'goed is met jeugd'. Ik zie het.
![]()
![]()
Klopt. Maar hoe moeten ze in vorm komen als ze geen vertrouwen krijgen en altijd gewisseld worden?quote:Op maandag 15 september 2014 09:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bilal en Boetius zijn nou ook niet bepaald in vorm he![]()
Morrie
wefut een mooie exclusive gister las ik
#FreeTrapz![]()
Ligt meer aan jezelf dan het spelquote:Op zondag 14 september 2014 22:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
In seasons kon ik hem wel goed gebruiken maar in FUT was hij niet snel genoeg voor mij. Je hebt in FUT vaak veel minder ruimte door de verhoogde spelsnelheid![]()
Wat een onzin.quote:Op maandag 15 september 2014 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rutten mag eens wat meer jeugd inbrengen. Het begint echt een veteranen elftal te worden.
Van Beek, Kongolo, Clasie, Vilhena, Boetius, Manu, te Vrede, Bilal, Karsdorp en Sleegers krijgen met heel veel regelmaat speeltijd. Clasie is met 23 jaar de oudste van dit groepje.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
http://fut15.wefut.com/en/player/5631quote:Op maandag 15 september 2014 06:52 schreef Maver24 het volgende:
Geen dauda in de database. Keeper van Utrecht zie ik ook nietSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ruttenquote:Op maandag 15 september 2014 10:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Van Beek, Kongolo, Clasie, Vilhena, Boetius, Manu, te Vrede, Bilal, Karsdorp en Sleegers krijgen met heel veel regelmaat speeltijd. Clasie is met 23 jaar de oudste van dit groepje.
Afgelopen weekend:
Jeugd: Vilhena, JP, Kongolo en van Beek
Geen jeugd: Te Vrede, Schaken, Immers, Ahmadi, Mathijsen, Wilkshire, Vermeer
Durf overigens ook te stellen dat van Beek alleen speelt omdat Boularouz geblesseerd is. Kongolo speelt op een andere positie dus hij wordt ook verkracht door Rutten. Houd je alleen Vilhena over (die eigenlijk ook nog altijd op verkeerde plek staat, maar goed) en JP over die iedere keer een helft mag spelen.
Maar jij legt het wel mooi uit overigens.![]()
Futhead meteen gauw hun database online gooien![]()
Met posities van vorig jaar, Schone CM
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Aanklagen die schorriemorriequote:Op maandag 15 september 2014 10:11 schreef Reemi het volgende:
![]()
![]()
Maar wefut had de primeurquote:Op maandag 15 september 2014 10:11 schreef Reemi het volgende:
Met posities van vorig jaar, Schone CM
Apau 80 pace CB (of RB) Almebäck bronze![]()
![]()
Nou Reemi dan moet jij snel de posities opsnorren.quote:Op maandag 15 september 2014 10:11 schreef Reemi het volgende:
Met posities van vorig jaar, Schone CMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kom je eigenlijk aan de database reemiook uit de android versie ?
#FreeTrapz![]()
Nee dat delen wij niet.quote:Op maandag 15 september 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
tsjaquote:Op maandag 15 september 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kongolo wordt niet verkracht op LB, het is gewoonweg de enige fatsoenlijke optie die je daar hebt.quote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rutten
Afgelopen weekend:
Jeugd: Vilhena, JP, Kongolo en van Beek
Geen jeugd: Te Vrede, Schaken, Immers, Ahmadi, Mathijsen, Wilkshire, Vermeer
Durf overigens ook te stellen dat van Beek alleen speelt omdat Boularouz geblesseerd is. Kongolo speelt op een andere positie dus hij wordt ook verkracht door Rutten. Houd je alleen Vilhena over (die eigenlijk ook nog altijd op verkeerde plek staat, maar goed) en JP over die iedere keer een helft mag spelen.
Maar jij legt het wel mooi uit overigens.
Heb je daar liever Nelom ofzo?
van Beek is een kulargument natuurlijk. Rutten verwijten dat hij misschien eventeueel in de toekomst met een meer ervaren verdediger gaat spelen, oké.
Verder heb je het beste middenveld van de eredivisie en kan je Rutten alleen kwalijk nemen dat hij Immers laat staan, maar ben er van overtuigd dat dat niet al te lang meer zal duren.
En vind jij dat Schaken eruit moet voor Bilal op dit moment? Laatsgenoemde heeft de afgelopen potjes geen bal geraakt en is er nog totaal niet klaar voor. Verder is te Vrede net 23 geworden en Boetius krijgt ondanks een zooi waardeloze wedstrijden toch het vertrouwen. Maar goed, Rutten, klootzak, etc
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
haha was gewoon interesse hoorquote:ben verder toch niet zo een stats freek
![]()
wel mooi dat wefut wat extra bekendheid krijgt
POTS nog steeds behind bars ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie de stats vanzelf woensdag wel in de web app.
wel makkelijk dat je vast wat teams kan proberen te maken.quote:Op maandag 15 september 2014 10:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik zie de stats vanzelf woensdag wel in de web app.
een degelijk starter team is altijd makkelijk
#FreeTrapz![]()
Als ik moet kiezen tussen Kongolo - Mathijsen of Nelom - Kongolo dan kies ik voor het laatste. Maar goed, Rutten, held omdat we geen 18e staan, etc.quote:Op maandag 15 september 2014 10:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Kongolo wordt niet verkracht op LB, het is gewoonweg de enige fatsoenlijke optie die je daar hebt.
Heb je daar liever Nelom ofzo?
van Beek is een kulargument natuurlijk. Rutten verwijten dat hij misschien eventeueel in de toekomst met een meer ervaren verdediger gaat spelen, oké.
Verder heb je het beste middenveld van de eredivisie en kan je Rutten alleen kwalijk nemen dat hij Immers laat staan, maar ben er van overtuigd dat dat niet al te lang meer zal duren.
En vind jij dat Schaken eruit moet voor Bilal op dit moment? Laatsgenoemde heeft de afgelopen potjes geen bal geraakt en is er nog totaal niet klaar voor. Verder is te Vrede net 23 geworden en Boetius krijgt ondanks een zooi waardeloze wedstrijden toch het vertrouwen. Maar goed, Rutten, klootzak, etc![]()
![]()
Falertsquote:Op maandag 15 september 2014 10:11 schreef Reemi het volgende:
Met posities van vorig jaar, Schone CM![]()
![]()
Heb ik van af woensdag nog genoeg tijd voor tot dat fifa er is. En ik laat het ook afhangen van de spelers die ik uit mijn packs krijg.quote:Op maandag 15 september 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wel makkelijk dat je vast wat teams kan proberen te maken.
een degelijk starter team is altijd makkelijk
ja ben bang dat ik geen packs krijg dit jaarquote:Op maandag 15 september 2014 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb ik van af woensdag nog genoeg tijd voor tot dat fifa er is. En ik laat het ook afhangen van de spelers die ik uit mijn packs krijg.![]()
geen trade-offers zou wel balen zijn. gaat je dus altijd 5%kosten om over te zetten van accounts.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie het liefst gewoon transfer offers zoals vroeger. Gewoon met iedereen kunnen ruilenquote:Op maandag 15 september 2014 10:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja ben bang dat ik geen packs krijg dit jaar![]()
geen trade-offers zou wel balen zijn. gaat je dus altijd 5%kosten om over te zetten van accounts.
Maar als er dan weer een cap op zit van 15 miljoen en geen trade offers dan betekent dat wel dat de spelers niet zo achterlijk duur worden als dit jaar. 35 miljoen voor TOTY Ronaldo![]()
![]()
Als ze coins verkopen echt goed aanpakken worden de spelers sowieso niet zo bizar duur.quote:Op maandag 15 september 2014 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zie het liefst gewoon transfer offers zoals vroeger. Gewoon met iedereen kunnen ruilen
Maar als er dan weer een cap op zit van 15 miljoen en geen trade offers dan betekent dat wel dat de spelers niet zo achterlijk duur worden als dit jaar. 35 miljoen voor TOTY RonaldoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Krijg sterk het idee dat ze dit jaar echt achter de Coin sellers AB en Coinfarmers aan gaan pakken.quote:Op maandag 15 september 2014 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zie het liefst gewoon transfer offers zoals vroeger. Gewoon met iedereen kunnen ruilen
Maar als er dan weer een cap op zit van 15 miljoen en geen trade offers dan betekent dat wel dat de spelers niet zo achterlijk duur worden als dit jaar. 35 miljoen voor TOTY Ronaldo
Zou leuk zijn als 100K nog wat waard blijft
#FreeTrapz![]()
Gister toch niet de PS4 besteld en krijg het idee dat ik hier spijt van ga krijgen![]()
hoop nog steeds op een FIFA bundel
#FreeTrapz![]()
Zijn er PS bundels met artwork of gaat het je alleen om de game?quote:Op maandag 15 september 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
Gister toch niet de PS4 besteld en krijg het idee dat ik hier spijt van ga krijgen![]()
hoop nog steeds op een FIFA bundel![]()
Nou hoop nog steeds een zilveren of witte console te gaan scorenquote:Op maandag 15 september 2014 10:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zijn er PS bundels met artwork of gaat het je alleen om de game?
en FIFA er bij zou wel fijn zijn maar geen must.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom zou je daar spijt van kunnen krijgen?quote:Op maandag 15 september 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
hoop nog steeds op een FIFA bundel![]()
Nee kiid ik ga niet in op jou ONE grapjesquote:Op maandag 15 september 2014 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je daar spijt van kunnen krijgen?
#FreeTrapz![]()
De artworks voor Xbone die ik voorbij zie komen zien er ook wel dik uit. Maar ik ben blij met mijn zwarte ding. Haal nog wel een keer een mooie controller ofzo.
Als ik dit filmpje zie heb ik wel spijt van mijn Xbox One, de PS4 is echt veel mooier.
![]()
Sleegersquote:Op maandag 15 september 2014 10:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Van Beek, Kongolo, Clasie, Vilhena, Boetius, Manu, te Vrede, Bilal, Karsdorp en Sleegers krijgen met heel veel regelmaat speeltijd. Clasie is met 23 jaar de oudste van dit groepje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speelt niet eens bij Feyenoord dit jaar en heeft in de competitie nog geen minuut gemaakt![]()
Was gewoon een oprechte vraag hoorquote:Op maandag 15 september 2014 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee kiid ik ga niet in op jou ONE grapjes![]()
![]()
zag m al komen "je krijgt altijd spijt van een PS4" koop dan een ONEquote:![]()
maar ik denk dat er straks helemaal geen FIFA bundels meer komen. dan had ik beter die destiny bundel kunnen scoren voor 360euPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij had zeker niet meegekregen dat de One die ik kocht al kapot was voordat ik hem überhaupt gebruikt had?quote:Op maandag 15 september 2014 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag m al komen "je krijgt altijd spijt van een PS4" koop dan een ONE![]()
maar ik denk dat er straks helemaal geen FIFA bundels meer komen. dan had ik beter die destiny bundel kunnen scoren voor 360eu![]()
![]()
HAHAHAHAquote:Op maandag 15 september 2014 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij had zeker niet meegekregen dat de One die ik kocht al kapot was voordat ik hem überhaupt gebruikt had?![]()
sorrymaar nu dus een PS4 ?
#FreeTrapz![]()
Ja. Xbox gaat vandaag weer terugquote:Op maandag 15 september 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
sorrymaar nu dus een PS4 ?
Hoerending![]()
Ps4 plus destiny voor 360? Waar?quote:Op maandag 15 september 2014 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag m al komen "je krijgt altijd spijt van een PS4" koop dan een ONE![]()
maar ik denk dat er straks helemaal geen FIFA bundels meer komen. dan had ik beter die destiny bundel kunnen scoren voor 360euDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
was gister dag actie bij intertoys.quote:Op maandag 15 september 2014 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ps4 plus destiny voor 360? Waar?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Noooooeeessssquote:Op maandag 15 september 2014 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was gister dag actie bij intertoys.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was het ook die witte?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Mn bundusliga team van de afgelopen jaren is flink vertyft in 15 zeg
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
begin gewoon weer met
kijken welke LW belg goed is - Benteke - Mirallas
De bruyne
en dan dembele er ook bij denk ik wel bazige stats dit jaar
#FreeTrapz![]()
Zou zelf dit jaar voor Lukaku gaanquote:Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
begin gewoon weer met
kijken welke LW belg goed is - Benteke - Mirallas
De bruyne
en dan dembele er ook bij denk ik wel bazige stats dit jaar![]()
Neymar op het begin. Nou succesquote:Op maandag 15 september 2014 11:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa dit is het doel voor het begin.Of je moet er erg veel fifa points tegen aan gaan gooien.
Haha, jij begint met een hoop coins?quote:Op maandag 15 september 2014 11:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa dit is het doel voor het begin.![]()
Hebben jullie nog geen coin transfer afgesproken met iemand?
Diego Costa is wel een BEEST in de demoquote:Op maandag 15 september 2014 11:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa dit is het doel voor het begin.maar die ga jij de eerste week in ieder geval niet oppikken in t geel
#FreeTrapz![]()
Nu in het begrijpbaar NL graagquote:Op maandag 15 september 2014 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hebben jullie nog geen coin transfer afgesproken met iemand?
#FreeTrapz![]()
Ik trade wel naar dit. Zal niet zo lang durenquote:Op maandag 15 september 2014 11:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, jij begint met een hoop coins?![]()
Met kunst en vliegwerk nog op tijd op school gekomen, is de les verplaatstvannacht toen ik keek om 4 uur nog niet
![]()
![]()
![]()
Mocht mijn ban opgeheven worden kan ik dus voor 8.5 Miljoen 85K krijgenquote:Op maandag 15 september 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
14 coins voor 15 coins(100 : 1)
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mocht mijn ban opgeheven worden kan ik dus voor 8.5 Miljoen 85K krijgen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
gaat echt wennen worden dat je maar weer 4K hebt op je accountquote:
#FreeTrapz![]()
ik ga er nog steeds vanuit dat we na 3 dagen miljonair zijn ;pquote:Op maandag 15 september 2014 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat echt wennen worden dat je maar weer 4K hebt op je account'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: