Niets met te hoog te maken, maar er zit iets in wat op een accent lijkt, maar dat is het niet. Een beetje alsof je eerder wat moeite hebt gehad met articuleren en dat er nu nog net niet uit is. Ik weet het niet precies, ik zal je nieuwe mic afwachten.quote:Op zondag 14 september 2014 22:05 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Hmmm raarTe hoog? Want in OP staat ook dat ik nieuwe microfoon ga kopen
Samson Meteor USB
Wat is er mis met zijn stem? Prachtig laag. Niets mis mee. En Joost heeft ook een leuke stem.quote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, mijn oren! Die stem![]()
Verder gewoon zo mee doorgaan en afkijken van andere met vergelijkbare kanalen wat hun "formule" is.
Haha, die ken ik ook nogquote:
Sorry, Dat ga ik niet zomaar doen hierquote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef Leonos het volgende:
Post is een foto van jezelf?
Wellicht kan dat mijn beeld verder vormen en goede tips geven.
Bedankt voor de Feedbacquote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn stem? Prachtig laag. Niets mis mee. En Joost heeft ook een leuke stem.
Bedankt voor de aardige feedbackquote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn stem? Prachtig laag. Niets mis mee. En Joost heeft ook een leuke stem.
Jullie hebben perfecte stemmen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:17 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Bedankt voor de Feedbac
[..]
Bedankt voor de aardige feedbackWord op prijs gesteld!
Ik zal eraan denken, Joost record die serie dus zal het doorgeven, Ik dacht juist dat het fijner was als je niet op 1 toon praten.quote:Op zondag 14 september 2014 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie hebben perfecte stemmen.
Het enige waar ik op zou letten is om het volume van jullie beide stemmen even hard te laten overkomen. Jij klinkt harder in mijn hoofdtelefoon als Joost bijvoorbeeld. Het is prettig als dat even luid is. En: als je praat (geldt ook voor Joost), hou dan één volume aan. Dus niet: hard-zacht, hard-zacht, maar op één sterkte praten zeg maar. Is aangenamer om naar te luisteren.
Gebruik je toevallig een Beats by Dre koptelefoon?quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh.... hij heet Sennheiser.quote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig een Beats by Dre koptelefoon?
En niet met een EQ lopen kloten? Ik hoor als ik heel eerlijk moet zijn niet zoveel laag in het commentaar. Overigens vind ik het geen irritante stem zoals anderen hier beweren, is echter wel aan de hoge kant. Maar ja, misschien heeft TS de baard nog niet in de keel.quote:
Nee, nee, misverstandje denk ik. Ik had het over de geluidssterkte, het volume. Dat dat niet teveel moet verschillen. En TS heeft zeer zeker de baard in de keel, die heeft namelijk een uiterst mooie, zware mannenstem.quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef bondage het volgende:
[..]
En niet met een EQ lopen kloten? Ik hoor als ik heel eerlijk moet zijn niet zoveel laag in het commentaar. Overigens vind ik het geen irritante stem zoals anderen hier beweren, is echter wel aan de hoge kant. Maar ja, misschien heeft TS de baard nog niet in de keel.
Mijn headset is vrij oud, ik heb een vrij zware stem, Daarom moet ik dus een nieuwe Headset kopen...quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef bondage het volgende:
[..]
En niet met een EQ lopen kloten? Ik hoor als ik heel eerlijk moet zijn niet zoveel laag in het commentaar. Overigens vind ik het geen irritante stem zoals anderen hier beweren, is echter wel aan de hoge kant. Maar ja, misschien heeft TS de baard nog niet in de keel.
Dat volumeverschil zou opgelost moeten zijn als hij een andere mic heeft. Toch vind ik zijn stem niet heel zwaar, bij zware mannenstemmen denk ik aan John B Wellsquote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, nee, misverstandje denk ik. Ik had het over de geluidssterkte, het volume. Dat dat niet teveel moet verschillen. En TS heeft zeer zeker de baard in de keel, die heeft namelijk een uiterst mooie, zware mannenstem.
Aan deze reactie te zien neem ik aan dat je er naar kijkt en dus weet dat bijvoorbeeld dusdavid zeeeer commercieel is met zijn logitech en acer, dat doe ik nu niet en nooit niet, ik vind dat soort mensen vreselijk. Doen alsof je het doet voor de blije gezichtjes terwijl hij een flink loon krijgt en een zeer mooie dure spullenquote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Letstalk het volgende:
Maar wat maakt het dat mensen naar jou zouden gaan kijken tov de grote gaming channels?
Hier heb ik expres voor gekozen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Worsteman het volgende:
Misschien die spelfout in je kanaalnaam verwijderen?
Nee, ik kijk sowieso geen Nederlandse kanalen. Ik weet wel dat de youtuber met de meeste subscriptions ook een gamer is, daarom vroeg ik het mij af en vraag me nog steeds af of je genoeg onderscheidend vermogen hebt.quote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Aan deze reactie te zien neem ik aan dat je er naar kijkt en dus weet dat bijvoorbeeld dusdavid zeeeer commercieel is met zijn logitech en acer, dat doe ik nu niet en nooit niet, ik vind dat soort mensen vreselijk. Doen alsof je het doet voor de blije gezichtjes terwijl hij een flink loon krijgt en een zeer mooie dure spullen
Verder doe ik het alleen, Daarmee bedoel ik dat ik in iedere serie zit. Joost doet met een serie mee en thats it. Grotere kanalen uploaden zelf om de 1 a 2 dagen
En toch is dit precies waar Pewdiepie zijn geld mee verdient. En die heeft het grootste kanaal van youtube (qua hits en subscribers)quote:Op zondag 14 september 2014 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt beter echte tutorials gaan maken, dit is alleen beetje laten zien hoe jij een spelletje speelt. Niet heel boeiend imo.
Hoor je hem ooit zeggen, En de muis die ik gebruik de razer ... Perfect. must buy. Nee hij verdient het aan de reclames in het beginquote:Op maandag 15 september 2014 07:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En toch is dit precies waar Pewdiepie zijn geld mee verdient. En die heeft het grootste kanaal van youtube (qua hits en subscribers)
Ik zal proberen te stoppen met scheldenquote:Op maandag 15 september 2014 01:00 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou een andere hobby gaan zoeken.
Ik heb het met veel pijn en moeite die video afgekeken.
En die Joost , man man man ,(sowieso mensen die Joost heten).
Het interesseert echt niemand wat je allemaal op school gedaan heb.
En de hele tijd , fucking dit , fucking dat![]()
![]()
![]()
Dankjewel, ik wist niet waar ik het moest plaatsen :/quote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef Mark het volgende:
Schopje naar GAM, voor commentaar van kenners
Klopt ja, ik ga gewoon door en ik zie wel wat er komt of niet komtquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef Laser. het volgende:
Je geeft zelf al aan dat je het voor de fun doet, dus gewoon lekker doen waar je mee bezig bent. Wil je echt groeien op YouTube, dan zorgen dat je je van de andere YouTubers onderscheid. Er zijn echt duizenden gamers die allemaal hetzelfde klinken of een grotere YouTuber nadoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |