heeft niet geholpen dus...quote:Op zondag 14 september 2014 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende: Toevallig ken ik deze mevrouw
. Was docente Nederlands op mij middelbare school
![]()
Leuk.quote:Op zondag 14 september 2014 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toevallig ken ik deze mevrouw. Was docente Nederlands op mijn middelbare school
Ja volgens mij ook, maar het nummer is natuurijk van Aznaquote:Op zondag 14 september 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was door Costello, in Nossing Hill.
Ja, klopt.quote:Op zondag 14 september 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar het nummer is natuurijk van Azna
Goede vraag. Omdat tonijn veel opbrengt waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
Waarom wel bescherming voor de schildpadden,, maar niet voor de tonijnen ?
Je hebt bewezen dat je dr kent, dat wel.quote:
Haha dit jaquote:Op zondag 21 september 2014 21:42 schreef Szura het volgende:
Omdat het, denk ik, toch een hemellichaam is. Goeie argumentatie
do normal manquote:
Waar ze er vast al 1 van hebbenquote:Op zondag 21 september 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hoor, die BMW er ook gewoon achter.
Ja dezelfde BMW stond erachter volgens mijquote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Waar ze er vast al 1 van hebben
quote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dezelfde BMW stond erachter volgens mij
wat was de vraag?quote:Op zondag 21 september 2014 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
Deze 48 mensen hebben ook allemaal stemrecht
Nee want als je een oranjegezinde wijk in Nederland niet kent mag je niet meer stemmen... okequote:Op zondag 21 september 2014 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
Deze 48 mensen hebben ook allemaal stemrecht
Nou het kan erger hoorquote:Op zondag 21 september 2014 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het kwam neer op in welke stad ligt Wijk C. Utrecht, Amsterdam, Den Haag.
Wie wil er nu niet met Linda de Mol de koffer in.quote:Op zondag 21 september 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week Miljoenenjacht TOPSHOWS?
]]quote:Op zondag 21 september 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week Miljoenenjacht TOPSHOWS?
Hij is er niet eens. Waarschijnlijk bang dat wij zijn kijkgenot verpesten.quote:Op zondag 19 april 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Anders wordt Forza Milan weer boos
Trivia Crack is veel te hoog niveau voor één tegen 100.quote:Op zondag 19 april 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit soort vragen heb ik ook altijd fout bij trivia crack dus ik leef mee met die jongen.
Dat is absoluut een feit.quote:Op zondag 19 april 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trivia Crack is veel te hoog niveau voor één tegen 100.
Dquote:Op zondag 19 april 2015 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
[ afbeelding ]
Dit kon alle kanten op.
Fijn dat je er ook weer bij bent.quote:Op zondag 19 april 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er, nadat ik Il Dottore weer een race heb zien winnen.
En dan altijd die teringkneus in beeld nemen die het fout heeft.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 april 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Zodat mensen als ForzaMilan blijven kijken?
Echt hequote:
gemoedelijkheidquote:
Fijn voor jequote:
Zo te zien had iemand de schaal laten vallen.quote:
Ja je bent homo of niet toch.. 🙈quote:
Als je de tekst op je tube tandpasta gaat lezen heb je geen leven.quote:Op zondag 19 april 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij staat het zelfs op een tube tandpasta.
Kloot en op haargelquote:Op zondag 19 april 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij staat het zelfs op een tube tandpasta.
Wat doe jij tijdens het tandenpoetsen?quote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je de tekst op je tube tandpasta gaat lezen heb je geen leven.
Ik kijk in de spiegel en geniet.quote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat doe jij tijdens het tandenpoetsen?
effe trekkenquote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat doe jij tijdens het tandenpoetsen?
Omdat?quote:Op zondag 19 april 2015 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen met gel in hun haar neem ik niet serieus.
Correct.quote:
Niet alleen snelwandelen hoor.quote:
Nee en heb ook geen föhn.. Wel een epileerapparaat.quote:
Allemaal valsspelers, net als bij het wielrennen.quote:
Gaston en Joop zou een leuk duo zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaston gaat gewoon de hele wijk langs. Winston zit standaard bij een rijke familie die een beetje lacherig doet over het geld.
Boeien je kunt beter alle risico's nemen en dan als je wint veel geld meenemen dan dat je met een paar honderd naar huis moet.quote:
Dank voor deze boeiende uitleg.quote:Op zondag 19 april 2015 22:03 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Boeien je kunt beter alle risico's nemen en dan als je wint veel geld meenemen dan dat je met een paar honderd naar huis moet.
je bent laatquote:Op zondag 19 april 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPT / Een SPT-tijdperk stopt.
Wat vinden jullie hiervan, jongens?
Gaat meer over de wending van het topic.quote:
Beter dan al die softies die altijd maar voor de escapes gaan toch?quote:Op zondag 19 april 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank voor deze boeiende uitleg.
Ik was er als een van de eerste bij om mijn welgemeende condoleances over te brengen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPT / Een SPT-tijdperk stopt.
Wat vinden jullie hiervan, jongens?
Zekerquote:Op zondag 19 april 2015 22:06 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Beter dan al die softies die altijd maar voor de escapes gaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |