abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144627843
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:30 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dat is niet accent, het is een Engels woord. Maar kijk even naar mijn andere opbouwende kritiek:

[..]

Vooral het laatste, wat is je doel met dit filmpje? Als ik gungame wil zien start ik wel een custom game met bots, dat is interessanter. Doe wat informatiefs - goede spots, uitrusting gameplay - doe een road to masterdivision in league play of iets dergelijks - dit soort filmpjes zijn "nutteloos" voor andere, en geen reden om te subscriben/liken whatever.
Ik zal eraan denken, Doe ik ook nu met ArcheAge, Ik geef mijn intake's op het spel, wat ik zou doen en daarmee probeer ik het spel uit te spelen.
Leef je leven, neem alle kansen! Je komt er toch niet levend uit :)
pi_144627902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:

[..]

Ik zal eraan denken, Doe ik ook nu met ArcheAge, Ik geef mijn intake's op het spel, wat ik zou doen en daarmee probeer ik het spel uit te spelen.
Dat is een goed doel, misschien eerst focussen op 1 ding, dat ArcheAge en dan eens kijken om random "fun" videos er bij te gooien
pi_144627994
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dat is een goed doel, misschien eerst focussen op 1 ding, dat ArcheAge en dan eens kijken om random "fun" videos er bij te gooien
Ik zal me is focussen op Archeage, Bedankt voor de tip.
pi_144628462
Ik denk niet dat het iets wordt. Niemand is geïnteresseerd in 10 minuten van je gamesessie te bekijken zonder dat je er ook maar iets aan edit ofzo.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_144628496
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk niet dat het iets wordt. Niemand is geïnteresseerd in 10 minuten van je gamesessie te bekijken zonder dat je er ook maar iets aan edit ofzo.
Ik doe het ook voor de lol. Ik wil niks serieus :)
pi_144628708
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:51 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:

[..]

Ik doe het ook voor de lol. Ik wil niks serieus :)
Waarom wil je dan feedback?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_144628821
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Waarom wil je dan feedback?
Zodat ik mezelf kan verbeteren en mijn publiek kan uitbreiden. Ik wil niks serieus qua adsense met youtube en al, lijkt me toch wel fijn om verbetering van tijd tot tijd te zien in mijn Youtube abonnee's, views en video qualiteit!
pi_144628928
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:

[..]

Zodat ik mezelf kan verbeteren en mijn publiek kan uitbreiden. Ik wil niks serieus qua adsense met youtube en al, lijkt me toch wel fijn om verbetering van tijd tot tijd te zien in mijn Youtube abonnee's, views en video qualiteit!
Oke.
Je moet iets unieks vinden want dit zijn echt van die filmpjes waarvan er al honderden op internet staan.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_144628969
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:03 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Oke.
Je moet iets unieks vinden want dit zijn echt van die filmpjes waarvan er al honderden op internet staan.
Probeer ik ook, met Sims 4 was ik op launch day erbij, Archeage... Ik ga denk ik wat tutorials maken op mijn gebied van techniek, Enige andere tips? over iets unieks?
pi_144629191
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:

[..]

Probeer ik ook, met Sims 4 was ik op launch day erbij, Archeage... Ik ga denk ik wat tutorials maken op mijn gebied van techniek, Enige andere tips? over iets unieks?
Nee.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_144630592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:10 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Nee.
Maar zijn tutorials wel een slim idee?
pi_144637099
ArchAge is echt een awesome graphic spel, Nog 2 filmpjes voor morgen :D
  woensdag 17 september 2014 @ 21:09:55 #88
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_144637638
Waarom maak je de videos. Om feedback te krijgen of omdat je het leuk vind om videos te maken?

Want als het het eerste is moet je je wel realiseren dat het niet zoveel zal worden waarschijnlijk.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_144637692
quote:
19s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarom maak je de videos. Om feedback te krijgen of omdat je het leuk vind om videos te maken?

Want als het het eerste is moet je je wel realiseren dat het niet zoveel zal worden waarschijnlijk.
Omdat ik het leuk vind natuurlijk, Feedback wil ik gewoon zodat ik mezelf kan verbeteren.
pi_144638307
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:11 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:

[..]

Omdat ik het leuk vind natuurlijk, Feedback wil ik gewoon zodat ik mezelf kan verbeteren.
Wesley Gamed Dagelijks moet je aan elkaar schrijven, dan wordt het een naam ipv een zin. of maak er Wesley<Gamed>Dagelijks van ofzo ;)
..///
pi_144638346
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:22 schreef wipes66 het volgende:

[..]

Wesley Gamed Dagelijks moet je aan elkaar schrijven, dan wordt het een naam ipv een zin. of maak er Wesley<Gamed>Dagelijks van ofzo ;)
Bedankt voor de tip, ik zal het even veranderen!
pi_144638460
Veranderd, Naam is nu
WesleyGamedDagelijks op Youtube :D
pi_144641530
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ieder zijn eigen ding he :) Video's edit ik wel, maar ik hou niet van lichteffecten texten in beeld ETC. Ik moet wel nog een Intro maken.
pi_144641579
Maak ff een introotje en begin eens met compilaties.
pi_144641839
De zoveelste gamende YouTuber :')
pi_144661733
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:29 schreef Ro-ald het volgende:
De zoveelste gamende YouTuber :')
Deze reactie had ik veel eerder verwacht... Bedankt voor je goede advies en feedback, goed ondersteund.
pi_144666494
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:21 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:

[..]

Deze reactie had ik veel eerder verwacht... Bedankt voor je goede advies en feedback, goed ondersteund.
Maar als je het leuk vind om te doen gewoon doen natuurlijk.
pi_144671011
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Maar als je het leuk vind om te doen gewoon doen natuurlijk.
Ik vind het leuk om te doen, Daarom heb ik geen schema en 1 video per dag, maar gewoon iedere dag zoveel als ik wil :)
pi_144683146
  vrijdag 19 september 2014 @ 13:45:30 #100
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_144691628
quote:
_O-
Half bezopen is weggegooid geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: