TS is een eikel.quote:Op zondag 14 september 2014 20:40 schreef hottentot het volgende:
- Heb je al een kluisje?
- Hoe gaat het met je A5?
- Sinds wanneer heb je je rijbewijs terug?
- Hoe is het met je weigering m.b.t. de EMG afgelopen?
- Is het nog gelukt met de 3V kaarten?
- Is je kentekenplaat al los?
- Staat het geld van je ouders al op je rekening?
- etc..etc..
TS plaatst veel vragen maar uiteindelijk blijven alle topics onbeantwoord achter.
Dat, neem je verlies en realiseer je dat je gewoon een gevaar op de weg bent na "meerdere incidenten"...quote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Er werd vertelt dat dit gebeurde omdat ze twijfelen aan mijn rijvaardigheid en dat de officier daarna gewoon bepaald of het zo blijft...
Wat wil je er over weten is niet zo boeiendquote:
Dat kom waarschijnlijk nog.quote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Wat heeft een EMG cursus hier mee te maken? Dat is niet aan de orde en die maatregel heb ik niet gekregen vandaag.
Oh je bent dus echt een troll, slotje dan maar.quote:Op zondag 14 september 2014 21:11 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Wat wil je er over weten is niet zo boeiend
- Nee geen kluisje nog
- Geen A5 S5
- Sinds 1 maand. Was opnieuw kwijt wegens snelheidsovertreding.
- EMG succesvol doorstaan
- 3V kaarten niet mijn topic.
- Kentekenplaat gelukt
- Ook gelukt
Is allemaal in het verleden, dus waarom is dit relevant?
Dit ja.quote:Op zondag 14 september 2014 21:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat kom waarschijnlijk nog.
Ik schat dat het kind in het ziekenhuis met de ambulance zo'n 3000 tot 5000 euro gaat kosten dan die schade aan de auto nog. Als je zelf de kosten wil dragen moet je een behoorlijk bedrag reserveren, 1000 euro voor de EMG maar als je geluk hebt alleen onderzoek rijvaardigheid.
Denk dat de rekening van de onderzoeken in het ziekenhuis hoger zal zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je had het net nog over 500,-. Stel je niet aan.
quote:
Psychopaten? Een kleine knul? Dat kind ging zomaar zonder kijken ervoor!!!! kan ik toch niks aan veranderen!? Ik zit met de gebakken peren schade, problemen hierna met verzekering etc etc.quote:Op zondag 14 september 2014 21:12 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Jesus Christ wat ben jij voor een idioot. Een kind aanrijden die daardoor last heeft van zijn nek, schouders etc afdoen als een irritante bijkomende futiliteit tov jouw eigen stress... en het kind vervolgens in dit topic aanduiden met 'ding'?!
En dan ook nog de schade belangrijker vinden dan de kleine knul onder ogen komen met een cadeau..
Fucking Hell,....ik dacht dat 18 en 80-jarigen het verkeer dangerous business maakten... Maar het zijn wederom de psychopaten
quote:Als de voetganger of fietser ten tijde van het ongeval niet ouder is dan 13 jaar, is de automobilist altijd aansprakelijk tenzij er sprake is van opzet of aan opzet grenzende roekeloosheid, ook al heeft deze geen enkele schuld en is het ongeval volledig te wijten aan de voetganger of fietser (HR 1 juni 1990, NJ 1991, 720, Ingrid Kolkman; en HR 31 mei 1991, NJ 1991, 721, Marbeth van Uitregt).
Mijn advies: zoek een zware betonnen tegel, parkeer je auto overdwars op een dijk met de motor aan, ga naast je portier staan, leg de steen op je gaspedaal en doe een stap achteruit.quote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Psychopaten? Een kleine knul? Dat kind ging zomaar zonder kijken ervoor!!!! kan ik toch niks aan veranderen!? Ik zit met de gebakken peren schade, problemen hierna met verzekering etc etc.
En wat maakt de leeftijd dat ik jong ben uit in dit geval NIKS
Ik vraag advies niet een mening
Je bent gewoon een trol, als jij advies wou dan kwam je wel met een serieus topic waarin je meteen alle relevante informatie gaf.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Je bent gewoon schuldig. aansprakelijk
Dus wél knul, vooral dat laatste en dus je gebrek aan welk logisch inzicht ookquote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Psychopaten? Een kleine knul? .
En wat maakt de leeftijd dat ik jong ben uit in dit geval NIKS
Wat voor informatie is nog meer relevant dan? Ik heb alles gegevenquote:Op zondag 14 september 2014 21:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je bent gewoon een trol, als jij advies wou dan kwam je wel met een serieus topic waarin je meteen alle relevante informatie gaf.
Ik ben niet ziek hoor jij eerder met je rare vooroordelen over mensen je kent me geen eens. Alsof ik wat aan dit ongeluk kan doen? Het is niet mijn schuld puntquote:Op zondag 14 september 2014 21:31 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ten eerste wist ik jouw leeftijd niet.
Ten tweede is mijn advies duidelijk lijkt me: enkeltje psycholoog en inzicht opbouwen in elk opzicht
Jawel, wel jouw schuld. Punt.quote:Op zondag 14 september 2014 21:39 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek hoor jij eerder met je rare vooroordelen over mensen je kent me geen eens. Alsof ik wat aan dit ongeluk kan doen? Het is niet mijn schuld punt
Helaas voor jou ben je wel 100% aansprakelijk voor alle schade in dit geval! ook al heb je wellicht totaal geen schuld. Sparen dus!quote:Op zondag 14 september 2014 21:39 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek hoor jij eerder met je rare vooroordelen over mensen je kent me geen eens. Alsof ik wat aan dit ongeluk kan doen? Het is niet mijn schuld punt
In een woonerf moet je er van uit gaan dat er kinderen kunnen spelen en je moet altijd op tijd kunnen stoppen. Lukt dat niet, ben jij fout. Zo simpel is het. Geen enkel excuus is valide.quote:Op zondag 14 september 2014 21:39 schreef DatBoss het volgende:
[..]
quote:Kinderen tot 14 jaar Bij een aanrijding tussen een motorrijtuig en een fietser/voetganger jonger dan 14 jaar, is de eigenaar van het motorrijtuig nagenoeg altijd aansprakelijk voor alle schade die het kind oploopt.
http://www.anwb.nl/binari(...)angers_beschermd.pdfquote:De schade aan uw eigen motorrijtuig door de aanrijding is vaak niet te verhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |